רחל בולטון: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ
החלפת טקסט – "</ref>" ב־"}}"
מ (החלפת טקסט – "<ref>" ב־"{{הערה|")
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
מ (החלפת טקסט – "</ref>" ב־"}}")
שורה 14: שורה 14:
לאחר פרישתה מניהול מחלקת ההפקה של צא"ח, הקימה את משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' שדורג במשך שנים רבות כמשרד הפרסום המוביל בציבור הדתי, עם לקוחות המשרד נמנות החברות הגדולות במשק, בהן קבוצת שטראוס, כלל ביטוח, סלקום, איקאה, שופרסל, בנק דיסקונט, מטרנה, מי עדן, ומכבי שירותי בריאות.
לאחר פרישתה מניהול מחלקת ההפקה של צא"ח, הקימה את משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' שדורג במשך שנים רבות כמשרד הפרסום המוביל בציבור הדתי, עם לקוחות המשרד נמנות החברות הגדולות במשק, בהן קבוצת שטראוס, כלל ביטוח, סלקום, איקאה, שופרסל, בנק דיסקונט, מטרנה, מי עדן, ומכבי שירותי בריאות.


בדירוג 'גלובס'{{הערה|לשנת 2003</ref> נבחרה לאחת מנשות העסקים המצליחות בישראל, ובדירוג העיתון 'דה מרקר' העפילה לרשימת הנשים החזקות והמשפיעות בישראל.
בדירוג 'גלובס'{{הערה|לשנת 2003}} נבחרה לאחת מנשות העסקים המצליחות בישראל, ובדירוג העיתון 'דה מרקר' העפילה לרשימת הנשים החזקות והמשפיעות בישראל.


לצד ניהול משרד הפרסום, שימשה כמרצה בכירה בנושאי פרסום ותקשורת באוניברסיטת בר-אילן, כנסים וועידות שונות.
לצד ניהול משרד הפרסום, שימשה כמרצה בכירה בנושאי פרסום ותקשורת באוניברסיטת בר-אילן, כנסים וועידות שונות.

תפריט ניווט