תבנית:היום יום/י"ח חשוון: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
 
(5 גרסאות ביניים של 3 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
ב[[תורה אור]] [[פרשת השבוע|פרשת]] חיי שרה סוף [[דיבור המתחיל]] להבין משאמרו [[רז"ל]] יפה שעה יש טה"ד. וכך צריך להיות: "ויהיה בבחינת [[ביטול]] (אבל עכשיו... היינו בחינת איסר ועל מה שכתוב לקמן בפירוש אוסרי לגפן) שהוא בחינת חפץ וכתיב הודו... תוך כל עלמין, אבל תכלית הכוונה".
ב[[תורה אור]] [[פרשת השבוע|פרשת]] [[חיי שרה]] סוף [[דיבור המתחיל]] "להבין מה שאמרו [[תנאים|רבותנו זכרונם לברכה]] יפה שעה" יש טעות הדפוס. וכך צריך להיות: "ויהיה בבחינת [[ביטול]] (אבל עכשיו... היינו בחינת איסר ועל מה שכתוב לקמן בפירוש אוסרי לגפן) שהוא בחינת חפץ וכתיב הודו... תוך [[עולם (בחסידות)|כל עלמין]], אבל תכלית הכוונה".<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י"ז מר-חשוון|י"ז מר-חשוון]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י"ט מר-חשוון|י"ט מר-חשוון]]}}[[קטגוריה:היום יום]]</noinclude>
 
 
{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י"ז מר-חשוון|י"ז מר-חשוון]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י"ט מר-חשוון|י"ט מר-חשוון]]}}
</noinclude>
 
 
[[קטגוריה:היום יום]]

גרסה אחרונה מ־19:08, 20 באוקטובר 2010

בתורה אור פרשת חיי שרה סוף דיבור המתחיל "להבין מה שאמרו רבותנו זכרונם לברכה יפה שעה" יש טעות הדפוס. וכך צריך להיות: "ויהיה בבחינת ביטול (אבל עכשיו... היינו בחינת איסר ועל מה שכתוב לקמן בפירוש אוסרי לגפן) שהוא בחינת חפץ וכתיב הודו... תוך כל עלמין, אבל תכלית הכוונה".

הקודם:
י"ז מר-חשוון
{{{רשימה}}} הבא:
י"ט מר-חשוון