8,492
עריכות
ברכת הגאולה (שיחה | תרומות) |
ברכת הגאולה (שיחה | תרומות) |
||
שורה 16: | שורה 16: | ||
בהמשך השנים לאחר נישואיו לא צייר כלל ציורים בעקבות עיסוקיו השוטפים, לפני פרוץ מגפת ה[[קורונה]] חזר לצייר, בשל מגפת הקורונה השיעורים שהיה מעביר חדלו מלהתקיים, בעקבות כך החליף את מקור פרנסתו לציור. | בהמשך השנים לאחר נישואיו לא צייר כלל ציורים בעקבות עיסוקיו השוטפים, לפני פרוץ מגפת ה[[קורונה]] חזר לצייר, בשל מגפת הקורונה השיעורים שהיה מעביר חדלו מלהתקיים, בעקבות כך החליף את מקור פרנסתו לציור. | ||
כשהסתיימה מגפת הקורונה הקים את המרכז אשכילה, המרכז כולל מרכז קהילתי עם סדנאות וערבי תוכן, שיעורים וסיורים, סטודיו, בית מדרש וחלל גלריה המציג תערוכות מתחלפות של | כשהסתיימה מגפת הקורונה הקים את המרכז אשכילה, המרכז כולל מרכז קהילתי עם סדנאות וערבי תוכן, שיעורים וסיורים, סטודיו, בית מדרש וחלל גלריה המציג תערוכות מתחלפות של הרב גבאי ואמנים נוספים. | ||
באירוע [[יום חב"ד בכנסת|יום הרבי בכנסת]] שנערך בשנת [[תשפ"ג]] עוטרו מבואות הכנסת לאורך כל שעות מושבי ואירועי היום, בגלריות מרהיבות של הרבי פרי מכחולו של | באירוע [[יום חב"ד בכנסת|יום הרבי בכנסת]] שנערך בשנת [[תשפ"ג]] עוטרו מבואות הכנסת לאורך כל שעות מושבי ואירועי היום, בגלריות מרהיבות של הרבי פרי מכחולו של הרב גבאי{{הערה|[https://chabad.info/news/967939/ במעמד הצדעה בכנסת: תערוכה מרהיבה על הרבי מלך המשיח] {{אינפו}}}}. | ||
בשנת [[תשפ"ד]] פתח במתחם מרכז אשכילה את 'תערוכת שניאורסון' הכוללת ציורי צללית של הרבי מזוויות שונות, לתערוכה קדמה שנה וחצי של מחקר, בחירת חומר היצירה, וגיבוש קו מחשבתי צורות עבודה, לאיתי משנה פילוסופית העומדת מאחורי התערוכה, הוא טוען שציורי התערוכה משקפים את המושג החסידי [[נמנע הנמנעות]] בכך שאמנם הצופה בתערוכה מקבל צורת הסתכלות של ראיית דמותו של הרבי, אך דמותו של הרבי נשקפת רק מתוך כתמים, ובשל התאורה והאפקטים המלווים את התערוכה הציור כלל לא נראה או שמכפיל את עצמו. | בשנת [[תשפ"ד]] פתח במתחם מרכז אשכילה את 'תערוכת שניאורסון' הכוללת ציורי צללית של הרבי מזוויות שונות, לתערוכה קדמה שנה וחצי של מחקר, בחירת חומר היצירה, וגיבוש קו מחשבתי צורות עבודה, לאיתי משנה פילוסופית העומדת מאחורי התערוכה, הוא טוען שציורי התערוכה משקפים את המושג החסידי [[נמנע הנמנעות]] בכך שאמנם הצופה בתערוכה מקבל צורת הסתכלות של ראיית דמותו של הרבי, אך דמותו של הרבי נשקפת רק מתוך כתמים, ובשל התאורה והאפקטים המלווים את התערוכה הציור כלל לא נראה או שמכפיל את עצמו. |