Moshiach Times (גליון): הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ
שורה 22: שורה 22:
==הוראות הרבי==
==הוראות הרבי==
הרבי התייחס באופן מיוחד לציורים ולמשמעות של המסרים שהם מעבירים, במיוחד בדף השער - אותו הגיה הרבי בדקדקנות מידי גליון. להלן לקט מהוראות הרבי בקשר לציורים שהופיעו על השער:
הרבי התייחס באופן מיוחד לציורים ולמשמעות של המסרים שהם מעבירים, במיוחד בדף השער - אותו הגיה הרבי בדקדקנות מידי גליון. להלן לקט מהוראות הרבי בקשר לציורים שהופיעו על השער:
*להימנע מפרופורציות מעוותות בציורי קומיקס, וביחס לילדים, ככל שמדובר בדמות יותר טבעית ונורמלית - הדבר עדיף{{הערה|רישומה של שנה עמוד 269.}}
*להימנע מפרופורציות מעוותות בציורי קומיקס, וביחס לילדים, ככל שמדובר בדמות יותר טבעית ונורמלית - הדבר עדיף{{הערה|רישומה של שנה עמוד 269.}}.
*להקפיד על ייצוג של בנים ובנות בכל ציור בכריכה
*להקפיד על ייצוג של בנים ובנות בכל ציור בכריכה.
*ציור [[לוחות מרובעות]]{{הערה|כולל ניצול הזדמנות לצייר אותם באופן נכון גם כשלא חייבים לצייר זאת.}}
*ציור [[לוחות מרובעות]]{{הערה|כולל ניצול הזדמנות לצייר אותם באופן נכון גם כשלא חייבים לצייר זאת.}}.
*הימנעות מדמויות לא טהורות
*הימנעות מדמויות לא טהורות.
*התייחסות פרטנית לכל ההלכות הקשורות לציור{{הערה|כך לדוגמא הורה הרבי בראש השנה שהציור של השופר בראש השנה לא יכול להיות בשדה ובאלול - הוא צריך להיות עם תפילין, בחג הפסח לצייר דווקא מצות שמורות עבודת יד, ובפורים: מתנות לאביונים - לעניים דווקא, ולא למוסדות וכדומה, ואמירת 'ועל הניסים' כחלק ממצוות החג. החנוכיה צריכה להופיע דווקא באמצע הציור, שהרי היא לפרסומי ניסא, צריכים להופיע גם סביבון ושיראו את כל שמונת הנרות, ועוד. ראו [http://www.teshura.com/Groner-Porush%20-%20Sivan%2023%2C%205776.pdf בקישור זה בעמוד 4] ובקישורים המופיעים בסוף הערך.}}
*התייחסות פרטנית לכל ההלכות הקשורות לציור{{הערה|כך לדוגמא הורה הרבי בראש השנה שהציור של השופר בראש השנה לא יכול להיות בשדה ובאלול - הוא צריך להיות עם תפילין, בחג הפסח לצייר דווקא מצות שמורות עבודת יד, ובפורים: מתנות לאביונים - לעניים דווקא, ולא למוסדות וכדומה, ואמירת 'ועל הניסים' כחלק ממצוות החג. החנוכיה צריכה להופיע דווקא באמצע הציור, שהרי היא לפרסומי ניסא, צריכים להופיע גם סביבון ושיראו את כל שמונת הנרות, ועוד. ראו [http://www.teshura.com/Groner-Porush%20-%20Sivan%2023%2C%205776.pdf בקישור זה בעמוד 4] ובקישורים המופיעים בסוף הערך.}}.
*כאשר מופיעים דמויות של אנשים בוגרים, לפחות לאחד מהם צריך להיות זקן מלא
*כאשר מופיעים דמויות של אנשים בוגרים, לפחות לאחד מהם צריך להיות זקן מלא.


==מדורים==
==מדורים==
2,357

עריכות

תפריט ניווט