שיחה:תקנת לימוד הרמב"ם: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
 
(גרסת ביניים אחת של משתמש אחר אחד אינה מוצגת)
שורה 41: שורה 41:


פשוט מגוחך לכתוב בפשטות שתקנת לימוד הרמב"ם הוא גם בלימוד ללא הבנה, כאשר ודאי שדבר זה נתון לפרשנות ואינו מוחלט כלל וכלל. בפרט בהתבסס על דברי מייסד התקנה, שמטרתה היא לידע את כל התורה כולה, שודאי שמטרה זו אינה מושגת בלימוד ללא הבנה. (ונפלאתי ביותר על הצגת 'מקור' מקובץ הערות. וד"ל).--[[משתמש:סרנובסקי|סרנובסקי]] - [[שיחת משתמש:סרנובסקי|שיחה]], 18:26, י"א בסיוון, ה'תשפ"ב 18:26, 10 ביוני 2022 (UTC)
פשוט מגוחך לכתוב בפשטות שתקנת לימוד הרמב"ם הוא גם בלימוד ללא הבנה, כאשר ודאי שדבר זה נתון לפרשנות ואינו מוחלט כלל וכלל. בפרט בהתבסס על דברי מייסד התקנה, שמטרתה היא לידע את כל התורה כולה, שודאי שמטרה זו אינה מושגת בלימוד ללא הבנה. (ונפלאתי ביותר על הצגת 'מקור' מקובץ הערות. וד"ל).--[[משתמש:סרנובסקי|סרנובסקי]] - [[שיחת משתמש:סרנובסקי|שיחה]], 18:26, י"א בסיוון, ה'תשפ"ב 18:26, 10 ביוני 2022 (UTC)
== עריכת ה'מורה שיעור' ==
לפי מצוי בזכרוני שמעתי מפיו של ר' לייבל גרונר ע"ה, שהוא זה שערך את ה'מורה שיעור'. מישהו שמע משהו בסגנון?
:כמדומה שבספר 'המזכיר' או באיזה שהוא תדפיס\טעימה\הצצה מהכרכים הבאים--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 19:22, י"ב בסיוון, ה'תשפ"ב 19:22, 11 ביוני 2022 (UTC)
3,766

עריכות