נטע גרליצקי: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 21 בתים ,  26 בינואר 2021
שורה 41: שורה 41:
ע'פ משנתו של [[הרבי]] ב[[חינוך]] ובפרט בהשפעה בגיל הנוער, בענין המעלה הנחיצות והאופן הנדרש בקשר האישי והשיחות אישיות עם התלמיד.
ע'פ משנתו של [[הרבי]] ב[[חינוך]] ובפרט בהשפעה בגיל הנוער, בענין המעלה הנחיצות והאופן הנדרש בקשר האישי והשיחות אישיות עם התלמיד.


ולדוגמא במכתב{{הערה|[https://drive.google.com/file/d/1fbVTmckQKOupOrp8KWYGGNQHQWMtEtCg/view?usp=drivesdk מכתב לישיבת [[תומכי תמימים לוד]] בצורך ונחיצות בשיחות אישיות]}} לישיבת [[תומכי תמימים לוד]] (מכתב ה'רל) "והעיקר הדיבור עמהם בפרטיות..תועלת לא בערך יותר..שיחה באופן בלתי רשמי מזה הקרוב לתלמיד יותר ואשר לפניו יכול לגלות כל לבו, וק"ל".
ולדוגמא במכתב{{הערה|[https://drive.google.com/file/d/1fbVTmckQKOupOrp8KWYGGNQHQWMtEtCg/view?usp=drivesdk מכתב לישיבת תומכי תמימים לוד בצורך ונחיצות בשיחות אישיות]}} לישיבת [[תומכי תמימים לוד]] (מכתב ה'רל) "והעיקר הדיבור עמהם בפרטיות..תועלת לא בערך יותר..שיחה באופן בלתי רשמי מזה הקרוב לתלמיד יותר ואשר לפניו יכול לגלות כל לבו, וק"ל".


וכן ב[[מענה בכתב יד קודש]] בנושא{{הערה|[https://drive.google.com/file/d/1fOVTk7IwHm8DNzyQoX1tGDcLZ0pV93H_/view?usp=drivesdk מענה בכתב יד קודש בצורך במעלה ובאופן הנדרש לשיחות אישיות]}} "בכדי להשפיע על מי שהוא ובפרט על הנוער בתקופתנו - צריך להיות הדבור עמו כמה פעמים ובפרטיות הדרושה ובאופן שהזקוק להשפעה ירגיש עצמו חפשי '''להתוכח ולענות'''..אין כל אפשריות הנ"ל - עלול גם, חס ושלום להזיק.." וכן בעוד ריבוי מקומות.
וכן ב[[מענה בכתב יד קודש]] בנושא{{הערה|[https://drive.google.com/file/d/1fOVTk7IwHm8DNzyQoX1tGDcLZ0pV93H_/view?usp=drivesdk מענה בכתב יד קודש בצורך במעלה ובאופן הנדרש לשיחות אישיות]}} "בכדי להשפיע על מי שהוא ובפרט על הנוער בתקופתנו - צריך להיות הדבור עמו כמה פעמים ובפרטיות הדרושה ובאופן שהזקוק להשפעה ירגיש עצמו חפשי '''להתוכח ולענות'''..אין כל אפשריות הנ"ל - עלול גם, חס ושלום להזיק.." וכן בעוד ריבוי מקומות.


רואה ערך עליון (בחינוך בכלל ובעולם ההשפעה בפרט) ביצירת קשר האישי עם התלמיד ולא ח"ו כטפל. וסבור שההצלחה האמיתית לטווח ארוך בבחינת 'חנוך לנער ע'פ דרכו גם כי יזקין לא יסור ממנה' היא רק ע" י הסתכלות והתייחסות על כל תלמיד כאינדיבידואל הן בשיחה אחד על אחד והן בלימוד בהשגים וכל המסתעף.
רואה ערך עליון (בחינוך בכלל ובעולם ההשפעה בפרט) ביצירת קשר האישי עם התלמיד ולא ח"ו כטפל או כענין משני. וסבור שההצלחה האמיתית לטווח ארוך בבחינת 'חנוך לנער ע'פ דרכו גם כי יזקין לא יסור ממנה' היא רק ע" י הסתכלות והתייחסות על כל תלמיד כאינדיבידואל הן בשיחה אחד על אחד והן בלימוד בהשגים וכל המסתעף.


==לקריאה נוספת==
==לקריאה נוספת==
משתמש אלמוני

תפריט ניווט