שיחת קטגוריה:מאכלים ומשקאות: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
כתית למאור (שיחה | תרומות) מאין תקציר עריכה תגית: עריכה ממכשיר נייד |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 4: | שורה 4: | ||
::: הרב {{א|שף ויתיב}}, בטח שבנדקטין לא מוסיף בחיים החסידיים, כאשר שותים רק ריינע... | ::: הרב {{א|שף ויתיב}}, בטח שבנדקטין לא מוסיף בחיים החסידיים, כאשר שותים רק ריינע... | ||
::: אגב, החתימה החדשה היא בעקבות ההתוועדות עם הרב {{א|הנחה}}? • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 10:18, י"ח באב, ה'תשע"ז ''<font size="1">(10 באוג' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] | ::: אגב, החתימה החדשה היא בעקבות ההתוועדות עם הרב {{א|הנחה}}? • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 10:18, י"ח באב, ה'תשע"ז ''<font size="1">(10 באוג' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] | ||
::::שים לב שלא ערערתי על חשיבות הערכים, אלא על הכללתם בקטגוריה אחת. למעשה, יש להניח שכל הבעיות שלכם נובעות מכך שאין אתם אומרים [[לחיים]]. ואף אם כן, מן הסתם אומרים אתם על [[פראסטע]] ולא על [[ריינע]]... עכ"פ, לחיים!!! '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 23:55, 10 באוגוסט 2017 (UTC) |
גרסה אחרונה מ־01:55, 11 באוגוסט 2017
בשביל מה צריך את כל הערכים הללו? מה הם מוסיפים לחיים החסידיים של הקורא? 63.143.193.69 19:50, 8 באוגוסט 2017 (UTC)
- תשתקרא אותם, תבין מה... • כתית למאור • בית הבד 06:12, י"ז באב, ה'תשע"ז (9 באוג' למניינם), ימות המשיח
- נראה לי שעומק כוונת האנונימי הנ"ל אחרת היא. דהנה כל ערכים שבאים לעשות מהם קטגוריה צריכה להיות בהם איזו שהיא נקודה משותפת. ובפשטות היה אפשר לומר שהנקודה המשותפת לכל הערכים היא בהיותם "ערכים" ובמיילא זכאים הם להיכנס בסוכה אחת תחת קטגוריה אחת... אולם ברור לכל משכיל על דבר לאשורו, שלקטגוריה צריך קצת יותר מזה, ועל זה יצא הקצף בקטגוריתינו דנן, דהרי על אף שכולם מדברים בענין אחד דהוא "מאכל ומשתה" בכל זאת אינם בסוג אחד כמו ה"ליטווישע שטעטלאך" שכולם גדר אחד הם, ואם יש חילוק ביניהם הרי זה רק בכמות או באיכות אך לא במהות. משא"כ בנדו"ד, שלשים ערכים כגון משקה וחלב בקטגוריה אחת הרי יש בזה ממש משום ביזוי אוכלין... דמילא "לחם, יין ושמן" דכולם שייכים לענין אחד, אך מה לבנדיקטין ביניהם??? עכ"פ, הנראה לענ"ד כתבתי. למעשה, יש להניח שכל הבעיות שלכם נובעות מכך שאין אתם אומרים לחיים. ואף אם כן, מן הסתם אומרים אתם על פראסטע ולא על ריינע... עכ"פ, לחיים!!! שף ויתיב • קאנפרענץ רום 09:58, 9 באוגוסט 2017 (UTC)
- הרב שף ויתיב, בטח שבנדקטין לא מוסיף בחיים החסידיים, כאשר שותים רק ריינע...
- אגב, החתימה החדשה היא בעקבות ההתוועדות עם הרב הנחה? • כתית למאור • בית הבד 10:18, י"ח באב, ה'תשע"ז (10 באוג' למניינם), ימות המשיח
- שים לב שלא ערערתי על חשיבות הערכים, אלא על הכללתם בקטגוריה אחת. למעשה, יש להניח שכל הבעיות שלכם נובעות מכך שאין אתם אומרים לחיים. ואף אם כן, מן הסתם אומרים אתם על פראסטע ולא על ריינע... עכ"פ, לחיים!!! שף ויתיב • קאנפרענץ רום 23:55, 10 באוגוסט 2017 (UTC)
- נראה לי שעומק כוונת האנונימי הנ"ל אחרת היא. דהנה כל ערכים שבאים לעשות מהם קטגוריה צריכה להיות בהם איזו שהיא נקודה משותפת. ובפשטות היה אפשר לומר שהנקודה המשותפת לכל הערכים היא בהיותם "ערכים" ובמיילא זכאים הם להיכנס בסוכה אחת תחת קטגוריה אחת... אולם ברור לכל משכיל על דבר לאשורו, שלקטגוריה צריך קצת יותר מזה, ועל זה יצא הקצף בקטגוריתינו דנן, דהרי על אף שכולם מדברים בענין אחד דהוא "מאכל ומשתה" בכל זאת אינם בסוג אחד כמו ה"ליטווישע שטעטלאך" שכולם גדר אחד הם, ואם יש חילוק ביניהם הרי זה רק בכמות או באיכות אך לא במהות. משא"כ בנדו"ד, שלשים ערכים כגון משקה וחלב בקטגוריה אחת הרי יש בזה ממש משום ביזוי אוכלין... דמילא "לחם, יין ושמן" דכולם שייכים לענין אחד, אך מה לבנדיקטין ביניהם??? עכ"פ, הנראה לענ"ד כתבתי. למעשה, יש להניח שכל הבעיות שלכם נובעות מכך שאין אתם אומרים לחיים. ואף אם כן, מן הסתם אומרים אתם על פראסטע ולא על ריינע... עכ"פ, לחיים!!! שף ויתיב • קאנפרענץ רום 09:58, 9 באוגוסט 2017 (UTC)