שיחת משתמש:הנחה: הבדלים בין גרסאות בדף
שורה 62: | שורה 62: | ||
כתבת לי על [[השליחות היחידה]] שזהו ערך רדוד. האם תוכל לעבור עליו ולהצביע על הנקודות הטעונות שיפור, על מנת שאוכל לערוך אותו? למותר לבאר את חשיבותו של ערך זה כמושלם ומושקע... [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 05:56, 28 בדצמבר 2015 (UTC) | כתבת לי על [[השליחות היחידה]] שזהו ערך רדוד. האם תוכל לעבור עליו ולהצביע על הנקודות הטעונות שיפור, על מנת שאוכל לערוך אותו? למותר לבאר את חשיבותו של ערך זה כמושלם ומושקע... [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 05:56, 28 בדצמבר 2015 (UTC) | ||
:כוונתי הייתה שהערך לא כתוב בצורה נכונה הוא כולו ציטוטים. ועוד, לדעתי כפי איך שהבנתי אני, החידוש של חיי שרה הוא שכל מה שביאר הרבי ע"ע על החובה [[לימוד ענייני גאולה ומשיח]], [[לחיות גאולה]], לפרסם הגאולה וכו' הוא נקודת השליחות. ('קבלת פני משיח' כבר נאמרה והתבארה בשבת פרשת וירא, ובשבת חיי שרה נאמר שוב לשלוחים בשיכות לשליחותם כאמור) ממילא איני יודע מה באמת אפשר לכתוב בערך שאין בערכים אחרים, ואם יש מישהו שהבין אחרת | :כוונתי הייתה שהערך לא כתוב בצורה נכונה הוא כולו ציטוטים. ועוד, לדעתי כפי איך שהבנתי אני, החידוש של חיי שרה הוא שכל מה שביאר הרבי ע"ע על החובה [[לימוד ענייני גאולה ומשיח]], [[לחיות גאולה]], לפרסם הגאולה וכו' הוא נקודת השליחות. ('קבלת פני משיח' כבר נאמרה והתבארה בשבת פרשת וירא, ובשבת חיי שרה נאמר שוב לשלוחים בשיכות לשליחותם כאמור) ממילא איני יודע מה באמת אפשר לכתוב בערך שאין בערכים אחרים, ואם יש מישהו שהבין אחרת, הערך אמור להסביר זאת.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 12:21, 28 בדצמבר 2015 (UTC) |
גרסה מ־14:22, 28 בדצמבר 2015
שלום הנחה, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.
|
--יוסי ג - שיחה 20:54, 30 באוקטובר 2014 (UTC)
למה להרוס
יש הרבה ערכים שערכת אחרון, וכל הקישורים והתבניות שבורות, לדוגמא פסח, אולי יש לך בעיה במחשב, להבא מומלץ לפני השמירה ללחוץ על 'תצוגה מקדימה' ולראות איך זה נראה, תנסה לתקן.--חצקל. יחי המלך המשיח! - שיחה 17:03, 7 באפריל 2015 (UTC)
- חוץ מפסח לא ראיתי עוד בעיה שיצרתי והביטוי שלך "למה להרוס" לא מתאים כלל (ומזלזל), בפרט אם תראה את תגובתי שם בדף השיחה שהטעות אינה כלל באשמתי כי אם של חברת אתרוג שמשום מה חסמה את העריכה ואין לי אפשרות לתקן (ומה לעשות שאני לא משתמש בגלישה אחרת...) ואדרבה עם הינך גולש באינטרנט אחר (לא חסום...) תתקן (ומיד אח"כ תתקשר לאתרוג ותעשה מנוי..)--הנחה - שיחה 17:17, 7 באפריל 2015 (UTC)
ניסוח
תגיד, יש לך מושג איך אפשר לנסח את המשפט הבא (הועתק מוויקיפדיה)
- "חז"ל מסבירים שהשם "אבן השתייה" הוא על שם ש"ממנה הושתת העולם"[3], כלומר ממקום זה התחילה בריאת העולם[4] וממנה התפשט העולם.
כמה מן המפרשים פירשו שהכוונה היא ליסוד העולם במובן הרעיוני, שכן "מקום העבודה הוא יסוד העולם",[5]"
(המילים "במובן הרעיוני" אינם משקפות את האמת, שבאמת זה כך, ונראה כמשהו סמלי)--מנחם מענדל - שיחה 14:01, 29 ביולי 2015 (UTC)
- לא ברור כ"כ הבעיה הרי סו"ס הכוונה היא שזה באמת לא כך כמובן באמת הגשמית (רק שויקופדים בדרך כלל כפי הנראה מאוד 'חומריים' ממילא כל דבר של "רעיון" פילוספי מלכתחילה אינו אמיתי כאמיתיות החומר (כמובן, לשיטתם) וכנראה זה מה שמפריע לך לכן אולי אפשר לחפש הרחבה וביאור ברעיון, מדוע באמת העבודה היא יסוד העולם? וזה יחזק שבמובן הרוחני והרעיוני הוא 'באמת' היסוד תנסה לעיין שם במאיר או בפי' המשניות).--הנחה - שיחה 14:09, 29 ביולי 2015 (UTC)
בקשתך בבקשות ממפעיל
האם הבקשה עוד אקטואלית, והאם הקובץ שוה כ"כ להוסיף אותו במיוחד לרשימה (זו טרחה מיוחדת ולא מדובר באתר קבוע) שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים א' בחשוון ה'תשע"ו, למניינם 05:34, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
- האמת שזה מאוד מתסכל שאין מפעיל מערכת שפעיל באופן קבוע. אני עכשיו לא זוכר מה הם הקבצים האלו ולא זוכר היכן ציינתי אליהם וחבל.. (יש הרבה אתרים שחבל שאינם פתוחים)
- אם זה לא קשה כדאי שתאשר..--הנחה - שיחה 09:31, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
ג' תמוז
- שלום הנחה. אני לא חושב שטעיתי בכך שהגנתי על הערך, אין בכך שום הכרעה בין הצדדים ח"ו, אבל במצב של מלחמת עריכה הרי ממילא לא היה אף אחד מרויח. חשוב לעצמך, האם זה הגיוני שהערך ישתנה כל כמה דקות על ידי משתמש אחר? הבה נמתין למשתמשים נוספים שיעסקו בענין או לבורר, ובנתיים נשאיר אותו למנוחה, לא הגיוני?
- אך אני מבקש להתנצל בפניך על כך שלא הגבתי לך לפני שהגנתי על הערך. חשבתי שזה מובן מאליו כי לאחר שהדיון נפתח וגם שטרן התחיל להגיב בו, אפשר להשאיר את הערך למנוחה עד שידונו על הנושא. איני רוצה לגרום ח"ו עגמת נפש לכבודו. אך גם אין לי מספיק זמן להכנס לדיונים ארוכים האם יש חובה לערוך דיון או לא. זה ממש לא נמנה על סדר היום שלי. בזמן הזה אני מעדיף לעסוק בדברים חשובים אחרים, שיקרבו את ביאתו של מלך המשיח, ולו בכמה דקות. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים א' בטבת ה'תשע"ו, למניינם 14:20, 13 בדצמבר 2015 (UTC)
- טענתי פשוטה, כל זמן שהוא לא נימק את הביטול שלו מדוע לא הגנת על הערך אחרי ההוספה שלי ואם לך יש טענה על ההוספה אז תסביר. (אם אין לך זמן אתה לא חייב להגיב..)
- (באמת קצת עצוב שכל הדיונים הערניים הם סביב דעות מפלגתיות בעוד בערכים אחרים בענייני חסידות אפשר להוסיף ולכתוב ואין פוצה פה..)--הנחה - שיחה 13:34, 17 בדצמבר 2015 (UTC)
- הכללים בחב"דפדיה בענינים טכניים מבוססים על ויקיפדיה. אחד מהם נקרא גרסא יציבה, שכל אחד שיש בו מחלוקות מחזירים אותו לגרסא היציבה שהיה לפני המחלוקת. ההגיון בכך אומר שכשיש דיון על גרסא מסויימת, וברור שהיא שנויה במחלוקת, אז דבר ראשון מעמידים על החזקה, עד שיתקיים דיון ויוכרע על פי רוב. זה הגיון די בריא לדעתי וכן נהוג כאן כל השנים. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ו' בטבת ה'תשע"ו, למניינם 01:00, 18 בדצמבר 2015 (UTC)
מטרתה של תבנית 'הבהרה'
ראיתי את השינויים הנפלאים וההרחבה שביצעת בערך על משפט הספרים ויישר חילך לאורייתא ולדרשה ולכל משלח ידך. רק רציתי להסב את תשומת לבך שתבנית 'הבהרה' לא נועדה לשאול שאלות על הנכתב בדף, אלא להבהיר קושיות. שאלות מקומם בדף השיחה, וכך יש סיכוי גדול יותר שישימו לב אליהם ויענו עליהם.
בנוגע לעצם השאלה על מספר הספרים שנגנבו, אכן הדעות חלוקות כי בערי עצמו לא הודה במספר המלא של הגניבה ואכן לא כל הספרים חזרו. ניסחתי משהו 'פושר' ולא מתחייב כמו שתוכל לראות בעצמך. בהצלחה. להתראות - שיחה 13:59, 21 בדצמבר 2015 (UTC)
- אם כי מסכים אנכי עמך שבמקום של שאלה יש לקיים דיון בדף השיחה, אולם בנוגע להגדרת התבנית הבהרה איני מסכים, שהרי התבנית יוצרת כיתוב 'דרושה הבהרה' כלומר שלפי התוכן שכתוב עדיין לא הובהר העניין כדרוש.
- הסיבה שאני משתמש לפעמים בתבנית זו כי בדעתי לחזור לפרט זה ולחפש המקורות וכו' ולצורך כך אני צריך שיהי מצויין בגוף הערך.--הנחה - שיחה 14:12, 21 בדצמבר 2015 (UTC)
ביטול הצומות
א. מכיון שאכן אין לי את הזכות להעביר את הדף לערך חדש, פשוט התעקתי את הטקסט ויצרתי דף "ביטול הצומות לעתיד לבוא".
ב. בנוגע לשם הערך, אכן מלכתחילה תכננתי לכתוב ערך "תעניות", אך תוך כדי כתיבה החלטתי שיותר מסודר להקדיש את הערך כולו ל"ביטול הצומות לעתיד לבוא" ואת שאר המידע הרלוונטי להכניס לערך הקיים "תענית" (אותו הרחבתי וסידרתי).
ג. בנוגע לסידור הערך, לא כ"כ הצלחתי לעשות את הסדר באופן שרצית - כי פיסקה אחת ארוכה של "ביטול הצומות בזמן הזה" היתה נראה לי מסורבלת מידי ולא מצאתי אופן אחר. לכן העליתי כמו שזה היה, ואתה מוזמן כמובן לערוך כפי הבנתך.
יישר כח! קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 00:34, 24 בדצמבר 2015 (UTC)
- כמדומני שאחרי ארבעה ימים מקבל משתשמש רשום הרשאה להעביר שם של דף, וממילא תקבל זאת בקרוב. וכמון שיש לזה עדיפות כי כשמעברים דף באופן שעשית מאבדים את כל היסטוריית הדף..
- לדעתי לא נכון להקדיש לזה ערך בפני עצמו, ארכו לא מחייב זאת. (הרבה ערכים קצרים יוצרים תחושה של רדידות) אולי כדאי להעביר זאת לערך תענית וליצור מהדף שיצרת הפנייה.
- אנסה.. "איש את רעהו יעזרו ולאחיו יאמר חזק".--הנחה - שיחה 11:07, 24 בדצמבר 2015 (UTC)
- אם אתה חושב שמוצלח יותר לשלב זאת בערך תענית, אתה מוזמן לנסות. לדעתי הפיצול חשוב לא בגלל האורך אלא בגלל הסדר, יותר נחמד לקרוא את זה כשני נושאים שונים עם קישור ביניהם. בכל אופן עשה כשיקול דעתך.
- יישר כח על ההשתתפות. מלבד החשיבות הענינית זה מוסיף כמובן להרגשה הטובה - הרבה יותר נחמד לעבוד על ערך שמישהו נוסף משתתף בו, מאשר ליצור דף שישכב באיזה חור נידח בחב"דפדיה ויתכסה בשכבות אבק... קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 11:50, 24 בדצמבר 2015 (UTC)
השליחות היחידה
כתבת לי על השליחות היחידה שזהו ערך רדוד. האם תוכל לעבור עליו ולהצביע על הנקודות הטעונות שיפור, על מנת שאוכל לערוך אותו? למותר לבאר את חשיבותו של ערך זה כמושלם ומושקע... קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 05:56, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
- כוונתי הייתה שהערך לא כתוב בצורה נכונה הוא כולו ציטוטים. ועוד, לדעתי כפי איך שהבנתי אני, החידוש של חיי שרה הוא שכל מה שביאר הרבי ע"ע על החובה לימוד ענייני גאולה ומשיח, לחיות גאולה, לפרסם הגאולה וכו' הוא נקודת השליחות. ('קבלת פני משיח' כבר נאמרה והתבארה בשבת פרשת וירא, ובשבת חיי שרה נאמר שוב לשלוחים בשיכות לשליחותם כאמור) ממילא איני יודע מה באמת אפשר לכתוב בערך שאין בערכים אחרים, ואם יש מישהו שהבין אחרת, הערך אמור להסביר זאת.--הנחה - שיחה 12:21, 28 בדצמבר 2015 (UTC)