שיחת משתמש:חנושקא - הרבי חי וקיים: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
 
(42 גרסאות ביניים של 5 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
שיחה.
'''שלום!'''{{בה}}בהצלחה! ● </font>&nbsp;[[User:חלוקת קונטרסים|<span style=><font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 06:03 • ג' בשבט ה'תשפ"ב


== לא להאמין! ==
== הרבי חי וקיים ==  
איך זה קורה? למה? פשוט חוצפה וחרפה - בושה! במיוחד ש'הרב גורן' פוחד מאנשים. כמובן הוא פשוט עשה מעשה אסור ולא להאמין שזה המציאות..... - חנושקא - הרבי חי וקיים - שיחה, 04:20, ג' בשבט, ה'תשפ"ב 04:20, 5 בינואר 2022 (UTC)
פה אתם יכולים לשאול שאלות בנושא העניין!


== מה שכתב על הרבי ==
הרבי חי וקיים לעד. הוא בעצמו העיד שהוא מלך המשיח, רבנים חתמו, וכמובן הסיפור הוא כמו אותו מקרה עם משה. חושבים שחו... (לא רוצה לכתוב את זה) אך באמת הוא פה! רואה. יועץ. מציל ופשוט הוא פה ממש כמו לפני ג' תמוז תשנד. --חנושקא - הרבי חי וקיים - שיחה, 10:20, ב' בשבט, ה'תשפ"ב 10:20, 4 בינואר 2022 (UTC)
מה שכתב על הרבי לאחר ג' תמוז


מאז יסודה של תנועת חב"ד על ידי נשיאה הראשון, האדמו"ר הרב שניאור זלמן שניאורסון, עברו שבעה דורות של נשיאי חסידות חב"ד. והרב מנחם מענדל כיהן כנשיא השביעי של שולשלת חב"ד. כשביקר אצלו נשיא ישראל זלמן שזר ז"ל, שהיה חסיד לובביץ ותיק, לא פנה אליו האדמו"ר בתואר נשיא ישראל אלא הפרזידנט של ישראל, באשר הנשיאות של היהודים שייכת לנשיאי חב"ד. ואכן ראייה ממלכתית זו הנחתה את האדמו"ר בכל דרכו. לא לעסוק בקטנות אלא לפעול למען כל עם ישראל על שבטיו ועדותיו.
== איך? ==
יש לכם שאלות (או לי..) אז פה!


האדמו"ר עלה על כל נשיאיה הקודמים של חב"ד בזה שהצליח לבנות ולהקים אימפריה רוחנית חובקת עולם. אין פינה בעולם שמצויים בה יהודים, שידה של חב"ד לא השיגה אותם. מתוך מסירות נפש ונאמנות אין קץ למנהיגם, סיכנו חסידיו את חייהם, ופעלו ללא לאות בארצות המסוכנות ביותר לפעילות רוחנית זו.
===למזג משתמשים===
 
אפשר להבין איך מחליפים את השם המשתמש? --חנושקא - הרבי חי וקיים - שיחה, 10:20, ב' בשבט, ה'תשפ"ב 10:20, 4 בינואר 2022 (UTC)
אין ספק שהאדמו"ר עצמו ניחן בכוחות פיסיים ורוחניים על–אנושיים, בזאת נוכחתי בעצמי כמה פעמים, בשיחות יחיד שקיימתי עמו.
:ברוך בואך, ניתן לפתוח חשבון חדש ולבקש את מיזוג החשבונות. ● </font>&nbsp;[[User:חלוקת קונטרסים|<span style=><font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 06:03 • ג' בשבט ה'תשפ"ב
 
::תודה! [[משתמש:חנושקא - הרבי חי וקיים|חנושקא - הרבי חי וקיים]] - [[שיחת משתמש:חנושקא - הרבי חי וקיים|שיחה]], 08:01, ג' בשבט, ה'תשפ08:01, 5 בינואר 2022 (UTC)
ארבע פעמים בארבע שנים – בזו אחר זו – נועדתי עם האדמו"ר הרב מנחם מענדל שניאורסון וכל פעם ביליתי במחיצתו יותר מארבע שעות. שעת הביקור שלי אצלו היתה תמיד 11:30 בלילה וישבתי אצלו עד קרוב לארבע לפנות בוקר. כאשר קמתי להיפרד ממנו מתוך טענה שאני עייף, הביע האדמו"ר את תמיהתו עלי, והוא הזקן ממני נראה רענן כאילו קם זה עתה משנת לילה.
 
בכל ארבעת ביקוריי אצלו, ששוחחנו בהם על חללו של עולם התורה ועל מדינת ישראל, סיימתי תמיד את שיחתנו בשאלה הקרדינלית שלא נתנה לי מנוח: למה אין האדמו"ר מבקר בארץ, שיש לו בה רבבות חסידים הצמאים למוצא פיו? ובכל שיחה במשך ארבע השנים נתן טעם אחר לאי-בואו לארץ. בפעם הראשונה ענה לי שאינו מבקר בארץ משום שמאז עלה לנשיאות שלו לא יצא מלובביץ, והוא מבטיח לי שאם יחליט לצאת מחצרו בלובביץ, המקום הראשון שייסע אליו יהיה ארץ ישראל.
 
תשובה זו הפליאה אותי מאוד ושאלתי מה פירושם של דברים. והרי הוא מתגורר בניו יורק, ב770 איסטרן פארקוויי, ולא בלובביץ אשר ברוסיה. ענה על כך: אנו העתקנו לכאן את לובביץ, ואין אנו מתגוררים כלל בניו יורק. חזרתי ושאלתי אותו: הרי כבודו נוהג להשתטח בכל יום שישי על קברו של חותנו, האדמו"ר הקודם? על זה ענה, שאנשי חב"ד יצרו מעין פרוזדור של לובביץ מבית המדרש עד לציון קברו של האדמו"ר השישי חותנו זצ"ל... בלעתי את הדבר איכשהו ונפרדנו לפנות בוקר. בשנה שאחריה שוב הוזמנתי להיפגש עם האדמו"ר באותן השעות ובאותו בית המדרש. חזרתי ושאלתי אותו, אם ארץ ישראל כל כך קרובה ללבו וקדושה לו למה אינו מבקר אף פעם בארץ. הפעם ענה לי האדמו"ר שהוא כבר היה מוכן לבקר בארץ, אבל אז לא יוכל לעזוב אותה עוד ותישאר עדתו הגדולה בגולה ללא מנהיג וללא נשיא. והוסיף על דבריו שלעזוב את ארץ ישראל, הקדושה בעשר קדושות ולצאת לחוץ לארץ, אין מעשה זה הולם את ההלכה. קיבלתי את דבריו בשתיקה. בשנה השלישית כשביקרתי בארה"ב, שוב הקדימה אותי הזמנה להיפגש עם האדמו"ר מלובביץ. הפעם היו לנו ויכוחים על מדינת ישראל ועל צה"ל. וכשהגיע זמן הפרידה בשעות הקטנות של הלילה שוב העליתי לפניו את תמיהתי הקבועה, למה אין האדמו"ר מבקר בארץ. הפעם ענה לי תשובה מורכבת, ואמר שבעצם הוא מוכן לבקר בארץ והתחיל לעשות הכנות לכך. תוך כדי ההכנות לנסיעה, נזכר שאף אחד מששת הנשיאים של חב"ד שקדמו לו לא עלה לארץ, ואיך זה יפרוץ הוא את הגדר ויבקר בארץ ישראל. הגבתי מיד על דבריו ואמרתי לו שאין ללמוד מהנשיאים שקדמו לו, משום שאז לא היתה מדינת ישראל קיימת ולא היו בארץ מיליוני יהודים. מה שאין כן עתה, כשמצפים לבואו רבבות חסידים וסתם עמך, וביקורו של האדמו"ר יעלה את רוחם ויביא לידי זרם חדש של עולים.


ענה לי על כך האדמו"ר כי אילו הביקור בארץ ישראל היה חשוב מנקודת השקפה של החסידות, היו הנשיאים שלפניו עולים לא"י במסירות נפש, ואם לא עשו כך סימן שישנם עיכובים מן השמים לנשיאי חב"ד שלא יעלו לארץ. מכיון שאינני בקי די צורכי בתולדות חב"ד בלעתי את דבריו ונפרדתי ממנו בשתיקה.
== מה עם קהל היעד? ==


בכל פעם שהייתי נפגש בניו יורק עם האדמו"ר מלובביץ היה מוסר בידי מסר של "דבר תורה" למסור לכפר חב"ד. כך עשה גם הפעם, הוא מסר בידי חידוש בדברי תורה למסור באסיפת עם בכפר חב"ד. כאשר סיפרתי להם את הנימוק של האדמו"ר למה אינו עולה לא"י, בא אלי זקן רבני חב"ד, שהיה הרב בלובביץ, והביע פליאה על דבריו של הרבי, מכיון שחותנו של האדמו"ר ביקר בזמנו בארץ, השתטח והתפלל במערת המכפלה, ואיך זה נעלם מן האדמו"ר הנוכחי ביקור זה של חותנו האדמו"ר השישי בארץ.
יש לי הרבה בה מה להוסיף על כל הדיונים שנכתבים כאן, ומי שרוצה מוזמן לעשות זאת במייל symb2622@gmail.com אבל מה שרציתי לכתוב כאן, זה שאסור לנו לשכוח למי מיועד האתר הזה ומה הגולשים עלולים לקרוא בדף השיחה הזה. לא צריך יותר מידי בגרות ושכל, כדי להבין שדיונים אלו על שכלותם וסכלותם, מקומם מחוץ לאתר ציבורי שמתיימר להציג את השקפת של חסידות חב'"ד. חוץ מזה, אני מייעץ לאותם צעירים שחושבים שהם יודעים הכל, שלא יכתבו את מה שהם חשבו עליו בלילה לפני השינה. וגם, גם אם זה נשמע להם הגיוני וחסידי. אל תכתבו משהו באתר ציבורי, אם זו סך הכל תחושת בטן או קונספירציה מפותחת היטב. כאן כותבים דברים מוכחים שיש להם מקורות מסודרים. אגב, אני מציע לכם לבדוק רגע מהו מצב ההתקשרות שלכם לרבי, לפני שאתם מתחילים לדבר על מישהו שוודאי נמצא כמה שלבים לפניכם בנושא הזה. אני לא מחכה לתגובה על שורות אלו, אא"כ במייל הנ"ל. בברכה. ישראל היהודי - שיחה, 18:31, י"א בחשוון, ה'תש"ף 18:31, 9 בנובמבר 2019 (UTC) למה אי אפשר לערוך את הדף


במשך שנה החרשתי, עד שבשנה שאחריה שוב נסעתי לארצות הברית ושוב הריצו אלי הזמנה. האדמו"ר כבר חיכה לי בכניסה לבית מדרשו ועדיין בעמדו בפתח, לאחר שנתתי לו שלום והחזיר לי שלום, פתח ואמר: בוודאי יש לכבודו תמיהה על דברי בשנה שעברה, שאמרתי לו שלכן החלטנו לא לבקר בארץ משום ששישה נשיאים שקדמו לנו לא ביקרו בא"י, והרי חותני האדמו"ר זצ"ל ביקר בארץ והתפלל על קברי האבות בחברון. האדמו"ר המשיך ואמר – עדיין ליד הדלת – כעת אגלה לכבודו את כל האמת למה אין אנו מבקרים בארץ: משום שעבודת הקודש של נשיאי חב"ד קשורה עם הקברים הקדושים של נשיאי חב"ד הקודמים. כל הבקשות בכתב ובע"פ שאנו מקבלים אנו מביאין אותן לקברים הקדושים ודרכם אנו מפעילים את מידת הרחמים בשמים. בימיו של חותני לא היה לו ציון וקבר לשטוח עליהם את תפילותיו ובקשותיו, משום שהקברים של הנשיאים הקודמים נשארו ברוסיה ולא היתה לנו גישה אליהם. לכן לא היתה לחותני האדמו"ר השישי זצ"ל דרך אחרת אלא לנסוע לא"י ולהעביר לשם את כל הבקשות ולשטחן על קברי האבות בחברון.
דבר ראשון - כתוב במקום אחר: " הגנה על דף היום שנכתבו דברי הבל שאין מקומם במחוזותינו בדף השיחה של הערך על הרב המקובל מכפר חב"ד, הצעתי לחסום אותו לעריכה (לאנונימיים לפחות). שבוע טוב! אליהו ב. - שיחה, 23:34, ו' בשבט, ה'תשפ"ב


אבל אנו (הכוונה לאדמו"ר עצמו), יש לנו הציון של קבר חותני, הנמצא כאן. עליו אנו יכולים לשטוח מדי שבוע את הבקשות והתפילות, ולכן אין אנו זקוקים לבקר בארץ.
כוונתך למשלים שנכתבו ביום חמישי? זה דווקא היה מעניין חיוך.jpg ראה בכ"ז את דברי שיע.ק בדף אחר. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 01:39 • ז' בשבט ה'תשפ"ב ".


בדבריו אלו הרגשתי שגילה את כל לבו, וניכר שאכן זאת היא סיבת הסיבות לאי ביקורו של האדמו"ר בארץ. מכאן ואילך הרפיתי ממנו ולא הטרדתי אותו עוד בשאלתי המתמדת. כשסיפרתי את הדברים לזקני חב"ד הודו כולם שנראה כי הודיע לי את האמת לאמיתה למה נמנע כל חייו מלבקר בארץ, ואין לחטט אחרי דברים אלו ולחפש סיבות אחרות.
דבר שני, בנוגע לדיונים - אפשר אולי להכין מקום חוץ מאולם הדיונים ושם יהיה שמור בין המשתמשים המחוברים לראות ולדבר על דיונים שונים ומשונים


מעולם לא גיליתי את ארבע תשובותיו בנדון. כעת, מצאתי לנכון לגלות דברים בשם אומרם.אין ספק שהאדמו"ר לא הניח כמותו בעולם בגדולתו בתורה, בכל ענפי המחשבה היהודית, בכושר מנהיגותו ובתנופת העשייה שלו. ולא קם כמוהו גם בדורות הקודמים. מעשיו וזכרו יישארו חרוטים על לוח לבם של המוני מעריציו.


(מתוך הארכיון לאיסוף ושימור יחידויות)
[[משתמש:חנושקא - הרבי חי וקיים|חנושקא - הרבי חי וקיים]] - [[שיחת משתמש:חנושקא - הרבי חי וקיים|שיחה]], 04:01, י"ג באדר ב', ה'תשפ"ב 04:01, 16 במרץ 2022 (UTC)


--שמואל מונקס - שיחה 09:33, 9 בפברואר 2012 (UTC)
== עובדות לא נכונות... ==


:מזעזע! פשוט חוצפה! מי מעז לדבר או לכתוב ככה על הרבי? הרבי אמר בפירוש שהוא לא מגיע עד שמשיח מגיע. בושה! אני לא מאמין לו. --חנושקא - הרבי חי וקיים - שיחה, 03:30, ג' בשבט, ה'תשפ"ב 03:30, 5 בינואר 2022 (UTC)
לאחרונה הסבו את תשומת ליבי שמאז שביקרתי בערך בפעם האחרונה הוא עבר כמה שינויים, הייתי מנסה לערוך אולי את הטעויות, אבל הערך חסום לעריכה. --יהודה לייב ויסגלס - שיחה, 00:56, ט' בחשוון, ה'תש"ף 00:56, 7 בנובמבר 2019 (UTC)


== הרבי חי וקיים ==
נכתב במקום אחר: " הגנה על דף היום שנכתבו דברי הבל שאין מקומם במחוזותינו בדף השיחה של הערך על הרב המקובל מכפר חב"ד, הצעתי לחסום אותו לעריכה (לאנונימיים לפחות). שבוע טוב! אליהו ב. - שיחה, 23:34, ו' בשבט, ה'תשפ"ב
פה אתם יכולים לשאול שאלות בנושא העניין!


הרבי חי וקיים לעד. הוא בעצמו העיד שהוא מלך המשיח, רבנים חתמו, וכמובן הסיפור הוא כמו אותו מקרה עם משה. חושבים שחו... (לא רוצה לכתוב את זה) אך באמת הוא פה! רואה. יועץ. מציל ופשוט הוא פה ממש כמו לפני ג' תמוז תשנד. --חנושקא - הרבי חי וקיים - שיחה, 10:20, ב' בשבט, ה'תשפ"ב 10:20, 4 בינואר 2022 (UTC)
כוונתך למשלים שנכתבו ביום חמישי? זה דווקא היה מעניין חיוך.jpg ראה בכ"ז את דברי שיע.ק בדף אחר. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 01:39 • ז' בשבט ה'תשפ"ב "


== איך? ==
חנושקא - הרבי חי וקיים - שיחה, 03:52, י"ג באדר ב', ה'תשפ"ב 03:52, 16 במרץ 2022 (UTC)
יש לכם שאלות (או לי..) אז פה!


אפשר להבין איך מחליפים את השם המשתמש? --חנושקא - הרבי חי וקיים - שיחה, 10:20, ב' בשבט, ה'תשפ"ב 10:20, 4 בינואר 2022 (UTC)
==אזהרה==
{{אזהרה 1|משתמש:משה מ.}} לא נוגעים בדפי משתמשים של אחרים בשום אופן --[[עזרה:חתימה|-]] [[משתמש:זינגען א ניגן|<font face="Guttman stam">זינגען א ניגן</font>]] [[חסיד|-]] [[שיחת משתמש:זינגען א ניגן|<font face="Guttman stam">שיחת השבוע</font>]] - [[חב"דפדיה:מיזמים/הערך ה-9000|הקישו 9000]] - {{תאריך עברי|מקושר=כן}} 11:13, 16 ביוני 2022 (UTC)

גרסה אחרונה מ־14:13, 16 ביוני 2022

שלום!

ההודעה האחרונה בדף השיחה של חנושקא - הרבי חי וקיים התקבלה מהמשתמש הלוחם החסידי בתאריך י"ז בסיוון ה'תשפ"ב.

ברוך בואך לחב"דפדיה!

שלום חנושקא - הרבי חי וקיים, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט

חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.

  • בראש ובראשונה, מטרת האנציקלופדיה הינה הפצת תורת חסידות חב"ד, כידוע מענה מלך המשיח להבעל שם טוב כי התגלותו תהיה על ידי הפצת מעיינות החסידות חוצה. בנוסף לזאת, באנציקלופדיה מידע על כל נושא ומושג הקשור לחסידות וחסידים.
  • לתשומת לבך: אין להכניס חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. הדבר תקף גם לגבי תוכן כתוב וגם לגבי תמונות - אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
  • תקוותנו כי החומר הרב בחב"דפדיה יהיה לך לתועלת, ותרומותיך יהיו השתתפות בזכות להגדיל ולהרחיב את האנציקלופדיה לנחת כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח.
  • בחב"דפדיה נהוג לחתום בדפי השיחה בסיום כל תגובה. החתימה נעשית באמצעות הוספת ארבע טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון (מופיע מעל חלונית העריכה). את חתימתך ניתן לעצב בדף ההעדפות האישיות.
  • בכל שאלה אפשר לפנות כאן, או בכתובת הדואר האלקטרוני: chabadpedia.a@gmail.com
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

בהצלחה! ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 06:03 • ג' בשבט ה'תשפ"ב

הרבי חי וקיים[עריכת קוד מקור]

פה אתם יכולים לשאול שאלות בנושא העניין!

הרבי חי וקיים לעד. הוא בעצמו העיד שהוא מלך המשיח, רבנים חתמו, וכמובן הסיפור הוא כמו אותו מקרה עם משה. חושבים שחו... (לא רוצה לכתוב את זה) אך באמת הוא פה! רואה. יועץ. מציל ופשוט הוא פה ממש כמו לפני ג' תמוז תשנד. --חנושקא - הרבי חי וקיים - שיחה, 10:20, ב' בשבט, ה'תשפ"ב 10:20, 4 בינואר 2022 (UTC)

איך?[עריכת קוד מקור]

יש לכם שאלות (או לי..) אז פה!

למזג משתמשים[עריכת קוד מקור]

אפשר להבין איך מחליפים את השם המשתמש? --חנושקא - הרבי חי וקיים - שיחה, 10:20, ב' בשבט, ה'תשפ"ב 10:20, 4 בינואר 2022 (UTC)

ברוך בואך, ניתן לפתוח חשבון חדש ולבקש את מיזוג החשבונות. ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 06:03 • ג' בשבט ה'תשפ"ב
תודה! חנושקא - הרבי חי וקיים - שיחה, 08:01, ג' בשבט, ה'תשפ"ב 08:01, 5 בינואר 2022 (UTC)

מה עם קהל היעד?[עריכת קוד מקור]

יש לי הרבה בה מה להוסיף על כל הדיונים שנכתבים כאן, ומי שרוצה מוזמן לעשות זאת במייל symb2622@gmail.com אבל מה שרציתי לכתוב כאן, זה שאסור לנו לשכוח למי מיועד האתר הזה ומה הגולשים עלולים לקרוא בדף השיחה הזה. לא צריך יותר מידי בגרות ושכל, כדי להבין שדיונים אלו על שכלותם וסכלותם, מקומם מחוץ לאתר ציבורי שמתיימר להציג את השקפת של חסידות חב'"ד. חוץ מזה, אני מייעץ לאותם צעירים שחושבים שהם יודעים הכל, שלא יכתבו את מה שהם חשבו עליו בלילה לפני השינה. וגם, גם אם זה נשמע להם הגיוני וחסידי. אל תכתבו משהו באתר ציבורי, אם זו סך הכל תחושת בטן או קונספירציה מפותחת היטב. כאן כותבים דברים מוכחים שיש להם מקורות מסודרים. אגב, אני מציע לכם לבדוק רגע מהו מצב ההתקשרות שלכם לרבי, לפני שאתם מתחילים לדבר על מישהו שוודאי נמצא כמה שלבים לפניכם בנושא הזה. אני לא מחכה לתגובה על שורות אלו, אא"כ במייל הנ"ל. בברכה. ישראל היהודי - שיחה, 18:31, י"א בחשוון, ה'תש"ף 18:31, 9 בנובמבר 2019 (UTC) למה אי אפשר לערוך את הדף

דבר ראשון - כתוב במקום אחר: " הגנה על דף היום שנכתבו דברי הבל שאין מקומם במחוזותינו בדף השיחה של הערך על הרב המקובל מכפר חב"ד, הצעתי לחסום אותו לעריכה (לאנונימיים לפחות). שבוע טוב! אליהו ב. - שיחה, 23:34, ו' בשבט, ה'תשפ"ב

כוונתך למשלים שנכתבו ביום חמישי? זה דווקא היה מעניין חיוך.jpg ראה בכ"ז את דברי שיע.ק בדף אחר. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 01:39 • ז' בשבט ה'תשפ"ב ".

דבר שני, בנוגע לדיונים - אפשר אולי להכין מקום חוץ מאולם הדיונים ושם יהיה שמור בין המשתמשים המחוברים לראות ולדבר על דיונים שונים ומשונים


חנושקא - הרבי חי וקיים - שיחה, 04:01, י"ג באדר ב', ה'תשפ"ב 04:01, 16 במרץ 2022 (UTC)

עובדות לא נכונות...[עריכת קוד מקור]

לאחרונה הסבו את תשומת ליבי שמאז שביקרתי בערך בפעם האחרונה הוא עבר כמה שינויים, הייתי מנסה לערוך אולי את הטעויות, אבל הערך חסום לעריכה. --יהודה לייב ויסגלס - שיחה, 00:56, ט' בחשוון, ה'תש"ף 00:56, 7 בנובמבר 2019 (UTC)

נכתב במקום אחר: " הגנה על דף היום שנכתבו דברי הבל שאין מקומם במחוזותינו בדף השיחה של הערך על הרב המקובל מכפר חב"ד, הצעתי לחסום אותו לעריכה (לאנונימיים לפחות). שבוע טוב! אליהו ב. - שיחה, 23:34, ו' בשבט, ה'תשפ"ב

כוונתך למשלים שנכתבו ביום חמישי? זה דווקא היה מעניין חיוך.jpg ראה בכ"ז את דברי שיע.ק בדף אחר. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 01:39 • ז' בשבט ה'תשפ"ב "

חנושקא - הרבי חי וקיים - שיחה, 03:52, י"ג באדר ב', ה'תשפ"ב 03:52, 16 במרץ 2022 (UTC)

אזהרה[עריכת קוד מקור]

אזהרה!
אזהרה!
שים לב!
עריכתך בדף משתמש:משה מ. חרגה מהכללים המקובלים בחב"דפדיה ולכן היא שוחזרה. אנו מאמינים שדבר זה נעשה בתום לב ומקווים שלא יחזור על עצמו.

אם לדעתך נפלה טעות או שיש להציג את הדברים באופן אחר, הינך מוזמן להעלות את הנושא לדיון בדף השיחה.

באם יש לכם הערות לגבי הודעה זו או שאתם חושבים שאינה נכונה, אנא כיתבו זאת כאן!
לא נוגעים בדפי משתמשים של אחרים בשום אופן --- זינגען א ניגן - שיחת השבוע - הקישו 9000 - ב' בתשרי ה'תשפ"ה - היום השני של ראש השנה 11:13, 16 ביוני 2022 (UTC)