שיחת תבנית:פולע: הבדלים בין גרסאות בדף
יוסף בן מלמד (שיחה | תרומות) (ויכוחים מיותרים שלא יובילו לשום דבר ואינם קשורים לחב"דפדיה) |
צוברענגען משיח (שיחה | תרומות) (ביטול גרסה 620801 של יוסף בן מלמד (שיחה)) תגית: ביטול |
(גרסת ביניים אחת של משתמש אחר אחד אינה מוצגת) | |
(אין הבדלים)
|
גרסה אחרונה מ־23:59, 8 באוגוסט 2023
מה זה??? חילזון (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה.
- ברוך הבא חילזון! התבנית אינה קיימת. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (17:34, ט"ז באב, ה'תשפ"ג).
- אז למה הערך לא נמחק? חילזון (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה.
- חילזון לא מדובר בערך אלא בתבנית שככל הנראה לא תאמה את נהלי חב"דפדיה. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (18:02, ט"ז באב, ה'תשפ"ג).
- מה הפשט? חילזון (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה.
- חילזון התבנית נמחקה. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (12:27, י"ז באב, ה'תשפ"ג).
- מעולה חילזון (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה.
- חילזון למה זה חשוב לך?. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (12:38, י"ז באב, ה'תשפ"ג).
- "חסיד הוא מסודר". אני מקיים זאת... ועוד רגע אני משחרר את הערך הראשון שלי. שים לב!!! חכה דקה ותראה. חילזון (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה.
- חילזון אני מצפה לזה בכליון עיניים. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (12:46, י"ז באב, ה'תשפ"ג).
- "חסיד הוא מסודר". אני מקיים זאת... ועוד רגע אני משחרר את הערך הראשון שלי. שים לב!!! חכה דקה ותראה. חילזון (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה.
- חילזון למה זה חשוב לך?. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (12:38, י"ז באב, ה'תשפ"ג).
- מעולה חילזון (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה.
- חילזון לא מדובר בערך אלא בתבנית שככל הנראה לא תאמה את נהלי חב"דפדיה. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (18:02, ט"ז באב, ה'תשפ"ג).
- אז למה הערך לא נמחק? חילזון (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה.
תשובות ושאלות למשתמש:חיים כ[עריכת קוד מקור]
1: לשאלתך: אני כתבתי שמצד אחד "ספדו ספדנייא וחנטו חנטייא" ומצד שני שאני מאמין שהרבי חי בגשמיות, וההסבר הוא כך: אכן "ספדו וכו'", ואני מאמין שהרבי (שים לב על ההבדל) כאן איתנו - זה היה כוונתי כשכתבתי שהרבי חי בגשמיות, מכיוון ש"זרעו בחיים אף הוא בחיים", ומשכך "דער רבי לעבט!" והרבי נמצא איתנו ואנחנו נמצאים איתו, וזה מסתדר עם כך ש"ספדו וכו'" כי הכוונה במה שכתבתי ש"אני מאמין שהרבי חי בגשמיות" היא שאכן לצערינו "ספדו וכו'", אך הרבי נמצא איתנו, כאמור, מכיוון ש"מה זרעו וכו'" ואנו מוכרחים ויודעים שאנו צריכים להוציא את עצמינו ממצב של "ונכסה". 2: אתה כתבת ש"וכלה בכך שדווקא כאשר הרבי מלך המשיח שליט"א חי בגוף גשמי הרי זה מביא להכרה בכך שההתגלות הינו הדבר המוכרח ביותר". עניין זה לא מסתדר לעניות דעתי, כי הרי הרבי מבחינתך חי? נכון? יופי. למה זה "מביא להכרה בכך שההתגלות הינו הדבר המוכרח ביותר?" - כדבריך. מדוע? הרי הרבי חי בגשמיות ממש (לטענתך) ונצפה כל יום ראשון מחלק דולרים ב770, אז איזה התגלות צריכה להיות? אנא חדד את דבריך. 3:אני חושב שהשיחה של "ספדו וכו'" דווקא כן רלוונטית לנידון, שהרי 1: אין שיחה אחרת שנוגדת שהעניין הזה נוגע גם לדורינו. 2: ידוע שכשהרבי אמר "דער רעבע דער שווער" התכוון גם לעצמו. 3: אני לא הבנתי מה קטע השיחה שהבאת כאן בא לבטא, ואיך הוא "נוגד לגמרי" את השיחה ש"ספדו וכו'"? 4: אביא כאן ציטוט מהשיחה שהבאת, ולא, אני לא חתכתי את הקטע כדי שיהיה אסמכתא לטענתי, ואתה יכול לקרוא אחר כך את קטע השיחה השלם ולראות שזה מסתדר גם אם תקרא את כל הקטע: "מזה מובן החידוש דדורנו...וכו'...שתיכף מגיע משיח צדקנו וגו'." הבנת? כתוב במפורש בשיחה: "שתיכף מגיע משיח צדקנו. זה לא שבדורינו הוא כבר הגיע, אלא שבדורינו הוא יגיע! בברכה ובתקווה להבנה ולתשובות, --חילזון - שיחה, 18:47, כ"א באב, ה'תשפ"ג 18:47, 8 באוגוסט 2023 (UTC)