משתמש:קרייזי אבאוט משיח: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
מ (←לעריכה:: הגהה) |
|||
שורה 16: | שורה 16: | ||
==לעריכה:== | ==לעריכה:== | ||
*[[משתמש:קרייזי אבאוט משיח/ירידה צורך עליה|ירידה צורך עליה]] | |||
*[[משתמש:קרייזי אבאוט משיח/החסידות כטעימה מהגאולה|החסידות כטעימה מהגאולה]] | *[[משתמש:קרייזי אבאוט משיח/החסידות כטעימה מהגאולה|החסידות כטעימה מהגאולה]] | ||
*[[משתמש:קרייזי אבאוט משיח/התנוצצות הגאולה|התנוצצות הגאולה]] | *[[משתמש:קרייזי אבאוט משיח/התנוצצות הגאולה|התנוצצות הגאולה]] | ||
שורה 21: | שורה 22: | ||
*[[משתמש:קרייזי אבאוט משיח/גלות|גלות]] | *[[משתמש:קרייזי אבאוט משיח/גלות|גלות]] | ||
===בהמשך=== | ===בהמשך=== | ||
*הזכרת יציאת מצרים (בימות המשיח) | *הזכרת יציאת מצרים (בימות המשיח) | ||
*[[מצוות בטלות לעתיד לבוא]] | *[[מצוות בטלות לעתיד לבוא]] |
גרסה מ־14:24, 29 בינואר 2016
דרוש: יהודי אחד!
מכיון שכאו"א מחויב לומר "בשבילי נברא העולם", לשון יחיד,
- הרי מובן, שאפילו באם רק אחד מישראל פותח את העינים כאמור לעיל,
- הרי זה פועל בכל העולם כולו שנברא בשבילו,
- שכל העולם רואה - איך שתיכף ומיד נפתחת הדלת ודוד מלכא משיחא נכנס דרכה, ונשיא דורנו בראשנו!...
— משיחת ש"פ ויגש תשנ"ב, בלתי מוגה
לעריכה:
בהמשך
- הזכרת יציאת מצרים (בימות המשיח)
- מצוות בטלות לעתיד לבוא
- לטפל