שיחת תבנית:פולע: הבדלים בין גרסאות בדף
יוסף בן מלמד (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
צוברענגען משיח (שיחה | תרומות) (ביטול גרסה 620801 של יוסף בן מלמד (שיחה)) תגית: ביטול |
||
(17 גרסאות ביניים של 3 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 7: | שורה 7: | ||
::::::מעולה {{לא חתם|חילזון}} | ::::::מעולה {{לא חתם|חילזון}} | ||
:::::::{{א|חילזון}} למה זה חשוב לך?. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ <font size="3"><span style="color:#000000;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font> ~ <font size="2">(12:38, י"ז באב, ה'תשפ"ג)</font>. | :::::::{{א|חילזון}} למה זה חשוב לך?. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ <font size="3"><span style="color:#000000;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font> ~ <font size="2">(12:38, י"ז באב, ה'תשפ"ג)</font>. | ||
::::::::"חסיד הוא מסודר". אני מקיים זאת... ועוד רגע אני משחרר את הערך הראשון שלי. שים לב!!! חכה דקה ותראה. {{לא חתם|חילזון}} | |||
:::::::::{{א|חילזון}} אני מצפה לזה בכליון עיניים. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ <font size="3"><span style="color:#000000;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font> ~ <font size="2">(12:46, י"ז באב, ה'תשפ"ג)</font>. | |||
::::::::::לערך הזה אתה לא כל כך תרצה לראות קיים, אבל בסדר. {{לא חתם|חילזון}} | |||
:::::::::::פרסמתי {{לא חתם|חילזון}} | |||
:::::::::::{{א|חילזון}} ביצעתי מעט שינויים בערך. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ <font size="3"><span style="color:#000000;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font> ~ <font size="2">(12:51, י"ז באב, ה'תשפ"ג)</font>. | |||
== תשובות ושאלות ל[[משתמש:חיים כ]] == | |||
1: לשאלתך: אני כתבתי שמצד אחד "ספדו ספדנייא וחנטו חנטייא" ומצד שני שאני מאמין שהרבי חי בגשמיות, וההסבר הוא כך: אכן "ספדו וכו'", ואני מאמין שהרבי (שים לב על ההבדל) כאן איתנו - זה היה כוונתי כשכתבתי שהרבי חי בגשמיות, מכיוון ש"זרעו בחיים אף הוא בחיים", ומשכך "דער רבי לעבט!" והרבי נמצא איתנו ואנחנו נמצאים איתו, וזה מסתדר עם כך ש"ספדו וכו'" כי הכוונה במה שכתבתי ש"אני מאמין שהרבי חי בגשמיות" היא שאכן לצערינו "ספדו וכו'", אך הרבי נמצא איתנו, כאמור, מכיוון ש"מה זרעו וכו'" ואנו מוכרחים ויודעים שאנו צריכים להוציא את עצמינו ממצב של "ונכסה". | |||
2: אתה כתבת ש{{ציטוטון|וכלה בכך שדווקא כאשר הרבי מלך המשיח שליט"א חי בגוף גשמי הרי זה מביא להכרה בכך שההתגלות הינו הדבר המוכרח ביותר}}. עניין זה לא מסתדר לעניות דעתי, כי הרי הרבי מבחינתך חי? נכון? יופי. למה זה "מביא להכרה בכך שההתגלות הינו הדבר המוכרח ביותר?" - כדבריך. מדוע? הרי הרבי חי בגשמיות ממש (לטענתך) ונצפה כל יום ראשון מחלק דולרים ב770, אז איזה התגלות צריכה להיות? אנא חדד את דבריך. | |||
3:אני חושב שהשיחה של "ספדו וכו'" דווקא '''כן''' רלוונטית לנידון, שהרי 1: אין שיחה אחרת ש'''נוגדת''' שהעניין הזה נוגע גם לדורינו. 2: ידוע שכשהרבי אמר "דער רעבע דער שווער" התכוון גם לעצמו. 3: אני לא הבנתי מה קטע השיחה שהבאת כאן בא לבטא, ואיך הוא '''"נוגד לגמרי"''' את השיחה ש"ספדו וכו'"? | |||
4: אביא כאן ציטוט מהשיחה שהבאת, ולא, אני לא חתכתי את הקטע כדי שיהיה אסמכתא לטענתי, ואתה יכול לקרוא אחר כך את קטע השיחה השלם ולראות שזה מסתדר גם אם תקרא את כל הקטע: {{ציטוטון|מזה מובן החידוש דדורנו...וכו'...שתיכף מגיע משיח צדקנו וגו'.}} הבנת? כתוב במפורש בשיחה: "'''שתיכף''' מגיע משיח צדקנו. זה לא שבדורינו הוא '''כבר הגיע''', אלא שבדורינו הוא '''יגיע!''' בברכה ובתקווה להבנה ולתשובות, --[[משתמש:חילזון|חילזון]] - [[שיחת משתמש:חילזון|שיחה]], 18:47, כ"א באב, ה'תשפ"ג 18:47, 8 באוגוסט 2023 (UTC) |
גרסה אחרונה מ־23:59, 8 באוגוסט 2023
מה זה??? חילזון (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה.
- ברוך הבא חילזון! התבנית אינה קיימת. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (17:34, ט"ז באב, ה'תשפ"ג).
- אז למה הערך לא נמחק? חילזון (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה.
- חילזון לא מדובר בערך אלא בתבנית שככל הנראה לא תאמה את נהלי חב"דפדיה. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (18:02, ט"ז באב, ה'תשפ"ג).
- מה הפשט? חילזון (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה.
- חילזון התבנית נמחקה. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (12:27, י"ז באב, ה'תשפ"ג).
- מעולה חילזון (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה.
- חילזון למה זה חשוב לך?. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (12:38, י"ז באב, ה'תשפ"ג).
- "חסיד הוא מסודר". אני מקיים זאת... ועוד רגע אני משחרר את הערך הראשון שלי. שים לב!!! חכה דקה ותראה. חילזון (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה.
- חילזון אני מצפה לזה בכליון עיניים. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (12:46, י"ז באב, ה'תשפ"ג).
- "חסיד הוא מסודר". אני מקיים זאת... ועוד רגע אני משחרר את הערך הראשון שלי. שים לב!!! חכה דקה ותראה. חילזון (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה.
- חילזון למה זה חשוב לך?. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (12:38, י"ז באב, ה'תשפ"ג).
- מעולה חילזון (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה.
- חילזון לא מדובר בערך אלא בתבנית שככל הנראה לא תאמה את נהלי חב"דפדיה. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (18:02, ט"ז באב, ה'תשפ"ג).
- אז למה הערך לא נמחק? חילזון (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה.
תשובות ושאלות למשתמש:חיים כ[עריכת קוד מקור]
1: לשאלתך: אני כתבתי שמצד אחד "ספדו ספדנייא וחנטו חנטייא" ומצד שני שאני מאמין שהרבי חי בגשמיות, וההסבר הוא כך: אכן "ספדו וכו'", ואני מאמין שהרבי (שים לב על ההבדל) כאן איתנו - זה היה כוונתי כשכתבתי שהרבי חי בגשמיות, מכיוון ש"זרעו בחיים אף הוא בחיים", ומשכך "דער רבי לעבט!" והרבי נמצא איתנו ואנחנו נמצאים איתו, וזה מסתדר עם כך ש"ספדו וכו'" כי הכוונה במה שכתבתי ש"אני מאמין שהרבי חי בגשמיות" היא שאכן לצערינו "ספדו וכו'", אך הרבי נמצא איתנו, כאמור, מכיוון ש"מה זרעו וכו'" ואנו מוכרחים ויודעים שאנו צריכים להוציא את עצמינו ממצב של "ונכסה". 2: אתה כתבת ש"וכלה בכך שדווקא כאשר הרבי מלך המשיח שליט"א חי בגוף גשמי הרי זה מביא להכרה בכך שההתגלות הינו הדבר המוכרח ביותר". עניין זה לא מסתדר לעניות דעתי, כי הרי הרבי מבחינתך חי? נכון? יופי. למה זה "מביא להכרה בכך שההתגלות הינו הדבר המוכרח ביותר?" - כדבריך. מדוע? הרי הרבי חי בגשמיות ממש (לטענתך) ונצפה כל יום ראשון מחלק דולרים ב770, אז איזה התגלות צריכה להיות? אנא חדד את דבריך. 3:אני חושב שהשיחה של "ספדו וכו'" דווקא כן רלוונטית לנידון, שהרי 1: אין שיחה אחרת שנוגדת שהעניין הזה נוגע גם לדורינו. 2: ידוע שכשהרבי אמר "דער רעבע דער שווער" התכוון גם לעצמו. 3: אני לא הבנתי מה קטע השיחה שהבאת כאן בא לבטא, ואיך הוא "נוגד לגמרי" את השיחה ש"ספדו וכו'"? 4: אביא כאן ציטוט מהשיחה שהבאת, ולא, אני לא חתכתי את הקטע כדי שיהיה אסמכתא לטענתי, ואתה יכול לקרוא אחר כך את קטע השיחה השלם ולראות שזה מסתדר גם אם תקרא את כל הקטע: "מזה מובן החידוש דדורנו...וכו'...שתיכף מגיע משיח צדקנו וגו'." הבנת? כתוב במפורש בשיחה: "שתיכף מגיע משיח צדקנו. זה לא שבדורינו הוא כבר הגיע, אלא שבדורינו הוא יגיע! בברכה ובתקווה להבנה ולתשובות, --חילזון - שיחה, 18:47, כ"א באב, ה'תשפ"ג 18:47, 8 באוגוסט 2023 (UTC)