לדלג לתוכן

שיחת משתמש:יוסף בן מלמד – הבדלי גרסאות

הוספת נושא
מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
תגובה אחרונה: 29 בדצמבר 2025 מאת יוסף בן מלמד בנושא הערך שלמה יהודה בארי
משוב לר' יוסף.: פסקה חדשה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
 
(271 גרסאות ביניים של 25 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 14: שורה 14:
{| border="1" align="right" width="20%" cellpadding="6"
{| border="1" align="right" width="20%" cellpadding="6"
{{משתמש:יוסף בן מלמד/7}}
{{משתמש:יוסף בן מלמד/7}}
| align="right" bgcolor=#Ffffff | '''{{עריכת הדף|שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|כתובית={{יישור טקסט|מרכז|שיחת ארכיון}}}}'''
| align="right" bgcolor=#Ffffff | '''{{יישור טקסט|מרכז|שיחת ארכיון}}'''
----
 
[[קובץ:חסידים מתוועדים בסוכת 770.jpg|175px|ללא מסגרת|ממוזער|כיתוב תמונה]]
[[קובץ:נסיעה_לרבי.jpg|שמאל|ממוזער|250x250 פיקסלים|''''פון כאסלאוויטש קיין ליובאוויטש''''. ציור מיוחד מאת הצייר [[זלמן קליימן]], המתאר חסידים נוסעים לחסות בצל הרבי]]<!-- Yosef Ben Melamed -->
----
 
{{יישור טקסט|מרכז|[[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון1|1]] {{*}} [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון2|2]] {{*}} [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון3|3]] {{*}} [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון4|4]] {{*}} [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון5|5]] {{*}} [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון6|6]] {{*}} [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון7|7]] {{*}} [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון8|8]] {{*}} [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון9|9]] {{*}} [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון10|10]]}}
<div style="text-align:center
">[[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון1|1]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון2|2]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון3|3]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון4|4]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון5|5]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון6|6]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון7|7]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון8|8]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון9|9]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון10|10]]</div>
|}<div style="text-align:center
">''' ההודעה האחרונה בדף השיחה של יוסף בן מלמד התקבלה מהמשתמש החסיד <font size="5">[[משתמש:שולם ס.|שולם ס.]]</font>  בתאריך ט' בטבת ה'תשפ"ו.'''</div>
{| border="1" align="right" width="20%" cellpadding="6"
| align="right" bgcolor="#Ffffff" |'''<div style="text-align:center
">שיחת ארכיון</div>'''
 
[[קובץ:נסיעה_לרבי.jpg|שמאל|ממוזער|250x250 פיקסלים|'<nowiki/>'''פון כאסלאוויטש קיין ליובאוויטש''''. ציור מיוחד מאת הצייר [[זלמן קליימן]], המתאר חסידים נוסעים לחסות בצל הרבי]]<!-- Yosef Ben Melamed -->
 
<div style="text-align:center
">[[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון1|1]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון2|2]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון3|3]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון4|4]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון5|5]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון6|6]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון7|7]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון8|8]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון9|9]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון10|10]]</div>
|}
<div style="text-align:center
">''' יוסף בן מלמד הוא העורך האחרון של דף שיחתו.  בתאריך ח' בטבת ה'תשפ"ו.'''</div>
{| border="1" align="right" width="20%" cellpadding="6"
| align="right" bgcolor="#Ffffff" |'''<div style="text-align:center
">שיחת ארכיון</div>'''
 
[[קובץ:נסיעה_לרבי.jpg|שמאל|ממוזער|250x250 פיקסלים|''''פון כאסלאוויטש קיין ליובאוויטש''''. ציור מיוחד מאת הצייר [[זלמן קליימן]], המתאר חסידים נוסעים לחסות בצל הרבי]]<!-- Yosef Ben Melamed -->
 
<div style="text-align:center
">[[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון1|1]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון2|2]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון3|3]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון4|4]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון5|5]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון6|6]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון7|7]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון8|8]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון9|9]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון10|10]]</div>
|}
<div style="text-align:center
">''' יוסף בן מלמד הוא העורך האחרון של דף שיחתו.  בתאריך ח' בטבת ה'תשפ"ו.'''</div>
{| border="1" align="right" width="20%" cellpadding="6"
| align="right" bgcolor="#Ffffff" |'''<div style="text-align:center
">שיחת ארכיון</div>'''
 
[[קובץ:נסיעה_לרבי.jpg|שמאל|ממוזער|250x250 פיקסלים|''''פון כאסלאוויטש קיין ליובאוויטש''''. ציור מיוחד מאת הצייר [[זלמן קליימן]], המתאר חסידים נוסעים לחסות בצל הרבי]]<!-- Yosef Ben Melamed -->
 
<div style="text-align:center
">[[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון1|1]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון2|2]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון3|3]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון4|4]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון5|5]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון6|6]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון7|7]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון8|8]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון9|9]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון10|10]]</div>
|}
<div style="text-align:center
">''' ההודעה האחרונה בדף השיחה של יוסף בן מלמד התקבלה מהמשתמש החסיד <font size="5">[[משתמש:שולם ס.|שולם ס.]]</font>  בתאריך ה' בטבת ה'תשפ"ו.'''</div>
{| border="1" align="right" width="20%" cellpadding="6"
| align="right" bgcolor="#Ffffff" |'''<div style="text-align:center
">שיחת ארכיון</div>'''
 
[[קובץ:נסיעה_לרבי.jpg|שמאל|ממוזער|250x250 פיקסלים|''''פון כאסלאוויטש קיין ליובאוויטש''''. ציור מיוחד מאת הצייר [[זלמן קליימן]], המתאר חסידים נוסעים לחסות בצל הרבי]]<!-- Yosef Ben Melamed -->
 
<div style="text-align:center
">[[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון1|1]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון2|2]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון3|3]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון4|4]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון5|5]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון6|6]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון7|7]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון8|8]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון9|9]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון10|10]]</div>
|}
<div style="text-align:center
">''' ההודעה האחרונה בדף השיחה של יוסף בן מלמד. התקבלה מהמשתמש החסיד <font size="5">[[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]]</font>  בתאריך ד' בחשוון ה'תשפ"ו.'''</div>
{| border="1" align="right" width="20%" cellpadding="6"
| align="right" bgcolor="#Ffffff" |'''<div style="text-align:center
">שיחת ארכיון</div>'''
 
[[קובץ:נסיעה_לרבי.jpg|שמאל|ממוזער|250x250 פיקסלים|''''פון כאסלאוויטש קיין ליובאוויטש''''. ציור מיוחד מאת הצייר [[זלמן קליימן]], המתאר חסידים נוסעים לחסות בצל הרבי]]<!-- Yosef Ben Melamed -->
 
<div style="text-align:center
">[[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון1|1]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון2|2]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון3|3]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון4|4]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון5|5]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון6|6]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון7|7]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון8|8]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון9|9]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד/ארכיון10|10]]</div>
|}
|}
[[קובץ:נסיעה לרבי.jpg|שמאל|ממוזער|250px|''''פון כאסלאוויטש קיין ליובאוויטש''''. ציור מיוחד מאת הצייר [[זלמן קליימן]], המתאר חסידים נוסעים לחסות בצל הרבי]]
 
<!-- !Yossi dekel the king -->
<!-- !Yossi dekel the king -->
{{מסגרת|יישור=שמאל|
<inputbox>
type=commenttitle
page=שיחת משתמש:יוסף בן מלמד
break=yes
width=5
buttonlabel=יצירת הודעה חדשה
</inputbox>}}
__NOTOC__{{ש}}{{ש}}{{ש}}{{ש}}{{ש}}
__NOTOC__{{ש}}{{ש}}{{ש}}{{ש}}{{ש}}


== הוספת קישורים לחב"דפדיה ==
==מיזוג משתמשים==
האם תוכל למזג את ה[[משתמש:מנחם רובין]] ל[[משתמש:מ. רובין]] הבעיה טופלה ונשמח שתחזור.  בברכה. [[משתמש:מ. רובין]] - [[שיחת משתמש:מ. רובין|שיחה]] 17:16, 29 במאי 2025 (IDT)
:{{א|יוסף בן מלמד}}. [[משתמש:מ. רובין|מ. רובין]] <small class="plainlinks">([[שיחת משתמש:מ. רובין|שיחה]] | [[מיוחד:תרומות/מ.רובין|תרומות]])</small> 23:08, 27 ביולי 2025 (IDT)
::{{אגודל}}. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (23:10, ב' באב, ה'תשפ"ה)
 
==כניסה לחשבון==
משום מה אינני מצליח להכנס לחשבוני. שככתי את הסיסמה. ואינני מקבל דאו"ל לאיפוס הסיסמה כשהנני מבקשו. וגם שלחתי לך מייל טרם קבלתי מענה. אם תוכל לעזור לי בענין, הן כאן והן בחב"דטקסט. .תודה מראש!!! [[משתמש:ז.ר.]]
:[[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] אינו נמצא באתר בתדירות בה היה בעבר, תנסה לפנות ל[[משתמש:שיע.ק|שיע]], הוא כנראה יוכל לעזור לך. ~ [[משתמש:חיים כ| חיים כ]] ~ - [[שיחת משתמש:חיים כ|<span style="color:#40E0D0;">שיחה</span>]] - [[יחי| יחי המלך המשיח!]] ג' בסיוון  16:56, 30 במאי 2025 (IDT)
::הסתדר?. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (23:09, ב' באב, ה'תשפ"ה)
:::כן, הוא פתח משתמש חדש. [[משתמש:מ. רובין|מ. רובין]] <small class="plainlinks">([[שיחת משתמש:מ. רובין|שיחה]] | [[מיוחד:תרומות/מ.רובין|תרומות]])</small> 23:11, 27 ביולי 2025 (IDT)
::::אוקיי, תודה. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (23:12, ב' באב, ה'תשפ"ה)
 
== משה נחמן קורלפסקי ==
 
למה למחוק? זה רציני מאוד ולא צחוק, האם מנתקים מ770 ושכונת קראון הייטס?  [[משתמש:חנוך רולניק|חנוך רולניק]] - [[שיחת משתמש:חנוך רולניק|שיחה]], 22:14, י"א באב, ה'תשפ"ה 22:14, 5 באוגוסט 2025 (IDT)
:אין שום סיבה להשארת הערך, מבחינת חב"דפדיה הוא עוד בחור רגיל כמו כל התמימים. ובפרט שעוד לא חצה את גיל ה-20. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (22:21, י"א באב, ה'תשפ"ה)
:הוא בטח לא בחור רגיל! (כבר עבר 20 אבל) מה זה משנה הגיל? למעשה הוא מוכר מאוד במרכז חב"ד העולמי. אתה מכניס את ראשך בחול אם אתה אומר שהוא לא מוכר בחב"ד. וחוץ מזה הוא מנהל גשמי של המכון להפצת תורתו של משיח. [[משתמש:חנוך רולניק|חנוך רולניק]] - [[שיחת משתמש:חנוך רולניק|שיחה]], 06:26, י"ב באב, ה'תשפ"ה 06:26, 6 באוגוסט 2025 (IDT)
::ולוי טלזנר? כבר עבר שלושים, נשוי, משפיע בישיבה, משמש של ר' יואל, עורך ראשי של התמימים לשנתיים, מוציא לאור מאמר מבואר של אסף פרומר, חבר מערכת חסידות מבוטאת, ועוד
::מה הסיבה למחיקה? אתה גזען נגד חסידים מארה"ב? [[משתמש:חנוך רולניק|חנוך רולניק]] - [[שיחת משתמש:חנוך רולניק|שיחה]], 06:30, י"ב באב, ה'תשפ"ה 06:30, 6 באוגוסט 2025 (IDT)
:::לפי הכללים לוי טלזנר בטח מגיע לו. וגם אם נדייק לפי הכללים ישנם מאות! (ואולי אלפים) שראוי למחיקה [[משתמש:חנוך רולניק|חנוך רולניק]] - [[שיחת משתמש:חנוך רולניק|שיחה]], 11:04, י"ב באב, ה'תשפ"ה 11:04, 6 באוגוסט 2025 (IDT)
::::נא לפרט בדיוק מה זה? "מידע אנציקלופדי המצדיק ערך" לי זה נשמע מאוד מעורפל [[משתמש:חנוך רולניק|חנוך רולניק]] - [[שיחת משתמש:חנוך רולניק|שיחה]], 11:22, י"ב באב, ה'תשפ"ה 11:22, 6 באוגוסט 2025 (IDT)
:::::חשיבות לא נמדדת לפי תכונות או אופי, יש [[חב"דפדיה:עקרונות וקווים מנחים לכתיבת ערכים/אישים|כללים]], תקרא אותם בבקשה. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (09:52, י"ב באב, ה'תשפ"ה)
 
== מי חשוב ומי לא מוכר בחב"ד ==
שמתי לב לכמה אישים שעשית עליהם ערך, שהם פחות (אם בכלל) חשוב אצל כלל חסידי חב"ד.
הציבור הרחב של חב"ד לא שמע מהם ולא מכיר מה הם תרומתם למטרתה של חב"ד לדוגמא, [[ישראל משה חיים טויסטר]], [[דורון טויסטר]], [[משה קריביצקי]], [[זבולון מושיאשווילי]], [[שלמה נוגינסקי]] (פעילותיו של נוגינסקי פחות מ5 שנים שזה כתוב ברור בכללים ששליח פחות מחמש שנים לא נחשב!) ועוד
עוד דוגמא: [[משה יוסף פרידמן]] אנני מפחית חשיבות של קהילת חב"ד צפת, אבל לעומת קראון הייטס הם פחות חשוב, אנני מפחית ראשוני תושב קהילה, אבל לעומת חבר ועד הקהל משך 14 שנה!!
הבהרה אין לי משהו אישי נגד אנשים הנ"ל, אלא שהנך תוקף את כל עמלי (אולי מחמת שהנך מנותק ממה שמתרחש בקראון הייטס) אינך מחשיב כל מיני אנשים שהם לדעתי יותר חשוב מאישים הנ"ל
המצפה להסברה, והפסקת הנהגת בריון, חנוך רולניק. [[משתמש:חנוך רולניק|חנוך רולניק]] - [[שיחת משתמש:חנוך רולניק|שיחה]], 19:34, י"ב באב, ה'תשפ"ה 19:34, 6 באוגוסט 2025 (IDT)
:יש כללים, אתה בהחלט מוזמן לערוך אך רק לפיהם, בהצלחה. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (11:50, י"ד באב, ה'תשפ"ה)
 
== חסימה ==
 
חסמת את חנוך רולניק? [[משתמש:Z770|בברכה Z770 ]] - [[שיחת משתמש:Z770|שיחה]], 11:52, י"ד באב, ה'תשפ"ה 11:52, 8 באוגוסט 2025 (IDT)
 
:א"כ אז למה לא הזהרת אותו לפני? הוא תורם הרבה לחבדפדיה [[משתמש:Z770|בברכה Z770 ]] - [[שיחת משתמש:Z770|שיחה]], 13:22, י"ד באב, ה'תשפ"ה 13:22, 8 באוגוסט 2025 (IDT)
::נחסם לשבוע, לצערי קלקל יותר משתיקן. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (18:40, ט"ו באב, ה'תשפ"ה)
 
== תאריך לועזי בחתימה ==
 
שלום יוסף! אני לא יודע אם שמת לב, אבל לאחרונה התקינו באתר את ההרחבה DiscussionTools שמנהלת דיונים בדף שיחה ומוסיפה את הכפתור '''תגובה''' בסוף כל הודעה של משתמש. נראה שאת התגובות שלך ההרחבה לא מזהה. ההשערה שלי שזה בגלל שבחתימה שלך יש רק תאריך עברי בלי תאריך לועזי. אולי תנסה להוסיף לחתימה שלך גם תאריך לועזי ולבדוק אם זה עובד? (באם לא מדובר בעניין "עקרוני" מצדך, אם כן אשמח לשמוע למה) ~[[משתמש:חיים כ| חיים כ]] ~ - [[שיחת משתמש:חיים כ|<span style="color:#40E0D0;">שיחה</span>]] - [[יחי|יחי המלך המשיח!]] י"ד באב 12:37, 8 באוגוסט 2025 (IDT)


שים לב שהכנסת קישורים לדף [[מדיה ויקי:Spam-whitelist]] צריכה להיות בהתאם למה שנכתב בראש הדף. אם לא מכניסים לפי הכללים שנמצאים שם הקישורים לא תמיד יעבדו. זה אומר שלא מכניסים www בתחילת הקישור ומכניסים \b לפני ואחרי כל קישור. שמתי לב שבמקום לשים \b שמת \www לפני הקישור. במקרה כזה זה יעבוד, אבל במקרה בו אין www כמו בקישור האחרון שהכנסת ועוד, הקישור פשוט לא יעבוד. ובכל אופן על מנת לשמור על אחידות כדאי בכל קישור להוריד את ה-www ולהכניס את האות b אחרי ה \. המלצה שלי היא ללחוץ במקלדת במצב עריכה {{מקשי מקלדת|Ctrl|Shift}} וכך תראה בבירור את ה-\b שלפני ואת ה-\b שאחרי. בהצלחה! ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • י"ב בסיוון ה'תשפ"ד • 18:38, 18 ביוני 2024 (IDT)
:{{א|חיים כ}} מסיבה טכנית לא התרגלתי להרחבה זו, אשתדל להשתמש בה מעתה, ישר כח! . בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (13:19, י"ד באב, ה'תשפ"ה) 13:19, 8 באוגוסט 2025 (IDT)
:{{א|חלוקת קונטרסים}} תודה רבה על ההערה החשובה, באמת תהיתי לעצמי מדוע לעיתים הקישורים לא עובדים כמו שצריך (רוב הקישורים דווקא כן עובדים ללא ה-b). למעשה, בעבר כן הקפדתי על ה-b בהתחלה כשברבות הזמן נשתכח ממני הפרט הזה. ישר כח. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~[[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (03:04, י"ד בסיוון, ה'תשפ"ד)
::שמחתי לעזור! ~[[משתמש:חיים כ| חיים כ]] ~ - [[שיחת משתמש:חיים כ|<span style="color:#40E0D0;">שיחה</span>]] - [[יחי|יחי המלך המשיח!]] י"ד באב 17:58, 8 באוגוסט 2025 (IDT)
==קשר עם חב"ד==
:::{{א|חיים כ}} יש לך מושג מדוע בכל פעם שמגיבים באמצעות אופציה זו של 'תגובה', התחלת עמוד שיחה זה משתכפל באופן בלתי רצוני? (כפי שניתן לראות למעלה) תמוה בעיניי . בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (20:19, כ"ט באב, ה'תשפ"ה) 20:19, 23 באוגוסט 2025 (IDT)
יוסף, אני מבקש ממך עכשיו להעביר את הדף [[משתמש: תמים של הרבי/יאיר אנסבכר]] אל מרחב הערכים. אם לא אני יעקב את שיע. אני השקעתי בזה המון זמן, ויש לו קשרים עם חב"ד. בברכה -- [[משתמש:תמים של הרבי|תמים של הרבי]] - [[שיחת משתמש:תמים של הרבי|שיחה]]  ~ [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|משיח נאו!]] 16:27, 28 ביוני 2024 (IDT)
:אז דבר עם שיע, אתה לא מאיים פה על מישהו. ברגע שתובהר חשיבות בדף השיחה, הערך יועבר. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (18:40, כ"ב בסיוון, ה'תשפ"ד)
::א. אני לא מאיים. ב. כבר הבהרתי לך את החשיבות וראה גם בקשריו עם חב"ד. ג. אני רק אומר שהערך יועבר כנראה ע"י {{א|שיע.ק}} והוא יבדוק עם הערך יוכל לעבור למרחב הערכים. -- [[משתמש:תמים של הרבי|תמים של הרבי]] - [[שיחת משתמש:תמים של הרבי|שיחה]]  ~ [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|משיח נאו!]] 18:47, 28 ביוני 2024 (IDT)
:::אם היית מבהיר חשיבות מתוך רצינות, הערך לא היה במרחבך האישי. בהצלחה. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (22:59, כ"ג בסיוון, ה'תשפ"ד)
::::מצטרף לדעתו של יוסף שלנשוא הערך אין מספיק קשר לחב"ד ולכן אינו מתאים לחב"דפדיה. אני מבין את הקושי להשקיע רבות וליצור ערך יפה ולגלות שהוא לא מתקבל. להבא מציע מלכתחילה לא לקחת מקרים גבוליים כאלו. [[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"ה בסיוון ה'תשפ"ד 22:50, 1 ביולי 2024 (IDT)
:::::תודה. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (01:48, כ"ו בסיוון, ה'תשפ"ד)


==ניטור==
== עמוד ראשי ==
{{א|יוסף בן מלמד}} שים לב שאני משתדל לנטר כל הזמן עריכות של אנונימיים וגם להתדיין איתם במקצועיות ובצורה עניינית וטובה בדף שיחתם ואני מגיע מזה לתוצאות טובות שאחר כך הם גם נרשמים לחב"דפדיה. על כן הייתי רוצה להיות מנטר ושיהיה לי את הכלים לכך. אני יוכל?. מתייג גם כן את {{א|שיע.ק}} תודה רבה ובהצלחה. [[משתמש:חב"ד בדרך לגאולה|אני רוצה גאולה]] ~ [[שיחת משתמש: חב"ד בדרך לגאולה|בואו נביא אותה ביחד!]] ~ [[גאולה|מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו!]]  23:16, 29 ביוני 2024 (IDT)
:אני חושב שאתה עדיין לא אחראי מספיק כדי להיות מנטר. עניתי לך על השאלה הזו כבר עשרות פעמים, כמה אני יכול להמציא את עצמי כל פעם מחדש? נא להשתדל להפנים את הדברים בפעם אחת כשמסבירים, שמחתי לעזור. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (01:22, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ד)


== מסורת הניגונים ==
כדאי לערוך את הקישור (כ"ח) '''באב''' שבסוף העמוד הראשי של חב"דפדיה [[משתמש:שולם ס.|שולם ס.]] - [[שיחת משתמש:שולם ס.|שיחה]], 22:49, כ"ז באב, ה'תשפ"ה 22:49, 21 באוגוסט 2025 (IDT)


יישר כח עצום על עריכותיך בתבנית והנגזרות שלה!!! הפלא ופלא! [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 09:59, י' בתמוז, ה'תשפ"ד 09:59, 16 ביולי 2024 (IDT)
:הכוונה לפירושונים?, מדובר בתבנית גלובאלית ואני לא רואה איך לתקן זאת. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (23:46, כ"ז באב, ה'תשפ"ה) 23:46, 21 באוגוסט 2025 (IDT)
:תודה מקרב לב על הערכתך! {{ישר כח}} בהחלט היה משתלם להשקיע ולהתאמץ זמן רב עבור תוצאה נכבדת זו. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (21:25, י' בתמוז, ה'תשפ"ד)
::כן. מה זאת אומרת 'תבנית גלובאלית'? [[משתמש:שולם ס.|שולם ס.]] - [[שיחת משתמש:שולם ס.|שיחה]], 12:46, כ"ח באב, ה'תשפ"ה 12:46, 22 באוגוסט 2025 (IDT)
:::תבנית המותאמת באופן אוטמטי לכל החודשים ובינהם לחודש אב . בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (20:15, כ"ט באב, ה'תשפ"ה) 20:15, 23 באוגוסט 2025 (IDT)


== ברוך שובך ==
== ערך חדש ==


אני מקווה שחזרת לכל הזמן. 😉. בברכה. -- [[משתמש:תמים של הרבי|תמים של הרבי]] - [[שיחת משתמש:תמים של הרבי|שיחה]] ~ [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|משיח נאו!]] 22:07, 22 ביולי 2024 (IDT)
הנני מתכוון לערוך ערך חדש על ר' "אשר פורסט". לפני שאני מתעמל ומשקיע, נא להודיעני אם הוא זכאי לערך. [[משתמש:חנוך רולניק|חנוך רולניק]] - [[שיחת משתמש:חנוך רולניק|שיחה]], 03:54, ה' באלול, ה'תשפ"ה 03:54, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
:חן חן, כיף לראות שמישהו עוקב. אני כאן כדי להשאר בעז"ה {{קריצה}}. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (22:11, ט"ז בתמוז, ה'תשפ"ד)


== בשליחות המלך ==
:מיהו, מה גילו, מה תקפידו וכדו' . בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (15:18, ה' באלול, ה'תשפ"ה) 15:18, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
::הוא יליד תשל"ד, אחראי על הספרייה בתו"ת המרכזית, וחדר יחוד 25+ שנה. יו"ר ועד מבצע בית מלא ספרים העולמי. מרביץ תורה בכלל ומפיץ המעיינות בפרט ברשת האינטרנט יוטיוב. מאידך הוא שהוא לא נשוי.  [[משתמש:חנוך רולניק|חנוך רולניק]] - [[שיחת משתמש:חנוך רולניק|שיחה]], 16:27, ה' באלול, ה'תשפ"ה 16:27, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
:::לדעתי אין חשיבות, תוכל לפתוח על כך דיון בדף השיחה של הערך . בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (19:10, ז' באלול, ה'תשפ"ה) 19:10, 31 באוגוסט 2025 (IDT)
::::אבל כדי לפתוח דיון בדף השיחה צריכים קודם ליצר הערך... [[משתמש:חנוך רולניק|חנוך רולניק]] - [[שיחת משתמש:חנוך רולניק|שיחה]], 21:51, ז' באלול, ה'תשפ"ה 21:51, 31 באוגוסט 2025 (IDT)
:::::מבלי ליצור את הערך, [[שיחה:אשר פורסט]] . בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (22:41, ז' באלול, ה'תשפ"ה) 22:41, 31 באוגוסט 2025 (IDT)


אשמח אם תוריד את החוברת בשליחות המלך מהערך של ישראל גליצנשטיין,
== בדיקת ערכים ==
החוברת פורסמה בcoL ללא אישור המשפחה ובעקבות כך הכתבה שבה זה פורסם ירדה מcoL,
בנוסף לזה חוברת זו היא גירסא ראשונה עם הרבה טעויות ולכן המשפחה מתכוונת להוציא את זה בגירסא מותקנת --[[מיוחד:תרומות/176.140.223.166|176.140.223.166]] 23:22, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
:מקובל, הקישור הוסר. תודה על המענה לשאלתי בתקציר העריכה שם. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (00:03, כ"ז בתמוז, ה'תשפ"ד)


==הגנה==
כתבתי ארבעה ערכים חדשים על מועצות אזוריות ([[מועצה אזורית לב השרון]], [[מועצה אזורית חוף השרון]], [[מועצה אזורית עמק חפר]] ו[[מועצה אזורית דרום השרון]]). הם נמצאים במרחב הערכים, ואפשר למצוא אותם במנוע החיפוש של חב"דפדיה, אבל אי אפשר למצוא אותם בחיפוש רגיל באינטרנט. לדוגמא: אם אני כותב באינטרנט "מועצה אזורית לב השרון חב"דפדיה", או "חב"דפדיה מועצה אזורית עמק חפר" - הם לא נכללים בתוצאות החיפוש. אשמח אם תוכל לבדוק את העניין. תודה רבה [[משתמש:שולם ס.|שולם ס.]] - [[שיחת משתמש:שולם ס.|שיחה]], 20:36, ו' באלול, ה'תשפ"ה 20:36, 30 באוגוסט 2025 (IDT)
מה [https://chabadpedia.co.il/index.php?title=%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%AA_%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:%D7%97%D7%91%22%D7%93_%D7%91%D7%93%D7%A8%D7%9A_%D7%9C%D7%92%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%94&diff=prev&oldid=707326 פשר זה]? גם אם הוא בובת קש זה לא מצדיק לחסום את דף שיחתו כלפי המשתמשים, אולי יש סיבה אחרת ואם כן אשמח אם תפרט.. בברכה, [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] 15:54, 12 באוגוסט 2024 (IDT)ף
:{{א|חסיד של הרבי}} עזוב בן מלמד סתם חסם לי את זה, והטענה שלו שאחי הוא בובת קש שלי, עובדה שמותר לשתי אחים לכתוב משני חשבונות שונים. בברכה. [[משתמש:חב"ד בדרך לגאולה|אני רוצה גאולה]] ~ [[שיחת משתמש: חב"ד בדרך לגאולה|בואו נביא אותה ביחד!]] ~ [[גאולה|מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו!]] 16:21, 12 באוגוסט 2024 (IDT)
::יכול להיות ש{{א|חב"ד בדרך לגאולה|אתה}} אכן לא בובת קש, הדבר ניתן לברור באמצעות שיחת טלפון אחת ופשוטה עם אחד ההורים אך לא על זה תמיהתי. השאלה היא למה לחסום את דף השיחה? [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] 16:38, 12 באוגוסט 2024 (IDT)
:::{{א|חסיד של הרבי}} הדיון הוא בכלל על אחי {{א|תמים של הרבי}} ש{{א|יוסף בן מלמד}} חושב שהוא בובת קש שלי, ואת זה {{א|יוסף בן מלמד|אתה}} פשוט יכול לברר ולהתקשר ל{{א|שיע.ק}} ולדעת את האמת.
::::בנוגע לחסימת דף השיחה האישי שלי, גם לי עלתה תמיהה על כך שמה אשם דף השיחה שלי בכך שבן מלמד חושב שאחי הוא בובת הקש שלי. בתקווה לימים טובים יותר. [[משתמש:חב"ד בדרך לגאולה|אני רוצה גאולה]] ~ [[שיחת משתמש: חב"ד בדרך לגאולה|בואו נביא אותה ביחד!]] ~ [[גאולה|מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו!]]  16:43, 12 באוגוסט 2024 (IDT)
:::::חסמתי את הדף כדי לקבל החלטה מה לעשות עם הבבק"ש. הוחלט לחסום לצמיתות. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (00:36, ט' באב, ה'תשפ"ד)
::::::באיזה קטע אתה חוסם את אחי לצמיתות מילא לכמה שבועות אבל לצמיתות?! בכלל ביקשת אישור מ{{א|שיע.ק}} לפני שעשית את הצעד הנורא הזה?! אני אומר לך אני הולך לערער על כך ל{{א|שיע.ק}} בהצלחה לך. [[משתמש:חב"ד בדרך לגאולה|אני רוצה גאולה]] ~ [[שיחת משתמש: חב"ד בדרך לגאולה|בואו נביא אותה ביחד!]] ~ [[גאולה|מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו!]]  01:03, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
:::::::אגב תפתח לי את החסימה מהדף של הבחירות למפעילי מערכת, אני רוצה להצביע. [[משתמש:חב"ד בדרך לגאולה|אני רוצה גאולה]] ~ [[שיחת משתמש: חב"ד בדרך לגאולה|בואו נביא אותה ביחד!]] ~ [[גאולה|מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו!]]  01:12, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
::::::::במקרים מסויימים, בובת קש נחסמת לצמיתות ובהחלט במקרה הזה (פירטתי שם). גם מדף הבחירות לא נחסמת לחינם, זאת לאחר שהשחתת שוב ושוב. בהצלחה עם הערעור, מבחינתי העניין לא ניתן לשינוי בשום אופן, הוזהרת כבר עשרות (!) פעמים ולא הפנמת כלום. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (02:22, ט' באב, ה'תשפ"ד)
{{שבירה}}אני לא מבע פה עמדה בקשר לשאלה אם הוא בובת קש או לא, זה לא ענייני. מה שכן גם אם הוא בובת קש אני לא רואה סיבה מוצדקת לחסום דפי שיחה, מכל סיבה שהיא. וק"ש וק"ו דפי שיחה של משמשים - גם אם הם של בובת קש. בברכה, [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] 21:59, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
:הסברתי למה חסמתי. בכ"מ החסימה כבר הוסרה. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (22:56, ט' באב, ה'תשפ"ד)


== שלום ==
:לוקחים מספר ימים עד שהערכים מתעדכנים בתוצאות הגוגל, ד"א ישנם דפדפנים שמתעדכנים יותר מהר ואלי שם כן תוכל כן למצוא את הערכים הנ"ל . בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (19:11, ז' באלול, ה'תשפ"ה) 19:11, 31 באוגוסט 2025 (IDT)
קראתי למשתמש 'מלברו אדום' ע"ש הסיגריות שהרבי עישן... נ"ב זה שפיצקייט... יעעעעעעעס!!! [[משתמש:מלברו אדום|שפיצקייט... יחי המלך!]] - [[שיחת משתמש:מלברו אדום|שיחה]], 21:47, ט' באב, ה'תשפ"ד 21:47, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
::אבל את הערך (הראשון) "[[מועצה אזורית לב השרון]]" כתבתי בי"ז אב. עברו מאז יותר מכמה ימים [[משתמש:שולם ס.|שולם ס.]] - [[שיחת משתמש:שולם ס.|שיחה]], 21:34, ח' באלול, ה'תשפ"ה 21:34, 1 בספטמבר 2025 (IDT)
:מדהים, ובוודאי לבנך תקרא טריאונפו. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (23:18, ט' באב, ה'תשפ"ד)
:::אשמח לתגובתך [[משתמש:שולם ס.|שולם ס.]] - [[שיחת משתמש:שולם ס.|שיחה]], 13:59, ט' באלול, ה'תשפ"ה 13:59, 2 בספטמבר 2025 (IDT)
::::חיפוש בגוגל כעת 'מועצה אזורית לב השרון חב דפדיה' הניב את התוצאה (הראשונה): 'תבנית:ערי השרון'. אינני יודע מדוע הערך עצמו לא הופיע . בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (19:11, ט' באלול, ה'תשפ"ה) 19:11, 2 בספטמבר 2025 (IDT)
:::::מסתבר שגוגל עדיין לא סרקה את הדף, מסתמא בעוד מספר ימים ייסרק . בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (19:18, ט' באלול, ה'תשפ"ה) 19:18, 2 בספטמבר 2025 (IDT)
::::::רציתי לשאול - בנוסף - מדוע הם לא מופיעים בעמוד הראשי תחת הכותרת "ערכים חדשים"? [[משתמש:שולם ס.|שולם ס.]] - [[שיחת משתמש:שולם ס.|שיחה]], 20:51, ט' באלול, ה'תשפ"ה 20:51, 2 בספטמבר 2025 (IDT)
:::::::על זה יוכל לענות מ.רובין. מסתמא יש קריטריונים לתבנית זו . בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (21:49, ט' באלול, ה'תשפ"ה) 21:49, 2 בספטמבר 2025 (IDT)
::::::::יישר כח [[משתמש:שולם ס.|שולם ס.]] - [[שיחת משתמש:שולם ס.|שיחה]], 21:54, ט' באלול, ה'תשפ"ה 21:54, 2 בספטמבר 2025 (IDT)


== בקשת אישור עריכת תמונות ==
== מחיקת ערך ==


בערך "אברהם חיים זילבר" ישנה תמונה שאינה מכבדת אותו כלל וכלל, אנא שנו או לחילופין אשרו לי לשנות תמונה זו.
זה עתה יצרתי ערך [[שניאור זלמן (ז'מקע) ברוכשטט]], הראיתי את זה לו, והוא התעצבן על זה וביקש למחוק!  [[משתמש:חנוך רולניק|חנוך רולניק]] - [[שיחת משתמש:חנוך רולניק|שיחה]], 22:57, ח' באלול, ה'תשפ"ה 22:57, 1 בספטמבר 2025 (IDT)
ובכללות יש לי הרבה תמונות של אנשים שיש עליהם ערכים.
:מי? ברוכשטט? בברכה, [[משתמש:מענדל סופר|מענדל סופר]] • [[שיחת משתמש:מענדל סופר|ספר וסיפור]] 22:59, 1 בספטמבר 2025 (IDT)
--[[משתמש:תנא קמא חחח|תנא קמא חחח]] - [[שיחת משתמש:תנא קמא חחח|שיחה]], 02:37, י"ב באב, ה'תשפ"ד 02:37, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
::כן. הוא מאוד עצבני על זה ומבקש שימחקו תיכף [[משתמש:חנוך רולניק|חנוך רולניק]] - [[שיחת משתמש:חנוך רולניק|שיחה]], 23:02, ח' באלול, ה'תשפ"ה 23:02, 1 בספטמבר 2025 (IDT)
:{{א|משתמש:תנא קמא חחח| }} את ההרשאה להעלאת תמונות מקבלים לאחר 50 עריכות, לך יש רק 13 עריכות. אם תרצה, אוכל לשנות בעצמי. ואגב, בהשגח"פ בעל הערך הנ"ל שלח לי תמונה שלו, אותה העלתי לערך. נ.ב. אשמח לדעת מהו סוד שם המשתמש שלך.. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (02:56, י"ב באב, ה'תשפ"ד)
:::שאלתי אותו למה מה הבעייה? הוא ענה ככה! הוא לא רוצה וזהו! [[משתמש:חנוך רולניק|חנוך רולניק]] - [[שיחת משתמש:חנוך רולניק|שיחה]], 23:03, ח' באלול, ה'תשפ"ה 23:03, 1 בספטמבר 2025 (IDT)
::::"ערך שהנשוא שלו (האדם שעליו נכתב הערך) מבקש את מחיקתו, יש לכבד את בקשתו" [[חב:אישים]] בברכה, [[משתמש:מענדל סופר|מענדל סופר]] • [[שיחת משתמש:מענדל סופר|ספר וסיפור]] 23:05, 1 בספטמבר 2025 (IDT)
:::::נמחק כבר ע"י שלום עליכם היקר . בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (19:07, ט' באלול, ה'תשפ"ה) 19:07, 2 בספטמבר 2025 (IDT)
::::::תודה רבה. אמרתי לו שלא התכוונתי לרע, הוא הבין ואמר בכל זאת לא רוצה את הערך. איך שיהיה ברעיון הוא זכאי לערך? [[משתמש:חנוך רולניק|חנוך רולניק]] - [[שיחת משתמש:חנוך רולניק|שיחה]], 21:57, ט' באלול, ה'תשפ"ה 21:57, 2 בספטמבר 2025 (IDT)
:::::::לא יודע מאחר ואינני מכירו. אגב, מומלץ מאוד להשקיע בשיפור ערכים קיימים, חשוב אף יותר מיצירת ערכים חדשים . בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (22:01, ט' באלול, ה'תשפ"ה) 22:01, 2 בספטמבר 2025 (IDT)
::::::::בסדר אני משתדל, אבל כמובן שאני לא ממציא סיפורים, וזה צריך להיות עובדתי וכו'  [[משתמש:חנוך רולניק|חנוך רולניק]] - [[שיחת משתמש:חנוך רולניק|שיחה]], 22:04, ט' באלול, ה'תשפ"ה 22:04, 2 בספטמבר 2025 (IDT)


== מזל טוב! ==
== מחיקת קטגוריה ==


לרגל המשך תפקידך כמפעיל מערכת בחב"דפדיה, עלה והצלח בהמשך הפצת המעיינות חוצה כהוראתו הקדושה של כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח, עד להתגלות נאו ממש. בהצלחה ♦ נכתב על ידי [[משתמש:חב"דפדי פעיל|'''חב"דפדי פעיל''']] ([[שיחת משתמש:חב"דפדי פעיל|שיחה]]) • '''יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד''' • בשעה 00:06, י"ד באב, ה'תשפ"ד ''<font size="1">(18 באוג' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
אשמח אם תוכל למחוק את הקטגוריה "[https://chabadpedia.co.il/index.php?title=%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94:%D7%92%D7%93%D7%A8%D7%94&veaction=edit גדרה]" [[משתמש:שולם ס.|שולם ס.]] - [[שיחת משתמש:שולם ס.|שיחה]], 14:00, ט' באלול, ה'תשפ"ה 14:00, 2 בספטמבר 2025 (IDT)
:תודה רבה! בעזר ה' אמשיך להיות פעיל ככל שהזמן מאפשר. וברור הדבר אשר הכל נעשה למען ההתגלות השלימה. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (11:46, י"ד באב, ה'תשפ"ד)


== דחוף ביותר ==
:נמחק . בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (19:08, ט' באלול, ה'תשפ"ה) 19:08, 2 בספטמבר 2025 (IDT)
::יישר כח [[משתמש:שולם ס.|שולם ס.]] - [[שיחת משתמש:שולם ס.|שיחה]], 20:49, ט' באלול, ה'תשפ"ה 20:49, 2 בספטמבר 2025 (IDT)


לטפל בזריזות בכל התרומות שעשה המשתמש 188.64.207.82 יש שם שינויים שהוא עשה ועדין לא טופלו --בברכה, [[משתמש:דער רעבע איז דא|<font face="Guttman vilna">דער רעבע איז דא</font>]] - [[שיחת משתמש:דער רעבע איז דא|<font face="Guttman vilna">נייעס חסידי מעניין</font>]]  23:56, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
== מחיקת קטגוריה ==
:אשרי המשחית שבזכותו זכינו לראותך כאן {{קריצה}}. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (00:25, כ"ד באב, ה'תשפ"ד)
::יוסף בן מלמד אבל עדיין לא מחקת את הדפים שהמשחית יצר. בברכה, [[משתמש:חב"ד בדרך לגאולה|אני רוצה גאולה]] ~ [[שיחת משתמש: חב"ד בדרך לגאולה|בואו נביא אותה ביחד!]] ~ [[גאולה|מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו!]]  00:28, 28 באוגוסט 2024 (IDT)
:::כעת אמחוק. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (00:28, כ"ד באב, ה'תשפ"ד)
::::תודה [[משתמש:חב"ד בדרך לגאולה|אני רוצה גאולה]] ~ [[שיחת משתמש: חב"ד בדרך לגאולה|בואו נביא אותה ביחד!]] ~ [[גאולה|מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו!]]  00:29, 28 באוגוסט 2024 (IDT)


== למחיקה. בהצלחה! ==
מדוע נמחקה "קטגוריה:משפחת אוורוטיק"? [[משתמש:יוצר חב&#34;די|יוצר חב&#34;די]] - [[שיחת משתמש:יוצר חב&#34;די|שיחה]], 18:05, י"א באלול, ה'תשפ"ה 18:05, 4 בספטמבר 2025 (IDT)


[[:קטגוריה:אופקים]] |
:על קטגוריה להכיל 5 ערכים בני קרבת אותה משפחה בנים וחתנים . בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (23:39, י"א באלול, ה'תשפ"ה) 23:39, 4 בספטמבר 2025 (IDT)
[[:קטגוריה:אור יהודה]] |
[[:קטגוריה:מוסדות וארגונים באופקים]] |
[[:קטגוריה:מוסדות וארגונים באור יהודה]] |
[[:קטגוריה:אילת]] |
[[:קטגוריה:אלעד]] |
[[:קטגוריה:אשדוד]] |
[[:קטגוריה:באר שבע]] |
[[:קטגוריה:בית שמש]] |
[[:קטגוריה:בני ברק]] |
[[:קטגוריה:בת ים]] |
[[:קטגוריה:הרצליה]] |
[[:קטגוריה:חדרה]] |
[[:קטגוריה:חולון]] |
[[:קטגוריה:חיפה]] |
[[:קטגוריה:עמנואל]] |
[[:קטגוריה:עכו]] |
[[:קטגוריה:נתניה]] |
[[:קטגוריה:נתיבות]] |
[[:קטגוריה:נוף הגליל]] |
[[:קטגוריה:נהריה]] |
[[:קטגוריה:מגדל העמק]] |
[[:קטגוריה:לוד]] |
[[:קטגוריה:כפר סבא]] |
[[:קטגוריה:יקנעם]] |
[[:קטגוריה:יפו]] |
[[:קטגוריה:טבריה]] |
[[:קטגוריה:עפולה]] |
[[:קטגוריה:ערד]] |
[[:קטגוריה:פתח תקווה]] |
[[:קטגוריה:צפת]] |
[[:קטגוריה:מוסדות וארגונים בפתח תקווה]] |
[[:קטגוריה:קריית גת]] |
[[:קטגוריה:ראשון לציון]] |
[[:קטגוריה:רמלה]] |
[[:קטגוריה:אישים ברמלה]] |
[[:קטגוריה:תומכי תמימים ראשון לציון]] |
[[:קטגוריה:תל אביב]] |
[[:קטגוריה:שדרות]] |
[[:קטגוריה:אישים ברעננה]] |
[[:קטגוריה:רעננה]] |
[[:קטגוריה:רמת גן]] |
[[:קטגוריה:בוגרי ישיבות ספרדיות]] |
'''[[:קטגוריה:אישים שנפטרו בתקופת אדמו"ר הצמח צדק]]''' |
[[:קטגוריה:משפחת גלט]] |
[[:קטגוריה:ניגוני ר' שמעון לזרוב]] |
[[:קטגוריה:אישים שנפטרו בשנת תשי"א]] |
[[:קטגוריה:אישים שנפטרו בשנת תשט"ז]] |
[[:קטגוריה:נשיאי דור]] |
[[:קטגוריה:היסטוריה]]


וראה [[משתמש:חלוקת קונטרסים/סדר בחב"דפדיה#סדר בקטגוריות|כאן]] מה שכתב ר' חלוקת: "לפתוח קטגוריה לערים שעדין אין להם".
== ניסוח תקין ==


ואולי י"ל שהכוונה בכלל "ודאו שהקטגוריה יכולה להכיל לפחות חמישה ערכים או דפים '''פוטנציאליים'''" היא ש'''בעתיד''' ייתכן ויהיו 5 ערכים. מאת: [[משתמש:ב. שורה|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=חום|גופן=פרנקרויאל|''. שורה''']]}} {{*}} [[שיחת משתמש:ב. שורה|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=חום|גופן=פרנקרויאל|לתגובות]]}} {{*}} 04:33, 13 בספטמבר 2024 (IDT)
רציתי לשאול האם הניסוח (על [[רבי מנחם מענדל שניאורסון (כ"ק אדמו"ר שליט"א)|הרבי]] וכדו') -ידיו הק'- קולו הק'- וכו' - הוא ניסוח מקובל ב[[חב"דפדיה]], או שעדיף לכתוב "ידיו הקדושות", "קולו הקדוש", או פשוט "קולו", "ידיו" - בלי תואר? [[משתמש:שולם ס.|שולם ס.]] - [[שיחת משתמש:שולם ס.|שיחה]], 15:58, ט"ו באלול, ה'תשפ"ה 15:58, 8 בספטמבר 2025 (IDT)
:ישר כח על הרשימה המפורטת, בהחלט ישנן קטגוריות שנדרשות להימחק, בעז"ה אעבוד על כך בימים הקרובים. אבל א. כפי שכתבת, ישנן קטגוריות העלולות להתמלא ולכן נוצרו. ב. ישנן קטגוריות המשמשות כ'אב קטגוריה' ולכן אין למוחקן. (מחילה על עיכוב המענה). בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (23:18, ט"ו בכסלו, ה'תשפ"ה)
::{{טופל}}, נמחקו וסודורו מספר קטגוריות. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (23:43, כ"ג בכסלו, ה'תשפ"ה)


== תודה ==
:ראיתי שקיבלת מענה משיע . בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (21:37, י' בתשרי, ה'תשפ"ו) 21:37, 2 באוקטובר 2025 (IDT)


[[משתמש:זלדקן|זלדקן]] - [[שיחת משתמש:זלדקן|שיחה]], 16:07, ד' בתשרי, ה'תשפ"ה 16:07, 6 באוקטובר 2024 (IDT)
== יצירת דף ==
:בשמחה. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (23:16, ט"ו בכסלו, ה'תשפ"ה)


== בקשת הסבר ==
תוכל ליצור את הדף [[יחידה:Citation/CS1/styles.css]] מסנן הספאם חוסם לי. [[משתמש:מ. רובין|מ. רובין]] <small class="plainlinks">([[שיחת משתמש:מ. רובין|שיחה]] | [[מיוחד:תרומות/מ.רובין|תרומות]])</small> 12:59, 30 בספטמבר 2025 (IDT)


קיבלתי לדף השיחה שלי את ההודעה הבאה- "בבקשה לא להעביר ערכים שהוחזרו למרחב האישי"
:יצרתי . בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (21:36, י' בתשרי, ה'תשפ"ו) 21:36, 2 באוקטובר 2025 (IDT)
וודאי הכוונה היא לערך ששינתי לו את השם, אך בלי השינוי שעשיתי יהיה למשתמשים מאד קשה למצוא את הערך
::{{תודה רבה}} [[משתמש:מ. רובין|מ. רובין]] <small class="plainlinks">([[שיחת משתמש:מ. רובין|שיחה]] | [[מיוחד:תרומות/מ.רובין|תרומות]])</small> 21:55, 2 באוקטובר 2025 (IDT)


מצפה לתשובה, שכוייח! {{לא חתם|תנא קמא חחח}}
== 2 תמונות לקבוצה פ"ב פ"ג ופ"ד ==
:{{א|תנא קמא חחח}} מדובר על ערך שאינו בר חשיבות ולכן הועבר למרחב האישי. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (23:13, ט"ו בכסלו, ה'תשפ"ה)


==12,000 ערכים לחב"דפדיה==
למה שחזרת את זה שמחקתי את התמונה השניה שאתה קורא להם "קבוצה" - למרות שרובם בכלל לא נמצאים ב770, וסתם משביזים באוהל...
א. איפה חרגתי מהכללים??
ב. למה יש שתי תמונות של קבוצה פ"ג וקבוצה פ"ד? רק בגלל שכמה בחורים מישיבות מסוימות מעונינים רק במחלוקת ופירוד בין הקבוצה, ולא מעונינים להצטלם עם שלט יחי אדוננו בגלל זה - זה מצדיק אותם?? [[משתמש:עקשן להבאת הגאולה|בברכת הגאולה האמיתית והשלימה, עקשן להבאת הגאולה]] 20:56, 26 באוקטובר 2025 (IST)


מה אתה אומר על מיזם 12,000 ערכים לחב"דפדיה עד י"א ניסן.  בברכה, [[משתמש:מ. רובין|מ. רובין]] - [[שיחת משתמש:מ. רובין|שיחה]] 16:16, 15 בדצמבר 2024 (IST)
:אנו בחב"דפדיה משתדלים להיות נייטרלים ולא לעסוק בפירוד ובוודאי שלא להוציא לעז על עשרות בחורים ולומר שאינם לומדים, בטוחני שאין כזה עניין בחב"ד . בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (21:30, ד' בחשוון, ה'תשפ"ו) 21:30, 26 באוקטובר 2025 (IST)
:רעיון גרנדיוזי, זה אומר ליצור 175 ערכים בחודש, לפי המצב כרגע לא נראה הגיוני להשלים את המספר הנ"ל. לסבר את האוזן - בארבעת החודשים האחרונים נכתבו 300 ערכים 'בלבד'. אולי עד ר"ה תשפ"ו. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (23:11, ט"ו בכסלו, ה'תשפ"ה)
::צודק, נראה לי שהגזמתי אבל חשבתי שצריך לעשות לכתחילה אריבער, ר"ה תשפ"ו רחוק מידי.  בברכה, [[משתמש:מ. רובין|מ. רובין]] - [[שיחת משתמש:מ. רובין|שיחה]] 23:16, 16 בדצמבר 2024 (IST)
:::כשפותחים כזה פרוייקט, צריך לוודא שעתידו להצליח. ע"פ ארבעת החודשים האחרונים יצירת פרוייקט להשלמת 12,000 ערכים בחב"דפדיה עד ר"ה תשפ"ו, הוא לא רחוק מידי, וכן בר השגה. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (23:20, ט"ו בכסלו, ה'תשפ"ה)
::::אני מציע לשאול את יתר החב"דפדים בלוח המודעות וע"פ הנתונים שיתקבלו, לפתוח את המיזם (או שלא..) וראה [[שיחת חב"דפדיה:מיזמים/הערך ה-10,000#הערך ה-11,000]]. בברכה,[[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (23:29, ט"ו בכסלו, ה'תשפ"ה)


== תודה ליוסף. ==
== ערך למחיקה ==


יוסף היקר.
אשמח אם תוכל למחוק את הערך הקצר מאוד - [[נטע זאב ראזנבלום]] [[משתמש:שולם ס.|שולם ס.]] - [[שיחת משתמש:שולם ס.|שיחה]], 08:56, ו' בכסלו, ה'תשפ"ו 08:56, 26 בנובמבר 2025 (IST)
תודה-רבה על התודה חחחח.
עלה והצלח, בשורות-טובות🙏 [[משתמש:עריכה במיטבה|עריכה במיטבה]] - [[שיחת משתמש:עריכה במיטבה|שיחה]], 07:56, כ"ג בכסלו, ה'תשפ"ה 07:56, 24 בדצמבר 2024 (IST)
:בד"כ מחזירים תודה סתם על איזו עריכה {{חיוך רחב}}. בהצלחה. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (22:23, כ"ג בכסלו, ה'תשפ"ה)


== מדוע נמחקה ההוספה? ==
:כבר נמחק . בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (01:44, ח' בטבת, ה'תשפ"ו) 01:44, 28 בדצמבר 2025 (IST)


שלום וברכה, יוסף.
== הערך שלמה יהודה בארי ==
אשמח מאוד להבין מדוע השמטת את הוספתי בערך "אתי בורוכוב".
תודה-רבה.
חג-חנוכה שמח, בשורות-טובות [[משתמש:עריכה במיטבה|עריכה במיטבה]] - [[שיחת משתמש:עריכה במיטבה|שיחה]], 18:32, כ"ה בכסלו, ה'תשפ"ה 18:32, 26 בדצמבר 2024 (IST)
:שלום, יש צורת ניסוח מקובלת, בפסקת 'משפחתו' כותבים בתמצות על קרובים ולא מביאים פירוט רב. ראה למשל את [https://chabadpedia.co.il/index.php/%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93:%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%94_%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%93%D7%AA/725850?diffmode=source עריכתי] ב[[יונתן בורוכוב]]. מעניין שמשום מה לא מצאתי את ביטול העריכה שלך, תוכל לציין קישור?. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (00:37, כ"ו בכסלו, ה'תשפ"ה)


== משוב לר' יוסף. ==
זה לעניין שיש לו מספר כזה של צפיות (מסתמא מישהו דואג לזה בכוונה, צופה בזה שוב ושוב וכדו')? מה אתה אומר? כדאי לעשות עם זה משהו? [[משתמש:שולם ס.|שולם ס.]] - [[שיחת משתמש:שולם ס.|שיחה]], 10:39, ה' בטבת, ה'תשפ"ו 10:39, 25 בדצמבר 2025 (IST)


שוב שלום וברכה, יוסף.
:לא רואה בזה בעייה ולא נראה לי עניין מכוון. . בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (01:44, ח' בטבת, ה'תשפ"ו) 01:44, 28 בדצמבר 2025 (IST)
לא הצלחתי להבין. מדובר ב"טייטל" בסיסי, "מנכ"ל", "גרפולוגית" (איך ידעו האנשים כי אכן זהו בדיוק האדם המדובר, במידה ולא יפתחו את הקישור?). ומדוע הסרת את הקישור לר' יאיר בורוכוב הגדול? וכן הושמט לחלוטין שמה של גב' בורכוב מ"נשים באוהל תבורך".
::אוקיי. עכ"פ - אם יש לערך הזה מספר כ"כ גדול של צפיות - כדאי לשים לב בדיוק לכל מילה שכתובה שם (במיוחד מפעילי המערכת, שהם היחידים שיכולים לערוך את הערך)
אגב, יתכן ועדיף שלא לדקדק על קוצו של י' עם עורך כזה או אחר, אבל "להשאיר איתנו את העורך".
::לתשומת לב [[משתמש:שולם ס.|שולם ס.]] - [[שיחת משתמש:שולם ס.|שיחה]], 05:54, ט' בטבת, ה'תשפ"ו 05:54, 29 בדצמבר 2025 (IST)
מי יתן ויהיה הכל נחת רוח לפניו ולבריותיו.
:::זה נכון בהחלט. אם יש דברים שצריך לשנות, אשנה . בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (12:34, ט' בטבת, ה'תשפ"ו) 12:34, 29 בדצמבר 2025 (IST)
חג חנוכה שמח, שבת-שלום, בשורות-טובות [[משתמש:עריכה במיטבה|עריכה במיטבה]] - [[שיחת משתמש:עריכה במיטבה|שיחה]], 10:13, כ"ו בכסלו, ה'תשפ"ה 10:13, 27 בדצמבר 2024 (IST)

גרסה אחרונה מ־12:34, 29 בדצמבר 2025

יוסף בן מלמד


ב"ה ~ ימות המשיח ~ י"ג באדר ה'תשפ"ו
ניתן ליצור איתי קשר באמצעות:
כתובת המייל שלי - 586YBM@GMAIL.COM
מספר הטלפון שלי - 058.691.6901
או באמצעות דף זה.
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

38,687

יוסף בן מלמד הוא העורך האחרון של דף שיחתו. בתאריך ט' בטבת ה'תשפ"ו.
שיחת ארכיון
'פון כאסלאוויטש קיין ליובאוויטש'. ציור מיוחד מאת הצייר זלמן קליימן, המתאר חסידים נוסעים לחסות בצל הרבי
1  •  2  •  3  •  4  •  5  •  6  •  7  •  8  •  9  •  10
ההודעה האחרונה בדף השיחה של יוסף בן מלמד התקבלה מהמשתמש החסיד שולם ס. בתאריך ט' בטבת ה'תשפ"ו.
שיחת ארכיון
'פון כאסלאוויטש קיין ליובאוויטש'. ציור מיוחד מאת הצייר זלמן קליימן, המתאר חסידים נוסעים לחסות בצל הרבי
1  •  2  •  3  •  4  •  5  •  6  •  7  •  8  •  9  •  10
יוסף בן מלמד הוא העורך האחרון של דף שיחתו. בתאריך ח' בטבת ה'תשפ"ו.
שיחת ארכיון
'פון כאסלאוויטש קיין ליובאוויטש'. ציור מיוחד מאת הצייר זלמן קליימן, המתאר חסידים נוסעים לחסות בצל הרבי
1  •  2  •  3  •  4  •  5  •  6  •  7  •  8  •  9  •  10
יוסף בן מלמד הוא העורך האחרון של דף שיחתו. בתאריך ח' בטבת ה'תשפ"ו.
שיחת ארכיון
'פון כאסלאוויטש קיין ליובאוויטש'. ציור מיוחד מאת הצייר זלמן קליימן, המתאר חסידים נוסעים לחסות בצל הרבי
1  •  2  •  3  •  4  •  5  •  6  •  7  •  8  •  9  •  10
ההודעה האחרונה בדף השיחה של יוסף בן מלמד התקבלה מהמשתמש החסיד שולם ס. בתאריך ה' בטבת ה'תשפ"ו.
שיחת ארכיון
'פון כאסלאוויטש קיין ליובאוויטש'. ציור מיוחד מאת הצייר זלמן קליימן, המתאר חסידים נוסעים לחסות בצל הרבי
1  •  2  •  3  •  4  •  5  •  6  •  7  •  8  •  9  •  10
ההודעה האחרונה בדף השיחה של יוסף בן מלמד. התקבלה מהמשתמש החסיד יוסף בן מלמד בתאריך ד' בחשוון ה'תשפ"ו.
שיחת ארכיון
'פון כאסלאוויטש קיין ליובאוויטש'. ציור מיוחד מאת הצייר זלמן קליימן, המתאר חסידים נוסעים לחסות בצל הרבי
1  •  2  •  3  •  4  •  5  •  6  •  7  •  8  •  9  •  10






מיזוג משתמשים[עריכת קוד מקור]

האם תוכל למזג את המשתמש:מנחם רובין למשתמש:מ. רובין הבעיה טופלה ונשמח שתחזור. בברכה. משתמש:מ. רובין - שיחה 17:16, 29 במאי 2025 (IDT)תגובה

יוסף בן מלמד. מ. רובין (שיחה | תרומות) 23:08, 27 ביולי 2025 (IDT)תגובה
. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (23:10, ב' באב, ה'תשפ"ה)

כניסה לחשבון[עריכת קוד מקור]

משום מה אינני מצליח להכנס לחשבוני. שככתי את הסיסמה. ואינני מקבל דאו"ל לאיפוס הסיסמה כשהנני מבקשו. וגם שלחתי לך מייל טרם קבלתי מענה. אם תוכל לעזור לי בענין, הן כאן והן בחב"דטקסט. .תודה מראש!!! משתמש:ז.ר.

יוסף בן מלמד אינו נמצא באתר בתדירות בה היה בעבר, תנסה לפנות לשיע, הוא כנראה יוכל לעזור לך. ~ חיים כ ~ - שיחה - יחי המלך המשיח! ג' בסיוון 16:56, 30 במאי 2025 (IDT)תגובה
הסתדר?. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (23:09, ב' באב, ה'תשפ"ה)
כן, הוא פתח משתמש חדש. מ. רובין (שיחה | תרומות) 23:11, 27 ביולי 2025 (IDT)תגובה
אוקיי, תודה. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (23:12, ב' באב, ה'תשפ"ה)

משה נחמן קורלפסקי[עריכת קוד מקור]

למה למחוק? זה רציני מאוד ולא צחוק, האם מנתקים מ770 ושכונת קראון הייטס? חנוך רולניק - שיחה, 22:14, י"א באב, ה'תשפ"ה 22:14, 5 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

אין שום סיבה להשארת הערך, מבחינת חב"דפדיה הוא עוד בחור רגיל כמו כל התמימים. ובפרט שעוד לא חצה את גיל ה-20. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (22:21, י"א באב, ה'תשפ"ה)
הוא בטח לא בחור רגיל! (כבר עבר 20 אבל) מה זה משנה הגיל? למעשה הוא מוכר מאוד במרכז חב"ד העולמי. אתה מכניס את ראשך בחול אם אתה אומר שהוא לא מוכר בחב"ד. וחוץ מזה הוא מנהל גשמי של המכון להפצת תורתו של משיח. חנוך רולניק - שיחה, 06:26, י"ב באב, ה'תשפ"ה 06:26, 6 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
ולוי טלזנר? כבר עבר שלושים, נשוי, משפיע בישיבה, משמש של ר' יואל, עורך ראשי של התמימים לשנתיים, מוציא לאור מאמר מבואר של אסף פרומר, חבר מערכת חסידות מבוטאת, ועוד
מה הסיבה למחיקה? אתה גזען נגד חסידים מארה"ב? חנוך רולניק - שיחה, 06:30, י"ב באב, ה'תשפ"ה 06:30, 6 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
לפי הכללים לוי טלזנר בטח מגיע לו. וגם אם נדייק לפי הכללים ישנם מאות! (ואולי אלפים) שראוי למחיקה חנוך רולניק - שיחה, 11:04, י"ב באב, ה'תשפ"ה 11:04, 6 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
נא לפרט בדיוק מה זה? "מידע אנציקלופדי המצדיק ערך" לי זה נשמע מאוד מעורפל חנוך רולניק - שיחה, 11:22, י"ב באב, ה'תשפ"ה 11:22, 6 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
חשיבות לא נמדדת לפי תכונות או אופי, יש כללים, תקרא אותם בבקשה. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (09:52, י"ב באב, ה'תשפ"ה)

מי חשוב ומי לא מוכר בחב"ד[עריכת קוד מקור]

שמתי לב לכמה אישים שעשית עליהם ערך, שהם פחות (אם בכלל) חשוב אצל כלל חסידי חב"ד.

הציבור הרחב של חב"ד לא שמע מהם ולא מכיר מה הם תרומתם למטרתה של חב"ד לדוגמא, ישראל משה חיים טויסטר, דורון טויסטר, משה קריביצקי, זבולון מושיאשווילי, שלמה נוגינסקי (פעילותיו של נוגינסקי פחות מ5 שנים שזה כתוב ברור בכללים ששליח פחות מחמש שנים לא נחשב!) ועוד

עוד דוגמא: משה יוסף פרידמן אנני מפחית חשיבות של קהילת חב"ד צפת, אבל לעומת קראון הייטס הם פחות חשוב, אנני מפחית ראשוני תושב קהילה, אבל לעומת חבר ועד הקהל משך 14 שנה!!

הבהרה אין לי משהו אישי נגד אנשים הנ"ל, אלא שהנך תוקף את כל עמלי (אולי מחמת שהנך מנותק ממה שמתרחש בקראון הייטס) אינך מחשיב כל מיני אנשים שהם לדעתי יותר חשוב מאישים הנ"ל

המצפה להסברה, והפסקת הנהגת בריון, חנוך רולניק. חנוך רולניק - שיחה, 19:34, י"ב באב, ה'תשפ"ה 19:34, 6 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

יש כללים, אתה בהחלט מוזמן לערוך אך רק לפיהם, בהצלחה. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (11:50, י"ד באב, ה'תשפ"ה)

חסימה[עריכת קוד מקור]

חסמת את חנוך רולניק? בברכה Z770 - שיחה, 11:52, י"ד באב, ה'תשפ"ה 11:52, 8 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

א"כ אז למה לא הזהרת אותו לפני? הוא תורם הרבה לחבדפדיה בברכה Z770 - שיחה, 13:22, י"ד באב, ה'תשפ"ה 13:22, 8 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
נחסם לשבוע, לצערי קלקל יותר משתיקן. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (18:40, ט"ו באב, ה'תשפ"ה)

תאריך לועזי בחתימה[עריכת קוד מקור]

שלום יוסף! אני לא יודע אם שמת לב, אבל לאחרונה התקינו באתר את ההרחבה DiscussionTools שמנהלת דיונים בדף שיחה ומוסיפה את הכפתור תגובה בסוף כל הודעה של משתמש. נראה שאת התגובות שלך ההרחבה לא מזהה. ההשערה שלי שזה בגלל שבחתימה שלך יש רק תאריך עברי בלי תאריך לועזי. אולי תנסה להוסיף לחתימה שלך גם תאריך לועזי ולבדוק אם זה עובד? (באם לא מדובר בעניין "עקרוני" מצדך, אם כן אשמח לשמוע למה) ~ חיים כ ~ - שיחה - יחי המלך המשיח! י"ד באב 12:37, 8 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

חיים כ מסיבה טכנית לא התרגלתי להרחבה זו, אשתדל להשתמש בה מעתה, ישר כח! . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (13:19, י"ד באב, ה'תשפ"ה) 13:19, 8 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
שמחתי לעזור! ~ חיים כ ~ - שיחה - יחי המלך המשיח! י"ד באב 17:58, 8 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
חיים כ יש לך מושג מדוע בכל פעם שמגיבים באמצעות אופציה זו של 'תגובה', התחלת עמוד שיחה זה משתכפל באופן בלתי רצוני? (כפי שניתן לראות למעלה) תמוה בעיניי . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (20:19, כ"ט באב, ה'תשפ"ה) 20:19, 23 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

עמוד ראשי[עריכת קוד מקור]

כדאי לערוך את הקישור (כ"ח) באב שבסוף העמוד הראשי של חב"דפדיה שולם ס. - שיחה, 22:49, כ"ז באב, ה'תשפ"ה 22:49, 21 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

הכוונה לפירושונים?, מדובר בתבנית גלובאלית ואני לא רואה איך לתקן זאת. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (23:46, כ"ז באב, ה'תשפ"ה) 23:46, 21 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
כן. מה זאת אומרת 'תבנית גלובאלית'? שולם ס. - שיחה, 12:46, כ"ח באב, ה'תשפ"ה 12:46, 22 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
תבנית המותאמת באופן אוטמטי לכל החודשים ובינהם לחודש אב . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (20:15, כ"ט באב, ה'תשפ"ה) 20:15, 23 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

ערך חדש[עריכת קוד מקור]

הנני מתכוון לערוך ערך חדש על ר' "אשר פורסט". לפני שאני מתעמל ומשקיע, נא להודיעני אם הוא זכאי לערך. חנוך רולניק - שיחה, 03:54, ה' באלול, ה'תשפ"ה 03:54, 29 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

מיהו, מה גילו, מה תקפידו וכדו' . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (15:18, ה' באלול, ה'תשפ"ה) 15:18, 29 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
הוא יליד תשל"ד, אחראי על הספרייה בתו"ת המרכזית, וחדר יחוד 25+ שנה. יו"ר ועד מבצע בית מלא ספרים העולמי. מרביץ תורה בכלל ומפיץ המעיינות בפרט ברשת האינטרנט יוטיוב. מאידך הוא שהוא לא נשוי. חנוך רולניק - שיחה, 16:27, ה' באלול, ה'תשפ"ה 16:27, 29 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
לדעתי אין חשיבות, תוכל לפתוח על כך דיון בדף השיחה של הערך . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (19:10, ז' באלול, ה'תשפ"ה) 19:10, 31 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
אבל כדי לפתוח דיון בדף השיחה צריכים קודם ליצר הערך... חנוך רולניק - שיחה, 21:51, ז' באלול, ה'תשפ"ה 21:51, 31 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
מבלי ליצור את הערך, שיחה:אשר פורסט . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (22:41, ז' באלול, ה'תשפ"ה) 22:41, 31 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

בדיקת ערכים[עריכת קוד מקור]

כתבתי ארבעה ערכים חדשים על מועצות אזוריות (מועצה אזורית לב השרון, מועצה אזורית חוף השרון, מועצה אזורית עמק חפר ומועצה אזורית דרום השרון). הם נמצאים במרחב הערכים, ואפשר למצוא אותם במנוע החיפוש של חב"דפדיה, אבל אי אפשר למצוא אותם בחיפוש רגיל באינטרנט. לדוגמא: אם אני כותב באינטרנט "מועצה אזורית לב השרון חב"דפדיה", או "חב"דפדיה מועצה אזורית עמק חפר" - הם לא נכללים בתוצאות החיפוש. אשמח אם תוכל לבדוק את העניין. תודה רבה שולם ס. - שיחה, 20:36, ו' באלול, ה'תשפ"ה 20:36, 30 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

לוקחים מספר ימים עד שהערכים מתעדכנים בתוצאות הגוגל, ד"א ישנם דפדפנים שמתעדכנים יותר מהר ואלי שם כן תוכל כן למצוא את הערכים הנ"ל . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (19:11, ז' באלול, ה'תשפ"ה) 19:11, 31 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
אבל את הערך (הראשון) "מועצה אזורית לב השרון" כתבתי בי"ז אב. עברו מאז יותר מכמה ימים שולם ס. - שיחה, 21:34, ח' באלול, ה'תשפ"ה 21:34, 1 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
אשמח לתגובתך שולם ס. - שיחה, 13:59, ט' באלול, ה'תשפ"ה 13:59, 2 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
חיפוש בגוגל כעת 'מועצה אזורית לב השרון חב דפדיה' הניב את התוצאה (הראשונה): 'תבנית:ערי השרון'. אינני יודע מדוע הערך עצמו לא הופיע . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (19:11, ט' באלול, ה'תשפ"ה) 19:11, 2 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
מסתבר שגוגל עדיין לא סרקה את הדף, מסתמא בעוד מספר ימים ייסרק . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (19:18, ט' באלול, ה'תשפ"ה) 19:18, 2 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
רציתי לשאול - בנוסף - מדוע הם לא מופיעים בעמוד הראשי תחת הכותרת "ערכים חדשים"? שולם ס. - שיחה, 20:51, ט' באלול, ה'תשפ"ה 20:51, 2 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
על זה יוכל לענות מ.רובין. מסתמא יש קריטריונים לתבנית זו . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (21:49, ט' באלול, ה'תשפ"ה) 21:49, 2 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
יישר כח שולם ס. - שיחה, 21:54, ט' באלול, ה'תשפ"ה 21:54, 2 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

מחיקת ערך[עריכת קוד מקור]

זה עתה יצרתי ערך שניאור זלמן (ז'מקע) ברוכשטט, הראיתי את זה לו, והוא התעצבן על זה וביקש למחוק! חנוך רולניק - שיחה, 22:57, ח' באלול, ה'תשפ"ה 22:57, 1 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

מי? ברוכשטט? בברכה, מענדל סופרספר וסיפור 22:59, 1 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
כן. הוא מאוד עצבני על זה ומבקש שימחקו תיכף חנוך רולניק - שיחה, 23:02, ח' באלול, ה'תשפ"ה 23:02, 1 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
שאלתי אותו למה מה הבעייה? הוא ענה ככה! הוא לא רוצה וזהו! חנוך רולניק - שיחה, 23:03, ח' באלול, ה'תשפ"ה 23:03, 1 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
"ערך שהנשוא שלו (האדם שעליו נכתב הערך) מבקש את מחיקתו, יש לכבד את בקשתו" חב:אישים בברכה, מענדל סופרספר וסיפור 23:05, 1 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
נמחק כבר ע"י שלום עליכם היקר . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (19:07, ט' באלול, ה'תשפ"ה) 19:07, 2 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
תודה רבה. אמרתי לו שלא התכוונתי לרע, הוא הבין ואמר בכל זאת לא רוצה את הערך. איך שיהיה ברעיון הוא זכאי לערך? חנוך רולניק - שיחה, 21:57, ט' באלול, ה'תשפ"ה 21:57, 2 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
לא יודע מאחר ואינני מכירו. אגב, מומלץ מאוד להשקיע בשיפור ערכים קיימים, חשוב אף יותר מיצירת ערכים חדשים . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (22:01, ט' באלול, ה'תשפ"ה) 22:01, 2 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
בסדר אני משתדל, אבל כמובן שאני לא ממציא סיפורים, וזה צריך להיות עובדתי וכו' חנוך רולניק - שיחה, 22:04, ט' באלול, ה'תשפ"ה 22:04, 2 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

מחיקת קטגוריה[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תוכל למחוק את הקטגוריה "גדרה" שולם ס. - שיחה, 14:00, ט' באלול, ה'תשפ"ה 14:00, 2 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

נמחק . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (19:08, ט' באלול, ה'תשפ"ה) 19:08, 2 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
יישר כח שולם ס. - שיחה, 20:49, ט' באלול, ה'תשפ"ה 20:49, 2 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

מחיקת קטגוריה[עריכת קוד מקור]

מדוע נמחקה "קטגוריה:משפחת אוורוטיק"? יוצר חב"די - שיחה, 18:05, י"א באלול, ה'תשפ"ה 18:05, 4 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

על קטגוריה להכיל 5 ערכים בני קרבת אותה משפחה בנים וחתנים . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (23:39, י"א באלול, ה'תשפ"ה) 23:39, 4 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

ניסוח תקין[עריכת קוד מקור]

רציתי לשאול האם הניסוח (על הרבי וכדו') -ידיו הק'- קולו הק'- וכו' - הוא ניסוח מקובל בחב"דפדיה, או שעדיף לכתוב "ידיו הקדושות", "קולו הקדוש", או פשוט "קולו", "ידיו" - בלי תואר? שולם ס. - שיחה, 15:58, ט"ו באלול, ה'תשפ"ה 15:58, 8 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

ראיתי שקיבלת מענה משיע . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (21:37, י' בתשרי, ה'תשפ"ו) 21:37, 2 באוקטובר 2025 (IDT)תגובה

יצירת דף[עריכת קוד מקור]

תוכל ליצור את הדף יחידה:Citation/CS1/styles.css מסנן הספאם חוסם לי. מ. רובין (שיחה | תרומות) 12:59, 30 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

יצרתי . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (21:36, י' בתשרי, ה'תשפ"ו) 21:36, 2 באוקטובר 2025 (IDT)תגובה
מ. רובין (שיחה | תרומות) 21:55, 2 באוקטובר 2025 (IDT)תגובה

2 תמונות לקבוצה פ"ב פ"ג ופ"ד[עריכת קוד מקור]

למה שחזרת את זה שמחקתי את התמונה השניה שאתה קורא להם "קבוצה" - למרות שרובם בכלל לא נמצאים ב770, וסתם משביזים באוהל... א. איפה חרגתי מהכללים?? ב. למה יש שתי תמונות של קבוצה פ"ג וקבוצה פ"ד? רק בגלל שכמה בחורים מישיבות מסוימות מעונינים רק במחלוקת ופירוד בין הקבוצה, ולא מעונינים להצטלם עם שלט יחי אדוננו בגלל זה - זה מצדיק אותם?? בברכת הגאולה האמיתית והשלימה, עקשן להבאת הגאולה 20:56, 26 באוקטובר 2025 (IST)תגובה

אנו בחב"דפדיה משתדלים להיות נייטרלים ולא לעסוק בפירוד ובוודאי שלא להוציא לעז על עשרות בחורים ולומר שאינם לומדים, בטוחני שאין כזה עניין בחב"ד . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (21:30, ד' בחשוון, ה'תשפ"ו) 21:30, 26 באוקטובר 2025 (IST)תגובה

ערך למחיקה[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תוכל למחוק את הערך הקצר מאוד - נטע זאב ראזנבלום שולם ס. - שיחה, 08:56, ו' בכסלו, ה'תשפ"ו 08:56, 26 בנובמבר 2025 (IST)תגובה

כבר נמחק . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (01:44, ח' בטבת, ה'תשפ"ו) 01:44, 28 בדצמבר 2025 (IST)תגובה

הערך שלמה יהודה בארי[עריכת קוד מקור]

זה לעניין שיש לו מספר כזה של צפיות (מסתמא מישהו דואג לזה בכוונה, צופה בזה שוב ושוב וכדו')? מה אתה אומר? כדאי לעשות עם זה משהו? שולם ס. - שיחה, 10:39, ה' בטבת, ה'תשפ"ו 10:39, 25 בדצמבר 2025 (IST)תגובה

לא רואה בזה בעייה ולא נראה לי עניין מכוון. . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (01:44, ח' בטבת, ה'תשפ"ו) 01:44, 28 בדצמבר 2025 (IST)תגובה
אוקיי. עכ"פ - אם יש לערך הזה מספר כ"כ גדול של צפיות - כדאי לשים לב בדיוק לכל מילה שכתובה שם (במיוחד מפעילי המערכת, שהם היחידים שיכולים לערוך את הערך)
לתשומת לב שולם ס. - שיחה, 05:54, ט' בטבת, ה'תשפ"ו 05:54, 29 בדצמבר 2025 (IST)תגובה
זה נכון בהחלט. אם יש דברים שצריך לשנות, אשנה . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (12:34, ט' בטבת, ה'תשפ"ו) 12:34, 29 בדצמבר 2025 (IST)תגובה