היכונו לביאת המשיח: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (החלפת טקסט – "[[קטגוריה: " ב־"[[קטגוריה:")
אין תקציר עריכה
שורה 20: שורה 20:
==ראו גם==
==ראו גם==
*[[פרסום גאולה ומשיח]]
*[[פרסום גאולה ומשיח]]
*[[ברוך הבא מלך המשיח]]


==קישורים חיצוניים==
==קישורים חיצוניים==

גרסה מ־03:52, 26 במאי 2022

שלט הקמפיין שהופץ בכל הארץ
אדם מדביק על מכוניתו מדבקת היכונו

היכונו לביאת המשיח הינו קמפיין שיצא בשנת ה'תנש"א על ידי ארגון צעירי חב"ד בישראל כקמפיין פרסומי אודות בשורת הגאולה. קמפיין זה פרץ בעקבות שיחותיו הרבות של הרבי אודות כך שמשיח עומד להתגלות כל רגע וכל מה שנשאר הוא להתכונן לקבל את פני המלך המשיח.

מהות ההכנה

כבר אדמו"ר הריי"צ, בתקופתו הוציא "קול קורא" מיוחד בו קורא לעם ישראל להכין את עצמו לקראת ביאת משיח, וכי הזמן הוא הזמן האחרון שלפני ביאתו, וכל מה שנשאר הוא כמה דברים פעוטים ביותר, כמו צחצוח הכפתורים.

החל משנת תשמ"ח, וביתר שאת בשנים תנש"א-תשנ"ב, דיבר הרבי ללא הרף על כך שכבר סיימו את כל העבודה כולה, כולל צחצוח הכפתורים - הדברים הכי קטנים.

בכינוס השלוחים העולמי בתשנ"ב בשיחה מיוחדת שנשא הרבי בפני צבא השלוחים, אמר הרבי[1] שהתכנסות זו היא הזמן המתאים לעורר את כולם בעבודה העכשווית, במה להתמקד עכשיו במקום שליחותם, והרבי המשיך והתווה את ה"עבודה החדשה" להכין את כל אנשי העיר לקבל את פני משיח.

הקמפיין

לאור דבריו של הרבי, יצאו צא"ח בקמפיין פירסומי, שנועד להגיע לקהל יעד רחב ביותר, ולהביא לתועדתם את בשורתו ודרישתו של הרבי להתכונן לביאת משיח, את נוסח ועיצוב הקמפיין, הגיה הרבי בעצמו[2].

הקמפיין נחלק לשני שלבים, השלב הראשון היה בסוף שנת תנש"א, אז כתבו צא"ח לרבי את תכנית המבצע, והרבי החזיר מענה: "להצלחה בכל כיוצא בזה"[3] שלב זה כלל שלטי חוצות, וסקירה תקשרותית עצומה ורחבה.

השלב השני של הקמפיין היה בחורף תשנ"ב וכלל מוצרי פרסום מקוריים ושונים, כינוסים, שיעורים, עלוני הסברה והדפסת ספרים בנושא.

ראו גם

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. שיחת חיי שרה תשנ"ב
  2. התקשרות גליון רנח'
  3. ספר צעירי אגודת חב"ד עמ' 242