תבנית:היום יום/י"ח חשוון: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
ב[[תורה אור]] [[פרשת השבוע|פרשת]] חיי שרה סוף [[דיבור המתחיל]] להבין משאמרו [[רז"ל]] יפה שעה יש טה"ד. וכך צריך להיות: "ויהיה בבחינת [[ביטול]] (אבל עכשיו... היינו בחינת איסר ועל מה שכתוב לקמן בפירוש אוסרי לגפן) שהוא בחינת חפץ וכתיב הודו... תוך כל עלמין, אבל תכלית הכוונה". | ב[[תורה אור]] [[פרשת השבוע|פרשת]] חיי שרה סוף [[דיבור המתחיל]] להבין משאמרו [[רז"ל]] יפה שעה יש טה"ד. וכך צריך להיות: "ויהיה בבחינת [[ביטול]] (אבל עכשיו... היינו בחינת איסר ועל מה שכתוב לקמן בפירוש אוסרי לגפן) שהוא בחינת חפץ וכתיב הודו... תוך כל עלמין, אבל תכלית הכוונה". | ||
<noinclude> | |||
{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י"ז מר-חשוון|י"ז מר-חשוון]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י"ט מר-חשוון|י"ט מר-חשוון]]}} | {{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י"ז מר-חשוון|י"ז מר-חשוון]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י"ט מר-חשוון|י"ט מר-חשוון]]}} | ||
</noinclude> | </noinclude> |
גרסה מ־10:26, 27 באוקטובר 2009
בתורה אור פרשת חיי שרה סוף דיבור המתחיל להבין משאמרו רז"ל יפה שעה יש טה"ד. וכך צריך להיות: "ויהיה בבחינת ביטול (אבל עכשיו... היינו בחינת איסר ועל מה שכתוב לקמן בפירוש אוסרי לגפן) שהוא בחינת חפץ וכתיב הודו... תוך כל עלמין, אבל תכלית הכוונה".
הקודם: י"ז מר-חשוון |
{{{רשימה}}} | הבא: י"ט מר-חשוון |