שיחת משתמש:כתית למאור/ארכיון חורף תשע"ז: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 99: שורה 99:
::::[[משתמש:להתראות|להתראות]], אתה מתחיל להגזים... המשפט '''הראשון''' שכתבתי כאן הוא שיש גירסה אחרת, ואני מעדיף אותה כי היא מסתדרת מבחינה הגיונית. לא בניתי עובדות לבד, ובטח שלא סתרתי עדויות. ערערתי עליהן, ומחמת הערעור יש להורידן - לדעתי - להערת שוליים. כך היינו נוהגים בכל ערך אחר.--[[משתמש:5778|8775 - משיח נאו!]] -- [[שיחת משתמש:5778|פארבריינגען]] ג' בכסלו ה'תשע"ז 21:25, 3 בדצמבר 2016 (UTC)
::::[[משתמש:להתראות|להתראות]], אתה מתחיל להגזים... המשפט '''הראשון''' שכתבתי כאן הוא שיש גירסה אחרת, ואני מעדיף אותה כי היא מסתדרת מבחינה הגיונית. לא בניתי עובדות לבד, ובטח שלא סתרתי עדויות. ערערתי עליהן, ומחמת הערעור יש להורידן - לדעתי - להערת שוליים. כך היינו נוהגים בכל ערך אחר.--[[משתמש:5778|8775 - משיח נאו!]] -- [[שיחת משתמש:5778|פארבריינגען]] ג' בכסלו ה'תשע"ז 21:25, 3 בדצמבר 2016 (UTC)
:::::מר {{א|5778}} היקר, 1. יש קשר לשאלה לא קשורה. 2. עדות מוכחשת, שלא נתפרסמה בשום מקום (מלבד הקובץ של אוירכמן) אינה מקור אנציקלופדי. 3. לדעתי רוב מוחלט של העורכים בחב"דפדיה אינם "שמחים" כאשר מישהו נחסם, אך כאשר מישהו מתעקש על דברים מסוימים שהקהילה מתנגדת להם, אזי הוא נחשב מטריד, וככזה יש סיכוי שישנם החפצים בסילוקו. באופן אישי, אינני חושב שמומלץ שתימלט ממקום זה, כיוון שמוחזקני עליך, שכבנם של גדולים מטרותיך הינן אך ורק בכדי להגדיל תורה ולהאדירה, ולהפיץ את מעינות החסידות חוצה. ועל כן, בטוחני שתוכל למלאות את ערכי הנגלה והחסידות בטוב טעם, בכשרונותיך המעולים. וחבל שהנך מדשדש בביצה עכורה זו (אם אתה באמת מעוניין לשנות דברים נפיצים, בקש זאת מא' ממפעילי המערכת או שתשאל את חברי הועדה הרוחנית). ובנוגע למה שכתבת, ה"חרטה על העבר" נוגעת פחות מאשר ה"קבלה על העתיד", בברכת הצלחה רבה, ושבוע טוב ומבורך, משיח נאו! • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 23:30, ג' בכסלו, ה'תשע"ז ''<font size="1">(3 בדצמ' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
:::::מר {{א|5778}} היקר, 1. יש קשר לשאלה לא קשורה. 2. עדות מוכחשת, שלא נתפרסמה בשום מקום (מלבד הקובץ של אוירכמן) אינה מקור אנציקלופדי. 3. לדעתי רוב מוחלט של העורכים בחב"דפדיה אינם "שמחים" כאשר מישהו נחסם, אך כאשר מישהו מתעקש על דברים מסוימים שהקהילה מתנגדת להם, אזי הוא נחשב מטריד, וככזה יש סיכוי שישנם החפצים בסילוקו. באופן אישי, אינני חושב שמומלץ שתימלט ממקום זה, כיוון שמוחזקני עליך, שכבנם של גדולים מטרותיך הינן אך ורק בכדי להגדיל תורה ולהאדירה, ולהפיץ את מעינות החסידות חוצה. ועל כן, בטוחני שתוכל למלאות את ערכי הנגלה והחסידות בטוב טעם, בכשרונותיך המעולים. וחבל שהנך מדשדש בביצה עכורה זו (אם אתה באמת מעוניין לשנות דברים נפיצים, בקש זאת מא' ממפעילי המערכת או שתשאל את חברי הועדה הרוחנית). ובנוגע למה שכתבת, ה"חרטה על העבר" נוגעת פחות מאשר ה"קבלה על העתיד", בברכת הצלחה רבה, ושבוע טוב ומבורך, משיח נאו! • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 23:30, ג' בכסלו, ה'תשע"ז ''<font size="1">(3 בדצמ' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
::::::טענתך השניה אינה נכונה. ברור ופשוט שקובץ המלקט מענות של הרבי בנידון יכול לשמש כמקור אנציקלופדי, אלא א"כ תוכיח אחרת. אם אתה דווקא מעוניין בעדות נוספת, תמצא אותה בבלוג של רי"מ על לייבל. אגב, לדבריך ש"נחמן אמר" ודאי שאין כל מקור אנציקלופדי.--[[משתמש:5778|8775 - משיח נאו!]] -- [[שיחת משתמש:5778|פארבריינגען]] ג' בכסלו ה'תשע"ז 23:40, 3 בדצמבר 2016 (UTC)


==בערך [[פה]]==
==בערך [[פה]]==
271

עריכות

תפריט ניווט