משתמש:שמואל חיים/טיוטה: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 31: שורה 31:


{{היום יום|}}
{{היום יום|}}
{{הידעת?}}

גרסה מ־09:07, 24 בדצמבר 2020

תיבות משתמש
משתמש זה מאמין ובטוח שביום ג' בתשרי ה'תשפ"ה הרבי מלך המשיח שליט"א מתגלה!
זה הבית שלי ולא אחר!
משתמש זה יצר 261 ערכים למען חב"דפדיה
משתמש זה הינו מפעיל מערכת בחב"דפדיה
משתמש זה ערך 14,500 עריכות למען חב"דפדיה


שמואל חיים
יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד
ליצירת קשר:1965745a@gmail.com

תחזוקה

משימות

תחזוקת ערכים

נכון🔄 ליום שבת ג' בתשרי ה'תשפ"ה05 באוקטובר 2024 בשעה 16:28 יש בחב"דפדיה ערכים שדורשים:

עריכה שכתוב עדכון פישוט השלמה הרחבה איחוד פיצול שם עיצוב הבהרה מקורות בדיקה העברה חשיבות הצבעה
162 93 67 12 676 135 5 2 1 0 344 686 0 0 3 0

ב"ה

הנך נמצא בדף הטיוטה של המשתמש שמואל חיים

מאחורי המשתמש

משתמש זה נרשם לחב"דפדיה בכ"ז חשוון תש"פ במטרה להפיץ את המעיינות ולתרום מהידע שלי לאתר. מאז אני תורם קבוע, מתוך שאיפה שחב"דפדיה תהיה אנציקלופדיה איכותית ומהימנה בכל הקשור לעולם החסידות וחסידות חב"ד בפרט.

משתמש זה יצר מעל 150 ערכים ותבניות לתועלת משתמשי חב"דפדיה.

בי"ט אב תש"פ כתבתי את ערך המאה שלי ישראל הס.

הערך המאה ואחד שלי היה הערך : מאה ואחד.

אנוכי הייתי שותף פעיל במחאת הסמלים הענקיים ואף עזרת בהקטנת רוב התבניות.

משתמש זה הקים את פרויקט החממה במטרה לעזור למשתתמשים החדשים.

ציוני דרך

בה' אלול תש"פ מלאו לי 5000 עריכות.


לשיעורי חת"ת ורמב"ם היומי
מתחילין "מזמור לדוד" ולא "לכו נרננה", וכן בכל שבת מוצאי יום טוב. הפטורה: שובה יכשלו בם. מי אל כמוך מימי קדם.

ביחידות הצמח צדק אצל רבינו הזקן ב' תצא בשישי באלול תקס"ד סיפר לו רבינו: שבת פרשת תבוא תקכ"ח אמר מורי ורבי תורה, והתחלתה: "ושבת עד הוי"ה אלוקיך", וביאר כי עבודת התשובה צריכה להיות עד אשר 'הוי"ה', שהוא למעלה מהעולמות, יהיה 'אלוקיך', אלוקים בגמטריא הטבע, "בראשית ברא אלקים".

כל החבריא קדישא היו בהתעוררות גדולה מתורה ההיא. הרב הצדיק רבי משולם זוסיא מאניפולי אמר, כי הוא אינו יכול להגיע למעלת תשובה כזו, ועל כן יחלק את התשובה לחלקים, כי תשובה - ראשי תיבות:

ת, "תמים תהיה עם הוי"ה אלוקיך". ש, "שויתי הוי"ה לנגדי תמיד". ו, "ואהבת לרעך כמוך". ב, "בכל דרכיך דעהו". ה, "הצנע לכת עם אלוקיך".

כשסיפר לי אבי אדמו"ר את הנזכר לעיל, סיים: תיבת תשובה צרופה מחמש אותיות, אשר כל אות הוא דרך ואופן בעבודת התשובה, וביאר באריכות חמשה האופנים וכולם באים מכוח אל הפועל על ידי עבודת התפילה.


לאחר אמירת התשליך בשנת תש"ה פנה הרבי להרב יעקב יהודה העכט והורה לו להכריז: "הרחמן הוא יברך את אדוננו מורנו ורבינו", והוא חשש לעשות זאת. כאשר הרבי ראה שהוא מתלבט, זירז אותו להכריז ואמר לרב העכט שאם הוא לא יגיד, לא תישאר לו ברירה והוא יצטרך לומר זאת בעצמו, ורק אז אמר זאת בלית ברירה.
לקטעי "הידעת?" נוספים
"הידעת?" אקראי