שיחה:ישראל נחמן לרנר: הבדלים בין גרסאות בדף

הוספת נושא
שיחות פעילות
(יצירת דף עם התוכן "הוא אכן "שווה" ערך?")
 
 
(9 גרסאות ביניים של 4 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
הוא אכן "שווה" ערך?
הוא אכן "שווה" ערך?
אין תמונה יותר מחובד"ת??
למשל [http://old2.ih.chabad.info/#search=%D7%A0%D7%97%D7%9E%D7%9F+%D7%9C%D7%A8%D7%A0%D7%A8&page=1], ניתן למצוא תמונות יפות יותר.--[[מיוחד:תרומות/37.46.39.231|37.46.39.231]] 18:23, 5 באפריל 2017 (UTC)
רמי"ם, מלמדים: ר"מ, מלמדים, מנהלי מוסדות וכל משרה חינוכית זכאים לערך רק אם יש בפעולותיהם/שיטתם החינוכית ייחוד משמעותי אותו ניתן לציין בערך ("מחנך מסור / שיעוריו נודעים בעמקותם" לא נחשב ייחוד). כמו כן ראשי ישיבות של ישיבות גדולות (היינו זאל) '''ותיקות''' זכאים לערך. - עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים.
עפ"ז, הוא ראוי לערך??? [[משתמש:תהי צדיק - עולה מאלי'|תהי צדיק - עולה מאלי']] - [[שיחת משתמש:תהי צדיק - עולה מאלי'|שיחה]], 21:31, כ"ז באב, ה'תש"ף 21:31, 17 באוגוסט 2020 (UTC)
== שיטת לימוד ==
מה הקשר בין קבצי ההסבר שהוציא על ההגדה של הרבי לבין שיטת לימודו?
ובכלל, מהיכן הגיע לחבדפדיה הפסקאות המוזרות והחסרות כל תוכן וסימוכין הללו??? [[משתמש:תהי צדיק - עולה מאלי'|תהי צדיק - עולה מאלי']] - [[שיחת משתמש:תהי צדיק - עולה מאלי'|שיחה]], 14:05, כ"ד באב, ה'תש"ף 14:05, 14 באוגוסט 2020 (UTC)
:מאוד קשור, יש לו שיטת לימוד באופן כללי וגם בלימוד בהגדה של הרבי, מה לא ברור?! ולא מוחקים קטעים שלמים כי החלטת! [[משתמש:אחדות לקבלת פני משיח|כיפת יחי]] ~ [[שיחת משתמש:אחדות לקבלת פני משיח|שיח סוד]] ~ 22:50, כ"ז באב, ה'תש"ף ''<font size="1">(17 באוג' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
::פתחת פעם את הביאורים שלו על ההגדה?  כל "שיטת הלימוד המיוחדת והיסודות והקווים המנחים"  היא לפענח את המ"מ... [[משתמש:תהי צדיק - עולה מאלי&#39;|תהי צדיק - עולה מאלי&#39;]] - [[שיחת משתמש:תהי צדיק - עולה מאלי&#39;|שיחה]], 11:07, ז' בחשוון, ה'תשפ"א 11:07, 25 באוקטובר 2020 (UTC)
:::זה לא הסברים ע"ד הפשט של המ"מ, זה עמוק יותר ● </font>&nbsp;[[User:חלוקת קונטרסים|<span style=><font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 17:54 • ז' בחשוון ה'תשפ"א
נראה ש'שיטת הלימוד' היא דמיונות בעלמא. (בפרט שכישיבתו הוא עסוק ולא מוסר הרבה שיעורים

גרסה אחרונה מ־01:50, 24 ביולי 2023

הוא אכן "שווה" ערך?

אין תמונה יותר מחובד"ת??

למשל [1], ניתן למצוא תמונות יפות יותר.--37.46.39.231 18:23, 5 באפריל 2017 (UTC)

רמי"ם, מלמדים: ר"מ, מלמדים, מנהלי מוסדות וכל משרה חינוכית זכאים לערך רק אם יש בפעולותיהם/שיטתם החינוכית ייחוד משמעותי אותו ניתן לציין בערך ("מחנך מסור / שיעוריו נודעים בעמקותם" לא נחשב ייחוד). כמו כן ראשי ישיבות של ישיבות גדולות (היינו זאל) ותיקות זכאים לערך. - עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים.

עפ"ז, הוא ראוי לערך??? תהי צדיק - עולה מאלי' - שיחה, 21:31, כ"ז באב, ה'תש"ף 21:31, 17 באוגוסט 2020 (UTC)

שיטת לימודעריכה

מה הקשר בין קבצי ההסבר שהוציא על ההגדה של הרבי לבין שיטת לימודו?

ובכלל, מהיכן הגיע לחבדפדיה הפסקאות המוזרות והחסרות כל תוכן וסימוכין הללו??? תהי צדיק - עולה מאלי' - שיחה, 14:05, כ"ד באב, ה'תש"ף 14:05, 14 באוגוסט 2020 (UTC)

מאוד קשור, יש לו שיטת לימוד באופן כללי וגם בלימוד בהגדה של הרבי, מה לא ברור?! ולא מוחקים קטעים שלמים כי החלטת! כיפת יחי ~ שיח סוד ~ 22:50, כ"ז באב, ה'תש"ף (17 באוג' למניינם), ימות המשיח
פתחת פעם את הביאורים שלו על ההגדה? כל "שיטת הלימוד המיוחדת והיסודות והקווים המנחים" היא לפענח את המ"מ... תהי צדיק - עולה מאלי' - שיחה, 11:07, ז' בחשוון, ה'תשפ"א 11:07, 25 באוקטובר 2020 (UTC)
זה לא הסברים ע"ד הפשט של המ"מ, זה עמוק יותר ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 17:54 • ז' בחשוון ה'תשפ"א

נראה ש'שיטת הלימוד' היא דמיונות בעלמא. (בפרט שכישיבתו הוא עסוק ולא מוסר הרבה שיעורים

חזרה לדף "ישראל נחמן לרנר".