1,449
עריכות
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 17: | שורה 17: | ||
*הרבי מעורר אשר בכל מקום ומקום שבו ישנו ה"[[צבאות השם]]" ינצלו את ימי ההכנה לזמן מתן תורתינו על ידי ההוספה בכל עניני תורה ומצותיה ובמיוחד - הוספה ב[[אהבת ישראל]] ו[[אחדות ישראל]]. | *הרבי מעורר אשר בכל מקום ומקום שבו ישנו ה"[[צבאות השם]]" ינצלו את ימי ההכנה לזמן מתן תורתינו על ידי ההוספה בכל עניני תורה ומצותיה ובמיוחד - הוספה ב[[אהבת ישראל]] ו[[אחדות ישראל]]. | ||
*הרבי מעורר אשר כל ישראל "אנשים נשים וטף" יתאספו ל[[התוועדות]] רעים - אנשים לחוד ונשים לחוד על מנת לאחד את כל ישראל מתוך [[אהבת ישראל]] ו[[אחדות ישראל]]. | *הרבי מעורר אשר כל ישראל "אנשים נשים וטף" יתאספו ל[[התוועדות חסידית|התוועדות]] רעים - אנשים לחוד ונשים לחוד על מנת לאחד את כל ישראל מתוך [[אהבת ישראל]] ו[[אחדות ישראל]]. | ||
*הרבי מעורר אשר בימי "בין המצרים" בכלל ובפרטי פרטיות החל מהשבת שלפני [[תשעה באב]] יש להוסיף ביתר שאת וביתר עז ב(ציון) במשפט (תפדה): היינו לימוד הלכות בתורה בכלל ובמיוחד הלכות בית הבחירה. (ושבי') בצדקה: הוספה בנתינת ה[[צדקה]] יותר מכפי הרגילות. מציע: 1) בקשר לתלמידי הישיבות - מזמן לזמן יתקיימו "[[בחינות]]" לבחון את רמת הלימוד והידיעה שבתורה. 2) בקשר לבעלי עסקים - אשר כל אחד ואחת מישראל אנשים נשים וטף יקיימו את הוראת המשנה "[[עשה לך רב]]" ומזמן לזמן יבואו אליו כדי לעמוד ל"מבחן" בנוגע למעמדם ומצבם בעבודת ה'. | *הרבי מעורר אשר בימי "בין המצרים" בכלל ובפרטי פרטיות החל מהשבת שלפני [[תשעה באב]] יש להוסיף ביתר שאת וביתר עז ב(ציון) במשפט (תפדה): היינו לימוד הלכות בתורה בכלל ובמיוחד הלכות בית הבחירה. (ושבי') בצדקה: הוספה בנתינת ה[[צדקה]] יותר מכפי הרגילות. מציע: 1) בקשר לתלמידי הישיבות - מזמן לזמן יתקיימו "[[בחינות]]" לבחון את רמת הלימוד והידיעה שבתורה. 2) בקשר לבעלי עסקים - אשר כל אחד ואחת מישראל אנשים נשים וטף יקיימו את הוראת המשנה "[[עשה לך רב]]" ומזמן לזמן יבואו אליו כדי לעמוד ל"מבחן" בנוגע למעמדם ומצבם בעבודת ה'. | ||
שורה 23: | שורה 23: | ||
*הרבי מעורר אשר בהתאם לשנה הבאה ([[תשמ"ז]]) היא שנת השמיטה, מצוה לפרסם בכל מקום ומקום אודות התקנה דעשיית פרוזבול לפני [[ראש השנה]] של שביעית. מציע שטוב ונכון לעשות את הפורזבול מיד אחר התרת נדרים. | *הרבי מעורר אשר בהתאם לשנה הבאה ([[תשמ"ז]]) היא שנת השמיטה, מצוה לפרסם בכל מקום ומקום אודות התקנה דעשיית פרוזבול לפני [[ראש השנה]] של שביעית. מציע שטוב ונכון לעשות את הפורזבול מיד אחר התרת נדרים. | ||
*הרבי עורר אשר ראוי ונכון שבכל מקום ומקום יערכו [[התוועדות|התוועדויות]] "בימי סגולה" ([[ט"ו [[אלול]] תרנ"ז|ט"ו אלול]]-[[ח"י [[אלול]] קה"ת|ח"י אלול]]) עבור כל אחינו בני ישראל, והדגשה מיוחדת יהיה בנוגע לחיזוק האמונה בביאת ה[[משיח]]. ובמקומות אשר מסיבות לא יספיקו לערוך התוועדויות אלו לפני ח"י [[אלול]] - ישלימו זאת לאחרי ח"י אלול, בסמיכות הכי אפשרי ובאופן ד"כפליים לתושי'". | *הרבי עורר אשר ראוי ונכון שבכל מקום ומקום יערכו [[התוועדות חסידית|התוועדויות]] "בימי סגולה" ([[ט"ו [[אלול]] תרנ"ז|ט"ו אלול]]-[[ח"י [[אלול]] קה"ת|ח"י אלול]]) עבור כל אחינו בני ישראל, והדגשה מיוחדת יהיה בנוגע לחיזוק האמונה בביאת ה[[משיח]]. ובמקומות אשר מסיבות לא יספיקו לערוך התוועדויות אלו לפני ח"י [[אלול]] - ישלימו זאת לאחרי ח"י אלול, בסמיכות הכי אפשרי ובאופן ד"כפליים לתושי'". | ||
*ב[[י"ג בכסלו]] [[תשמ"ו]] פסק בית המשפט הפדרלי ב[[ארצות הברית]] אשר - [[הרבי]] - לא יוזמן להעיד בקשר למשפט הספרים. | *ב[[י"ג בכסלו]] [[תשמ"ו]] פסק בית המשפט הפדרלי ב[[ארצות הברית]] אשר - [[הרבי]] - לא יוזמן להעיד בקשר למשפט הספרים. |
עריכות