שיחת משתמש:להתראות/פנים חדשות (עיתון): הבדלים בין גרסאות בדף
אין תקציר עריכה |
(←מחיקה) |
||
(14 גרסאות ביניים של 8 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 2: | שורה 2: | ||
:אני מסכים עם שיע לחלוטין. עיתון שכל מהותו רכילות זולה ומגעילה אין לו מקום כאן (בהקבלה לדיונים הארוכים בעבר על [[חיים גראביצר]], הערך הזה רק יכול לגרום לאנשים לחפש את העיתון - או חמור מכך את האתר...). --[[משתמש:יוסי ג|יוסי ג]] - [[שיחת משתמש:יוסי ג|שיחה]] 18:12, 19 באפריל 2017 (UTC) | :אני מסכים עם שיע לחלוטין. עיתון שכל מהותו רכילות זולה ומגעילה אין לו מקום כאן (בהקבלה לדיונים הארוכים בעבר על [[חיים גראביצר]], הערך הזה רק יכול לגרום לאנשים לחפש את העיתון - או חמור מכך את האתר...). --[[משתמש:יוסי ג|יוסי ג]] - [[שיחת משתמש:יוסי ג|שיחה]] 18:12, 19 באפריל 2017 (UTC) | ||
::אותי לימדו שחסיד חב"ד הוא כל מי שרואה עצמו כחסיד חב"ד. נלחם את מלחמתו של הרבי, וקיבל על כך יישר כח באופן ישיר ועקיף. הרבי עודד את ההוצאה לאור של 'צוהר', כמו שמופיע בגוף הערך, ובאותה מידה - התנגד להמשך הקו הזה כשזה כבר לא היה נצרך. אדרבה, כאן בערך כתוב שהרבי לא ראה בעין אחת את שיטת פעולתו, ואני תמיד ידעתי רק את הצד הראשון. אם רוצים, אפשר רק לכתוב שהעיתון הפסיק לצאת לאור, לא חייבים לכתוב שיש היום אתר. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 05:43, 20 באפריל 2017 (UTC) | ::אותי לימדו שחסיד חב"ד הוא כל מי שרואה עצמו כחסיד חב"ד. נלחם את מלחמתו של הרבי, וקיבל על כך יישר כח באופן ישיר ועקיף. הרבי עודד את ההוצאה לאור של 'צוהר', כמו שמופיע בגוף הערך, ובאותה מידה - התנגד להמשך הקו הזה כשזה כבר לא היה נצרך. אדרבה, כאן בערך כתוב שהרבי לא ראה בעין אחת את שיטת פעולתו, ואני תמיד ידעתי רק את הצד הראשון. אם רוצים, אפשר רק לכתוב שהעיתון הפסיק לצאת לאור, לא חייבים לכתוב שיש היום אתר. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 05:43, 20 באפריל 2017 (UTC) | ||
:::אין שום קשר בין הצהובון הזה של שאולזון לבין חב"ד!למחוק את הערך מייד!--[[משתמש:ד.ר|יחי המלך המשיח ד.ר]] - [[שיחת משתמש:ד.ר|שיחה]] 17:20, 20 באפריל 2017 (UTC) | |||
::::ועם כניסתנו לזמן הקיץ בו אומרים פרקי אבות, נזכיר את דברי חז"ל: "אל תאמר קבלו דעתי"... [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 18:13, 20 באפריל 2017 (UTC) | |||
:::::ולגופו של ענין, רק מי שלא מכיר את קורות הימים יכול להגיד שאין קשר בין העיתון לחב"ד, אף שבפירוש מעולם לא יצא בשם חב"ד ומעולם לא קיבל גיבוי רשמי, העיתון לחם שנים רבות את מלחמתו של הרבי. אפשר לחלוק אם זה ראוי לפרסום, אבל זה מצחיק לחלוק על עובדות. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 18:16, 20 באפריל 2017 (UTC) | |||
::::::גם היום הוא טוען שהוא לוחם למען כבוד ליובאוויטש. בפועל הוא לעולם לא בעד כלום, רק נגד. כשהוא נגד הנגד יוצא לפעמים שהוא בעד הבעד... --[[משתמש:יוסי ג|יוסי ג]] - [[שיחת משתמש:יוסי ג|שיחה]] 19:35, 20 באפריל 2017 (UTC) | |||
כל כולי מלא וגדוש בהתנצלות לפני מרן שר התורה ראש הישיבה העונה לניק להתראות שרק הוא רשאי ואין אנו הקטנים השפלים רשאים ואני בסך הכל הבעתי מעט בתקיםות ואני מתנצל על כך(צ)--[[משתמש:ד.ר|יחי המלך המשיח ד.ר]] - [[שיחת משתמש:ד.ר|שיחה]] 21:12, 20 באפריל 2017 (UTC) | |||
:כנראה שידידנו {{א|ד.ר}} התכוון לומר שגם כשהוא עוסק בנושאים שיש להם שייכות לחב"ד, האופן שהוא עושה זאת אינו קשור לחב"ד כלל וכלל, ובזאת מסכים אני עימו '''ומצטרף למבקשי מחיקת הערך'''. | |||
:ואגב שמעתי פתגם בשם שאולזון (שגם אם לא נאמר, ה"ה מבטא את ענינו) - שלאחר שהרבי אמר לו לכתוב טוב על יהודים, הסביר: הרבי אופטימי ולכן הוא רוצה שמשיח יבוא בדור שכולו זכאי, אבל אני מציאותי ויודע שמשיח יבוא בדור שכולו חייב (עפ"ל) - ולכן המשיך בכתיבה כמקודם... • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 21:17, כ"ד בניסן ה'תשע"ז | |||
::{{א|ד.ר}}, למיטב הבנתי ב"אל תאמרו כו'" התכוון ידידנו {{א|להתראות}} לעצמו. אני הקטן סבור שערך זה כשלעצמו אין לו מקום מכמה טעמים, אך יש לשלבו בערך [[חיים שאולזון]] (ומכאן גם דעתי בנוגע לזכאיותו לערך). בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 21:24, 20 באפריל 2017 (UTC) | |||
:::גם לא אמרתי שיש לקבל את דעתי. הבעתי אותה, והערתי על הניסוח המתלהם של 'למחוק את הערך מייד' בשעה שיש דיון בנושא, אינה ראויה ואינה תואמת את דברי חז"ל הנ"ל. כבר כתבתי כמה פעמים שאין לי בעיה לקבל את דעת הרוב, ואני גם לא מסוג האנשים שמתעקש ונלחם על קוצו של תי"ו. ואגב, אצלי הראש נמצא למעלה, ומקום הישיבה למטה, ואם תקרא לי ברחוב להתראות, לא אענה... {{קריצה}} [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 08:25, 21 באפריל 2017 (UTC) | |||
::::לדעתי ("ואל תאמר קבלו דעתי"..) גם אם יישאר הערך חובה (והאחריות בראש ובראשונה על כותב הערך) להביא פסקת ביקורת מלאה כראוי וכיאה לשופרו (עיתון/אתר) מסוג זה, והכי חשוב ביקורת שיהיו בה קישורים ומקורות לאנשי רוח. שהרי אין כ"כ משמעות לביקורת שכתב משתמש בשם "להתראות" או "הנחה" או אפילו אחד שעונה לשם קרייזי וכו' (בחירת השמות שלא בדיוק).--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 12:34, 21 באפריל 2017 (UTC) | |||
{{א|להתראות}}, לא התכוונתי שהינך נוהג באופן של "קבלו דעתי" (ואני מתנצל אם כך הבנת מדבריי, פשוט חשבתי שהינך מתכוון לא שד.ר אומר קבלו דעתי אלא שאתה '''אינך''' אומר קבלו דעתי ועל אף שדעתך היא נחרצת הינך מוכן לבטל אותה לדעת הרוב. מתגובתך אח"כ הבנתי שטעיתי. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 23:23, 24 במאי 2017 (UTC) | |||
==מחיקה== | |||
סיכום הדיעות עד כה. | |||
בעד מחיקה: שיע, יוסי, ד.ר, שף ויתיק. | |||
מתנגדים למחיקה: להתראות. | |||
לא הביעו דיעה ברורה: הנחה, קרייזי. | |||
נראה רוב ברור. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"ח באייר ה'תשע"ז 21:03, 24 במאי 2017 (UTC) | |||
:{{א|שיע.ק|שיע}}, קרייזי כתב בפירוש שהוא מצטרף למבקשי מחיקת הערך. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 23:17, 24 במאי 2017 (UTC) | |||
::אם אוכל לבקש במקום למחוק להעביר את זה לדף טיוטת משתמש תחת שמי, בלי להשאיר הפניה. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 06:01, 25 במאי 2017 (UTC) | |||
{{א|להתראות}}, דעתי האישית (ואיני אומר קבלו דעתי...) שיש לכלול את עיקרי תוכן הערך בחיים שאולזון, ואיני מבין שום סברא למחיקת הערך על האיש. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 08:46, 25 במאי 2017 (UTC) |
גרסה אחרונה מ־10:46, 25 במאי 2017
אני מתנגד נחרצות לערך זה, וכן לערך על שאולזון עצמו. זה לא נחוץ ולא מכבד לחב"דפדיה. כל עוד מדובר בנושא שהוא בעצם ההוויה החב"דית אנחנו מתייחסים גם לנושאים קשים כמו משפט הספרים וכו'. אני לא רואה סיבה להכניס את עצמנו למשהו שקשור לביב השופכין 'בעולמם'. --שיע • שיחה כ"ג בניסן ה'תשע"ז 14:28, 19 באפריל 2017 (UTC) ואיתך להתראות היקר, שעמל והשקיע ואני מאוד מכבד ומעריך זאת - הסליחה. --שיע • שיחה כ"ג בניסן ה'תשע"ז 14:30, 19 באפריל 2017 (UTC)
- אני מסכים עם שיע לחלוטין. עיתון שכל מהותו רכילות זולה ומגעילה אין לו מקום כאן (בהקבלה לדיונים הארוכים בעבר על חיים גראביצר, הערך הזה רק יכול לגרום לאנשים לחפש את העיתון - או חמור מכך את האתר...). --יוסי ג - שיחה 18:12, 19 באפריל 2017 (UTC)
- אותי לימדו שחסיד חב"ד הוא כל מי שרואה עצמו כחסיד חב"ד. נלחם את מלחמתו של הרבי, וקיבל על כך יישר כח באופן ישיר ועקיף. הרבי עודד את ההוצאה לאור של 'צוהר', כמו שמופיע בגוף הערך, ובאותה מידה - התנגד להמשך הקו הזה כשזה כבר לא היה נצרך. אדרבה, כאן בערך כתוב שהרבי לא ראה בעין אחת את שיטת פעולתו, ואני תמיד ידעתי רק את הצד הראשון. אם רוצים, אפשר רק לכתוב שהעיתון הפסיק לצאת לאור, לא חייבים לכתוב שיש היום אתר. להתראות - שיחה 05:43, 20 באפריל 2017 (UTC)
- אין שום קשר בין הצהובון הזה של שאולזון לבין חב"ד!למחוק את הערך מייד!--יחי המלך המשיח ד.ר - שיחה 17:20, 20 באפריל 2017 (UTC)
- ועם כניסתנו לזמן הקיץ בו אומרים פרקי אבות, נזכיר את דברי חז"ל: "אל תאמר קבלו דעתי"... להתראות - שיחה 18:13, 20 באפריל 2017 (UTC)
- אין שום קשר בין הצהובון הזה של שאולזון לבין חב"ד!למחוק את הערך מייד!--יחי המלך המשיח ד.ר - שיחה 17:20, 20 באפריל 2017 (UTC)
- אותי לימדו שחסיד חב"ד הוא כל מי שרואה עצמו כחסיד חב"ד. נלחם את מלחמתו של הרבי, וקיבל על כך יישר כח באופן ישיר ועקיף. הרבי עודד את ההוצאה לאור של 'צוהר', כמו שמופיע בגוף הערך, ובאותה מידה - התנגד להמשך הקו הזה כשזה כבר לא היה נצרך. אדרבה, כאן בערך כתוב שהרבי לא ראה בעין אחת את שיטת פעולתו, ואני תמיד ידעתי רק את הצד הראשון. אם רוצים, אפשר רק לכתוב שהעיתון הפסיק לצאת לאור, לא חייבים לכתוב שיש היום אתר. להתראות - שיחה 05:43, 20 באפריל 2017 (UTC)
כל כולי מלא וגדוש בהתנצלות לפני מרן שר התורה ראש הישיבה העונה לניק להתראות שרק הוא רשאי ואין אנו הקטנים השפלים רשאים ואני בסך הכל הבעתי מעט בתקיםות ואני מתנצל על כך(צ)--יחי המלך המשיח ד.ר - שיחה 21:12, 20 באפריל 2017 (UTC)
- כנראה שידידנו ד.ר התכוון לומר שגם כשהוא עוסק בנושאים שיש להם שייכות לחב"ד, האופן שהוא עושה זאת אינו קשור לחב"ד כלל וכלל, ובזאת מסכים אני עימו ומצטרף למבקשי מחיקת הערך.
- ואגב שמעתי פתגם בשם שאולזון (שגם אם לא נאמר, ה"ה מבטא את ענינו) - שלאחר שהרבי אמר לו לכתוב טוב על יהודים, הסביר: הרבי אופטימי ולכן הוא רוצה שמשיח יבוא בדור שכולו זכאי, אבל אני מציאותי ויודע שמשיח יבוא בדור שכולו חייב (עפ"ל) - ולכן המשיך בכתיבה כמקודם... • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 21:17, כ"ד בניסן ה'תשע"ז
- ד.ר, למיטב הבנתי ב"אל תאמרו כו'" התכוון ידידנו להתראות לעצמו. אני הקטן סבור שערך זה כשלעצמו אין לו מקום מכמה טעמים, אך יש לשלבו בערך חיים שאולזון (ומכאן גם דעתי בנוגע לזכאיותו לערך). בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 21:24, 20 באפריל 2017 (UTC)
- גם לא אמרתי שיש לקבל את דעתי. הבעתי אותה, והערתי על הניסוח המתלהם של 'למחוק את הערך מייד' בשעה שיש דיון בנושא, אינה ראויה ואינה תואמת את דברי חז"ל הנ"ל. כבר כתבתי כמה פעמים שאין לי בעיה לקבל את דעת הרוב, ואני גם לא מסוג האנשים שמתעקש ונלחם על קוצו של תי"ו. ואגב, אצלי הראש נמצא למעלה, ומקום הישיבה למטה, ואם תקרא לי ברחוב להתראות, לא אענה... להתראות - שיחה 08:25, 21 באפריל 2017 (UTC)
- לדעתי ("ואל תאמר קבלו דעתי"..) גם אם יישאר הערך חובה (והאחריות בראש ובראשונה על כותב הערך) להביא פסקת ביקורת מלאה כראוי וכיאה לשופרו (עיתון/אתר) מסוג זה, והכי חשוב ביקורת שיהיו בה קישורים ומקורות לאנשי רוח. שהרי אין כ"כ משמעות לביקורת שכתב משתמש בשם "להתראות" או "הנחה" או אפילו אחד שעונה לשם קרייזי וכו' (בחירת השמות שלא בדיוק).--הנחה - שיחה 12:34, 21 באפריל 2017 (UTC)
- גם לא אמרתי שיש לקבל את דעתי. הבעתי אותה, והערתי על הניסוח המתלהם של 'למחוק את הערך מייד' בשעה שיש דיון בנושא, אינה ראויה ואינה תואמת את דברי חז"ל הנ"ל. כבר כתבתי כמה פעמים שאין לי בעיה לקבל את דעת הרוב, ואני גם לא מסוג האנשים שמתעקש ונלחם על קוצו של תי"ו. ואגב, אצלי הראש נמצא למעלה, ומקום הישיבה למטה, ואם תקרא לי ברחוב להתראות, לא אענה... להתראות - שיחה 08:25, 21 באפריל 2017 (UTC)
- ד.ר, למיטב הבנתי ב"אל תאמרו כו'" התכוון ידידנו להתראות לעצמו. אני הקטן סבור שערך זה כשלעצמו אין לו מקום מכמה טעמים, אך יש לשלבו בערך חיים שאולזון (ומכאן גם דעתי בנוגע לזכאיותו לערך). בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 21:24, 20 באפריל 2017 (UTC)
להתראות, לא התכוונתי שהינך נוהג באופן של "קבלו דעתי" (ואני מתנצל אם כך הבנת מדבריי, פשוט חשבתי שהינך מתכוון לא שד.ר אומר קבלו דעתי אלא שאתה אינך אומר קבלו דעתי ועל אף שדעתך היא נחרצת הינך מוכן לבטל אותה לדעת הרוב. מתגובתך אח"כ הבנתי שטעיתי. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 23:23, 24 במאי 2017 (UTC)
מחיקה[עריכת קוד מקור]
סיכום הדיעות עד כה.
בעד מחיקה: שיע, יוסי, ד.ר, שף ויתיק. מתנגדים למחיקה: להתראות. לא הביעו דיעה ברורה: הנחה, קרייזי. נראה רוב ברור. --שיע • שיחה כ"ח באייר ה'תשע"ז 21:03, 24 במאי 2017 (UTC)
- שיע, קרייזי כתב בפירוש שהוא מצטרף למבקשי מחיקת הערך. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 23:17, 24 במאי 2017 (UTC)
להתראות, דעתי האישית (ואיני אומר קבלו דעתי...) שיש לכלול את עיקרי תוכן הערך בחיים שאולזון, ואיני מבין שום סברא למחיקת הערך על האיש. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 08:46, 25 במאי 2017 (UTC)