175
עריכות
שורה 9: | שורה 9: | ||
::אני מסכים לגמרי עם [משתמש:מיכאל א|]]. גם לדעתי תמיד כדאי ואפילו רצוי להוסיף תאריך לועזי - אולי בסוגריים - אחרי התאריך העברי. כמעט ולא עשיתי את זה בגלל עצלות, לא בגלל סיבה אחרת. [[משתמש:חסיד|חסיד]] אתה חושב על סיבה ספציפית למה זה לא כדאי? --[[משתמש:chabadnik|chabadnik]] - [[שיחת משתמש:chabadnik|שיחה]] 17:56, 9 יוני 2009 (EDT) | ::אני מסכים לגמרי עם [משתמש:מיכאל א|]]. גם לדעתי תמיד כדאי ואפילו רצוי להוסיף תאריך לועזי - אולי בסוגריים - אחרי התאריך העברי. כמעט ולא עשיתי את זה בגלל עצלות, לא בגלל סיבה אחרת. [[משתמש:חסיד|חסיד]] אתה חושב על סיבה ספציפית למה זה לא כדאי? --[[משתמש:chabadnik|chabadnik]] - [[שיחת משתמש:chabadnik|שיחה]] 17:56, 9 יוני 2009 (EDT) | ||
:::כן, מבחינה הלכתית זה בעייתי מאד וחלק מהפוסקים רואים בזה חשש "אביזריהו דעבודה זרה"!. [[משתמש:חסיד|חסיד]] [[חב"ד]]* [[אידישעפדיה]] | :::כן, מבחינה הלכתית זה בעייתי מאד וחלק מהפוסקים רואים בזה חשש "אביזריהו דעבודה זרה"!. [[משתמש:חסיד|חסיד]] [[חב"ד]]* [[אידישעפדיה]] | ||
:::מבחינה הלכתית זה אולי בעייתי בעיני חלק מהפוסקים, אך מעשה רב איתא לן, דחזינן כמעשה דבכל יומא נפיק איגרתא מבי מלכא בתאריך לועזי כדבר הרגיל. | |||
:::כאמור, הרבי לא חשש כלל להוציא מכתבים עם תאריך לועזי. [[משתמש:מיכאל א|מיכאל א]] | |||
==תרומות יפות מאוד== | ==תרומות יפות מאוד== |
עריכות