איתי גבאי: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 665 בתים ,  12 פברואר
שורה 11: שורה 11:


בהמשך השנים לאחר נישואיו לא צייר כלל ציורים בעקבות עיסוקיו השוטפים, לפני פרוץ מגפת ה[[קורונה]] חזר לצייר, בשל מגפת הקורונה השיעורים שהיה מעביר חדלו מלהתקיים, בעקבות כך החליף את מקור פרנסתו לציור
בהמשך השנים לאחר נישואיו לא צייר כלל ציורים בעקבות עיסוקיו השוטפים, לפני פרוץ מגפת ה[[קורונה]] חזר לצייר, בשל מגפת הקורונה השיעורים שהיה מעביר חדלו מלהתקיים, בעקבות כך החליף את מקור פרנסתו לציור




שורה 22: שורה 19:
באירוע [[יום חב"ד בכנסת|יום הרבי בכנסת]] שנערך בשנת [[תשפ"ג]] עוטרו מבואות הכנסת לאורך כל שעות מושבי ואירועי היום, בגלריות מרהיבות של הרבי פרי מכחולו של איתי גבאי.
באירוע [[יום חב"ד בכנסת|יום הרבי בכנסת]] שנערך בשנת [[תשפ"ג]] עוטרו מבואות הכנסת לאורך כל שעות מושבי ואירועי היום, בגלריות מרהיבות של הרבי פרי מכחולו של איתי גבאי.


בשנת [[תשפ"ד]] פתח את 'תערוכת שניאורסון' הכוללת ציורי צללית של הרבי מזוויות שונות, התערוכה זכתה לסיקור נרחב בכלי התקשורת הישראלים.
בשנת [[תשפ"ד]] פתח את 'תערוכת שניאורסון' הכוללת ציורי צללית של הרבי מזוויות שונות, לתערוכה קדמה שנה וחצי של מחקר, בחירת חומר היצירה, וגיבוש קו מחשבתי צורות עבודה, לאיתי משנה פילוסופית העומדת מאחורי התערוכה, הוא טוען שציורי התערוכה משקפים את המושג החסידי [[נמנע הנמנעות]] בכך שאמנם הצופה בתערוכה מקבל צורת הסתכלות של ראיית דמותו של הרבי, אך דמותו של הרבי נשקפת רק מתוך כתמים, ובשל התאורה, והאפקטים המלווים את התערוכה הציור כלל לא נראה או שמכפיל את עצמו. 
 
התערוכה זכתה לסיקור נרחב בכלי התקשורת הישראלים.


==לקריאה נוספת==
==לקריאה נוספת==

תפריט ניווט