שיחת משתמש:שלום/ארכיון 14: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(←‏אני מאמין: פסקה חדשה)
מ (חלוקת קונטרסים העביר את הדף משתמש:שלום/ארכיון 14 לשם שיחת משתמש:שלום/ארכיון 14 בלי להשאיר הפניה: טעות)
 
שורה 1: שורה 1:
<span class="usermessage">  כאן הוא המקום המתאים [[התוועדות|לשוחח]] על כל [[חסידות|נושא]] ב[[תורה|עולם]]. בכל זמן... כאן גם המקום לפרוק [[עצבות|מטענים]] [[מרה שחורה|לא]] [[מרה לבנה|רצויים]]. </span>
{{תיבות משתמש|{{משתמש - נגלה}}{{משתמש - דף הבית חב"דפדיה}}{{משתמש - מפרסם גאולה}}{{משתמש - מצפה לגאולה}}{{משתמש - אוהב להתוועד}}{{משתמש - מקבל פנים}}
{{משתמש - אוהב גאומ"ש}}{{מתוקה מדבש}}}}
{{משתמש:שלום/תבנית ארכיון|מספר ארכיון=[[שיחת משתמש:שלום/ארכיון 1|ארכיון 1]] - [[שיחת משתמש:שלום/ארכיון 2|ארכיון 2]] - [[שיחת משתמש:שלום/ארכיון 3|ארכיון 3]]}}




==ניתל==
נראה הדבר, כי מעלתו אינו מחוששי הוספת חיות בקליפה זו, והפליאני במאוד.. ובין כך, אולי יחפוץ כת"ר שליט"א להשית ידו על הערך [[גזירת אנטיוכוס]] או על [[מרד החשמונאים]].. בברכת א פריילאכן חנוכה און הצלחה רבה ומופלגה ומשיח נאו • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 03:06, כ"ה בכסלו, ה'תשע"ז ''<font size="1">(25 בדצמ' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
:אפשר לדון לכף זכות בכמה אופנים ואשאיר זאת לכבודו, כן גם את שאר המטלות הנכבדות {{קריצה}} --'''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' כ"ה בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 03:28, 25 בדצמבר 2016 (UTC)


== גירסא יציבה ==


הגירסא היציבה בערך שהגנת היא עם תבנית חשיבות, הינך מתבקש להחזירה. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 15:22, 24 בינואר 2017 (UTC)
:טעות בידך. תבנית חשיבות יש לה כללים משלה. היא עומדת בערך שבוע ואחר כך אם יש תומך אחד היא מוסרת. אם הענין חשוב לך כ"כ, תשיג הסכמות של עורכים נוספים למחיקה, ואם יהיה לך רוב בולט אני אמחוק את הערך. --'''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' כ"ו בטבת ה'תשע"ז, למניינם 15:24, 24 בינואר 2017 (UTC)
::אין לי עניין כלל בערך ההוא, אבל באמת מפליא אותי איפה ראית את הכלל הזה בנוגע לתבנית חשיבות, כלל שבעיני לא הגיוני, אם ישנם כמה/רוב שלא השתכנעו שהערך חשוב, מדוע שאחד(!) יהיה נגד רבים להוריד את התבנית?? ואם לדעתך כך אמור להיות יש לפתוח על כך דיון ב[[תבנית:חשיבות]].--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 15:28, 24 בינואר 2017 (UTC)
:::מעולם לא התקיים דיון אם להטמיע כאן את תבנית החשיבות וכלליה. אבל אם כבר לוקחים את הכללים מויקיפדיה, אז עד הסוף. לא אמרתי ש1 מספיק כנגד רבים, רק שצריך רוב בולט למחוק ערך, כל עוד יש 1 התומך בערך. רוב של 3 כנגד 2 בדיון מעולם לא היווה רוב כדי למחוק ערך, לא בויקיפדיה ולא בחב"דפדיה אלא אם כן התקיימה הצבעה רשמית. אגב בנידון דידן יש 3 מול 3. --'''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' כ"ו בטבת ה'תשע"ז, למניינם 15:31, 24 בינואר 2017 (UTC)


אינך יכול לצפות ליותר מזה כאשר יש רק 5 משתמשים פעילים!‏ '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 15:38, 24 בינואר 2017 (UTC)


== הדלקת הנר ==
אתה זה שהחלטת לקחת את הכללים מויקיפדיה. עכ"פ הניסיון הראה שגם [[כשרות ‏EK‏|במקום שכן התקיימה הצבעה]] אינך רואה את עצמך מחוייב לדעת הרוב. חב"דפדיה אינה שלך, היא של כולנו. אינך יכול להשתמש בכלים שניתנו לך על מנת לכפות את דעתך על כולם ('קבלו דעתי'). '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 16:09, 24 בינואר 2017 (UTC)
:היכן ההצבעה? הדיון בדף השיחה?'''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' כ"ו בטבת ה'תשע"ז, למניינם 17:28, 24 בינואר 2017 (UTC)


[[תמונה:נרות שבת.jpg|left|thumb|200px|נרות שבת קודש]]אשמח לשמוע דעתך בשאלה שאני מעיין בה בזה"ז.
== ארכוב ==


[[אשה]], כידוע, מקבלת ע"ע [[שבת]] מזמן הדלקת הנר.
ראשית כל יישר כח על מחיקת הערך. הייתי באמצע להעביר הדיונים שבאמצע אלא שמטלפון נוקיה 208 הכל עובד באופן איטי יותר (בעיקרון הייתי שמח לו אתה תארכב, לי זה פשוט ‏pain in the neck‏ באתי רק לבאר את מעשיי). '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 12:36, 26 בינואר 2017 (UTC)
:הדרך לארכב היא על ידי גזירת הקטעים הישנים לארכיון, ולא על ידי העברת הדף, מכיון שאז עובר אוטומטית כל התבניות של אולם הדיונים וגם כל הדיונים כולל החדשים. --'''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' כ"ח בטבת ה'תשע"ז, למניינם 12:49, 26 בינואר 2017 (UTC)


ונשאלת השאלה: האם הקבלה היא מהדלקת [[נרות שבת|נר שבת]], או דילמא מהברכה עליו?
אין שום מניעה להעביר גם את התבניות (הייתי באמצע לעשות זאת אך כנ"ל הטלפון שלי איטי). '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 12:57, 26 בינואר 2017 (UTC)


ונפק"מ לעניין כיבוי הגפרור לאחר הדלקת הנר.
== בקשה קלה ==


מקורות ודיון אי"ה אעלה בהמשך, ובנתיים אשמח לשמוע דעתך. ---משיח עכשיו! '''[[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|חדר אורחים]]'''
האפשר לבקש החלפת "איראן" ב"[[איראן]]"? (ואלי גם "אירן")? יישר כח. [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 08:14, כ"ו בשבט ה'תשע"ז
:אפשר להתערב?.. בפועל נוהגות הנשים שאינן מכבות את הנר (או הגפרור). יחד עם זאת הרי הן מניחות אותו וא"כ הם ממהרות בזה את תהליך הכיבוי ומה גם שלפעמים זה עצמו מכבה, ולא באתי אלא להרחיב השאלה הנ"ל. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 20:08, 8 ביוני 2010 (UTC)
:{{בוצע}} '''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' ב' באדר ה'תשע"ז, למניינם 04:19, 28 בפברואר 2017 (UTC)
== הבוטים ==


::יצא לי לראות היום עיתון כפ"ח מחודש כסלו השתא, יש כתבה של הרב אשכנזי בנושא. בעז"ה אבדוק ואעדכן אתכם. --[[משתמש:ll|לל]] ([[שיחת משתמש:Ll|מדברים]]) 22:24, 8 ביוני 2010 (UTC)
אם אפשר להוסיף בבקשה את {{[[תבנית:משתמש בוט]]}}--[[משתמש:Men770|מתכנת]] - [[שיחת משתמש:Men770|שיחה]] - לפניות בענינים טכניים: [[חב"דפדיה:פיתוח התשתית/Men770|דף הפניות אלי]] 16:07, 27 בפברואר 2017 (UTC)
:תודה על הרעיון. '''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' ב' באדר ה'תשע"ז, למניינם 04:19, 28 בפברואר 2017 (UTC)


:::לכאורה [[ראייה|נראה]], ש[[קבלת שבת]] תלויה בקבלת האדם [[שבת]] על עצמו, ולכן בראשון משניהם שנעשה, ישנו קבלת שבת. כך אכן מוכח מהפוסקים בסימן רס"ג סעיף ה' שם מובא, כי יש אומרים שאסור [[לברך]] ואחר כך להדליק, כי אם יעשה כך נחשב שקיבלה ה[[אשה]] על עצמה שבת בברכה ושוב אסור לה להדליק{{הערת שוליים|ומכאן מוכח שבברכה ישנה קבלת שבת.}}, ולכן תדליק ואח"כ תברך. כך גם מביא [[אדמו"ר הזקן]] שכן המנהג מטעם הנ"ל{{הערת שוליים|שם סעיף ח'.}}. ואילו באותו סימן מביא אדמו"ר הזקן שישנה מחלוקת אם הקבלת שבת הינה בהדלקת הנרות - שלפי זה יש להשליך לארץ את הנרות שהדליק - מכיון שאסור לכבותן כיון שחל עליו שבת{{הערת שוליים|ומכאן משמע שהכוונה היא שקבלת שבת חלה כבר בהדלקת הנר ולא בברכה.}} או שמא דווקא בהתחלת [[תפילת ערבית של שבת]]. ומכיון שאדה"ז לא מביא דיעה שלישית, משמע שאכן כיון שהיום ההדלקה היא לפני ברכה, חלה שבת כבר בהדלקה שהיא '''הראשונה''' מלפני הברכות.
== אישורי ספאם ==


:::ואגב, מעניין שמובא שהמנהג לכסות את העינים עד הברכה, כדי שיהיה עובר לעשייתן, ומכאן שהחפצא של המצווה היא ההנאה שבראיית הנרות ולא מעשה ההדלקה, ולכן מיקרי עובר לעשייתן, ומה שמברכים "להדליק" הכוונה שצריך לעשות מעשה שיהיה מודלק, אבל המצווה היא שיהיה מודלק וההדלקה היא רק הכשר מצווה. --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני '''ביאת משיח, היום כ"ח בסיוון ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 02:53, 10 ביוני 2010 (UTC)
אנא במטותא וברחמיך הרבים אשר נא לי בבקשה את תחנוני למפעילי מערכת...{{קריצה}} יא ניסן קרב ובא ועדיין אין הקישורים הראויים לתת לה מבית המלך.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 13:34, 29 במרץ 2017 (UTC)
::::אכן כן-נראה-לי. מישהו אמר לי סברה הפוכה (בכתב), ולכשאפנה, אעלה אותה. ---משיח עכשיו! '''[[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|חדר אורחים]]'''
:פתחתי את המסנן למספר שעות מוגבל. אנא הודיע לי כשאתה מסיים להכניס את כל הקישורים שברצונך. --'''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' ב' בניסן ה'תשע"ז, למניינם 17:16, 29 במרץ 2017 (UTC)
:::::לענ"ד, מוסכם שכאשר האשה מדליקה נר היא מקבלת שבת, אלא אי אפשר לומר שאם הדליקה נר ולא בירכה, היא מקבלת שבת. כלומר קבלת השבת נעשית על ידי שתי פעולות, אחת הדלקת הנר והשניה הברכה ורק אחרי שהיא אומרת ברכה היא מקבלת על עצמה למפרע את השבת(מזמן ההדלה).--[[משתמש:יוספי21|יוסי]] ([[שיחת משתמש:יוספי21|שיחה]]). 08:25, 11 ביולי 2010 (UTC)
::התכוונתי סה"כ לבקשתי בדף הבקשות, בכל אופן ''עתה'' סיימתי, תודה.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 06:12, 30 במרץ 2017 (UTC)


== שיחזור [[משתמש:ברוקולי]] ==
== בובות קש??!! ==


אין לערוך דפי שיחה של משתמשים אחרים. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 10:57, 10 ביוני 2010 (UTC)
בקשר להחלטותיך הנחרצות בקשר ל'בובות קש' ע"פ דרכים "מאחורי הקלעים":


:קיבלתי את רשותו בע"פ. --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני '''ביאת משיח, היום כ"ח בסיוון ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 18:26, 10 ביוני 2010 (UTC)
ישנם דברים שאני מוכרח לומר לך. אם מספר משתמשים, משתמשים באותו מחשב\אינטרנט - '''זה ממש לא אומר שהם בובות קש!'''
::כפשוט שאין זו טענה. שיתן לך את הקוד ותערוך תחת שמו. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 18:29, 10 ביוני 2010 (UTC)
:::מנין שאין זו טענה? מקובלני מרבותי שבטוען ונטען "ברי ושמא ברי עדיף". תשאל את הרב ווילשאנסקי. --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני '''ביאת משיח, היום כ"ח בסיוון ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 18:30, 10 ביוני 2010 (UTC)
::::נו, באמת.. "המוציא מחבירו עליו הראיה" שכחת? אתה רוצה להוציא דבר ממשתמש אחר, עליך להוכיח זאת ולא די שנעמיד אותך על חזקתך שאתה צודק. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 18:35, 10 ביוני 2010 (UTC)
:::::אפילו אם תסבור כאביי בפרק מי שמת, שברי על ידי אחר מהני, זה דווקא בברי{{הערת שוליים|ואע"פ כן אין פוסקים כך אלא כרבא כמדומני. והטעם כי ברי ושמא זה דין בטוען ונטען ושייך דווקא בבעל הטענה עצמו.}} אבל שמא על ידי אחר וודאי שלא מהני. וכפשוט המוציא מחבירו עליו הראיה זה דווקא בבעל הטענה עצמו שטוען, אבל כשהוא עצמו לא טוען לא{{הערת שוליים|קל וחומר משם.}} --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני '''ביאת משיח, היום כ"ח בסיוון ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 18:39, 10 ביוני 2010 (UTC)
::::::כיון שלא ידעינא אי בעל הטענה איכא הכא או לאו, הרי "זכין לאדם שלא בפניו" ומאחריותי לטעון עבורו. וממ"נ אי איכא הרמנא, שיהיב לך את סיסמתו והכל על מקומו יבוא בשלום. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 18:43, 10 ביוני 2010 (UTC)


::::::אם כן הפרכת את הברי על ידי אחר? הרי ברי על ידי אחר לא מהני, ואי אפשר לזכות לו את הטענות.
ייתכן שהם מספר אנשים שונים (ואולי חברים\קרובים), אך לכל אחד יש את דמותו ואת דעותיו ו'''זכותו המליאה''' להגיב ולערוך באתר זה!!


:::::::אבל לשיטתך, אעשה לך טובה, ואזכה לך את הטענות מדין "זכין לאדם שלא בפניו", ואטען עבורך - כך: במקום כזה, גם אתה שייך כבעל דברים בטוען ונטען, מכיון שהשתפותו של משתמש זו אחר היא טובה ל[[חב"דפדיה]], וכל פדיעה בו והרחקתו מהמיזן היא רעה לכל המשתמשים, ונמצא שכ"א הוא בעל דברים. מצפה לייש"כ על הטענה בשבילך. --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני '''ביאת משיח, היום כ"ח בסיוון ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 18:47, 10 ביוני 2010 (UTC)
מחכה לתשובה כנה.--[[מיוחד:תרומות/141.226.182.141|141.226.182.141]] 17:55, 1 באפריל 2017 (UTC)
::::::::"המוציא מחבירו" זה לא מצד בריא ושמא אלא דין בפ"ע. כשאמרתי "ומאחריותי" התכוונתי שבהיות שעלי לדאוג שלא ינזקו זה מזה (ובהתאם לכך יש ההרמנא לחסום וכיו"ב, שלא נצטרך), הרי מחובתי לטעון זאת עבורו. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 19:05, 10 ביוני 2010 (UTC)
:::::::::::אין אומרים "זכין לאדם שלא בפניו" במקום שזה ספק אם הוא זכות או לא. --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני '''ביאת משיח, היום כ"ח בסיוון ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 19:11, 10 ביוני 2010 (UTC)
::::::::::::"רצונו של האדם זה כבודו", הוא בטוח זכות ולא משנה באיזה אופן זה בא לידי ביטוי. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 19:18, 10 ביוני 2010 (UTC)
:::::::::::::ומנין לך שזה הוא רצונו? '''ביאת משיח, היום כ"ח בסיוון ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 19:19, 10 ביוני 2010 (UTC)
::::::::::::::כל עוד והמשתמש עצמו לא אמר את דעתו, הרי כל האומר, הוא משנה מדעתו ורצונו של המשתמש. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 19:27, 10 ביוני 2010 (UTC)


:::::::::::::::דומני כי כוונתך היא על הדין הידוע של "הלך אחר הרוב", שהרי מנין לך שמשתמש זה מקפיד על כך? ודילמא עשאו שליח? --מחכים ל'''ביאת משיח, היום כ"ח בסיוון ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 19:33, 10 ביוני 2010 (UTC)
(הנהוא בקשר להצבעה בערך סניף צמגדל העמק)
::::::::::::::::אכן. וגם מסברא שאם לא היה מעדיף לעשות הדברים לבד, לא היה פותח שם משתמש. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 09:54, 11 ביוני 2010 (UTC)  


אוהו, בין הזמנים התחיל...


בכל מקרה, אין זכות הצבעה למשתמשים לא פעילים {{אנונימי}}


{{הערות שוליים}}
:הכל יתכן. למעשה התופעה של משתמשים לא פעילים, ככל הנראה בני משפחה אחת או קבוצה אחת שאין להם ענין מיוחד בחב"דפדיה מלבד פרסום ערכי משפחתם, העורכים הודעות בודדות מדי שנה, ובאים בהמוניהם רק להצבעות הנוגעות למשפחתם, היא תופעה פסולה שאין בינה חילוק גדול לבין בודד המפעיל מספר חשבונות (מה שיותר סביר). למעשה אין כל חילוק מעשי, אם אותו בודד בעצם פותח מספר חשבונות לבני משפחתו, ומבקש מהם ללחוץ על מקשי המחשב כשזה נוגע לאיזו הצבעה משפחתית, הצד השווה שבהם שמדובר בפעילות שלא נועדה לתרום לחב"ד פדיה, אלא להשתמש בחב"דפדיה וערכיה כקורדום לחפור בו, ולהטריד את עורכיה מבלי הפסקה במשך 365 ימים בשנה. בלאו הכי, כמו שאמר קודמי, אין זכות הצבעה למשתמשים לא פעילים ואין כל נ"מ בכל הצבעות אלו. --'''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' ו' בניסן ה'תשע"ז, למניינם 06:45, 2 באפריל 2017 (UTC)


== אייקון הוספתמונה ==
'קרייזי אבאוט משיח' חולק עליך וטוען שגם משתמשים לא פעילים יכולים להצביע (שאם לא יהיו רק 4\5 מצביעים) ולכן ד.ר. גם הצביע וקיבלת את הצבעתו אע"פ שכתבת שאינו פעיל..--[[מיוחד:תרומות/37.46.39.231|37.46.39.231]] 13:51, 2 באפריל 2017 (UTC)
:עדיין לא הוחלט סופית אם מקבלים את הצבעתו (ההכרעה הסופית שייכת למפעילי מערכת, במקום שאין כללים ברורים). מה שברור הוא שאין כל סיכוי שבעולם שמשתמש בעל 10 עריכות, הצבעתו תתקבל (בשונה ממשתמש ד. ר. שבעצם ערך עריכות רבות בחב"דפדיה, רק שלאחרונה אינו פעיל). מה שנוגע גם למשתמש "יחי מלכינו לעד". '''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' ו' בניסן ה'תשע"ז, למניינם 17:09, 2 באפריל 2017 (UTC)
שלום, קבל עצה מידיד ופשוט תתעלם מהם. כשיראו שכל עריכה שלהם משוחזרת מיידית, ואף אחד אינו מעוניין להתדיין איתם, תקוותי שיתנדפו מפה. בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 18:15, 2 באפריל 2017 (UTC)
:היה על זה (מענדל) המון דיונים, ולא היתה הסכמה. על איזה ערך כוונתך כעת? '''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' ו' בניסן ה'תשע"ז, למניינם 18:17, 2 באפריל 2017 (UTC)


[[קובץ:אייקון הוספתמונה.png]] --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 19:18, 14 ביוני 2010 (UTC)
על מה בכלל ההצבעה?? רציתי לברר את מה שכבר הוזכר בדף השיחה של הערך הנ"ל. ישנם ערכים (אני מקווה שתודה לי; מצויינים בשיחה שם חלקם) שהם קצרים ומוזרים הרבה יותר ולמרות זאת אין עליהם שום הצבעה או פקפוק קל.


:תודה. --מחכים ל'''ביאת משיח, היום ב' בתמוז ה'תש"ע''' [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 23:48, 14 ביוני 2010 (UTC)
אתה לא חושב שזה משהו מגמתי '''גם''' (ואני מדגיש 'גם', כי אני רואה שישנה מגמתיות גם מצד הפוך) מהצד השני??? על עניני משיח וכדו'??
::תחשבו בעצמכם. אם כל כך הרבה עורכים הצביעו בעד מחיקת הערך, ומדובר בעורכים ''''שאין''' להם כל נגיעה או מגמה כנגד הארגונים שלכם, אז כנראה שהם צודקים, או שהפעילות שלכם כאן בשנה האחרונה היתה מוגזמת ואובסיסית באופן שגרמה לעורך או שניים שלא היה להם נגיעה כנגד ארגונכם - לרצות למחוק את הערכים שגורמים לנו לשרוף כ"כ הרבה זמן מיותר, או שכל התשובות נכונות. אני מציע לכם להוריד פרופיל באתר, ולהתרכז בשליחות האמיתית - קירוב ביאת המשיח (מה שלא עושים דרך  מלחמות בלתי פוסקות כאן באתר). '''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' ו' בניסן ה'תשע"ז, למניינם 19:05, 2 באפריל 2017 (UTC)
::א. לעורכים 'שף' ו'כתית' (למשל) אני יודע שדעתם מגמתית נגד משיח וכו' (כן תוכל לראות זאת בעריכותיהם ובהשתתפותם בהצבעות הרבות..).
ב. ברור שאינם צודקים ע"פ ההוכחות דלעיל (ערכים אחרים שאינם חשובים בהחלט - אין עליהם כל פקפוק).
ג. אם תבדוק היטב - תראה שמרבית העריכות שלנו, היו על שחזור מעריכותיהם של העורכים הנ"ל בעיקר. אך סתם כך בקושי פעלנו באתר בקשר לארגון זה או משפחה.--[[מיוחד:תרומות/37.46.39.231|37.46.39.231]] 19:26, 4 באפריל 2017 (UTC)
::: אשרי מי שחושדין אותו במה שאין בו... אני נהנה לראות שהצבעתי נגד משיח! (שקר וכזב!!).. אגב, כדאי שתכתוב באופן ברור מה הקשר בינכם לבין הנושא הנ"ל, ולו מהסיבה הפשוטה, מהי הלהיטות הגדולה שלכם להנצחת דרך פוליטית באמצעות האתר לשכתוב היסטוריה? אנו בחב"דפדיה אמונים על השקעה בתורת ודברי הרב, כמה ערכי חסידות תרמתם למיזם, או שאתם דואגים לכבוד המשפחה... בושה וחרפה! • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 07:25, ט' בניסן, ה'תשע"ז ''<font size="1">(5 באפר' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
'והלוואי'.. מעקב קטן ב'''"'''תרומות'''"''' שלך ([http://chabadpedia.co.il/index.php/%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93:%D7%AA%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%AA/%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%AA_%D7%9C%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%A8]) יוכיח.
הקשר פשוט (ואקווה מאוד שבשכלך המצומצם תבין..): תנועת הנוער צבאות בארה"ק בכלל וסניף מגדל העמק בפרט - מפיצים את בשורת הגאולה והגואל, ללא שום מסכות!!
במילא, מנסים אנשים מסויימים (ואתה בתוכם!) שהדברים אינם מתאימים ל"כבוד" המדומה שלהם ולכספם, למחוק ר"ל את קיום פעילות ארגונים אלה (על ידי איומים על אנשים, ביטול אפשרויות פרסום הפעילות, פרסומי שקר '''וכו'''').
ואנו באנו, לכבודו של כ"ק אד"ש מה"מ, לא לתת לאנשים אלו להרוס את ה'מוסדות' של הרבי! וע"כ אנו מפרסמים על הפעילות במקומות האפשריים (כהוראת הרבי - 'ואע"פ אז ער ווערן א ציבעל' וד"ל) ובפרט באתר זה - שבחיפוש על הארגון בד"כ מופיע ראשון.
(והבושה וכו' {כי רבים הם וא"א לפורטם} שצריכה להיות לך, היא כה גדולה, שאתה מעיז למחוק עובדות!!).
בברכה ש'יתמו חטאים ולא חוטאים' ו'את רוח הטומאה אעביר מן הארץ'.--[[מיוחד:תרומות/37.46.39.231|37.46.39.231]] 18:06, 5 באפריל 2017 (UTC)


== דורון למשתמש שלום... ==
:לכבוד האנונימי היקר: על אף שאני בדיעה שיש להתעלם ממך ומדכוותך, הרי מכיון שמשתמשים אחרים אינם סבורים כמוני לא אתאפק מלומר גם את דעתי.
:הטענה שאנחנו רוצים למחוק את פעילות הסניף בשל זה שהיא עוסקת בפירסום בשורת הגאולה היא פשוט פאתטית כאילו שמלבד זאת הערך הוא פשוט נפלא ואין שום סיבה למוחקו (בעצם, למה שלא יהיה ערך מומלץ?). הרי מגוחך לומר שקרייזי אבאוט משיח או יעקב בן שמואל יש להם ענין נגד משיח. אגב, אותם מלחמות על ידי אותם אנשים שפעלו למחיקת ערכי משפחתך, נעשו על מנת למחוק [[חיים זליג אלטהויז (לוד)|משפיע בישיבה בלוד]], כך שברור שאין זה קשור למשיחיסטים אנטים.
:עוד יותר פאתטי זה שאתם משכנעים את עצמכם שפעילותכם באתר נועדה להגן על כבוד הרבי ועל פירסום בשורתו, זה מזכיר לי את דברי [[עופר מיודובניק|הרב עופר]] שהיה שר "הרבי שליט"א, מלך המשיח, אין כמוני בעולם" וד"ל. לדעתי יותר חמור מכל הנזק שעשיתם באתר, זה מה שאתה עושה כרגע כשהינך מנסה להשתמש ברבי כקרדום לחפור בו להאדרת משפחתך, ולחפור לשאר העורכים.
:עם זאת, אינני מסכים עם כתית שמחק את אביך מתוך רשימת אנשי מגדל העמק (אף שיש מקום לזה כדי ללמד את האנונימי לקח), ואם יש יותר בולטים ממנו הינך מוזמן להוסיף.
:סליחה על הבוטות, אולם אני מבקש שתתנדפו לכם מאתרנו ולא תטרידו את אלו שבאמת מנסים לשפר את האתר. בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 19:03, 5 באפריל 2017 (UTC)


{{שס}}
::אגב, יותר מכל נהנתי לקרוא שהסיבה שאני כביכול יוצא נגד ענייני משיח כי זה נוגע לי בכספי, אשמח אם תודיעני באיזה בנק אוכל לקבל את הכסף. בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 21:24, 5 באפריל 2017 (UTC)
שלום שלום, פתחתי עבורך תבנית ניווט בין מסכתות הש"ס. תקוותי שזה יהיה לך לעזר ותראה מזה נחת. הערה: הקישורים החיצונים למסכתות שבאיברו בוקס, צריכות להיות בתחתית הערך ולא בראשו. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 08:23, 16 ביוני 2010 (UTC)
::: 'עיקוב' - מילה חדשה בעברית! שירותי היחצנות שלכם לא משהו, תנסו משהו אחר, אולי תלך ללמוד מנהל עסקים..  
 
::: איך שלא יהיה, קדחנותכם ודאי באה מצד סיבות ממוניות, ואכמ"ל וד"ל.
:מוצלח - תודתי נתונה לך! --מחכים ל'''ביאת משיח, היום ד' בתמוז ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 18:08, 16 ביוני 2010 (UTC)
::: לא איימתי עליך, רק הודעתי לך שאתר זה נועד לפרסום תורתו של משיח והמסתעף, ואינו אתר המשפחה של משפחת זלמנוב - מיידנצ'יק!!!
 
:::בברכת חג הפסח כשר ושמח, ובאיחולי מזל טוב לעט"ר המשיח שליט"א • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 07:22, י' בניסן, ה'תשע"ז ''<font size="1">(6 באפר' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
::בנוגע לקישורים החיצוניים, הקישורים הם כבר בראש הערך, ואני מקווה שיהיה לי את הזמן לתקנם לקישור חיצוני בסוף הערך. מלבד זאת יש מעלה מסוימת שהקישור בתחילת הערך, מפאת ריבוי הקישורים החיצונים בסוף הערך. --מחכים ל'''ביאת משיח, היום ו' בתמוז ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 19:35, 18 ביוני 2010 (UTC)
::::מר 'שף': כל הפסקה 'והלוואי' נועדה עבור מר 'כתית' (ועל ראש הגנב בוער הכובע). ובמילא התשובה על הכסף.
:::הסדר הוא שקישורים חיצונים מופיעים בסוף הערך ולא כדאי לבלבל אנשים. אפשר לשים את הקישור למסכת ראשון, ואז חשיבותו תובלט. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 19:46, 19 ביוני 2010 (UTC)
::::מר 'כתית': אין לך שום תשובה אמיתית מלבד תיקון דיקדוקי...! אין מנוס האמת צפה!! ובקשר לכסף - כמו תמיד מדבר באוויר ללא שום מהימנות.. ואכ"מ כלל וד"ל..! בנוגע לאיום - איימת ועוד איך (במגוון רחב ואכ"מ..) ודובר גם על אנשים נוספים ('ואתה בתוכם' - הסבר למתקשים: אתה נוסף על העיקר..) ואין לפרט שמותם כלל מחמת קדושת המקום והזמן.. בנוגע למשפחה - נראה ששוב אתה חסר הבנה בסיסית..! תקרא את הפסקה הקודמת ואקווה שתבין!!--[[מיוחד:תרומות/37.46.39.231|37.46.39.231]] 15:23, 6 באפריל 2017 (UTC)
 
: אתה מבלבל במוח, וחבל באמת על זמני לנהל עם (...) שכמוך ויכוחים! באמת כדאי שתנצל את הזמן שלך לנושאים לימודיים! • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 18:09, י' בניסן, ה'תשע"ז ''<font size="1">(6 באפר' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
== הערך זמרוני ==
אלו התגובות שלך באופן סידרתי.. התקפות, מילים קשות ועוד. בדלא תענה על מה שמסבירים..!--[[מיוחד:תרומות/37.46.39.231|37.46.39.231]] 06:25, 7 באפריל 2017 (UTC)
 
שיחזרתי את עריכתך, אחר שגילית חוסר התמצאות בניסוחים אנציקלופדיים. אני מבקש ממך להתייעץ ולדון לפני שהינך מבצע שינוי תקדימי. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 16:12, 23 ביוני 2010 (UTC)
::עיין [http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%99%D7%95%D7%A1%D7%A3_%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7_%D7%90%D7%94%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%91 כאן]. --מחכים ל'''ביאת משיח, היום י"א בתמוז ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 16:15, 23 ביוני 2010 (UTC)
:::ראה [http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%99%D7%95%D7%A1%D7%A3_%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7_%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%A1%D7%95%D7%9F כאן]. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 16:18, 23 ביוני 2010 (UTC)
::::ראה גם [http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%9D_%D7%93%D7%95%D7%91%D7%A2%D7%A8_%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%A1%D7%95%D7%9F כאן]. כמובן שיש דפים כך ודפים כך, אבל זה לא "חוסר התמצאות בניסוחים אנציקלופדיים" כפשוט. --מחכים ל'''ביאת משיח, היום י"א בתמוז ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 16:20, 23 ביוני 2010 (UTC)
:::::בחב"דפדיה יש כן ברוב הערכים המסוגננים. כתבת "כפילות" וזה חוסר התמצאות. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 16:23, 23 ביוני 2010 (UTC)
 
== אולם דיונים ==
 
צריך את תשובתך בדחיפות. ---בואו לעזרת ולהרחבת ה[[משיח]]! '''[[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|חדר אורחים]]'''
 
== תבנית: חב"ד וגדולי ישראל ==
 
ראיתי את עבודתך היפה ביצירת התבנית החדשה לשושלות. יש לדון על שם התבנית, שתהיה רלוונטית לכמה שיותר ערכים ולא שיצטרכו אח"כ לשנות. בהצלחה! --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 16:43, 6 ביולי 2010 (UTC)
:א. מה הצעתך? ב. האם תוכל לראות את התבנית של ויקיפעדיע [http://yi.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%A2%D7%A8:%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%93%D7%99%D7%A9%D7%A2_%D7%94%D7%95%D7%99%D7%A4%D7%9F כאן]?--בברכה, היום כ"ד בתמוז ה'תש"ע''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים]] 16:46, 6 ביולי 2010 (UTC)
::השאלה האם נצטרך שתי תבניות, אחת לאדמו"רים והשאר לשאר גדולי ישראל, או שכולם ייכנסו באחד? (ויקיפעדיע חסומה אצלי) --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 17:21, 6 ביולי 2010 (UTC)
::::האם לדעתך מתאים לכתוב את שמותיהם של גדולי ישראל בתבניות? הרי היתה כבר פעם אחת תבנית כזו, ואתה וחבדני"ק מחקתם אותה.. --בברכה, היום כ"ד בתמוז ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים]] 17:23, 6 ביולי 2010 (UTC)
:::::התבנית שנמחקה חרגה מכל פרופורציה. כאן מדובר על תבנית שתקשר רק לערכים המרכזיים של כל חסידות ומשם יהיה ניתן להגיע לערכים על האדמו"רים הפרטיים. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 17:24, 6 ביולי 2010 (UTC)
:::::::כבר היתה תבנית כזו, והיא הוחלפה בגלל גודלה. יש לשקול מחדש את כדאיותה, מה אתה אומר? זה אגב, גם המון עבודה. --בברכה, היום כ"ד בתמוז ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים]] 17:26, 6 ביולי 2010 (UTC)
:לדעתי, לא כדאי תבנית על כל האדמו"רי, רק על החצרות. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 17:35, 6 ביולי 2010 (UTC)
::לכאורה אתה צודק. מפני כו"כ סיבות ואכמ"ל. אז בנתיים נשאר כך. רק שאני רוצה שהתבנית שלנו תראה כמו התבנית של ויקיפידיה בעברית ואידיש, חבל שאין לך לינק. ויקיפדיה בעברית כן עובדת אצלך עכשיו? --בברכה, היום כ"ד בתמוז ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים]] 17:40, 6 ביולי 2010 (UTC)
:::כן ואני מכיר את התבניות שם ועובד על זה. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 18:14, 6 ביולי 2010 (UTC)
 
== [[תבנית:הארכיון]] ==
 
כדי שלא לבלבל הייתי מציע למחוק את התבנית הנ"ל ולפתוח תבנית ארכיון אישי (ע"ד מה שעשיתי לעצמי [[משתמש:חיים נהר/ארכיוני שיחה]]). --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 18:23, 6 ביולי 2010 (UTC)
:אני אישית רציתי לשנות בתבנית הקיימת כדי לעשתו גיוון, אבל מכיון שידעתי שהדבר קשור בתהליכים מייגעים של הסכמות וכו' כנהוג כאן בכל פרט שולי ולא משמעותי, לכן פתחתי תבנית חדשה אותה יצרתי לעצמי ומי שריצה, מבלי לבקש הסכמות מאף אחד. אם תרצה, תוכל לשנות את התבנית לתבנית אישית שלי ויוספי, מכיון שאני לא יודע איך עושים זאת. --בברכה, היום כ"ד בתמוז ה'תש"ע''' [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים]] 18:30, 6 ביולי 2010 (UTC)
::יצרתי עבורך את התבנית '''[[משתמש:שלום/תבנית ארכיון]]''', תוכל לעשות בזה כאוות נפשך. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 20:27, 6 ביולי 2010 (UTC)
:::תודה. --בברכה, היום כ"ה בתמוז ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים]] 04:21, 7 ביולי 2010 (UTC)
 
== אני מאמין ==
 
בהמשך לדיוננו בעבר, הנה קטע מאג"ק כ"ק אדמהמ"ש להרא"ד העכט - יו"ר אגודת הרבנים בארצה"ב - אג"ק ח"ב אג"ק רפ"ח:
 
"מה שכותב שהרמב"ם אומר אני מאמין בביאת המשיח וכו' בכל יום שיבוא. הנה, לע"ע לא מצאתיו ברמב"ם לא בפיה"מ (פ' חלק) ולא ביד (הלכות תשובה פ"ג ה"ו. פ"ט ה"ב וסוף הלכות מלכים) - אלא שכן הוא בנוסח הסדורים."
 
---בואו לעזרת ולהרחבת ה[[משיח]]! '''[[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|חדר אורחים]]'''

גרסה אחרונה מ־05:25, 20 באוגוסט 2021


ניתל[עריכת קוד מקור]

נראה הדבר, כי מעלתו אינו מחוששי הוספת חיות בקליפה זו, והפליאני במאוד.. ובין כך, אולי יחפוץ כת"ר שליט"א להשית ידו על הערך גזירת אנטיוכוס או על מרד החשמונאים.. בברכת א פריילאכן חנוכה און הצלחה רבה ומופלגה ומשיח נאו • כתית למאורבית הבד 03:06, כ"ה בכסלו, ה'תשע"ז (25 בדצמ' למניינם), ימות המשיח

אפשר לדון לכף זכות בכמה אופנים ואשאיר זאת לכבודו, כן גם את שאר המטלות הנכבדות --שלום - עליכם כ"ה בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 03:28, 25 בדצמבר 2016 (UTC)

גירסא יציבה[עריכת קוד מקור]

הגירסא היציבה בערך שהגנת היא עם תבנית חשיבות, הינך מתבקש להחזירה. שף ויתיבקאנפרענץ רום 15:22, 24 בינואר 2017 (UTC)

טעות בידך. תבנית חשיבות יש לה כללים משלה. היא עומדת בערך שבוע ואחר כך אם יש תומך אחד היא מוסרת. אם הענין חשוב לך כ"כ, תשיג הסכמות של עורכים נוספים למחיקה, ואם יהיה לך רוב בולט אני אמחוק את הערך. --שלום - עליכם כ"ו בטבת ה'תשע"ז, למניינם 15:24, 24 בינואר 2017 (UTC)
אין לי עניין כלל בערך ההוא, אבל באמת מפליא אותי איפה ראית את הכלל הזה בנוגע לתבנית חשיבות, כלל שבעיני לא הגיוני, אם ישנם כמה/רוב שלא השתכנעו שהערך חשוב, מדוע שאחד(!) יהיה נגד רבים להוריד את התבנית?? ואם לדעתך כך אמור להיות יש לפתוח על כך דיון בתבנית:חשיבות.--הנחה - שיחה 15:28, 24 בינואר 2017 (UTC)
מעולם לא התקיים דיון אם להטמיע כאן את תבנית החשיבות וכלליה. אבל אם כבר לוקחים את הכללים מויקיפדיה, אז עד הסוף. לא אמרתי ש1 מספיק כנגד רבים, רק שצריך רוב בולט למחוק ערך, כל עוד יש 1 התומך בערך. רוב של 3 כנגד 2 בדיון מעולם לא היווה רוב כדי למחוק ערך, לא בויקיפדיה ולא בחב"דפדיה אלא אם כן התקיימה הצבעה רשמית. אגב בנידון דידן יש 3 מול 3. --שלום - עליכם כ"ו בטבת ה'תשע"ז, למניינם 15:31, 24 בינואר 2017 (UTC)

אינך יכול לצפות ליותר מזה כאשר יש רק 5 משתמשים פעילים!‏ שף ויתיבקאנפרענץ רום 15:38, 24 בינואר 2017 (UTC)

אתה זה שהחלטת לקחת את הכללים מויקיפדיה. עכ"פ הניסיון הראה שגם במקום שכן התקיימה הצבעה אינך רואה את עצמך מחוייב לדעת הרוב. חב"דפדיה אינה שלך, היא של כולנו. אינך יכול להשתמש בכלים שניתנו לך על מנת לכפות את דעתך על כולם ('קבלו דעתי'). שף ויתיבקאנפרענץ רום 16:09, 24 בינואר 2017 (UTC)

היכן ההצבעה? הדיון בדף השיחה?שלום - עליכם כ"ו בטבת ה'תשע"ז, למניינם 17:28, 24 בינואר 2017 (UTC)

ארכוב[עריכת קוד מקור]

ראשית כל יישר כח על מחיקת הערך. הייתי באמצע להעביר הדיונים שבאמצע אלא שמטלפון נוקיה 208 הכל עובד באופן איטי יותר (בעיקרון הייתי שמח לו אתה תארכב, לי זה פשוט ‏pain in the neck‏ באתי רק לבאר את מעשיי). שף ויתיבקאנפרענץ רום 12:36, 26 בינואר 2017 (UTC)

הדרך לארכב היא על ידי גזירת הקטעים הישנים לארכיון, ולא על ידי העברת הדף, מכיון שאז עובר אוטומטית כל התבניות של אולם הדיונים וגם כל הדיונים כולל החדשים. --שלום - עליכם כ"ח בטבת ה'תשע"ז, למניינם 12:49, 26 בינואר 2017 (UTC)

אין שום מניעה להעביר גם את התבניות (הייתי באמצע לעשות זאת אך כנ"ל הטלפון שלי איטי). שף ויתיבקאנפרענץ רום 12:57, 26 בינואר 2017 (UTC)

בקשה קלה[עריכת קוד מקור]

האפשר לבקש החלפת "איראן" ב"איראן"? (ואלי גם "אירן")? יישר כח. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 08:14, כ"ו בשבט ה'תשע"ז

בוצע שלום - עליכם ב' באדר ה'תשע"ז, למניינם 04:19, 28 בפברואר 2017 (UTC)

הבוטים[עריכת קוד מקור]

אם אפשר להוסיף בבקשה את {{תבנית:משתמש בוט}}--מתכנת - שיחה - לפניות בענינים טכניים: דף הפניות אלי 16:07, 27 בפברואר 2017 (UTC)

תודה על הרעיון. שלום - עליכם ב' באדר ה'תשע"ז, למניינם 04:19, 28 בפברואר 2017 (UTC)

אישורי ספאם[עריכת קוד מקור]

אנא במטותא וברחמיך הרבים אשר נא לי בבקשה את תחנוני למפעילי מערכת... יא ניסן קרב ובא ועדיין אין הקישורים הראויים לתת לה מבית המלך.--הנחה - שיחה 13:34, 29 במרץ 2017 (UTC)

פתחתי את המסנן למספר שעות מוגבל. אנא הודיע לי כשאתה מסיים להכניס את כל הקישורים שברצונך. --שלום - עליכם ב' בניסן ה'תשע"ז, למניינם 17:16, 29 במרץ 2017 (UTC)
התכוונתי סה"כ לבקשתי בדף הבקשות, בכל אופן עתה סיימתי, תודה.--הנחה - שיחה 06:12, 30 במרץ 2017 (UTC)

בובות קש??!![עריכת קוד מקור]

בקשר להחלטותיך הנחרצות בקשר ל'בובות קש' ע"פ דרכים "מאחורי הקלעים":

ישנם דברים שאני מוכרח לומר לך. אם מספר משתמשים, משתמשים באותו מחשב\אינטרנט - זה ממש לא אומר שהם בובות קש!

ייתכן שהם מספר אנשים שונים (ואולי חברים\קרובים), אך לכל אחד יש את דמותו ואת דעותיו וזכותו המליאה להגיב ולערוך באתר זה!!

מחכה לתשובה כנה.--141.226.182.141 17:55, 1 באפריל 2017 (UTC)

(הנ"ל הוא בקשר להצבעה בערך סניף צ"ה מגדל העמק)

אוהו, בין הזמנים התחיל...

בכל מקרה, אין זכות הצבעה למשתמשים לא פעילים -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.

הכל יתכן. למעשה התופעה של משתמשים לא פעילים, ככל הנראה בני משפחה אחת או קבוצה אחת שאין להם ענין מיוחד בחב"דפדיה מלבד פרסום ערכי משפחתם, העורכים הודעות בודדות מדי שנה, ובאים בהמוניהם רק להצבעות הנוגעות למשפחתם, היא תופעה פסולה שאין בינה חילוק גדול לבין בודד המפעיל מספר חשבונות (מה שיותר סביר). למעשה אין כל חילוק מעשי, אם אותו בודד בעצם פותח מספר חשבונות לבני משפחתו, ומבקש מהם ללחוץ על מקשי המחשב כשזה נוגע לאיזו הצבעה משפחתית, הצד השווה שבהם שמדובר בפעילות שלא נועדה לתרום לחב"ד פדיה, אלא להשתמש בחב"דפדיה וערכיה כקורדום לחפור בו, ולהטריד את עורכיה מבלי הפסקה במשך 365 ימים בשנה. בלאו הכי, כמו שאמר קודמי, אין זכות הצבעה למשתמשים לא פעילים ואין כל נ"מ בכל הצבעות אלו. --שלום - עליכם ו' בניסן ה'תשע"ז, למניינם 06:45, 2 באפריל 2017 (UTC)

'קרייזי אבאוט משיח' חולק עליך וטוען שגם משתמשים לא פעילים יכולים להצביע (שאם לא יהיו רק 4\5 מצביעים) ולכן ד.ר. גם הצביע וקיבלת את הצבעתו אע"פ שכתבת שאינו פעיל..--37.46.39.231 13:51, 2 באפריל 2017 (UTC)

עדיין לא הוחלט סופית אם מקבלים את הצבעתו (ההכרעה הסופית שייכת למפעילי מערכת, במקום שאין כללים ברורים). מה שברור הוא שאין כל סיכוי שבעולם שמשתמש בעל 10 עריכות, הצבעתו תתקבל (בשונה ממשתמש ד. ר. שבעצם ערך עריכות רבות בחב"דפדיה, רק שלאחרונה אינו פעיל). מה שנוגע גם למשתמש "יחי מלכינו לעד". שלום - עליכם ו' בניסן ה'תשע"ז, למניינם 17:09, 2 באפריל 2017 (UTC)

שלום, קבל עצה מידיד ופשוט תתעלם מהם. כשיראו שכל עריכה שלהם משוחזרת מיידית, ואף אחד אינו מעוניין להתדיין איתם, תקוותי שיתנדפו מפה. בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. שף ויתיבקאנפרענץ רום 18:15, 2 באפריל 2017 (UTC)

היה על זה (מענדל) המון דיונים, ולא היתה הסכמה. על איזה ערך כוונתך כעת? שלום - עליכם ו' בניסן ה'תשע"ז, למניינם 18:17, 2 באפריל 2017 (UTC)

על מה בכלל ההצבעה?? רציתי לברר את מה שכבר הוזכר בדף השיחה של הערך הנ"ל. ישנם ערכים (אני מקווה שתודה לי; מצויינים בשיחה שם חלקם) שהם קצרים ומוזרים הרבה יותר ולמרות זאת אין עליהם שום הצבעה או פקפוק קל.

אתה לא חושב שזה משהו מגמתי גם (ואני מדגיש 'גם', כי אני רואה שישנה מגמתיות גם מצד הפוך) מהצד השני??? על עניני משיח וכדו'??

תחשבו בעצמכם. אם כל כך הרבה עורכים הצביעו בעד מחיקת הערך, ומדובר בעורכים 'שאין להם כל נגיעה או מגמה כנגד הארגונים שלכם, אז כנראה שהם צודקים, או שהפעילות שלכם כאן בשנה האחרונה היתה מוגזמת ואובסיסית באופן שגרמה לעורך או שניים שלא היה להם נגיעה כנגד ארגונכם - לרצות למחוק את הערכים שגורמים לנו לשרוף כ"כ הרבה זמן מיותר, או שכל התשובות נכונות. אני מציע לכם להוריד פרופיל באתר, ולהתרכז בשליחות האמיתית - קירוב ביאת המשיח (מה שלא עושים דרך מלחמות בלתי פוסקות כאן באתר). שלום - עליכם ו' בניסן ה'תשע"ז, למניינם 19:05, 2 באפריל 2017 (UTC)
א. לעורכים 'שף' ו'כתית' (למשל) אני יודע שדעתם מגמתית נגד משיח וכו' (כן תוכל לראות זאת בעריכותיהם ובהשתתפותם בהצבעות הרבות..).

ב. ברור שאינם צודקים ע"פ ההוכחות דלעיל (ערכים אחרים שאינם חשובים בהחלט - אין עליהם כל פקפוק). ג. אם תבדוק היטב - תראה שמרבית העריכות שלנו, היו על שחזור מעריכותיהם של העורכים הנ"ל בעיקר. אך סתם כך בקושי פעלנו באתר בקשר לארגון זה או משפחה.--37.46.39.231 19:26, 4 באפריל 2017 (UTC)

אשרי מי שחושדין אותו במה שאין בו... אני נהנה לראות שהצבעתי נגד משיח! (שקר וכזב!!).. אגב, כדאי שתכתוב באופן ברור מה הקשר בינכם לבין הנושא הנ"ל, ולו מהסיבה הפשוטה, מהי הלהיטות הגדולה שלכם להנצחת דרך פוליטית באמצעות האתר לשכתוב היסטוריה? אנו בחב"דפדיה אמונים על השקעה בתורת ודברי הרב, כמה ערכי חסידות תרמתם למיזם, או שאתם דואגים לכבוד המשפחה... בושה וחרפה! • כתית למאורבית הבד 07:25, ט' בניסן, ה'תשע"ז (5 באפר' למניינם), ימות המשיח

'והלוואי'.. מעקב קטן ב"תרומות" שלך ([1]) יוכיח. הקשר פשוט (ואקווה מאוד שבשכלך המצומצם תבין..): תנועת הנוער צבאות בארה"ק בכלל וסניף מגדל העמק בפרט - מפיצים את בשורת הגאולה והגואל, ללא שום מסכות!! במילא, מנסים אנשים מסויימים (ואתה בתוכם!) שהדברים אינם מתאימים ל"כבוד" המדומה שלהם ולכספם, למחוק ר"ל את קיום פעילות ארגונים אלה (על ידי איומים על אנשים, ביטול אפשרויות פרסום הפעילות, פרסומי שקר וכו'). ואנו באנו, לכבודו של כ"ק אד"ש מה"מ, לא לתת לאנשים אלו להרוס את ה'מוסדות' של הרבי! וע"כ אנו מפרסמים על הפעילות במקומות האפשריים (כהוראת הרבי - 'ואע"פ אז ער ווערן א ציבעל' וד"ל) ובפרט באתר זה - שבחיפוש על הארגון בד"כ מופיע ראשון. (והבושה וכו' {כי רבים הם וא"א לפורטם} שצריכה להיות לך, היא כה גדולה, שאתה מעיז למחוק עובדות!!). בברכה ש'יתמו חטאים ולא חוטאים' ו'את רוח הטומאה אעביר מן הארץ'.--37.46.39.231 18:06, 5 באפריל 2017 (UTC)

לכבוד האנונימי היקר: על אף שאני בדיעה שיש להתעלם ממך ומדכוותך, הרי מכיון שמשתמשים אחרים אינם סבורים כמוני לא אתאפק מלומר גם את דעתי.
הטענה שאנחנו רוצים למחוק את פעילות הסניף בשל זה שהיא עוסקת בפירסום בשורת הגאולה היא פשוט פאתטית כאילו שמלבד זאת הערך הוא פשוט נפלא ואין שום סיבה למוחקו (בעצם, למה שלא יהיה ערך מומלץ?). הרי מגוחך לומר שקרייזי אבאוט משיח או יעקב בן שמואל יש להם ענין נגד משיח. אגב, אותם מלחמות על ידי אותם אנשים שפעלו למחיקת ערכי משפחתך, נעשו על מנת למחוק משפיע בישיבה בלוד, כך שברור שאין זה קשור למשיחיסטים אנטים.
עוד יותר פאתטי זה שאתם משכנעים את עצמכם שפעילותכם באתר נועדה להגן על כבוד הרבי ועל פירסום בשורתו, זה מזכיר לי את דברי הרב עופר שהיה שר "הרבי שליט"א, מלך המשיח, אין כמוני בעולם" וד"ל. לדעתי יותר חמור מכל הנזק שעשיתם באתר, זה מה שאתה עושה כרגע כשהינך מנסה להשתמש ברבי כקרדום לחפור בו להאדרת משפחתך, ולחפור לשאר העורכים.
עם זאת, אינני מסכים עם כתית שמחק את אביך מתוך רשימת אנשי מגדל העמק (אף שיש מקום לזה כדי ללמד את האנונימי לקח), ואם יש יותר בולטים ממנו הינך מוזמן להוסיף.
סליחה על הבוטות, אולם אני מבקש שתתנדפו לכם מאתרנו ולא תטרידו את אלו שבאמת מנסים לשפר את האתר. בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. שף ויתיבקאנפרענץ רום 19:03, 5 באפריל 2017 (UTC)
אגב, יותר מכל נהנתי לקרוא שהסיבה שאני כביכול יוצא נגד ענייני משיח כי זה נוגע לי בכספי, אשמח אם תודיעני באיזה בנק אוכל לקבל את הכסף. בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. שף ויתיבקאנפרענץ רום 21:24, 5 באפריל 2017 (UTC)
'עיקוב' - מילה חדשה בעברית! שירותי היחצנות שלכם לא משהו, תנסו משהו אחר, אולי תלך ללמוד מנהל עסקים..
איך שלא יהיה, קדחנותכם ודאי באה מצד סיבות ממוניות, ואכמ"ל וד"ל.
לא איימתי עליך, רק הודעתי לך שאתר זה נועד לפרסום תורתו של משיח והמסתעף, ואינו אתר המשפחה של משפחת זלמנוב - מיידנצ'יק!!!
בברכת חג הפסח כשר ושמח, ובאיחולי מזל טוב לעט"ר המשיח שליט"א • כתית למאורבית הבד 07:22, י' בניסן, ה'תשע"ז (6 באפר' למניינם), ימות המשיח
מר 'שף': כל הפסקה 'והלוואי' נועדה עבור מר 'כתית' (ועל ראש הגנב בוער הכובע). ובמילא התשובה על הכסף.
מר 'כתית': אין לך שום תשובה אמיתית מלבד תיקון דיקדוקי...! אין מנוס האמת צפה!! ובקשר לכסף - כמו תמיד מדבר באוויר ללא שום מהימנות.. ואכ"מ כלל וד"ל..! בנוגע לאיום - איימת ועוד איך (במגוון רחב ואכ"מ..) ודובר גם על אנשים נוספים ('ואתה בתוכם' - הסבר למתקשים: אתה נוסף על העיקר..) ואין לפרט שמותם כלל מחמת קדושת המקום והזמן.. בנוגע למשפחה - נראה ששוב אתה חסר הבנה בסיסית..! תקרא את הפסקה הקודמת ואקווה שתבין!!--37.46.39.231 15:23, 6 באפריל 2017 (UTC)
אתה מבלבל במוח, וחבל באמת על זמני לנהל עם (...) שכמוך ויכוחים! באמת כדאי שתנצל את הזמן שלך לנושאים לימודיים! • כתית למאורבית הבד 18:09, י' בניסן, ה'תשע"ז (6 באפר' למניינם), ימות המשיח

אלו התגובות שלך באופן סידרתי.. התקפות, מילים קשות ועוד. בד"כ לא תענה על מה שמסבירים..!--37.46.39.231 06:25, 7 באפריל 2017 (UTC)