שיחה:ישראל נחמן לרנר
הוא אכן "שווה" ערך?
אין תמונה יותר מחובד"ת??
למשל [1], ניתן למצוא תמונות יפות יותר.--37.46.39.231 18:23, 5 באפריל 2017 (UTC)
רמי"ם, מלמדים: ר"מ, מלמדים, מנהלי מוסדות וכל משרה חינוכית זכאים לערך רק אם יש בפעולותיהם/שיטתם החינוכית ייחוד משמעותי אותו ניתן לציין בערך ("מחנך מסור / שיעוריו נודעים בעמקותם" לא נחשב ייחוד). כמו כן ראשי ישיבות של ישיבות גדולות (היינו זאל) ותיקות זכאים לערך. - עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים.
עפ"ז, הוא ראוי לערך??? תהי צדיק - עולה מאלי' - שיחה, 21:31, כ"ז באב, ה'תש"ף 21:31, 17 באוגוסט 2020 (UTC)
שיטת לימוד[עריכת קוד מקור]
מה הקשר בין קבצי ההסבר שהוציא על ההגדה של הרבי לבין שיטת לימודו?
ובכלל, מהיכן הגיע לחבדפדיה הפסקאות המוזרות והחסרות כל תוכן וסימוכין הללו??? תהי צדיק - עולה מאלי' - שיחה, 14:05, כ"ד באב, ה'תש"ף 14:05, 14 באוגוסט 2020 (UTC)
- מאוד קשור, יש לו שיטת לימוד באופן כללי וגם בלימוד בהגדה של הרבי, מה לא ברור?! ולא מוחקים קטעים שלמים כי החלטת! כיפת יחי ~ שיח סוד ~ 22:50, כ"ז באב, ה'תש"ף (17 באוג' למניינם), ימות המשיח
- פתחת פעם את הביאורים שלו על ההגדה? כל "שיטת הלימוד המיוחדת והיסודות והקווים המנחים" היא לפענח את המ"מ... תהי צדיק - עולה מאלי' - שיחה, 11:07, ז' בחשוון, ה'תשפ"א 11:07, 25 באוקטובר 2020 (UTC)
- זה לא הסברים ע"ד הפשט של המ"מ, זה עמוק יותר ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 17:54 • ז' בחשוון ה'תשפ"א
- פתחת פעם את הביאורים שלו על ההגדה? כל "שיטת הלימוד המיוחדת והיסודות והקווים המנחים" היא לפענח את המ"מ... תהי צדיק - עולה מאלי' - שיחה, 11:07, ז' בחשוון, ה'תשפ"א 11:07, 25 באוקטובר 2020 (UTC)
נראה ש'שיטת הלימוד' היא דמיונות בעלמא. (בפרט שכישיבתו הוא עסוק ולא מוסר הרבה שיעורים