שיחה:כתר: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
 
(2 גרסאות ביניים של 2 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 2: שורה 2:
לא מובן מה ההבדל בין הראשון לשלישי - שניהם מלשון סיבוב והקפה, אור שמקיף על העולמות
לא מובן מה ההבדל בין הראשון לשלישי - שניהם מלשון סיבוב והקפה, אור שמקיף על העולמות
:בפי' הראשון הכוונה - סביב, מקיף, אך לא מעל. ע"ד סיבוב והקפת דבר שהוא נעשה באותו מישור. משא"כ הפי' הג' שהוא מל' עטרה - מקיף מלמעלה. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], כ"ד בכסלו ה'תשע"א 00:32, 1 בדצמבר 2010 (UTC)
:בפי' הראשון הכוונה - סביב, מקיף, אך לא מעל. ע"ד סיבוב והקפת דבר שהוא נעשה באותו מישור. משא"כ הפי' הג' שהוא מל' עטרה - מקיף מלמעלה. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], כ"ד בכסלו ה'תשע"א 00:32, 1 בדצמבר 2010 (UTC)
== מקור ==
אודה למי שיוכל למצוא מקור למה שעתיק זה תענוג ואריך זה רצון. [http://hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?req=30540&hilite=b7915f92-ce15-4d3b-9d17-9288b8416598&st=%D7%9B%D7%AA%D7%A8&pgnum=54 בספר הערכים אות כ'] לא מצאתי, בבדיקה לא מעמיקה --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ו' בניסן ה'תשע"ד, למניינם 13:45, 6 באפריל 2014 (UTC)
== פנימיות הרצון וחיצוניות הרצון ==
פנימיות הרצון וחיצוניות הרצון מופנה לכאן אבל אין כל הסברה (ומובא כאן רק הקבלה) אף שמובן ומוסבר בכמה מקומות מחסידות--[[משתמש:בנציון|בנציון]] - [[שיחת משתמש:בנציון|שיחה]], 07:17, כ"ב בכסלו, ה'תשפ"ד 07:17, 5 בדצמבר 2023 (UTC)
:עכשיו ראיתי שיש קטע אחד (לדעתי לא כ"כ מדוייק) לזה אבל ההפניות לקויים --[[משתמש:בנציון|בנציון]] - [[שיחת משתמש:בנציון|שיחה]], 07:20, כ"ב בכסלו, ה'תשפ"ד 07:20, 5 בדצמבר 2023 (UTC)

גרסה אחרונה מ־09:20, 5 בדצמבר 2023

ענינה[עריכת קוד מקור]

לא מובן מה ההבדל בין הראשון לשלישי - שניהם מלשון סיבוב והקפה, אור שמקיף על העולמות

בפי' הראשון הכוונה - סביב, מקיף, אך לא מעל. ע"ד סיבוב והקפת דבר שהוא נעשה באותו מישור. משא"כ הפי' הג' שהוא מל' עטרה - מקיף מלמעלה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בכסלו ה'תשע"א 00:32, 1 בדצמבר 2010 (UTC)

מקור[עריכת קוד מקור]

אודה למי שיוכל למצוא מקור למה שעתיק זה תענוג ואריך זה רצון. בספר הערכים אות כ' לא מצאתי, בבדיקה לא מעמיקה --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ו' בניסן ה'תשע"ד, למניינם 13:45, 6 באפריל 2014 (UTC)

פנימיות הרצון וחיצוניות הרצון[עריכת קוד מקור]

פנימיות הרצון וחיצוניות הרצון מופנה לכאן אבל אין כל הסברה (ומובא כאן רק הקבלה) אף שמובן ומוסבר בכמה מקומות מחסידות--בנציון - שיחה, 07:17, כ"ב בכסלו, ה'תשפ"ד 07:17, 5 בדצמבר 2023 (UTC)

עכשיו ראיתי שיש קטע אחד (לדעתי לא כ"כ מדוייק) לזה אבל ההפניות לקויים --בנציון - שיחה, 07:20, כ"ב בכסלו, ה'תשפ"ד 07:20, 5 בדצמבר 2023 (UTC)