יעקב בצלאל ז'ולטי: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 18: שורה 18:


בהתוועדות [[י"ט כסלו]] [[תשל"ח]] ב[[כפר חב"ד]], היה הנואם הראשי בהתוועדות.
בהתוועדות [[י"ט כסלו]] [[תשל"ח]] ב[[כפר חב"ד]], היה הנואם הראשי בהתוועדות.
בשנת [[תשל"ו]] שלח ל[[הרבי]] את ספרו "משנת יעב"ץ" וכתב בהקדמה:{{ציטוטון|לכבוד גאון ישראל וקדושו האדמו״ר שליט״א, מוגש בהוקרה ובהערצה. המחבר}}


לקראת [[י"א ניסן]] [[תשל"ט]] שלח מכתב ל[[הרבי]] בו כתב:
לקראת [[י"א ניסן]] [[תשל"ט]] שלח מכתב ל[[הרבי]] בו כתב:
{{ציטוט|מרכאות=כן|תוכן=בשם ירושלים כולה, הנני בזה להביע ברכתי לכ״ק אדמו״ר שליט״א מליובאוויטש. כ״ק אדמו״ר מליובאוויטש שליט״א אע״פ שלא נמצא בירושלים של מטה, נמצא בירושלים של מעלה. על הפסוק ״ירושלים הבנויה וגו׳״ אומרת הגמרא שהכוונה על ירושלים של מעלה ומטה שכולא חד. וירושלים מברכת את כ״ק אדמו״ר שליט״א בבריאות הנכונה, ולהגברת פעולותיו הקדושות עד למילוי משאלתו ביאת משיח צדקגו בקרוב ממש. כה לחי}}.
{{ציטוט|מרכאות=כן|תוכן=בשם ירושלים כולה, הנני בזה להביע ברכתי לכ״ק אדמו״ר שליט״א מליובאוויטש. כ״ק אדמו״ר מליובאוויטש שליט״א אע״פ שלא נמצא בירושלים של מטה, נמצא בירושלים של מעלה. על הפסוק ״ירושלים הבנויה וגו׳״ אומרת הגמרא שהכוונה על ירושלים של מעלה ומטה שכולא חד. וירושלים מברכת את כ״ק אדמו״ר שליט״א בבריאות הנכונה, ולהגברת פעולותיו הקדושות עד למילוי משאלתו ביאת משיח צדקנו בקרוב ממש. כה לחי}}.
 
כמו כן נלחם הרב ז'לוטי למען תיקון חוק [[מיהו יהודי]] כרצונו של [[הרבי]] והכריז על יום תענית במיוחד על זה, כמו כן הצטרף למערכה למען [[שלימות הארץ]] ופרסם פסק הלכתי בו כתב:{{ציטוטון|תבנא לדינא מכל האמור, יש איסור תורה להחזיר כל שעל מאדמת ארץ ישראל לצפרים}}.


==קישורים חיצוניים==
==קישורים חיצוניים==

תפריט ניווט