שיחה:יחודא עילאה ויחודא תתאה: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
(←פרטים: פסקה חדשה) |
יוסף בן מלמד (שיחה | תרומות) |
||
(2 גרסאות ביניים של 2 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 9: | שורה 9: | ||
בשער היחוד והאמונה כמדומני יחו''ע הוא היחוד של מלכות עם הספירות העליונות. | בשער היחוד והאמונה כמדומני יחו''ע הוא היחוד של מלכות עם הספירות העליונות. | ||
== שינוי שם הערך/ הפניה == | |||
הערך עוסק גם ביחודא עילאה וגם ביחודא תתאה, וכן בכל מקום בחסידות הם מוסברים יחד. צריך לשנות את השם ליחודא עילאה ויחודא תתאה, אבל משתמש פשוט לא יכול כי כבר קיים דף הפניה בשם זה.[[משתמש:Mdafula|Mdafula]] - [[שיחת משתמש:Mdafula|שיחה]], 14:23, ג' בתשרי, ה'תשפ"ד 14:23, 18 בספטמבר 2023 (UTC) | |||
:{{א|Mdafula}} העברתי. ישר כח. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ <font size="3">[[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</font> ~ <font size="2">(15:56, ג' בתשרי, ה'תשפ"ד)</font> |
גרסה אחרונה מ־17:56, 18 בספטמבר 2023
היכן מבואר שזה היחס בין ביטול האמיתי לביטול היש? לכאורה יש להביא מקור לכך, שהרי בד"כ ביטול היש הוא ביטול דעולמות בי"ע, משא"כ יחודא תתאה שהוא בעולם האצילות - ביטול במציאות. -- נכתב ע"י חסיד שוטה ששכח לחתום את שמו.
- תוכל להציב תבנית:מקור בסוף הפיסקה הנראית לך שדרושה למקור. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בכסלו ה'תשע"א 00:45, 1 בדצמבר 2010 (UTC)
משוב[עריכת קוד מקור]
--87.68.13.106 18:32, 24 בינואר 2015 (UTC)אנא, מקורות.......... 87.68.13.106 18:32, 24 בינואר 2015 (UTC)
פרטים[עריכת קוד מקור]
בשער היחוד והאמונה כמדומני יחוע הוא היחוד של מלכות עם הספירות העליונות.
שינוי שם הערך/ הפניה[עריכת קוד מקור]
הערך עוסק גם ביחודא עילאה וגם ביחודא תתאה, וכן בכל מקום בחסידות הם מוסברים יחד. צריך לשנות את השם ליחודא עילאה ויחודא תתאה, אבל משתמש פשוט לא יכול כי כבר קיים דף הפניה בשם זה.Mdafula - שיחה, 14:23, ג' בתשרי, ה'תשפ"ד 14:23, 18 בספטמבר 2023 (UTC)
- Mdafula העברתי. ישר כח. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (15:56, ג' בתשרי, ה'תשפ"ד)