שיחה:מנחם מענדל גרוזמן: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
מאין תקציר עריכה |
|||
שורה 21: | שורה 21: | ||
האם לדעתכם יש להותיר את זה כאן? • [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 16:16, 25 בינואר 2016 (UTC) | האם לדעתכם יש להותיר את זה כאן? • [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 16:16, 25 בינואר 2016 (UTC) | ||
:לדעתי לא. לא כל מילה של בן אדם שפלט פעם בלי או עם מחשבה חשובה להירשם כקורות חייו. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ט"ז בשבט ה'תשע"ו, למניינם 02:14, 26 בינואר 2016 (UTC) | :לדעתי לא. לא כל מילה של בן אדם שפלט פעם בלי או עם מחשבה חשובה להירשם כקורות חייו. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ט"ז בשבט ה'תשע"ו, למניינם 02:14, 26 בינואר 2016 (UTC) | ||
גרסה מ־18:25, 11 בנובמבר 2017
הקטגוריה חסידים כו' פשוט לא מתאימה (גם אם היא נועדה טכנית לכל חסידי חב"ד) ומספיק שהוא מופיע בקטגוריה של אנשי תקשורת. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ד בתשרי ה'תשע"ו, למניינם 02:01, 27 בספטמבר 2015 (UTC)
- מצטרף אליך שלום, כדאי לפתוח הצבעה--מנחם-יחי המלך - שיחה 06:34, 27 בספטמבר 2015 (UTC)
- אני רואה ששינו את הקטגוריה של גרוזמן ומחקו את הדיון שהיה כאן קודם, שם אני ומשתמש נוסף הבענו את דעתנו שגרוזמן אמור להשאר תחת הקטגוריה של חסיד חב"ד, מי אתם שתחליטו מי חסיד חב"ד ומי לא? יש לכם מושג מה הוא עושה בד' אמותיו הפרטיות? אתם יודעים באלו נסיונות הוא עומד?
- הגיע הזמן שנפסיק להסתכל על חיצוניות כמו צבע חולצה, אורך המכנסיים וכו' לפני שאנחנו מתייגים תמים, חסיד ומקושר לרבותנו נשיאנו ובן של שליח כלא חב"דניק, אני מסופק אם העורך שבהבל מקלדתו מחק את הקטגוריה היה מגדל זקן כמו גרוזמן אם היה עובד ומסתובב במקומות שהוא מסתובב.
- בושה וחרפה!!!--איצקוקו - שיחה 12:33, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
- אני מציע למען כבודו של נשוא הערך (אם אכן את כבודו אתה מחפש) שתפסיק את הדיון. בערך כתוב שהוא חסיד חב"ד וענינה של הקטגוריה נידון בעבר והוכרע על פי דעת הרוב. הדיון נמחק מפני שכבודו של נשוא הערך חשוב לנו מאוד. והדיונים שנכתבו כאן לא כבדו אותו. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים א' בחשוון ה'תשע"ו, למניינם 12:57, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
- איצקוקו, אני לא יודע איך אתה מודד מי חב"דניק ומי לא, אבל אצלי אחד מתנאי הבסיס הוא שמירת תרי"ג מצוות על פי השו"ע וד"ל ואכ"מ.
- אני מציע למען כבודו של נשוא הערך (אם אכן את כבודו אתה מחפש) שתפסיק את הדיון. בערך כתוב שהוא חסיד חב"ד וענינה של הקטגוריה נידון בעבר והוכרע על פי דעת הרוב. הדיון נמחק מפני שכבודו של נשוא הערך חשוב לנו מאוד. והדיונים שנכתבו כאן לא כבדו אותו. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים א' בחשוון ה'תשע"ו, למניינם 12:57, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
- לשני האורחים היקרים: כל מילה נוספת שתכתב בנושא חייו האישיים של נשוא הדיון תמחק לאלתר. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ו' בחשוון ה'תשע"ו, למניינם 00:22, 19 באוקטובר 2015 (UTC)
- אני מציע שגם בגוף הערך תוסר ההגדרה של גרוזמן כחב"דניק. לא כל הרוצה את השם יבוא ויטול ולא כל מי שנולד להורים חב"דניקים זכאי להגדדרה חב"דניק בלי קשר למעשיו, מראה ורמת דתיותו.
- כפי שבקשו לא אכנס לפרטים, אבל גרוזמן לא זכאי לתואר חב"דניק לפי כל קנה מידה.
- מצטרף אליך שלום, כדאי לפתוח הצבעה--מנחם-יחי המלך - שיחה 06:34, 27 בספטמבר 2015 (UTC)
שאלה
מתוך הערך:
בשנת תשע"ג עבר לאתר בחדרי חרדים שם שימש כעורך תוכן, כעורך תוכן באתר עורר גרוזמן סערה כשהתבטא בדף הפייסבוק שלו כי לרב עובדיה יוסף התבטאויות כשל 'אחרון הערסים'.
האם לדעתכם יש להותיר את זה כאן? • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 16:16, 25 בינואר 2016 (UTC)
- לדעתי לא. לא כל מילה של בן אדם שפלט פעם בלי או עם מחשבה חשובה להירשם כקורות חייו. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ט"ז בשבט ה'תשע"ו, למניינם 02:14, 26 בינואר 2016 (UTC)