שיחת משתמש:שלום/ארכיון 14: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(←‏מחאה: פסקה חדשה)
מ (חלוקת קונטרסים העביר את הדף משתמש:שלום/ארכיון 14 לשם שיחת משתמש:שלום/ארכיון 14 בלי להשאיר הפניה: טעות)
 
(62 גרסאות ביניים של 13 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
{| style="float: left; width: 300px;"
|-
! class="usermessage" style="padding: 1em;" | {{מצב דף שיחה}}
|}
<div style="position:  fixed; left:40px; top: +6px; z-index: 10;"><div style="width: auto;">  <div style="padding: .5em 1em;">[[File:Animalibrí.gif|100px|Spumoni|link=ציפור המדברת]]</div></div></div>


{{משתמש - מפעיל מערכת}}
{{משתמש:שלום/תבנית ארכיון|מספר ארכיון=[[שיחת משתמש:שלום/ארכיון 1|א]] - [[שיחת משתמש:שלום/ארכיון 2|ב]] - [[שיחת משתמש:שלום/ארכיון 3|ג]] - [[שיחת משתמש:שלום/ארכיון 4|ד]] - [[שיחת משתמש:שלום/ארכיון 5|ה]] - [[שיחת משתמש:שלום/ארכיון 6|ו]] - [[שיחת משתמש:שלום/ארכיון 7|ז]] - [[שיחת משתמש:שלום/ארכיון 8|ח]] - [[שיחת משתמש:שלום/ארכיון 9|ט]] - [[משתמש:שלום/ארכיון 10|י]] - [[משתמש:שלום/ארכיון 11|יא]] - [[משתמש:שלום/ארכיון 12|יב]]}}


[[קובץ:שמחה 4.gif|שמאל|]]
==ניתל==
נראה הדבר, כי מעלתו אינו מחוששי הוספת חיות בקליפה זו, והפליאני במאוד.. ובין כך, אולי יחפוץ כת"ר שליט"א להשית ידו על הערך [[גזירת אנטיוכוס]] או על [[מרד החשמונאים]].. בברכת א פריילאכן חנוכה און הצלחה רבה ומופלגה ומשיח נאו • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 03:06, כ"ה בכסלו, ה'תשע"ז ''<font size="1">(25 בדצמ' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
:אפשר לדון לכף זכות בכמה אופנים ואשאיר זאת לכבודו, כן גם את שאר המטלות הנכבדות {{קריצה}} --'''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' כ"ה בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 03:28, 25 בדצמבר 2016 (UTC)


== גירסא יציבה ==


==שאלה==
הגירסא היציבה בערך שהגנת היא עם תבנית חשיבות, הינך מתבקש להחזירה. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 15:22, 24 בינואר 2017 (UTC)
אני עוד לא מכיר מספיק את מנהגי המקום ולכן אשאל:
:טעות בידך. תבנית חשיבות יש לה כללים משלה. היא עומדת בערך שבוע ואחר כך אם יש תומך אחד היא מוסרת. אם הענין חשוב לך כ"כ, תשיג הסכמות של עורכים נוספים למחיקה, ואם יהיה לך רוב בולט אני אמחוק את הערך. --'''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' כ"ו בטבת ה'תשע"ז, למניינם 15:24, 24 בינואר 2017 (UTC)
מדוע נמחק הערך [[אדמו"ר הצמח צדק ותנועת ההשכלה]], האם לא צריך קודם להתקיים דיון על כך? אני למשל התנגדתי למחיקתו, אולי יש עוד כמוני. האם התקיים דיון והצבעה? מהו הנוהל בחבד פדיה?    [[באהבת ישראל נביא את הגואל]]  [[משתמש:ינון גלעדי|ינון גלעדי]] - [[שיחת משתמש:ינון גלעדי|שיחה]] 04:27, 17 בנובמבר 2016 (UTC)
::אין לי עניין כלל בערך ההוא, אבל באמת מפליא אותי איפה ראית את הכלל הזה בנוגע לתבנית חשיבות, כלל שבעיני לא הגיוני, אם ישנם כמה/רוב שלא השתכנעו שהערך חשוב, מדוע שאחד(!) יהיה נגד רבים להוריד את התבנית?? ואם לדעתך כך אמור להיות יש לפתוח על כך דיון ב[[תבנית:חשיבות]].--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 15:28, 24 בינואר 2017 (UTC)
:הכלל הוא כי כאשר מתקיים דיון הולכים לפי רוב דיעות. הצבעה מקיימים רק כאשר יש אכן ספק רציני, דהיינו שיש כמה משתמשים לכל צד, ובאופן שאחד מהצדדים מתעקש על הצבעה. במקרה דידן, שהיה רק תומך 1 בהישארות הערך ו4 תומכים במחיקתו (היינו - שף ויתיב מציב התבנית, כתית למאור בדף השיחה, [[שיחה:תנועת ההשכלה|קרייזי]], ואנכי הקטן מוחק הערך), אין צורך לקיים הצבעה. אגב, ליתר דיוק הערך לא נמחק אלא אוחד: כלומר תוכנו הועבר לערך מתאים וממוקד יותר ([[תנועת ההשכלה]]). --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ט"ז בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 04:49, 17 בנובמבר 2016 (UTC)
:::מעולם לא התקיים דיון אם להטמיע כאן את תבנית החשיבות וכלליה. אבל אם כבר לוקחים את הכללים מויקיפדיה, אז עד הסוף. לא אמרתי ש1 מספיק כנגד רבים, רק שצריך רוב בולט למחוק ערך, כל עוד יש 1 התומך בערך. רוב של 3 כנגד 2 בדיון מעולם לא היווה רוב כדי למחוק ערך, לא בויקיפדיה ולא בחב"דפדיה אלא אם כן התקיימה הצבעה רשמית. אגב בנידון דידן יש 3 מול 3. --'''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' כ"ו בטבת ה'תשע"ז, למניינם 15:31, 24 בינואר 2017 (UTC)
==מגן אבות==
מה פשר עריכת כת"ר, לכאורה אמור להיות ערך על הספר, או לכל הפחות על מחברו, ואם הערך אינו אדום אף אחד לא יחשוב לכתוב עליו ערך (מלבד שקשה לי להאמין שהמחפש ערך מגן אבות כוונתו לתלמוד תורה בחברון). '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 05:38, 17 בנובמבר 2016 (UTC)
:מבדיקה בקישורים שהיו מקושרים לדף ההוא מתברר שחציים היו אכן שייכים לדף מגן אבות חברון. ומכיון שהערך השני עדיין לא נכתב א"כ יש לקשר לישיבה. אודות הבעיה של קישורים אדומים, תיקנתי זאת כמו שתוכל לראות בשינויים אחרונים. ובכל אופן בשעת מעשה אני לא הבנתי כלל את כוונתך ואולי להבא כדאי להסביר בדף שיחה או בתקציר עריכה. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ט"ז בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 06:32, 17 בנובמבר 2016 (UTC)


== תבנית לעריכה ==
אינך יכול לצפות ליותר מזה כאשר יש רק 5 משתמשים פעילים!‏ '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 15:38, 24 בינואר 2017 (UTC)


אני רואה שאתה עובר להסיר את כל ה{{תב|לעריכה}}, האם זה בשל סיבה? • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 18:10, ט"ז בחשוון, ה'תשע"ז ''<font size="1">(17 בנוב' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
אתה זה שהחלטת לקחת את הכללים מויקיפדיה. עכ"פ הניסיון הראה שגם [[כשרות ‏EK‏|במקום שכן התקיימה הצבעה]] אינך רואה את עצמך מחוייב לדעת הרוב. חב"דפדיה אינה שלך, היא של כולנו. אינך יכול להשתמש בכלים שניתנו לך על מנת לכפות את דעתך על כולם ('קבלו דעתי'). '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 16:09, 24 בינואר 2017 (UTC)
:אני משתדל לערוך את כל הערכים שניתן לערוך אותם בקלות ולשפרם באופן שיהיה להם מראה סביר (גם אם לא יהיו מושלמים בעליל). הערכים שטעונים עבודה יסודית - יחכו לזמן אחר. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ט"ז בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 18:12, 17 בנובמבר 2016 (UTC)
:היכן ההצבעה? הדיון בדף השיחה?'''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' כ"ו בטבת ה'תשע"ז, למניינם 17:28, 24 בינואר 2017 (UTC)


==עוד שאלה==
== ארכוב ==
קטגוריה:סדר השתלשלות רוקנה ונמחקה תוך בערך 24 שעות משעת יצירתה. מדוע? למה לא התקיים דיון בנושא? [[משתמש:ינון גלעדי|ינון גלעדי]] - [[שיחת משתמש:ינון גלעדי|שיחה]] 20:37, 17 בנובמבר 2016 (UTC)
:גם אני מתפלא קצת על מהירות המחיקה של ערכים וכו' שמשתמש אחר '''פעיל''' יוצר.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 21:08, 17 בנובמבר 2016 (UTC)
::כאשר משתמש פעיל ואחראי שם תבנית למחיקה על קטגוריה, אין לי שום דרך לברר מה היה בקטגוריה קודם לכן, להיכן הועברו הערכים, כו'. לכן אני נאלץ להסתמך על העורך ששם עליה תבנית למחיקה שסיכם את הענין עם שאר המשתמשים. בשנה האחרונה הונחו תבניות מחיקה על עשרות או מאות קטגוריות שנמחקו, ומעולם לא היה מי שפוצה פה על כך. אם יש ערעור על מחיקת הקטגוריה, בהחלט ניתן לשחזר וזה מה שנעשה כעת. וכאן המקום לבקש מכל מי שמניח תבנית למחיקה על ערך או קטגוריה, שיעשה זאת רק כאשר המחיקה אינה תלויה בספק, ולא כאשר השתרש לאחרונה בקרב כמה משתמשים להניח תבנית מחיקה על ערכים או קטגוריות שלא מוצאים חן בעיניהם, במקום התבנית המתאימה - תבנית חשיבות. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ז בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 00:40, 18 בנובמבר 2016 (UTC)‎
השאלה היא רק מה נחשב 'אינו מוטל בספק', לגבי הערך [[אינטרנט]] אכן הסתפקתי ולכן הנחתי תבנית חשיבות. אולם התבנית למחיקה שהונחה על הערך [[נס מבצע פורים תשל"ו]] הונחה אחרי שיחה בעל פה עם כמה וכמה, וכולם הסכימו שיש למחקו, ובפועל הרבה משתמשים אחרים לא הסכימו לאחר הנחת התבנית. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 01:24, 18 בנובמבר 2016 (UTC)
:"לא מוטל בספק" הכוונה רק לערך הבל ממש, או ערך שמונה שני שורות. ערך לא אנציקלופדי או לא חשוב מספיק וכיו"ב, (בפרט אם הערך קיים גם זמן רב) זה תמיד מושג שמשתמשים שונים חלוקים בו, ולכן צריך להטיל בו תבנית חשיבות ולא "למחיקה מהירה". '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ז בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 02:08, 18 בנובמבר 2016 (UTC)


ראשית כל יישר כח על מחיקת הערך. הייתי באמצע להעביר הדיונים שבאמצע אלא שמטלפון נוקיה 208 הכל עובד באופן איטי יותר (בעיקרון הייתי שמח לו אתה תארכב, לי זה פשוט ‏pain in the neck‏ באתי רק לבאר את מעשיי). '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 12:36, 26 בינואר 2017 (UTC)
:הדרך לארכב היא על ידי גזירת הקטעים הישנים לארכיון, ולא על ידי העברת הדף, מכיון שאז עובר אוטומטית כל התבניות של אולם הדיונים וגם כל הדיונים כולל החדשים. --'''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' כ"ח בטבת ה'תשע"ז, למניינם 12:49, 26 בינואר 2017 (UTC)


==בקשה==
אין שום מניעה להעביר גם את התבניות (הייתי באמצע לעשות זאת אך כנ"ל הטלפון שלי איטי). '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 12:57, 26 בינואר 2017 (UTC)


האם תוכל למחוק את הדף [[משתמש:שף ויתיב/בנימין ליפמן|הזה]] וכן את [[משתמש:בנימין ליפמן|זה]]. בתודה מראש! '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 21:27, 20 בנובמבר 2016 (UTC)
== בקשה קלה ==


האם תוכל למחוק גם את [[משתמש:שף ויתיב/מלחמת העולם השניה|זה]]. יישר כח מראש! '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 09:38, 7 בדצמבר 2016 (UTC)
האפשר לבקש החלפת "איראן" ב"[[איראן]]"? (ואלי גם "אירן")? יישר כח. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 08:14, כ"ו בשבט ה'תשע"ז
:{{בוצע}} '''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' ב' באדר ה'תשע"ז, למניינם 04:19, 28 בפברואר 2017 (UTC)
== הבוטים ==


== הצמח צדק ==
אם אפשר להוסיף בבקשה את {{[[תבנית:משתמש בוט]]}}--[[משתמש:Men770|מתכנת]] - [[שיחת משתמש:Men770|שיחה]] - לפניות בענינים טכניים: [[חב"דפדיה:פיתוח התשתית/Men770|דף הפניות אלי]] 16:07, 27 בפברואר 2017 (UTC)
:תודה על הרעיון. '''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' ב' באדר ה'תשע"ז, למניינם 04:19, 28 בפברואר 2017 (UTC)


רוב הדפים המפנים לערך של הצמח צדק הם הפניות כפולות. אם תוכל לתקן אותם כך שיפנו למקום הנכון, וזאת ע"י החלפת בוט של:  '''<nowiki> #הפניה [[רבי מנחם מנדל שניאורסון (אדמו"ר הצמח צדק)]] ב:  #הפניה [[רבי מנחם מענדל שניאורסון (אדמו"ר הצמח צדק)]]</nowiki>'''. תודה! • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 01:03, כ"ג בחשוון ה'תשע"ז
== אישורי ספאם ==
:לא הבנתי מה החילוק בין שניהם. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ג בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 14:29, 24 בנובמבר 2016 (UTC)
::הע'. שם הערך כרגע עם ע', והדפים כולם מפנים לבלי ע'. תוכל לראות בעצמך אם תכנס לדף [[הצמח צדק]], [[אדמו"ר ה"צמח צדק"]] וכד'. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 17:32, כ"ג בחשוון ה'תשע"ז


== הגדרת תפקידך ==
אנא במטותא וברחמיך הרבים אשר נא לי בבקשה את תחנוני למפעילי מערכת...{{קריצה}} יא ניסן קרב ובא ועדיין אין הקישורים הראויים לתת לה מבית המלך.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 13:34, 29 במרץ 2017 (UTC)
:פתחתי את המסנן למספר שעות מוגבל. אנא הודיע לי כשאתה מסיים להכניס את כל הקישורים שברצונך. --'''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' ב' בניסן ה'תשע"ז, למניינם 17:16, 29 במרץ 2017 (UTC)
::התכוונתי סה"כ לבקשתי בדף הבקשות, בכל אופן ''עתה'' סיימתי, תודה.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 06:12, 30 במרץ 2017 (UTC)


ליתר ביטחון פתחתי שוב בויקי וכתוב שם בפירוש שלמפעילים '''אין''' זכויות יתר בנוגע לקבלת החלטות. תפקידו המוגדר הוא להיות הזרוע המבצעת של דעת הרוב. התנהגות כמו שלך בחמדת ימים ובכשרות ‏EK‏ רק תביא להורדת רמת האתר ולפרישת עורכים. אבקש שהתנהגות זו לא תחזור על עצמה. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 16:18, 4 בדצמבר 2016 (UTC)
== בובות קש??!! ==
:תפקידו של מפעיל הוא לבצע את הפעולות הנדרשות לפי הכללים הקבועים. בנוגע לתבניות החשיבות, מתנהל כעת דיון אודות כלליו בדף שיחתך ושם המקום המתאים להמשך השיחה. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ד' בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 17:40, 4 בדצמבר 2016 (UTC)
תפקידו של מפעיל הוא כשל כל משתמש אחר, אלא שיש לו יותר אפשרויות. כשם שישנם משתמשים שרשאים להעלות קבצים, יש משתמשים עם הרשאת העברה, כמו כן יש משתמשים עם הרשאה לעוד כמה דברים כגון למחוק גרסאות מהשרת כהמנהג שהתפשט לאחרונה, או מחיקת ערכים. משפט הפותח ב"רק מפעילים מחליטים" הינו שגוי מעיקרו. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 20:53, 4 בדצמבר 2016 (UTC)


== מיקוד פתיח ==
בקשר להחלטותיך הנחרצות בקשר ל'בובות קש' ע"פ דרכים "מאחורי הקלעים":


בכבוד רב אבקשך שכאשר הינך כותב/עורך פתיח של ערך תדאג שבראש ובראשונה יהיה כתוב ענינו העיקרי של הערך ורק לאח"כ פרטים מסתעפים. למשל, בפתיח של מלך ישראל בראש ובראשונה צריך לכתוב "מלך ישראל הוא אחד שמולך על עם ישראל מכח נבואה או ירושה", ורק לאחר כך דינים צדדיים כגון "על המלך להיות מזרע ישראל מצד אביו ומצד אמו". '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 02:01, 7 בדצמבר 2016 (UTC)
ישנם דברים שאני מוכרח לומר לך. אם מספר משתמשים, משתמשים באותו מחשב\אינטרנט - '''זה ממש לא אומר שהם בובות קש!'''


== פתגם חסידי ==
ייתכן שהם מספר אנשים שונים (ואולי חברים\קרובים), אך לכל אחד יש את דמותו ואת דעותיו ו'''זכותו המליאה''' להגיב ולערוך באתר זה!!


בהמשך לערך [[פתגם חסידי]] שהעליתי היום, אם אפשר להוסיף לעמוד הראשי תיבה של 'פתגם חסידי', וכן בסיס של תבניות פתגמים (בדיוק כמו שיש ב'הידעת'), ואני אדאג למלא ולהחליף. תודה מראש. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 20:33, 8 בדצמבר 2016 (UTC)
מחכה לתשובה כנה.--[[מיוחד:תרומות/141.226.182.141|141.226.182.141]] 17:55, 1 באפריל 2017 (UTC)
:דורש דיון מקדים, כמובן וגם פשוט. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 06:16, ט' בכסלו ה'תשע"ז
::{{א|להתראות}} [[תבנית:פתגם חסידי]]. כמובן שהדבר דורש דיון, אך כמו בהצעות הקודמות שלנו מתברר שהקהל שלנו דורש שיפור והוספה בכל עת, אינו נרתע מחידושים ואינו מסתפק במועט. --'''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' ט' בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 06:20, 9 בדצמבר 2016 (UTC)
:::מה החשש? שזה לא יתחלף? שזה מעמיס על העמוד הראשי? שייבחרו פתגמים לא מתאימים? לא ממש מבין... [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 06:21, 9 בדצמבר 2016 (UTC)
::::ראשית, זה דורש דיון סתם כי זה שינוי משמעותי שיכול להתבצע רק על דעת הקהל.
::::שנית, וזאת דעתי בדיון שנפתח: מיזם ענק כזה עלול להביא מצב שההתלהבות הראשונית תחלוף והוא ישאר תקוע מכל הבחינות. וכנראה בחוש איך [[תבנית:אירועים בלוח העברי]] גוררת רגליים בקושי, ועד שהיו הרבה ימים (וכנראה, לצערנו גם יהיו עוד) שלא היה כלום בתבנית והעמוד הראשי נשאר מיותם ומביש.
::::זו רק דעתי, מה דעתכם? {{קטן|להעביר לאולם דיונים?}} • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 06:36, ט' בכסלו ה'תשע"ז
::::::דווקא משם ראיה, שכשיש משתמש אחראי כמו להתראות שמתחייב משהו הוא מבצע זאת. מלבד זאת, אני חושב שאכן יש להעלות את מיזם "פתגם חסידי" לאתר רק לאחר שתהיה כמות מכובדת כל שהיא לתקופה הראשונה.
::::::אגב עקיצה אישית לקרייזי: אם הקמת האתר חב"דפדיה היתה נשקלת על ידינו לפני הקמתו, אין ספק שהיית מתנגד אליו, מכיון שהקמת מיזם כזה דורשת עבודה רבה וניטור כו' כו' {{קריצה}} {{קטן|לשאלתך: יותר קל להפנות מאולם הדיונים לכאן}} --'''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' ט' בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 06:45, 9 בדצמבר 2016 (UTC)
:::::::אפתח בתודה על העקיצה. אכן הקמת חב"דפדיה היתה מוקדם מידי, והראיה - המצב שלו כיום 10 שנים אחרי הקמתו, ועדיין העמוד הראשי לא מחזיק מעמד וחוזר על פאדיחות שוב ושוב...
:::::::ועכשיו ברצינות: אין ספק שאני סומך על ידידנו {{א|להתראות}} ואחריותו, אבל אף אחד מאיתנו לא התחתן עם המקום הזה. אין ערבות לכך שעוד חצי שנה הוא עדיין יהיה פה, וגם אתה, וגם אני - החיים יכולים להפתיע {{קטן|ואולי זאת תהיה בכלל העריכה האחרונה שלי פה, מי יודע}} {{קריצה}}... עכ"פ, לא אתנגד להעלאת הפתגמים לעמוד הראשי לאחר שיהיה מאגר מלא של פתגמים (מינימום 150-200) שעברו הגהה וביקורת. וגם זאת, לאחר שתהיה תצוגה מקדימה של מקום הפתגם בעמוד הראשי, ויתאפשר לכלל המשתמשים לחוות דעה על העיצוב וההתאמה לעמוד הראשי.
:::::::לא רוצה לקרר, ומצדיע לכל פעילות שתכבד את האתר, רק שאני רוצה לוודא שהיא באמת תכבד. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 06:57, ט' בכסלו ה'תשע"ז
::::::::בשמחה וטוב לבב. אני מתחייב למלא מאתיים פתגמים. אתה מתחייב להעביר הגהה וביקורת? {{קריצה}} [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 07:06, 9 בדצמבר 201
{{שבירה}}
ביקורת? זה תמיד היה הצד החזק שלי... {{קריצה}}
אבל אם שאלת, אשמח שקודם כל תתווה קו כללי מה צריך להיות הקריטריונים לפתגמים, מה הייחודיות שצריכה להיות להם, ואז יקל אח"כ להגיה ולוודא שזה מתאים לקו שהוחלט. אתרום בזאת את דעתי הענייה בנושא. הפתגם לענ"ד צריך להיות:
*מרבותינו נשיאנו (או מדברי חסידים שהוזכרו בדברי רבותינו נשיאנו){{הערה|כדי שלא נגיע לדיונים על ציטוטים ממשפיעים בני זמננו וד"ל וק"ל.}}
*קצר (לענ"ד 40 מילה מקסימום){{הערה|'''גם בשביל''' שיהיה קצר בהרבה מהיום יום, שלא יתערבבו.}}
*לא ידוע במיוחד (בשום אופן לא [[חשוב טוב יהיה טוב]] או [[קער א וועלט היינט]])
*בעל מסר מעניין, יחודיות כלשהי
*מקור (לא "מפי ר' זונדל זעזמער" או "קראתי בשיחות לנוער")
*מובן לציבור הלא חב"די
סליחה על האריכות... מחכה לדעות • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 07:16, ט' בכסלו ה'תשע"ז
:מסכים עם הרוב, מלבד הראשון. מדוע שלא נצטט מר' מענדל? מאברהם אליהו פלוטקין? מהרח"ש ברוק? הרבה יותר פשוט להגדיר שניתן להכניס רק פתגמים שנדפסו בספר, וכמובן רק פתגמים עם מקורות מדוייקים, ולהשתדל ככל היותר לקשר באופן מקוון.
:במקרה שיש מקור, לא לציין לאוצר פתגמי חב"ד, לדוגמא, אלא למקור עצמו.
:להדגיש שזה לא ויקיציטוט ולכן לא ייכנסו ציטוטים (דוגמת: "הדבר היחיד שנותר בעבודת השליחות הוא קבלת פני משיח צדקנו"), אלא דווקא פתגמים.
:עד כאן מה שחשבתי לעצמי כשניסיתי להגדיר מה ייכלל שם. גם אני אשמח לתגובות נוספות. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 08:44, 9 בדצמבר 2016 (UTC)
:: לצורך אינדיקציה בקביעת הקריטריונים, אעתיק את הקריטריונים של ויקיציטוט (הנוגעים לענייננו):
:: *אנציקלופדי: 1. על הציטוט להיות משויך לערך הקיים בוויקיפדיה או לפורטל קיים. 2. אין להפנות מציטוט יומי לקצרמר או לערך לשכתוב/עריכה. 3. אין חובה שהציטוט יופיע גם בערך אליו הוא מפנה, אולם הדבר רצוי. 4. הציטוט יכול להפנות ליותר מערך אחד. 5. יש להעדיף ציטוט האופייני לנשוא הציטוט, כך לדוגמה יש לבחור ציטוט מתוך יצירה קאנונית מרכזית של כותב, ולא ציטוט איזוטרי ולא רלוונטי.
::מהימן: 1. על הציטוט להיות '''מדויק מבחינה עובדתית'''. כלומר, אין להביא ציטוט שיש מחלוקת האם נאמר או על ידי מי נאמר. 2. על הציטוט להיות מעניין, מסקרן, אך עדיין אנציקלופדי. 3. להגברת המהימנות רצוי לציין מקור מדויק שממנו נלקח הציטוט, כלומר לא רק שם האומר, אלא גם המקור (נאום, מאמר, ספר וכו') שבו אמר זאת.
:: נייטרלי: 1. על הציטוט להיות '''נייטרלי''', ולעמוד בתנאים המפורטים ב[[ויקיפדיה:נקודת מבט נייטרלית]]. 2. אין להשתמש בציטוט העלול להיות שנוי במחלוקת. מסיבה זו רצוי שלא להשתמש בציטוטים הנוגעים לערכים פוליטיים, או אשר יקושרו לערכים שיכולים להיות במחלוקת. 3. יש להימנע מנושאים פוגעניים, או נושאים שירתיעו משתמשים המגיעים לקריאת עמודה הראשי של ויקיפדיה, או ציטוט שאינו ראוי, מכל טעם שהוא, להופיע בעמודנו הראשי.
:: מה דעתכם? • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 08:57, ט' בכסלו, ה'תשע"ז ''<font size="1">(9 בדצמ' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
:::{{א|להתראות}},בנוגע לענין הראשון - אבקש שתשים את הגבול המדוייק, אם לא רבותינו נשיאנו מה כן? (רק מחסידים שנפטרו?...)
:::בנוגע לענין השני - אשמח אם תחדד יותר את ההבדל בין פתגם לציטוט. לא ברור אצלי. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 09:03, ט' בכסלו ה'תשע"ז
:::{{א|כתית למאור}}, חלק מהכללים מתאימים וחלק לא. אנציקלופדי - הייתי מוריד את סעיף 1, 3, 5. נייטרלי - הייתי מוריד הכל, אולי משאיר "ציטוטים שאינם מתאימים לפרסום חב"די פורמלי המיועד לקהל ה'חוצה'" (זאת כדי שלא יכניסו את פתגם אדמו"ר הרש"ב, שכשפוגשים מחרפים על תומ"צ יש לומר להם את הפסוק השני בשיר השירים ותרגומו...). • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 09:03, ט' בכסלו ה'תשע"ז
::::א. לענ"ד אין מניעה לפרסם ציטוט מחסיד בן דורנו, באם הוא אכן מתאים. בדרך כלל, פתגמים שכבר נדפסו בספר - הם מתאימים. אם החשש הוא כמו שכתבת מקודם "כדי שלא נגיע לדיונים על ציטוטים ממשפיעים בני זמננו", אזי נצטרך להתמודד עם מעט מאוד דיונים...
::::אם היית קורא את הערך 'פתגם חסידי' אולי היה לך יותר ברור {{קריצה}}. כוונתי פשוטה, שציטוט הוא קטע מתוך ענין שלם. פתגם הוא ענין עמוק המתומצת במילים ספורות. אולי ניתן להגדיר זאת, שציטוט זה משהו שאני החלטתי לחתוך לעומת פתגם שהאומר עצמו החליט לתמצת את הרעיון השכלי במשפט קצר וקולע. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 10:37, 9 בדצמבר 2016 (UTC)
:::::אולי צריך להוסיף עוד כלל: בלי ראשי תיבות וקיצורים (כלל שתקף אגב בכל מרחבי חב"דפדיה...). [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 10:00, 11 בדצמבר 2016 (UTC)
::::::{{א|קרייזי אבאוט משיח}}, אתה זה שדיברת על קיצור? שים לב לאורך... לענ"ד, לדוגמא, את המשפט של ההתוועדות - אפילו שהוא 'שלם' יותר עם כל ההקדמה והסיומת, הוא יהיה הרבה יותר 'פתגם' והרבה יותר חזק וקליט אם נכתוב רק "אם לאחרי ההתוועדות לא ניתוסף אצלו מאומה, חס ושלום – הרי זו הוכחה שלא היה נוכח בהתוועדות". [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 10:04, 11 בדצמבר 2016 (UTC)
:::::::{{א|להתראות}}, בדקתי וזה פחות מ-40 מילים. [הסיבה שהבאתי באורך זה היא כי באופן שהצעת לא ברור מה צריך להתווסף: בשמחה? ביראת שמים? במשקל? {{קריצה}} הייתי מוכרח להביא הכל כדי שיהיה משפט תקין.]
:::::::ומידי דברי יש להעיר שזה באמת בעיה, כי רוב הפתגמים (כולל אלו שהכנסתי) אינם עומדים בתקן שהסברת. היינו, שאנחנו חתכנו אותם מתוך מקור נרחב, ולא שבעל הפתגם אמר זאת כפתגם. ואכן בחסידות חב"ד - ובמיוחד אצל אד"ש - יש הרבה ביאורים נרחבים ופחות אמרות קצרות.
:::::::בנוסף אני רואה חובה להדגיש שפתגם ללא שם אומרו מאבד את רוב האפקט, ולכן ערכתי כמה שידי מגעת ואבקשך להשלים ולהקפיד על כך להבא, חוץ מאלו שזה מובן מאליו ("אגרות קודש אדמו"ר הריי"צ" וכה"ג). • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 03:18, י"ג בכסלו ה'תשע"ז
{{הערות שוליים}}


== ריבניץ ==
(הנ"ל הוא בקשר להצבעה בערך סניף צ"ה מגדל העמק)


האם אוכל לבקש מכת"ר לערוך ערך על הצדיק המלוב"ן ר' חיים זנביל אברמוביץ נבג"מ האדמו"ר מריבניץ? יישר כח מראש. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 11:13, 9 בדצמבר 2016 (UTC)
אוהו, בין הזמנים התחיל...


וכן אם אינני טועה, גם האדמו"ר ממחניבקה הקודם ראוי לקצת יותר מאיזכור קטן בערך [[חסידות מחנובקה]]. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 11:46, 9 בדצמבר 2016 (UTC)
בכל מקרה, אין זכות הצבעה למשתמשים לא פעילים {{אנונימי}}
:איני עוסק יותר בערכים אודות גדולי ישראל והרבי עקב חוסר זמן. --'''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' י"א בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 15:16, 11 בדצמבר 2016 (UTC)


== תבניות פתגם חסידי ==
:הכל יתכן. למעשה התופעה של משתמשים לא פעילים, ככל הנראה בני משפחה אחת או קבוצה אחת שאין להם ענין מיוחד בחב"דפדיה מלבד פרסום ערכי משפחתם, העורכים הודעות בודדות מדי שנה, ובאים בהמוניהם רק להצבעות הנוגעות למשפחתם, היא תופעה פסולה שאין בינה חילוק גדול לבין בודד המפעיל מספר חשבונות (מה שיותר סביר). למעשה אין כל חילוק מעשי, אם אותו בודד בעצם פותח מספר חשבונות לבני משפחתו, ומבקש מהם ללחוץ על מקשי המחשב כשזה נוגע לאיזו הצבעה משפחתית, הצד השווה שבהם שמדובר בפעילות שלא נועדה לתרום לחב"ד פדיה, אלא להשתמש בחב"דפדיה וערכיה כקורדום לחפור בו, ולהטריד את עורכיה מבלי הפסקה במשך 365 ימים בשנה. בלאו הכי, כמו שאמר קודמי, אין זכות הצבעה למשתמשים לא פעילים ואין כל נ"מ בכל הצבעות אלו. --'''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' ו' בניסן ה'תשע"ז, למניינם 06:45, 2 באפריל 2017 (UTC)


זה לא עובד כמו בהידעת. תצרף שלוש פתגמים ותראה שזה עובד, ואני כבר אמשיך הלאה. בנוסף, צריך לדאוג שהקישור 'פתגם חסידי' שבראש הארכיון יפנה לערך 'פתגם חסידי'. תודה מראש וגוט שבת. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 12:21, 9 בדצמבר 2016 (UTC)
'קרייזי אבאוט משיח' חולק עליך וטוען שגם משתמשים לא פעילים יכולים להצביע (שאם לא יהיו רק 4\5 מצביעים) ולכן ד.ר. גם הצביע וקיבלת את הצבעתו אע"פ שכתבת שאינו פעיל..--[[מיוחד:תרומות/37.46.39.231|37.46.39.231]] 13:51, 2 באפריל 2017 (UTC)
:[[חב"דפדיה:פתגם חסידי/ארכיון 1|עובד כעת]]. --'''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' ט' בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 15:14, 9 בדצמבר 2016 (UTC)
:עדיין לא הוחלט סופית אם מקבלים את הצבעתו (ההכרעה הסופית שייכת למפעילי מערכת, במקום שאין כללים ברורים). מה שברור הוא שאין כל סיכוי שבעולם שמשתמש בעל 10 עריכות, הצבעתו תתקבל (בשונה ממשתמש ד. ר. שבעצם ערך עריכות רבות בחב"דפדיה, רק שלאחרונה אינו פעיל). מה שנוגע גם למשתמש "יחי מלכינו לעד". '''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' ו' בניסן ה'תשע"ז, למניינם 17:09, 2 באפריל 2017 (UTC)
שלום, קבל עצה מידיד ופשוט תתעלם מהם. כשיראו שכל עריכה שלהם משוחזרת מיידית, ואף אחד אינו מעוניין להתדיין איתם, תקוותי שיתנדפו מפה. בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 18:15, 2 באפריל 2017 (UTC)
:היה על זה (מענדל) המון דיונים, ולא היתה הסכמה. על איזה ערך כוונתך כעת? '''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' ו' בניסן ה'תשע"ז, למניינם 18:17, 2 באפריל 2017 (UTC)


== מחאה ==
על מה בכלל ההצבעה?? רציתי לברר את מה שכבר הוזכר בדף השיחה של הערך הנ"ל. ישנם ערכים (אני מקווה שתודה לי; מצויינים בשיחה שם חלקם) שהם קצרים ומוזרים הרבה יותר ולמרות זאת אין עליהם שום הצבעה או פקפוק קל.


אני מוחה על המגמה להסיר תבניות "לעריכה" מערכים לפני שטופלו כמתבקש. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 03:26, י"ג בכסלו ה'תשע"ז
אתה לא חושב שזה משהו מגמתי '''גם''' (ואני מדגיש 'גם', כי אני רואה שישנה מגמתיות גם מצד הפוך) מהצד השני??? על עניני משיח וכדו'??
::תחשבו בעצמכם. אם כל כך הרבה עורכים הצביעו בעד מחיקת הערך, ומדובר בעורכים ''''שאין''' להם כל נגיעה או מגמה כנגד הארגונים שלכם, אז כנראה שהם צודקים, או שהפעילות שלכם כאן בשנה האחרונה היתה מוגזמת ואובסיסית באופן שגרמה לעורך או שניים שלא היה להם נגיעה כנגד ארגונכם - לרצות למחוק את הערכים שגורמים לנו לשרוף כ"כ הרבה זמן מיותר, או שכל התשובות נכונות. אני מציע לכם להוריד פרופיל באתר, ולהתרכז בשליחות האמיתית - קירוב ביאת המשיח (מה שלא עושים דרך  מלחמות בלתי פוסקות כאן באתר). '''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' ו' בניסן ה'תשע"ז, למניינם 19:05, 2 באפריל 2017 (UTC)
::א. לעורכים 'שף' ו'כתית' (למשל) אני יודע שדעתם מגמתית נגד משיח וכו' (כן תוכל לראות זאת בעריכותיהם ובהשתתפותם בהצבעות הרבות..).
ב. ברור שאינם צודקים ע"פ ההוכחות דלעיל (ערכים אחרים שאינם חשובים בהחלט - אין עליהם כל פקפוק).
ג. אם תבדוק היטב - תראה שמרבית העריכות שלנו, היו על שחזור מעריכותיהם של העורכים הנ"ל בעיקר. אך סתם כך בקושי פעלנו באתר בקשר לארגון זה או משפחה.--[[מיוחד:תרומות/37.46.39.231|37.46.39.231]] 19:26, 4 באפריל 2017 (UTC)
::: אשרי מי שחושדין אותו במה שאין בו... אני נהנה לראות שהצבעתי נגד משיח! (שקר וכזב!!).. אגב, כדאי שתכתוב באופן ברור מה הקשר בינכם לבין הנושא הנ"ל, ולו מהסיבה הפשוטה, מהי הלהיטות הגדולה שלכם להנצחת דרך פוליטית באמצעות האתר לשכתוב היסטוריה? אנו בחב"דפדיה אמונים על השקעה בתורת ודברי הרב, כמה ערכי חסידות תרמתם למיזם, או שאתם דואגים לכבוד המשפחה... בושה וחרפה! '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 07:25, ט' בניסן, ה'תשע"ז ''<font size="1">(5 באפר' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
'והלוואי'.. מעקב קטן ב'''"'''תרומות'''"''' שלך ([http://chabadpedia.co.il/index.php/%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93:%D7%AA%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%AA/%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%AA_%D7%9C%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%A8]) יוכיח.
הקשר פשוט (ואקווה מאוד שבשכלך המצומצם תבין..): תנועת הנוער צבאות בארה"ק בכלל וסניף מגדל העמק בפרט - מפיצים את בשורת הגאולה והגואל, ללא שום מסכות!!
במילא, מנסים אנשים מסויימים (ואתה בתוכם!) שהדברים אינם מתאימים ל"כבוד" המדומה שלהם ולכספם, למחוק ר"ל את קיום פעילות ארגונים אלה (על ידי איומים על אנשים, ביטול אפשרויות פרסום הפעילות, פרסומי שקר '''וכו'''').
ואנו באנו, לכבודו של כ"ק אד"ש מה"מ, לא לתת לאנשים אלו להרוס את ה'מוסדות' של הרבי! וע"כ אנו מפרסמים על הפעילות במקומות האפשריים (כהוראת הרבי - 'ואע"פ אז ער ווערן א ציבעל' וד"ל) ובפרט באתר זה - שבחיפוש על הארגון בד"כ מופיע ראשון.
(והבושה וכו' {כי רבים הם וא"א לפורטם} שצריכה להיות לך, היא כה גדולה, שאתה מעיז למחוק עובדות!!).
בברכה ש'יתמו חטאים ולא חוטאים' ו'את רוח הטומאה אעביר מן הארץ'.--[[מיוחד:תרומות/37.46.39.231|37.46.39.231]] 18:06, 5 באפריל 2017 (UTC)
 
:לכבוד האנונימי היקר: על אף שאני בדיעה שיש להתעלם ממך ומדכוותך, הרי מכיון שמשתמשים אחרים אינם סבורים כמוני לא אתאפק מלומר גם את דעתי.
:הטענה שאנחנו רוצים למחוק את פעילות הסניף בשל זה שהיא עוסקת בפירסום בשורת הגאולה היא פשוט פאתטית כאילו שמלבד זאת הערך הוא פשוט נפלא ואין שום סיבה למוחקו (בעצם, למה שלא יהיה ערך מומלץ?). הרי מגוחך לומר שקרייזי אבאוט משיח או יעקב בן שמואל יש להם ענין נגד משיח. אגב, אותם מלחמות על ידי אותם אנשים שפעלו למחיקת ערכי משפחתך, נעשו על מנת למחוק [[חיים זליג אלטהויז (לוד)|משפיע בישיבה בלוד]], כך שברור שאין זה קשור למשיחיסטים אנטים.
:עוד יותר פאתטי זה שאתם משכנעים את עצמכם שפעילותכם באתר נועדה להגן על כבוד הרבי ועל פירסום בשורתו, זה מזכיר לי את דברי [[עופר מיודובניק|הרב עופר]] שהיה שר "הרבי שליט"א, מלך המשיח, אין כמוני בעולם" וד"ל. לדעתי יותר חמור מכל הנזק שעשיתם באתר, זה מה שאתה עושה כרגע כשהינך מנסה להשתמש ברבי כקרדום לחפור בו להאדרת משפחתך, ולחפור לשאר העורכים.
:עם זאת, אינני מסכים עם כתית שמחק את אביך מתוך רשימת אנשי מגדל העמק (אף שיש מקום לזה כדי ללמד את האנונימי לקח), ואם יש יותר בולטים ממנו הינך מוזמן להוסיף.
:סליחה על הבוטות, אולם אני מבקש שתתנדפו לכם מאתרנו ולא תטרידו את אלו שבאמת מנסים לשפר את האתר. בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 19:03, 5 באפריל 2017 (UTC)
 
::אגב, יותר מכל נהנתי לקרוא שהסיבה שאני כביכול יוצא נגד ענייני משיח כי זה נוגע לי בכספי, אשמח אם תודיעני באיזה בנק אוכל לקבל את הכסף. בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 21:24, 5 באפריל 2017 (UTC)
::: 'עיקוב' - מילה חדשה בעברית! שירותי היחצנות שלכם לא משהו, תנסו משהו אחר, אולי תלך ללמוד מנהל עסקים..
::: איך שלא יהיה, קדחנותכם ודאי באה מצד סיבות ממוניות, ואכמ"ל וד"ל.
::: לא איימתי עליך, רק הודעתי לך שאתר זה נועד לפרסום תורתו של משיח והמסתעף, ואינו אתר המשפחה של משפחת זלמנוב - מיידנצ'יק!!!
:::בברכת חג הפסח כשר ושמח, ובאיחולי מזל טוב לעט"ר המשיח שליט"א • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 07:22, י' בניסן, ה'תשע"ז ''<font size="1">(6 באפר' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
::::מר 'שף': כל הפסקה 'והלוואי' נועדה עבור מר 'כתית' (ועל ראש הגנב בוער הכובע). ובמילא התשובה על הכסף.
::::מר 'כתית': אין לך שום תשובה אמיתית מלבד תיקון דיקדוקי...! אין מנוס האמת צפה!! ובקשר לכסף - כמו תמיד מדבר באוויר ללא שום מהימנות.. ואכ"מ כלל וד"ל..! בנוגע לאיום - איימת ועוד איך (במגוון רחב ואכ"מ..) ודובר גם על אנשים נוספים ('ואתה בתוכם' - הסבר למתקשים: אתה נוסף על העיקר..) ואין לפרט שמותם כלל מחמת קדושת המקום והזמן.. בנוגע למשפחה - נראה ששוב אתה חסר הבנה בסיסית..! תקרא את הפסקה הקודמת ואקווה שתבין!!--[[מיוחד:תרומות/37.46.39.231|37.46.39.231]] 15:23, 6 באפריל 2017 (UTC)
: אתה מבלבל במוח, וחבל באמת על זמני לנהל עם (...) שכמוך ויכוחים! באמת כדאי שתנצל את הזמן שלך לנושאים לימודיים! • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 18:09, י' בניסן, ה'תשע"ז ''<font size="1">(6 באפר' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
אלו התגובות שלך באופן סידרתי.. התקפות, מילים קשות ועוד. בד"כ לא תענה על מה שמסבירים..!--[[מיוחד:תרומות/37.46.39.231|37.46.39.231]] 06:25, 7 באפריל 2017 (UTC)

גרסה אחרונה מ־06:25, 20 באוגוסט 2021


ניתל[עריכת קוד מקור]

נראה הדבר, כי מעלתו אינו מחוששי הוספת חיות בקליפה זו, והפליאני במאוד.. ובין כך, אולי יחפוץ כת"ר שליט"א להשית ידו על הערך גזירת אנטיוכוס או על מרד החשמונאים.. בברכת א פריילאכן חנוכה און הצלחה רבה ומופלגה ומשיח נאו • כתית למאורבית הבד 03:06, כ"ה בכסלו, ה'תשע"ז (25 בדצמ' למניינם), ימות המשיח

אפשר לדון לכף זכות בכמה אופנים ואשאיר זאת לכבודו, כן גם את שאר המטלות הנכבדות --שלום - עליכם כ"ה בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 03:28, 25 בדצמבר 2016 (UTC)

גירסא יציבה[עריכת קוד מקור]

הגירסא היציבה בערך שהגנת היא עם תבנית חשיבות, הינך מתבקש להחזירה. שף ויתיבקאנפרענץ רום 15:22, 24 בינואר 2017 (UTC)

טעות בידך. תבנית חשיבות יש לה כללים משלה. היא עומדת בערך שבוע ואחר כך אם יש תומך אחד היא מוסרת. אם הענין חשוב לך כ"כ, תשיג הסכמות של עורכים נוספים למחיקה, ואם יהיה לך רוב בולט אני אמחוק את הערך. --שלום - עליכם כ"ו בטבת ה'תשע"ז, למניינם 15:24, 24 בינואר 2017 (UTC)
אין לי עניין כלל בערך ההוא, אבל באמת מפליא אותי איפה ראית את הכלל הזה בנוגע לתבנית חשיבות, כלל שבעיני לא הגיוני, אם ישנם כמה/רוב שלא השתכנעו שהערך חשוב, מדוע שאחד(!) יהיה נגד רבים להוריד את התבנית?? ואם לדעתך כך אמור להיות יש לפתוח על כך דיון בתבנית:חשיבות.--הנחה - שיחה 15:28, 24 בינואר 2017 (UTC)
מעולם לא התקיים דיון אם להטמיע כאן את תבנית החשיבות וכלליה. אבל אם כבר לוקחים את הכללים מויקיפדיה, אז עד הסוף. לא אמרתי ש1 מספיק כנגד רבים, רק שצריך רוב בולט למחוק ערך, כל עוד יש 1 התומך בערך. רוב של 3 כנגד 2 בדיון מעולם לא היווה רוב כדי למחוק ערך, לא בויקיפדיה ולא בחב"דפדיה אלא אם כן התקיימה הצבעה רשמית. אגב בנידון דידן יש 3 מול 3. --שלום - עליכם כ"ו בטבת ה'תשע"ז, למניינם 15:31, 24 בינואר 2017 (UTC)

אינך יכול לצפות ליותר מזה כאשר יש רק 5 משתמשים פעילים!‏ שף ויתיבקאנפרענץ רום 15:38, 24 בינואר 2017 (UTC)

אתה זה שהחלטת לקחת את הכללים מויקיפדיה. עכ"פ הניסיון הראה שגם במקום שכן התקיימה הצבעה אינך רואה את עצמך מחוייב לדעת הרוב. חב"דפדיה אינה שלך, היא של כולנו. אינך יכול להשתמש בכלים שניתנו לך על מנת לכפות את דעתך על כולם ('קבלו דעתי'). שף ויתיבקאנפרענץ רום 16:09, 24 בינואר 2017 (UTC)

היכן ההצבעה? הדיון בדף השיחה?שלום - עליכם כ"ו בטבת ה'תשע"ז, למניינם 17:28, 24 בינואר 2017 (UTC)

ארכוב[עריכת קוד מקור]

ראשית כל יישר כח על מחיקת הערך. הייתי באמצע להעביר הדיונים שבאמצע אלא שמטלפון נוקיה 208 הכל עובד באופן איטי יותר (בעיקרון הייתי שמח לו אתה תארכב, לי זה פשוט ‏pain in the neck‏ באתי רק לבאר את מעשיי). שף ויתיבקאנפרענץ רום 12:36, 26 בינואר 2017 (UTC)

הדרך לארכב היא על ידי גזירת הקטעים הישנים לארכיון, ולא על ידי העברת הדף, מכיון שאז עובר אוטומטית כל התבניות של אולם הדיונים וגם כל הדיונים כולל החדשים. --שלום - עליכם כ"ח בטבת ה'תשע"ז, למניינם 12:49, 26 בינואר 2017 (UTC)

אין שום מניעה להעביר גם את התבניות (הייתי באמצע לעשות זאת אך כנ"ל הטלפון שלי איטי). שף ויתיבקאנפרענץ רום 12:57, 26 בינואר 2017 (UTC)

בקשה קלה[עריכת קוד מקור]

האפשר לבקש החלפת "איראן" ב"איראן"? (ואלי גם "אירן")? יישר כח. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 08:14, כ"ו בשבט ה'תשע"ז

בוצע שלום - עליכם ב' באדר ה'תשע"ז, למניינם 04:19, 28 בפברואר 2017 (UTC)

הבוטים[עריכת קוד מקור]

אם אפשר להוסיף בבקשה את {{תבנית:משתמש בוט}}--מתכנת - שיחה - לפניות בענינים טכניים: דף הפניות אלי 16:07, 27 בפברואר 2017 (UTC)

תודה על הרעיון. שלום - עליכם ב' באדר ה'תשע"ז, למניינם 04:19, 28 בפברואר 2017 (UTC)

אישורי ספאם[עריכת קוד מקור]

אנא במטותא וברחמיך הרבים אשר נא לי בבקשה את תחנוני למפעילי מערכת... יא ניסן קרב ובא ועדיין אין הקישורים הראויים לתת לה מבית המלך.--הנחה - שיחה 13:34, 29 במרץ 2017 (UTC)

פתחתי את המסנן למספר שעות מוגבל. אנא הודיע לי כשאתה מסיים להכניס את כל הקישורים שברצונך. --שלום - עליכם ב' בניסן ה'תשע"ז, למניינם 17:16, 29 במרץ 2017 (UTC)
התכוונתי סה"כ לבקשתי בדף הבקשות, בכל אופן עתה סיימתי, תודה.--הנחה - שיחה 06:12, 30 במרץ 2017 (UTC)

בובות קש??!![עריכת קוד מקור]

בקשר להחלטותיך הנחרצות בקשר ל'בובות קש' ע"פ דרכים "מאחורי הקלעים":

ישנם דברים שאני מוכרח לומר לך. אם מספר משתמשים, משתמשים באותו מחשב\אינטרנט - זה ממש לא אומר שהם בובות קש!

ייתכן שהם מספר אנשים שונים (ואולי חברים\קרובים), אך לכל אחד יש את דמותו ואת דעותיו וזכותו המליאה להגיב ולערוך באתר זה!!

מחכה לתשובה כנה.--141.226.182.141 17:55, 1 באפריל 2017 (UTC)

(הנ"ל הוא בקשר להצבעה בערך סניף צ"ה מגדל העמק)

אוהו, בין הזמנים התחיל...

בכל מקרה, אין זכות הצבעה למשתמשים לא פעילים -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.

הכל יתכן. למעשה התופעה של משתמשים לא פעילים, ככל הנראה בני משפחה אחת או קבוצה אחת שאין להם ענין מיוחד בחב"דפדיה מלבד פרסום ערכי משפחתם, העורכים הודעות בודדות מדי שנה, ובאים בהמוניהם רק להצבעות הנוגעות למשפחתם, היא תופעה פסולה שאין בינה חילוק גדול לבין בודד המפעיל מספר חשבונות (מה שיותר סביר). למעשה אין כל חילוק מעשי, אם אותו בודד בעצם פותח מספר חשבונות לבני משפחתו, ומבקש מהם ללחוץ על מקשי המחשב כשזה נוגע לאיזו הצבעה משפחתית, הצד השווה שבהם שמדובר בפעילות שלא נועדה לתרום לחב"ד פדיה, אלא להשתמש בחב"דפדיה וערכיה כקורדום לחפור בו, ולהטריד את עורכיה מבלי הפסקה במשך 365 ימים בשנה. בלאו הכי, כמו שאמר קודמי, אין זכות הצבעה למשתמשים לא פעילים ואין כל נ"מ בכל הצבעות אלו. --שלום - עליכם ו' בניסן ה'תשע"ז, למניינם 06:45, 2 באפריל 2017 (UTC)

'קרייזי אבאוט משיח' חולק עליך וטוען שגם משתמשים לא פעילים יכולים להצביע (שאם לא יהיו רק 4\5 מצביעים) ולכן ד.ר. גם הצביע וקיבלת את הצבעתו אע"פ שכתבת שאינו פעיל..--37.46.39.231 13:51, 2 באפריל 2017 (UTC)

עדיין לא הוחלט סופית אם מקבלים את הצבעתו (ההכרעה הסופית שייכת למפעילי מערכת, במקום שאין כללים ברורים). מה שברור הוא שאין כל סיכוי שבעולם שמשתמש בעל 10 עריכות, הצבעתו תתקבל (בשונה ממשתמש ד. ר. שבעצם ערך עריכות רבות בחב"דפדיה, רק שלאחרונה אינו פעיל). מה שנוגע גם למשתמש "יחי מלכינו לעד". שלום - עליכם ו' בניסן ה'תשע"ז, למניינם 17:09, 2 באפריל 2017 (UTC)

שלום, קבל עצה מידיד ופשוט תתעלם מהם. כשיראו שכל עריכה שלהם משוחזרת מיידית, ואף אחד אינו מעוניין להתדיין איתם, תקוותי שיתנדפו מפה. בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. שף ויתיבקאנפרענץ רום 18:15, 2 באפריל 2017 (UTC)

היה על זה (מענדל) המון דיונים, ולא היתה הסכמה. על איזה ערך כוונתך כעת? שלום - עליכם ו' בניסן ה'תשע"ז, למניינם 18:17, 2 באפריל 2017 (UTC)

על מה בכלל ההצבעה?? רציתי לברר את מה שכבר הוזכר בדף השיחה של הערך הנ"ל. ישנם ערכים (אני מקווה שתודה לי; מצויינים בשיחה שם חלקם) שהם קצרים ומוזרים הרבה יותר ולמרות זאת אין עליהם שום הצבעה או פקפוק קל.

אתה לא חושב שזה משהו מגמתי גם (ואני מדגיש 'גם', כי אני רואה שישנה מגמתיות גם מצד הפוך) מהצד השני??? על עניני משיח וכדו'??

תחשבו בעצמכם. אם כל כך הרבה עורכים הצביעו בעד מחיקת הערך, ומדובר בעורכים 'שאין להם כל נגיעה או מגמה כנגד הארגונים שלכם, אז כנראה שהם צודקים, או שהפעילות שלכם כאן בשנה האחרונה היתה מוגזמת ואובסיסית באופן שגרמה לעורך או שניים שלא היה להם נגיעה כנגד ארגונכם - לרצות למחוק את הערכים שגורמים לנו לשרוף כ"כ הרבה זמן מיותר, או שכל התשובות נכונות. אני מציע לכם להוריד פרופיל באתר, ולהתרכז בשליחות האמיתית - קירוב ביאת המשיח (מה שלא עושים דרך מלחמות בלתי פוסקות כאן באתר). שלום - עליכם ו' בניסן ה'תשע"ז, למניינם 19:05, 2 באפריל 2017 (UTC)
א. לעורכים 'שף' ו'כתית' (למשל) אני יודע שדעתם מגמתית נגד משיח וכו' (כן תוכל לראות זאת בעריכותיהם ובהשתתפותם בהצבעות הרבות..).

ב. ברור שאינם צודקים ע"פ ההוכחות דלעיל (ערכים אחרים שאינם חשובים בהחלט - אין עליהם כל פקפוק). ג. אם תבדוק היטב - תראה שמרבית העריכות שלנו, היו על שחזור מעריכותיהם של העורכים הנ"ל בעיקר. אך סתם כך בקושי פעלנו באתר בקשר לארגון זה או משפחה.--37.46.39.231 19:26, 4 באפריל 2017 (UTC)

אשרי מי שחושדין אותו במה שאין בו... אני נהנה לראות שהצבעתי נגד משיח! (שקר וכזב!!).. אגב, כדאי שתכתוב באופן ברור מה הקשר בינכם לבין הנושא הנ"ל, ולו מהסיבה הפשוטה, מהי הלהיטות הגדולה שלכם להנצחת דרך פוליטית באמצעות האתר לשכתוב היסטוריה? אנו בחב"דפדיה אמונים על השקעה בתורת ודברי הרב, כמה ערכי חסידות תרמתם למיזם, או שאתם דואגים לכבוד המשפחה... בושה וחרפה! • כתית למאורבית הבד 07:25, ט' בניסן, ה'תשע"ז (5 באפר' למניינם), ימות המשיח

'והלוואי'.. מעקב קטן ב"תרומות" שלך ([1]) יוכיח. הקשר פשוט (ואקווה מאוד שבשכלך המצומצם תבין..): תנועת הנוער צבאות בארה"ק בכלל וסניף מגדל העמק בפרט - מפיצים את בשורת הגאולה והגואל, ללא שום מסכות!! במילא, מנסים אנשים מסויימים (ואתה בתוכם!) שהדברים אינם מתאימים ל"כבוד" המדומה שלהם ולכספם, למחוק ר"ל את קיום פעילות ארגונים אלה (על ידי איומים על אנשים, ביטול אפשרויות פרסום הפעילות, פרסומי שקר וכו'). ואנו באנו, לכבודו של כ"ק אד"ש מה"מ, לא לתת לאנשים אלו להרוס את ה'מוסדות' של הרבי! וע"כ אנו מפרסמים על הפעילות במקומות האפשריים (כהוראת הרבי - 'ואע"פ אז ער ווערן א ציבעל' וד"ל) ובפרט באתר זה - שבחיפוש על הארגון בד"כ מופיע ראשון. (והבושה וכו' {כי רבים הם וא"א לפורטם} שצריכה להיות לך, היא כה גדולה, שאתה מעיז למחוק עובדות!!). בברכה ש'יתמו חטאים ולא חוטאים' ו'את רוח הטומאה אעביר מן הארץ'.--37.46.39.231 18:06, 5 באפריל 2017 (UTC)

לכבוד האנונימי היקר: על אף שאני בדיעה שיש להתעלם ממך ומדכוותך, הרי מכיון שמשתמשים אחרים אינם סבורים כמוני לא אתאפק מלומר גם את דעתי.
הטענה שאנחנו רוצים למחוק את פעילות הסניף בשל זה שהיא עוסקת בפירסום בשורת הגאולה היא פשוט פאתטית כאילו שמלבד זאת הערך הוא פשוט נפלא ואין שום סיבה למוחקו (בעצם, למה שלא יהיה ערך מומלץ?). הרי מגוחך לומר שקרייזי אבאוט משיח או יעקב בן שמואל יש להם ענין נגד משיח. אגב, אותם מלחמות על ידי אותם אנשים שפעלו למחיקת ערכי משפחתך, נעשו על מנת למחוק משפיע בישיבה בלוד, כך שברור שאין זה קשור למשיחיסטים אנטים.
עוד יותר פאתטי זה שאתם משכנעים את עצמכם שפעילותכם באתר נועדה להגן על כבוד הרבי ועל פירסום בשורתו, זה מזכיר לי את דברי הרב עופר שהיה שר "הרבי שליט"א, מלך המשיח, אין כמוני בעולם" וד"ל. לדעתי יותר חמור מכל הנזק שעשיתם באתר, זה מה שאתה עושה כרגע כשהינך מנסה להשתמש ברבי כקרדום לחפור בו להאדרת משפחתך, ולחפור לשאר העורכים.
עם זאת, אינני מסכים עם כתית שמחק את אביך מתוך רשימת אנשי מגדל העמק (אף שיש מקום לזה כדי ללמד את האנונימי לקח), ואם יש יותר בולטים ממנו הינך מוזמן להוסיף.
סליחה על הבוטות, אולם אני מבקש שתתנדפו לכם מאתרנו ולא תטרידו את אלו שבאמת מנסים לשפר את האתר. בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. שף ויתיבקאנפרענץ רום 19:03, 5 באפריל 2017 (UTC)
אגב, יותר מכל נהנתי לקרוא שהסיבה שאני כביכול יוצא נגד ענייני משיח כי זה נוגע לי בכספי, אשמח אם תודיעני באיזה בנק אוכל לקבל את הכסף. בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. שף ויתיבקאנפרענץ רום 21:24, 5 באפריל 2017 (UTC)
'עיקוב' - מילה חדשה בעברית! שירותי היחצנות שלכם לא משהו, תנסו משהו אחר, אולי תלך ללמוד מנהל עסקים..
איך שלא יהיה, קדחנותכם ודאי באה מצד סיבות ממוניות, ואכמ"ל וד"ל.
לא איימתי עליך, רק הודעתי לך שאתר זה נועד לפרסום תורתו של משיח והמסתעף, ואינו אתר המשפחה של משפחת זלמנוב - מיידנצ'יק!!!
בברכת חג הפסח כשר ושמח, ובאיחולי מזל טוב לעט"ר המשיח שליט"א • כתית למאורבית הבד 07:22, י' בניסן, ה'תשע"ז (6 באפר' למניינם), ימות המשיח
מר 'שף': כל הפסקה 'והלוואי' נועדה עבור מר 'כתית' (ועל ראש הגנב בוער הכובע). ובמילא התשובה על הכסף.
מר 'כתית': אין לך שום תשובה אמיתית מלבד תיקון דיקדוקי...! אין מנוס האמת צפה!! ובקשר לכסף - כמו תמיד מדבר באוויר ללא שום מהימנות.. ואכ"מ כלל וד"ל..! בנוגע לאיום - איימת ועוד איך (במגוון רחב ואכ"מ..) ודובר גם על אנשים נוספים ('ואתה בתוכם' - הסבר למתקשים: אתה נוסף על העיקר..) ואין לפרט שמותם כלל מחמת קדושת המקום והזמן.. בנוגע למשפחה - נראה ששוב אתה חסר הבנה בסיסית..! תקרא את הפסקה הקודמת ואקווה שתבין!!--37.46.39.231 15:23, 6 באפריל 2017 (UTC)
אתה מבלבל במוח, וחבל באמת על זמני לנהל עם (...) שכמוך ויכוחים! באמת כדאי שתנצל את הזמן שלך לנושאים לימודיים! • כתית למאורבית הבד 18:09, י' בניסן, ה'תשע"ז (6 באפר' למניינם), ימות המשיח

אלו התגובות שלך באופן סידרתי.. התקפות, מילים קשות ועוד. בד"כ לא תענה על מה שמסבירים..!--37.46.39.231 06:25, 7 באפריל 2017 (UTC)