1,461
עריכות
שורה 38: | שורה 38: | ||
::::::אבל לפי מה שמצטייר שאחרי הויכוח הנה כנראה מיקולסקי לא החליט לבטל הגזרה, וע"כ שלח לו הבעש"ט את רח"י להזהרה וכו'. כי אי אפשר אחרת, שבקייץ תשי"ט יהי שני גזרות נפרדות על ידי אותו האדם ובנצחון של צד הבעש"ט וכו', וכו', לכן מוכרח לומר, כמו שיש מקורות שאומרים שאף שנצחו בויכוח עכ"ז הוא החליט להמשיך גזרה, ואז נשלח לו שליח להזהרה. | ::::::אבל לפי מה שמצטייר שאחרי הויכוח הנה כנראה מיקולסקי לא החליט לבטל הגזרה, וע"כ שלח לו הבעש"ט את רח"י להזהרה וכו'. כי אי אפשר אחרת, שבקייץ תשי"ט יהי שני גזרות נפרדות על ידי אותו האדם ובנצחון של צד הבעש"ט וכו', וכו', לכן מוכרח לומר, כמו שיש מקורות שאומרים שאף שנצחו בויכוח עכ"ז הוא החליט להמשיך גזרה, ואז נשלח לו שליח להזהרה. | ||
::::::לך יש ביאור אחר? [[משתמש:א' מחב"ד|א' מחב"ד]] - [[שיחת משתמש:א' מחב"ד|שיחה]], 15:50, ד' באלול, ה'תש"ף 15:50, 24 באוגוסט 2020 (UTC) | ::::::לך יש ביאור אחר? [[משתמש:א' מחב"ד|א' מחב"ד]] - [[שיחת משתמש:א' מחב"ד|שיחה]], 15:50, ד' באלול, ה'תש"ף 15:50, 24 באוגוסט 2020 (UTC) | ||
:::::::את הביאור שלי כתבתי למטה, ואני לא רואה שום צורך לטעון שמדובר באותו סיפור (שיטתך מזכירה לי – להבדיל כמובן – את הכופרים הטוענים שמעשה לקיחת שרה לפרעה ומעשה לקיחת שרה לאבימלך הם אותו סיפור...). בברכה, [[משתמש:בא מועד|בא מועד (אב"ק)]] • [[שיחת משתמש:בא מועד|שו"ת]] • ד' באלול ה'תש"ף ליצירה 15:53, 24 באוגוסט 2020 (UTC) | :::::::את הביאור שלי כתבתי למטה, ואני לא רואה שום צורך לטעון שמדובר באותו סיפור (שיטתך מזכירה לי – להבדיל כמובן – את הבלי הכופרים הטוענים שמעשה לקיחת שרה לפרעה ומעשה לקיחת שרה לאבימלך הם אותו סיפור...). בברכה, [[משתמש:בא מועד|בא מועד (אב"ק)]] • [[שיחת משתמש:בא מועד|שו"ת]] • ד' באלול ה'תש"ף ליצירה 15:53, 24 באוגוסט 2020 (UTC) | ||
== הפסקה שרפת התלמוד == | == הפסקה שרפת התלמוד == |
עריכות