משתמש:שמואל חיים/טיוטה: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
שמואל חיים (שיחה | תרומות) |
שמואל חיים (שיחה | תרומות) |
||
שורה 17: | שורה 17: | ||
אנוכי הייתי שותף פעיל במחאת הסמלים הענקיים ואף עזרת בהקטנת רוב התבניות. | אנוכי הייתי שותף פעיל במחאת הסמלים הענקיים ואף עזרת בהקטנת רוב התבניות. | ||
משתמש זה הקים את פרויקט ה[[חב"דפדיה:חממה|חממה]] במטרה לעזור | משתמש זה הקים את פרויקט ה[[חב"דפדיה:חממה|חממה]] במטרה לעזור למשתמשים החדשים. | ||
==הידעת? | ==הידעת?== | ||
{{הידעת?}} | {{הידעת?}} | ||
גרסה מ־08:09, 24 בדצמבר 2020
תיבות משתמש | ||||||||
|
ליצירת קשר:1965745a@gmail.com
תחזוקה
- 0 דפים בקטגוריה:למחיקה
- 6 דפים בקטגוריה:חשיבות
- 0 דפים בקטגוריה:העברה לאישי
- 0 דפים בקטגוריה:הצבעות מחיקה
- יש 2,058 בתים בבקשות ממפעילים (קרדיט לחלוקת קונטרסים)
משימות
- טיפול במיוחד:דפים קצרים, העלאת הרף ל1,200 בתים, מחיקת ואיחוד מיותרים. (ערכי השנים, ספרים וישיבות תומכי תמימים - לטיפול ואיחוד) מינימום כרגע - 500 בתים - ארגון אחים.
- טיפול בקטגוריה:רבנים
- טיפול במשה וחיה מושקא הורנשטיין, משה אריה לייב גינזבורג
- משתמש:שמואל חיים/יאיר לפיד (כשיהיה חשיבות)
- הפרוייקט שמסעיר את חסידי חב"ד: "הרוגי מלכות"
- משתמש:שמואל חיים/ערכים שיצרתי
- אהרן וואלדן, קהל חסידים, עמ' ל"ח, באתר אוצר החכמה
|
ב"ה
הנך נמצא בדף הטיוטה של המשתמש שמואל חיים
מאחורי המשתמש
משתמש זה נרשם לחב"דפדיה בכ"ז חשוון תש"פ במטרה להפיץ את המעיינות ולתרום מהידע שלי לאתר. מאז אני תורם קבוע, מתוך שאיפה שחב"דפדיה תהיה אנציקלופדיה איכותית ומהימנה בכל הקשור לעולם החסידות וחסידות חב"ד בפרט.
משתמש זה יצר מעל 150 ערכים ותבניות לתועלת משתמשי חב"דפדיה.
בי"ט אב תש"פ כתבתי את ערך המאה שלי ישראל הס.
הערך המאה ואחד שלי היה הערך : מאה ואחד.
אנוכי הייתי שותף פעיל במחאת הסמלים הענקיים ואף עזרת בהקטנת רוב התבניות.
משתמש זה הקים את פרויקט החממה במטרה לעזור למשתמשים החדשים.
הידעת?
החסיד ר' אברהם וינגרטן רשם רשימות רבות מההתוועדויות שנערכו ב-770 בין השנים תש"ה - תש"י. הרשימות הוחזקו בידיו עד לפטירתו בשנת תש"ס. לאחר מכן הועברו לבנו שמסרם לעריכה לר' יוסף יצחק קעלר. רוב הרשימות לא הודפסו כלל עד היום, אך חלקם הודפסו בספרים ניצוצי אור ושיחות קודש קודם הנשיאות. הרשימות כוללות; אלפי סיפורים, שיחות ואמרות מאדמו"ר הריי"צ, מכ"ק אדמו"ר שליט"א ומעשרות חסידים מאותה תקופה. כמו כן, יש בו ביאורים מר' שמואל לויטין על ספר התניא ועל מאמרי חסידות ומכתבים ורשימות שהעתיק מגנזי החסידים.
הסדר לאחר מתן תורה הוא: הסרת ערלת הגוף, הלשון, הלב - מעשה דיבור מחשבה. אברהם אבינו שהיה קודם מתן-תורה הרי בתחילה הכיר את בוראו - מחשבה, אחר כך פירסם אלוקותו, - דיבור, ואחר כך מילה - מעשה.