הבדלים בין גרסאות בדף "תבנית:היום יום/י"א חשוון"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
 
 
(7 גרסאות ביניים של 3 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
ב[[תורה אור]] [[דיבור המתחיל]] פתח אליהו (פ' וירא בסעיף המתחיל והנה ה[[צמצום]]: "שבחינת [[עינים]] היא מקור בחינת [[כלים]]", צריך להיות "שהם בחינת עינים ומקור בחינת כלים". שם דיבור המתחיל ארדה נא בסעיף המתחיל והנה ב[[זהר]]: "דפירוש משוטטות".
+
ב[[תורה אור]] [[דיבור המתחיל]] [[פתח אליהו (ד"ה)|פתח אליהו]] ([[פרשת השבוע|פרשת]] [[וירא]]) בסעיף המתחיל "והנה ה[[צמצום]]": "שבחינת [[עינים]] היא מקור בחינת [[כלים]]", צריך להיות "שהם בחינת עינים ומקור בחינת כלים". שם [[דיבור המתחיל]] "ארדה נא" בסעיף המתחיל "והנה ב[[זהר]]": "דפירוש משוטטות".
  
לדיבור המתחיל פתח אליהו ישנם הגהות מ[[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] [[אדמו"ר]] שהתחיל לכתבם בחורף [[תרנ"ב|רנ"ב]].
+
לדיבור המתחיל פתח אליהו [[הגהות למאמר פתח אליהו|ישנם הגהות]] מ[[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] [[אדמו"ר]] שהתחיל לכתבם בחורף [[תרנ"ב|רנ"ב]].<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י' חשון|י' חשון]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י"ב מר-חשוון|י"ב חשון]]}}[[קטגוריה:היום יום]]</noinclude>
 
 
[[קטגוריה:היום יום]]
 

גרסה אחרונה מ־20:08, 20 באוקטובר 2010

בתורה אור דיבור המתחיל פתח אליהו (פרשת וירא) בסעיף המתחיל "והנה הצמצום": "שבחינת עינים היא מקור בחינת כלים", צריך להיות "שהם בחינת עינים ומקור בחינת כלים". שם דיבור המתחיל "ארדה נא" בסעיף המתחיל "והנה בזהר": "דפירוש משוטטות".

לדיבור המתחיל פתח אליהו ישנם הגהות מאבי אדמו"ר שהתחיל לכתבם בחורף רנ"ב.

הקודם:
י' חשון
{{{רשימה}}} הבא:
י"ב חשון