נסים קרליץ: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 1,877 בתים ,  12 באוגוסט 2020
מאין תקציר עריכה
שורה 38: שורה 38:


==קשריו עם חסידות חב"ד==
==קשריו עם חסידות חב"ד==
הרב יהושע תנחום קסטל הוא קרוב משפחתו של הרב קרליץ, הרב קרליץ שמר על קשר קרוב עם משפחת קסטל, כך למשל הגיע לחתונתו של הרב [[אברהם מרדכי קסטל]] בכפר חב"ד, ולשמחות משפחתיות נוספות.
ב[[תמוז]] [[תש"ע]] יצאו הרב קרליץ והרב [[אהרן יהודה לייב שטיינמן]]  במכתב תמיכה לרב [[יוסף יצחק בלינוב]], בו הם מכנים את חותנו הרב [[משה לנדא]] "גאב"ד עירנו" ומכירים בו כרב העיר, למרות שבשנת [[תשמ"ו]] הם לא התערבו בנושא גלויות מחשש ראשי המתנגדים{{הערת שוליים|1=[http://old2.ih.chabad.info/index.php?url=article_he&id=55849 לקריאת המכתב].}}.
הרב [[יעקב חביב]] סיפר שכשפעם אחת הביא צעירה לגיור בבית דינו של הרב קרליץ, ציין בפני את העובדה שהצעירה לומדת תניא וספרי חסידות, הרב קרליץ ענה לו ש"זה שלומדת תניא זה לימוד מיוחד שמחזק האמונה, והוא חלק חשוב בהליך הגיור''.
הרב קרליץ נפגש מספר פעמים עם רבני [[מרכז רבני אירופה]].
לקראת הכינוס 'שלושים לקדושים' לזכר שלוחי הרבי להודו [[גבריאל נוח ורבקה הולצברג]] הי"ד נפגשה עמו משלחת רבני חב"ד בראשות הרב [[מרדכי שמואל אשכנזי]] להזמינו לכינוס.
בשנת תשע"ג חתם על קריאה ללמוד ב[[שולחן ערוך אדמו"ר הזקן]]{{הערה|[http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=73978 אדמו"רים וראשי ישיבות בקריאה ללימוד שו"ע אדה"ז]}}.


==ספריו==
==ספריו==
11,340

עריכות

תפריט ניווט