היכונו לביאת המשיח: הבדלים בין גרסאות בדף
יעקב בן שמואל (שיחה | תרומות) (←מהות ההכנה: (לדעתי קטע לא קשור. סתם מכביד על הקריאה)) |
יעקב בן שמואל (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
||
שורה 3: | שורה 3: | ||
[[קובץ:מדבקת היכונו.jpg|שמאל|ממוזער|200px|אדם מדביק על מכוניתו מדבקת היכונו]] | [[קובץ:מדבקת היכונו.jpg|שמאל|ממוזער|200px|אדם מדביק על מכוניתו מדבקת היכונו]] | ||
בשנת ה'תנש"א יצאו [[צעירי חב"ד]] בישראל בקמפיין פרסומי אודות [[בשורת הגאולה]] תחת הסלוגן '''היכונו לביאת המשיח''', קמפיין זה פרץ בעקבות שיחותיו הרבות של [[הרבי]] אודות כך ש[[משיח]] עומד להתגלות כל רגע וכל מה שנשאר הוא להתכונן לקבל את פני ה[[מלך המשיח]]. | |||
==מהות ההכנה== | ==מהות ההכנה== | ||
שורה 13: | שורה 13: | ||
==הקמפיין== | ==הקמפיין== | ||
לאור | לאור דבריו של הרבי, יצאו [[צא"ח]] בקמפיין פירסומי, שנועד להגיע לקהל יעד רחב ביותר, ולהביא לתועדתם את בשורתו ודרישתו של [[הרבי]] להתכונן לביאת משיח, את נוסח ועיצוב הקמפיין, הגיה הרבי בעצמו{{הערה|התקשרות גליון רנח'}}. | ||
הקמפיין נחלק לשני שלבים, השלב הראשון היה בסוף | הקמפיין נחלק לשני שלבים, השלב הראשון היה בסוף שנת תנש"א, אז כתבו צא"ח לרבי את תכנית המבצע, והרבי החזיר מענה: "להצלחה בכל כיוצא בזה"{{הערה|ספר צעירי אגודת חב"ד עמ' 242}} שלב זה כלל שלטי חוצות, וסקירה תקשרותית עצומה ורחבה. | ||
השלב השני של הקמפיין היה בחורף [[תשנ"ב]] וכלל מוצרי פרסום מקוריים ושונים, כינוסים, שיעורים, עלוני הסברה והדפסת ספרים בנושא. | השלב השני של הקמפיין היה בחורף [[תשנ"ב]] וכלל מוצרי פרסום מקוריים ושונים, כינוסים, שיעורים, עלוני הסברה והדפסת ספרים בנושא. |
גרסה מ־14:34, 13 בנובמבר 2016
ערך זה זקוק לעריכה: ייתכן שהערך סובל מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו. | |||
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. אם אתם סבורים כי אין בדף בעיה, ניתן לציין זאת בדף השיחה. |
בשנת ה'תנש"א יצאו צעירי חב"ד בישראל בקמפיין פרסומי אודות בשורת הגאולה תחת הסלוגן היכונו לביאת המשיח, קמפיין זה פרץ בעקבות שיחותיו הרבות של הרבי אודות כך שמשיח עומד להתגלות כל רגע וכל מה שנשאר הוא להתכונן לקבל את פני המלך המשיח.
מהות ההכנה
כבר אדמו"ר הריי"צ, בתקופתו הוציא "קול קורא" מיוחד בו קורא לעם ישראל להכין את עצמו לקראת ביאת משיח, וכי הזמן הוא הזמן האחרון שלפני ביאתו, וכל מה שנשאר הוא כמה דברים פעוטים ביותר, כמו צחצוח הכפתורים.
החל משנת תשמ"ח, וביתר שאת בשנים תנש"א-תשנ"ב, דיבר הרבי ללא הרף על כך שכבר סיימו את כל העבודה כולה, כולל צחצוח הכפתורים - הדברים הכי קטנים.
בכינוס השלוחים העולמי בתשנ"ב בשיחה מיוחדת שנשא הרבי בפני צבא השלוחים, אמר הרבי[1] שהתכנסות זו היא הזמן המתאים לעורר את כולם בעבודה העכשווית, במה להתמקד עכשיו במקום שליחותם, והרבי המשיך והתווה את ה"עבודה החדשה" להכין את כל אנשי העיר לקבל את פני משיח.
הקמפיין
לאור דבריו של הרבי, יצאו צא"ח בקמפיין פירסומי, שנועד להגיע לקהל יעד רחב ביותר, ולהביא לתועדתם את בשורתו ודרישתו של הרבי להתכונן לביאת משיח, את נוסח ועיצוב הקמפיין, הגיה הרבי בעצמו[2].
הקמפיין נחלק לשני שלבים, השלב הראשון היה בסוף שנת תנש"א, אז כתבו צא"ח לרבי את תכנית המבצע, והרבי החזיר מענה: "להצלחה בכל כיוצא בזה"[3] שלב זה כלל שלטי חוצות, וסקירה תקשרותית עצומה ורחבה.
השלב השני של הקמפיין היה בחורף תשנ"ב וכלל מוצרי פרסום מקוריים ושונים, כינוסים, שיעורים, עלוני הסברה והדפסת ספרים בנושא.