37,406
עריכות
אין תקציר עריכה תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד |
חלוקת קונטרסים (שיחה | תרומות) |
||
שורה 62: | שורה 62: | ||
::::::::::::::מה זאת אומרת "לא דיברתי על בעל המחלוקת"? בעל המחלוקת הוא שהעלה את כולם על העץ של שארית (ויתד) שכמובן יהיה להם מאד קשה עד מופרך לסגור את שארית (ויתד) או לא לתמוך בהם. לגבי הפרט הספציפי שסוכם על המשך רבנות עם הרב קנייבסקי ע"י הרב לנדא איני יודע (וא' מחב"ד טוען ששמע זאת בעצמו ממשפחת לנדא ומי יבוא בסוד ה'...) אך זה שהמשמעות הציבורית בזה שהמהלך נעשה בתמיכתו זה מילתא דפשיטא שהרי זה נעשה ע"י מזכיר המועצת של דגל (רובינשטיין) שהתנהלה על פיו ובפרט שצויין בהקשר לזה שזה נעשה אחרי שיחות עימו ובפרט שאחר כך קיבלם. אחזור ואומר שלדעתי יש כאן התעקשות להפוך כל אבן כדי להשאיר אותו מתנגד וכו' ואיני מבין האינטרס כלל וכלל. גם לא הבנתי איזה מין מקור הוא כיכר בקשר לפרטים היסטוריים שלפני עשרות שנים באיזה איזכור אגבי בכתבה.--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 20:49, כ"ד באדר ב', ה'תשפ"ב 20:49, 27 במרץ 2022 (UTC) | ::::::::::::::מה זאת אומרת "לא דיברתי על בעל המחלוקת"? בעל המחלוקת הוא שהעלה את כולם על העץ של שארית (ויתד) שכמובן יהיה להם מאד קשה עד מופרך לסגור את שארית (ויתד) או לא לתמוך בהם. לגבי הפרט הספציפי שסוכם על המשך רבנות עם הרב קנייבסקי ע"י הרב לנדא איני יודע (וא' מחב"ד טוען ששמע זאת בעצמו ממשפחת לנדא ומי יבוא בסוד ה'...) אך זה שהמשמעות הציבורית בזה שהמהלך נעשה בתמיכתו זה מילתא דפשיטא שהרי זה נעשה ע"י מזכיר המועצת של דגל (רובינשטיין) שהתנהלה על פיו ובפרט שצויין בהקשר לזה שזה נעשה אחרי שיחות עימו ובפרט שאחר כך קיבלם. אחזור ואומר שלדעתי יש כאן התעקשות להפוך כל אבן כדי להשאיר אותו מתנגד וכו' ואיני מבין האינטרס כלל וכלל. גם לא הבנתי איזה מין מקור הוא כיכר בקשר לפרטים היסטוריים שלפני עשרות שנים באיזה איזכור אגבי בכתבה.--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 20:49, כ"ד באדר ב', ה'תשפ"ב 20:49, 27 במרץ 2022 (UTC) | ||
:תשאל את משפחת לנדא (האורגנלית :-).. [[משתמש:א' מחב"ד|א' מחב"ד]] - [[שיחת משתמש:א' מחב"ד|שיחה]], 23:07, כ"ד באדר ב', ה'תשפ"ב | :תשאל את משפחת לנדא (האורגנלית :-).. [[משתמש:א' מחב"ד|א' מחב"ד]] - [[שיחת משתמש:א' מחב"ד|שיחה]], 23:07, כ"ד באדר ב', ה'תשפ"ב | ||
::חייל של המלך, משום מה לי זה נראה התעקשות לעשות אותו חסיד... נשמע לך הגיוני שנתייחס במקרה הזה באופן ספציפי כשונה מכל חתימה אחרת על פס"ד/מחאה? על כתבה האוהדת את חסידות חב"ד שזה הפרט היחיד שמופיע בה לא טוב נגיד שהיא לא מוסמכת? על הסכמה לפגישה אחרי שבועיים + מקור ברור על עזרתו להכשר שכנגד (ובלי מקור ברור על דעתו האמיתית) נגיד שהוא 'עזר למינוי'/'פעל שלום היסטורי'? והאם לדעתך צריך להוריד גם מהערך על [[יעקב ישראל קנייבסקי|אביו]] את פסקת 'עמידה בפרץ נגד המלחמה בחסידות' או ששם יש הבדל כלשהו? באמת שלא מפריע לי לעשות אותו חסיד, אבל לדעתי זה יגחך את הערך (והאתר) בעיני רבים הצופים מן הצד. אם לדעתך זו ההסתכלות הנכונה הייתי שמח שתחכימני אבל זה נראה יותר בכיוון של סחור סחור. בנושא כזה (ביקורת או אדם החשוד כמבקר) זקוקים למקורות שמאששים כל פרט כפי שכותבי הערך הרבים הבינו ויישמו עד עתה. בכל אופן ישר כח על ההתייחסות (הראשונה) לסיפור עם ר' משה לנדא, שאלתי הופנתה לפני שהיה ברור שא' מחב"ד מדבר על המקרה הזה (שאגב, כדאי ש{{א|א' מחב"ד|יכתוב}} בדיוק ממי שמע כדי שנוכל להכניס בהערה בערך) - בשירשור הקודם הוא לא ענה. ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 01:47 • כ"ה באדר ב' ה'תשפ"ב | |||
== הערה למכתב של קרליץ == | == הערה למכתב של קרליץ == |