שיחת משתמש:יעקב בן שמואל

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
ההודעה האחרונה בדף השיחה של יעקב בן שמואל התקבלה מהמשתמש יוסף בן מלמד בתאריך י"ז בתמוז ה'תשפ"ג.

ברוך בואך לחב"דפדיה!

שלום יעקב בן שמואל, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט

חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.

  • בראש ובראשונה, מטרת האנציקלופדיה הינה הפצת תורת חסידות חב"ד, כידוע מענה מלך המשיח להבעל שם טוב כי התגלותו תהיה על ידי הפצת מעיינות החסידות חוצה. בנוסף לזאת, באנציקלופדיה מידע על כל נושא ומושג הקשור לחסידות וחסידים.
  • לתשומת לבך: אין להכניס חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. הדבר תקף גם לגבי תוכן כתוב וגם לגבי תמונות - אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
  • תקוותנו כי החומר הרב בחב"דפדיה יהיה לך לתועלת, ותרומותיך יהיו השתתפות בזכות להגדיל ולהרחיב את האנציקלופדיה לנחת כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח.
  • בחב"דפדיה נהוג לחתום בדפי השיחה בסיום כל תגובה. החתימה נעשית באמצעות הוספת ארבע טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון (מופיע מעל חלונית העריכה). את חתימתך ניתן לעצב בדף ההעדפות האישיות.
  • בכל שאלה אפשר לפנות כאן, או בכתובת הדואר האלקטרוני: chabadpedia.a@gmail.com
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

--שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ט באב ה'תשע"ד, למניינם 01:45, 15 באוגוסט 2014 (UTC)

צל"ש[עריכת קוד מקור]

הרשה נא לי לשגר לך ברכת יישר כח ות"ח ת"ח על עריכותיך הנפלאות ועל קידום האתר רבות בתקופה האחרונה.

ברכות --יוסי ג - שיחה 05:57, 18 באוגוסט 2014 (UTC)

אימייל[עריכת קוד מקור]

האם תסכים להזין איימייל במיוחד:העדפות--שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ו באב ה'תשע"ו, למניינם 20:07, 30 באוגוסט 2016 (UTC)

כל הכבוד[עריכת קוד מקור]

על עריכותיך האחרונות הנפלאות, בערך שיכול היה לזכות בתואר 'הערך הכי לא אנציקלופדי בחב"דפדיה' ובזכותך הוא יקבל איזשהיא צורה נורמלית. עלה והצלח והמשך עבודה מוצלחת, • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 05:25, י"ג בחשוון ה'תשע"ז

גם אני מצטרף להנ"ל.. כתית למאורבית הבד 11:17, י"ג בחשוון, ה'תשע"ז (14 בנוב' למניינם), ימות המשיח
ושוב אני מתפעל מפעילותך הנמרצת, שני ערכים חשובים ויפים. בהזדמנות זו רציתי לעורר גם על תמונות לערכים אלו, וכן קישור למקורות העוסקים בנושאי הערך (קישור למכתבים מהרבי, כתבות עליהם ב'קישורים חיצוניים' וכו') שתורמים הרבה מאוד לערך - וכשאתה ממילא עסוק ביצירת הערך וחיפוש חומר עליו, קל למצוא גם את זה. יישר כח גדול! • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 05:50, ט"ו בחשוון ה'תשע"ז

מצטרף . וכאן המקום להזמינך ליטול חלק בדיון הזה. שף ויתיבקאנפרענץ רום 10:16, 17 בנובמבר 2016 (UTC)

יישר כח על הפעילות החשובה! רציתי רק להעיר שיש הבדל גדול, לענ"ד, בין זלמן טוביה אבלסקי למלחמת ששת הימים. בנוגע לאחרון, למרות שצריך לקצר אותו מכל ההילה הסיפורית שאופפת אותו מההעתקה הלא מוצלחת - בכל זאת יש טעם שחב"דפדיה תתייחס בנושא הזוית החב"דית של המלחמה גם בפרטים, ואפשר אפילו בפרטי פרטים. לא את הכל היה צריך להסיר לגמרי. למשל: ציטוטים מלאים מדברי ההרגעה של הרבי לפני המלחמה, האופן המדוייק שבו הגיעו לארץ, התאריכים שבהם התייחס הרבי לניצול ההתעוררות מהמלחמה ותוכן הדברים (בקצרה), היחידות של שמואל אבידור הכהן וכד'. כמובן שכ"ז בסגנון אנציקלופדי ועובדתי מתומצת. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 12:10, ב' בכסלו ה'תשע"ז

ישראל אלדד[עריכת קוד מקור]

האם יש לך צילום מאותה רשימה שכתב לאחר היחידות? מעניין אותי לראות את הציטוט של "הרב קוק טעה" (שמעתי על כך, ועכשיו אני גם רואה את המקור). • כתית למאורבית הבד 14:33, י"ד בחשוון, ה'תשע"ז (15 בנוב' למניינם), ימות המשיח

אני כתבתי את זה על סמך המופיע בערך אתחלתא דגאולה. יש איזה אתר של מאמרים וכו' שלו, אפשר לחפש שם יעקב בן שמואל - שיחה 14:46, 15 בנובמבר 2016 (UTC)

הביקור בא"י בתרפ"ט[עריכת קוד מקור]

במחילת כת"ר הערך איננו אנציקלופדי (אלא הצגת עובדות - יומן). וכן זה נראה כהעתקה (אינני רוצה לכתוב מילולית) ממקור אחר. ועל כן, כדאי שתשכתב ערך זה. בברכה, • כתית למאורבית הבד 16:23, י"ח בחשוון, ה'תשע"ז (19 בנוב' למניינם), ימות המשיח

נראה לי שכתוב על זה שהערך באמצע עבודה יעקב בן שמואל - שיחה 03:31, 20 בנובמבר 2016 (UTC)
אכן זה מה שכתוב, אך כשראיתי קטע שנראה שהעתקת ממקור כלשהו, הרגשתי צורך לכתוב לך.
ובכלל, מומלץ להעביר ערכים שבעבודה (ובפרט בכתיבה) למרחב המשתמש (ראה עזרה: דף משנה). • כתית למאורבית הבד 09:37, י"ט בחשוון, ה'תשע"ז (20 בנוב' למניינם), ימות המשיח

יוסף קאפח[עריכת קוד מקור]

אבקשך לכתוב ערך עליו, ובהזדמנות זו גם אשמח לדעת אם מישהו מכיר התייחסות מהרבי כלפי ההאשמות החמורות כלפיו. שף ויתיבקאנפרענץ רום 03:00, 2 בדצמבר 2016 (UTC)

הערה קטנה[עריכת קוד מקור]

יישר כח על כל הערכים החדשים והחשובים! [מכיוון שנהוג לאחרונה להזכיר הרבה על חריגות מהמדיניות, אציין שזה חריגה רצינית מהמדיניות כאן - שמשתמש כותב רצף של ערכים בנושאים מרכזיים ולא שוליים, והערכים כולם כתובים בצורה אנציקלופדית ומסודרת]. שתי הערות קטנות:

  1. שים לב לתת לכל ערך קטגגוריה (או כמה במקרה הצורך).
  2. בפסקת קישורים חיצוניים שים כוכבית (*) לפני כל קישור, כנהוג, דבר יפה ומוצלח יותר. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 04:18, ז' בכסלו ה'תשע"ז

כל הכבוד![עריכת קוד מקור]

אני גאה להעניק לך כמחווה על כל הערכים החדשים שלך את "אות מתקפת ערכים"!

אות מתקפת ערכים
אות מתקפת ערכים

הבריחה[עריכת קוד מקור]

האם תהיה זו עזות מצח מצדי לבקש ממך לכתוב ערך על ארגון הבריחה שעזרו לחסידי חב"ד אחרי הגיעם לפולין? שף ויתיבקאנפרענץ רום 18:34, 13 בינואר 2017 (UTC)

אני עוסק עכשיו בכתיבת ערך יחסית מסובך, שממנו הסתעפו ערכים נוספים, ככה שאין לי הרבה זמן לזה. אולי בהמשך. יעקב בן שמואל - שיחה 18:50, 13 בינואר 2017 (UTC)

העברה[עריכת קוד מקור]

יש אפשרות להעביר דפים ללא צורך בהעתקה. אם אתה לא מצליח, אולי כדאי שתבקש ממישהו ותחסוך לעצמך טרחה מיותרת... • כתית למאורבית הבד 15:03, כ"ב בטבת, ה'תשע"ז (20 בינו' למניינם), ימות המשיח

צנן טבעך~[עריכת קוד מקור]

מה זה הבריונות הזו? 63.143.195.101 21:23, 10 באוגוסט 2017 (UTC)

זה אתר של אנטים, איך אתה עורך כאן??????? 63.143.199.243 22:46, 27 באוגוסט 2017 (UTC)

770[עריכת קוד מקור]

מדוע ביטלת את עריכתי שם?! בברכה,איש חסיד אחד - שיחה, 20:17, כ"ד בכסלו, ה'תש"ף 20:17, 22 בדצמבר 2019 (UTC)

החזרתי את את עריכתי עד שתואיל בטובך לענות לי איש חסיד אחד - שיחה, 12:10, כ"ה בכסלו, ה'תש"ף 12:10, 23 בדצמבר 2019 (UTC)
א. לא כל הזמן אני נמצא באתר, ככה שאל תיפגע שלא עניתי מיד. ב. 770 הוא מקום המקדש של זמן הגלות, בו שורה השכינה בימינו אלה. אי לכך, הוא המקום הקדוש ביותר בעולם כיום. ג. הכותל המערבי בוודאי שאינו המקום הכי קדוש, אם כבר הר הבית. יעקב בן שמואל - שיחה, 23:45, כ"ה בכסלו, ה'תש"ף 23:45, 23 בדצמבר 2019 (UTC)
אז א"כ, צריך לכתוב שהר הבית הוא המקום הכי קדוש, ולא '770'! (החזרתי את עריכתי עד לתשובה ממך). איש חסיד אחד - שיחה, 14:43, כ"ו בכסלו, ה'תש"ף 14:43, 24 בדצמבר 2019 (UTC)
ראשית, אין כזה דבר 'החזרתי עד שתענה', מנהלים דיון וכשיש מסקנה אפשר לשנות, עד אז משאירים את הגרסא היציבה. שנית, הר הבית הוא בהחלט מקום קדוש מאוד וכו' וכו', אבל המקום בו שורית השכינה כיום הוא 770, מה שהופך אותו למקום הקדוש בעולם. יעקב בן שמואל - שיחה, 18:11, כ"ו בכסלו, ה'תש"ף 18:11, 24 בדצמבר 2019 (UTC)

ברוך השב[עריכת קוד מקור]

ברוך השב! נקווה שתישאר איתנו עוד.. ישר כח על העריכות האחרונות ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 19:32 • כ"ב בסיוון ה'תש"ף

מצטרף , ויישר כח על הערך יוסף צ'חנובר. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 16:38, כ"ג בסיוון ה'תש"ף

אשמח[עריכת קוד מקור]

אשמח שתביע את דעתך בדף (ותצביע) בשיחה:תוכנית המאה--ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 08:35, י' בתמוז, ה'תש"ף 08:35, 2 ביולי 2020 (UTC)--ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 08:35, י' בתמוז, ה'תש"ף 08:35, 2 ביולי 2020 (UTC)