שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח/מילת אברהם אבינו: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
חסיד של הרבי (שיחה | תרומות) |
||
(11 גרסאות ביניים של 5 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 4: | שורה 4: | ||
:#ייתכן. נראה איך יזרום כשאערוך להעלאה. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 02:11, י"ג בחשוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ז | :#ייתכן. נראה איך יזרום כשאערוך להעלאה. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 02:11, י"ג בחשוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ז | ||
::יש ביאור ידוע של האחרונים, שגדר ערלה היא רק לאחר שנצטווה. ראיה מוכחת לכך היא ההלכה שלערל בן שבעה ימים מותר לאכול תרומה, מכיון שאינו נחשב ערל... --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ג בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 03:02, 14 בנובמבר 2016 (UTC) | ::יש ביאור ידוע של האחרונים, שגדר ערלה היא רק לאחר שנצטווה. ראיה מוכחת לכך היא ההלכה שלערל בן שבעה ימים מותר לאכול תרומה, מכיון שאינו נחשב ערל... --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ג בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 03:02, 14 בנובמבר 2016 (UTC) | ||
:::אכן, ואותם אחרונים זה כנראה הגרי"ז הנ"ל. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 03:03, י"ג בחשוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ז | |||
::::שמעתי את זה אכן בשמו או בשם [[חיים מבריסק|אביו]]. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ג בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 03:05, 14 בנובמבר 2016 (UTC) | |||
:::::בטח להביא, (אכן גם אני שמעתי בשמו ואמרתי אולי כבר נאמר לפניו, אם חיפשת ולא מצאת כנראה שזה אכן חידושו). ידוע שיחת יט כסלו תשל"ו אודות גודל הדיוק בלשונו..--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:57, 14 בנובמבר 2016 (UTC) | |||
::::::הבאתי. אגב - {{א|הנחה}} - לא הכרתי את שיחת י"ט כסלו הנ"ל, אבל ב"ה שיש חב"דפדיה, ובערכו מצאתי קישור (אגב ל"ז, לא ל"ו). • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 08:01, י"ד בחשוון ה'תשע"ז | |||
:לא הבנתי למה אתה מביא את השפתי חכמים? (שמעתי בשם גדולים, שכשהוא מוזכר בלקו"ש הוא בד"כ לא פשש"מ, וד"ל). • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 11:37, י"ד בחשוון, ה'תשע"ז ''<font size="1">(15 בנוב' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] | |||
::האמת, לא ממש הבנתי את תוכנה של השמועה בשם גדולים. עכ"פ, גם אם הוא לא ע"פ פשש"מ, למה זה מונע מלהביא אותו? הרי חב"דפדיה לא עוסקת דוקא בפשש"מ... • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 06:19, ט"ו בחשוון ה'תשע"ז | |||
==מרחב ציבורי== | |||
כאשר תוציא את הפסקה למרחב הציבורי, זה ממש לא ראוי להיות כערך בפני עצמו, אלא צריך לאחדו יחד עם הערך [[אברהם אבינו]]. [[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]] - [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|שיחה]], 16:56, ל' בסיוון, ה'תש"ף 16:56, 22 ביוני 2020 (IST) |
גרסה אחרונה מ־17:57, 22 ביוני 2020
בביאור של כ"ק אדמו"ר שהוא מטעם חובל תוסיף מ"מ לספר "פנים יפות" תלמיד המגיד שכתב ביאור זה במפורש. יש גם ביאור נוסף שלא היה לזה גדר "ערלה" ידוע לך? לדעתי ראוי להביא בקצרה מדוע אין ביאור הריב"א מתיישב בפשוטו של מקרא.--הנחה - שיחה 10:54, 13 בנובמבר 2016 (UTC)
- יישר כח על המ"מ!
- לא הכרתי הביאור, אבל בעקבות דבריך חיפשתיו ומצאתי מובא בשם הגרי"ז מבריסק. מה דעתך, להביא?
- ייתכן. נראה איך יזרום כשאערוך להעלאה. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 02:11, י"ג בחשוון, הקהל ה'תשע"ז
- יש ביאור ידוע של האחרונים, שגדר ערלה היא רק לאחר שנצטווה. ראיה מוכחת לכך היא ההלכה שלערל בן שבעה ימים מותר לאכול תרומה, מכיון שאינו נחשב ערל... --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ג בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 03:02, 14 בנובמבר 2016 (UTC)
- אכן, ואותם אחרונים זה כנראה הגרי"ז הנ"ל. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 03:03, י"ג בחשוון, הקהל ה'תשע"ז
- שמעתי את זה אכן בשמו או בשם אביו. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ג בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 03:05, 14 בנובמבר 2016 (UTC)
- בטח להביא, (אכן גם אני שמעתי בשמו ואמרתי אולי כבר נאמר לפניו, אם חיפשת ולא מצאת כנראה שזה אכן חידושו). ידוע שיחת יט כסלו תשל"ו אודות גודל הדיוק בלשונו..--הנחה - שיחה 09:57, 14 בנובמבר 2016 (UTC)
- הבאתי. אגב - הנחה - לא הכרתי את שיחת י"ט כסלו הנ"ל, אבל ב"ה שיש חב"דפדיה, ובערכו מצאתי קישור (אגב ל"ז, לא ל"ו). • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 08:01, י"ד בחשוון ה'תשע"ז
- בטח להביא, (אכן גם אני שמעתי בשמו ואמרתי אולי כבר נאמר לפניו, אם חיפשת ולא מצאת כנראה שזה אכן חידושו). ידוע שיחת יט כסלו תשל"ו אודות גודל הדיוק בלשונו..--הנחה - שיחה 09:57, 14 בנובמבר 2016 (UTC)
- שמעתי את זה אכן בשמו או בשם אביו. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ג בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 03:05, 14 בנובמבר 2016 (UTC)
- אכן, ואותם אחרונים זה כנראה הגרי"ז הנ"ל. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 03:03, י"ג בחשוון, הקהל ה'תשע"ז
- לא הבנתי למה אתה מביא את השפתי חכמים? (שמעתי בשם גדולים, שכשהוא מוזכר בלקו"ש הוא בד"כ לא פשש"מ, וד"ל). • כתית למאור • בית הבד 11:37, י"ד בחשוון, ה'תשע"ז (15 בנוב' למניינם), ימות המשיח
- האמת, לא ממש הבנתי את תוכנה של השמועה בשם גדולים. עכ"פ, גם אם הוא לא ע"פ פשש"מ, למה זה מונע מלהביא אותו? הרי חב"דפדיה לא עוסקת דוקא בפשש"מ... • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 06:19, ט"ו בחשוון ה'תשע"ז
מרחב ציבורי[עריכת קוד מקור]
כאשר תוציא את הפסקה למרחב הציבורי, זה ממש לא ראוי להיות כערך בפני עצמו, אלא צריך לאחדו יחד עם הערך אברהם אבינו. חסיד של הרבי - שיחה, 16:56, ל' בסיוון, ה'תש"ף 16:56, 22 ביוני 2020 (IST)