שיחה:מצוות תגלחת מצורע: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (\)
אין תקציר עריכה
 
(4 גרסאות ביניים של 4 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 5: שורה 5:
::הסברא שלי היא מאוד פשוטה: שם זה שמור לערך על המצווה עצמה או על תוכנה ברוחניות, ואי אפשר ל"תופסו" על ידי ערך שהוא סיכום.
::הסברא שלי היא מאוד פשוטה: שם זה שמור לערך על המצווה עצמה או על תוכנה ברוחניות, ואי אפשר ל"תופסו" על ידי ערך שהוא סיכום.
::אדרבה, תכתוב ערך על התגלחת ועל פרטיה, ותוסיף בסופו את העניין בפנימיות העניינים על פי ביאור הצמח צדק.. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 00:37, 11 בנובמבר 2016 (UTC)
::אדרבה, תכתוב ערך על התגלחת ועל פרטיה, ותוסיף בסופו את העניין בפנימיות העניינים על פי ביאור הצמח צדק.. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 00:37, 11 בנובמבר 2016 (UTC)
:::ינון, גם אני חושב שכתית צודק, הצעתי לפניך עריכה של הערך כביאור על המצוה עצמה, אבקש לשמוע את חוות דעתך. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 00:51, 11 בנובמבר 2016 (UTC)
::::{{בעד}} ערך שעוסק במצווה עצמה '''ולא''' בביאורה בדרמ"צ (הביאור כבר מופיע, חלקית לפחות, בערך [[פרנסה]] ושם מקומו. אולי להרחיב גם ב[[שערות]] וכד').
::::מר {{א|ינון גלעדי}}, אתה מוזמן להרחיב בביאורי הצ"צ הנפלאים שבספר דרך מצוותיך, אבל '''אך ורק''' בתוך הנושאים אליהם הם קשורים. אם זה בערך המצוה עצמה (טומאת מצורע - בערך [[נגעים]], וציצית - בערך [[ציצית]]); או בנושאים שייכים (טומאת מצורע - בערך [[רצוא ושוב]], וציצית - בערך [[עולם הבא]]). אבל הקטגוריה דרך מצוותיך מיותרת בעליל, ואבקש מחיקתה המיידית. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 01:03, י' בחשוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ז
:::::אני מסכים עם הטענה שעדיף להביא את המצווה בנגלה ורק אחר כך בחסידות, ויישר כח גדול לכל המוסיפים לערך שכתבתי. אבל אני עדיין חושב שניתן לקשר לדרך מצוותיך על ידי ה[[:קטגוריה:מצוות שנתבארו בדרך מצוותיך]]. מה דעתכם??  [[משתמש:ינון גלעדי|ינון גלעדי]] - [[שיחת משתמש:ינון גלעדי|שיחה]] 04:03, 11 בנובמבר 2016 (UTC)
::::::מיותר, לענ"ד. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 04:17, י' בחשוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ז

גרסה אחרונה מ־06:17, 11 בנובמבר 2016

@ינון גלעדי: אני נגד ערכים כאלו - שמטרתם רק לבאר את המצווה שבדרך מצוותיך!!!
צריך לכתוב ערך על נגעי אדם, ולכתוב ערך על תגלחת המצורע או על טהרת המצורע, ומלבד הנגלה, להסביר גם בחסידות!! • כתית למאורבית הבד 22:34, 10 בנובמבר 2016 (UTC)

אני חושב שזה לא פחות חשוב מערך על תניא - פרק י"ג וכיו"ב, זהו נושא שלם בהנהגה של חסיד, שמרוכז ומסוכם במאמר אחד. זה כמו לכתוב ערך על מאמר וידעת מוסקבה של הרבי הרייצ ינון גלעדי - שיחה 23:08, 10 בנובמבר 2016 (UTC)
ובכן, ראשית כל, הערכים הנ"ל משוועים לטיפול ומגע יד אדם. שנית, אם אתה רוצה, אפשר להוסיף בערך על דרך מצותיך בסופו פסקאות של מצוות חשובות.
הסברא שלי היא מאוד פשוטה: שם זה שמור לערך על המצווה עצמה או על תוכנה ברוחניות, ואי אפשר ל"תופסו" על ידי ערך שהוא סיכום.
אדרבה, תכתוב ערך על התגלחת ועל פרטיה, ותוסיף בסופו את העניין בפנימיות העניינים על פי ביאור הצמח צדק.. • כתית למאורבית הבד 00:37, 11 בנובמבר 2016 (UTC)
ינון, גם אני חושב שכתית צודק, הצעתי לפניך עריכה של הערך כביאור על המצוה עצמה, אבקש לשמוע את חוות דעתך. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 00:51, 11 בנובמבר 2016 (UTC)
בעד ערך שעוסק במצווה עצמה ולא בביאורה בדרמ"צ (הביאור כבר מופיע, חלקית לפחות, בערך פרנסה ושם מקומו. אולי להרחיב גם בשערות וכד').
מר ינון גלעדי, אתה מוזמן להרחיב בביאורי הצ"צ הנפלאים שבספר דרך מצוותיך, אבל אך ורק בתוך הנושאים אליהם הם קשורים. אם זה בערך המצוה עצמה (טומאת מצורע - בערך נגעים, וציצית - בערך ציצית); או בנושאים שייכים (טומאת מצורע - בערך רצוא ושוב, וציצית - בערך עולם הבא). אבל הקטגוריה דרך מצוותיך מיותרת בעליל, ואבקש מחיקתה המיידית. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 01:03, י' בחשוון, הקהל ה'תשע"ז
אני מסכים עם הטענה שעדיף להביא את המצווה בנגלה ורק אחר כך בחסידות, ויישר כח גדול לכל המוסיפים לערך שכתבתי. אבל אני עדיין חושב שניתן לקשר לדרך מצוותיך על ידי הקטגוריה:מצוות שנתבארו בדרך מצוותיך. מה דעתכם?? ינון גלעדי - שיחה 04:03, 11 בנובמבר 2016 (UTC)
מיותר, לענ"ד. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 04:17, י' בחשוון, הקהל ה'תשע"ז