חברת תהלים העולמית: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ
החלפת טקסט – "רחמים " ב־"רחמים "
אין תקציר עריכה
מ (החלפת טקסט – "רחמים " ב־"רחמים ")
שורה 35: שורה 35:
מידי שנה, ביום הראשון של [[חג השבועות]] יערכו סעודת מצווה ויוסיפו באמירת תהלים. בכך גם יציינו את יום ההילולא של דוד המלך.
מידי שנה, ביום הראשון של [[חג השבועות]] יערכו סעודת מצווה ויוסיפו באמירת תהלים. בכך גם יציינו את יום ההילולא של דוד המלך.


ביום השני של סליחות בשנת היסוד, [[תש"ב]], שלח [[הרבי]] פתק לרב אליעזרוב ש"על פי הצעת {{מונחון|כ"ק מו"ח אדמו"ר שליט"א|אדמו"ר הריי"צ}}, הנה הודענו פה אשר חברת תהלים העולמית בירושלים בליל הושענא רבה תעורר רחמים לקבל פתקאות טבין, ולמחר ביום הושענא רבה תעשה "מי שברך" בעד כל חברות תהלים שבעולם וחברים יחידים". על פי אותה בקשה יום [[הושענא רבה]] נקבע כיום תפילה לכל חברי חברות תהלים בעולם, והרבי בעצמו היה שולח שמות של אנשים כדי שחברת התהלים תתפלל עליהם. באחת השנים צירף הרבי לשמות את שם אביו [[רבי לוי יצחק שניאורסון]] שיתפללו ויאמרו [[משניות]] לעילוי נשמתו, ושם אמו [[הרבנית חנה]] שיתפללו לרפואתה.
ביום השני של סליחות בשנת היסוד, [[תש"ב]], שלח [[הרבי]] פתק לרב אליעזרוב ש"על פי הצעת {{מונחון|כ"ק מו"ח אדמו"ר שליט"א|אדמו"ר הריי"צ}}, הנה הודענו פה אשר חברת תהלים העולמית בירושלים בליל הושענא רבה תעורר [[רחמים]] לקבל פתקאות טבין, ולמחר ביום הושענא רבה תעשה "מי שברך" בעד כל חברות תהלים שבעולם וחברים יחידים". על פי אותה בקשה יום [[הושענא רבה]] נקבע כיום תפילה לכל חברי חברות תהלים בעולם, והרבי בעצמו היה שולח שמות של אנשים כדי שחברת התהלים תתפלל עליהם. באחת השנים צירף הרבי לשמות את שם אביו [[רבי לוי יצחק שניאורסון]] שיתפללו ויאמרו [[משניות]] לעילוי נשמתו, ושם אמו [[הרבנית חנה]] שיתפללו לרפואתה.


== הפסקת וחידוש פעילות החברה ==
== הפסקת וחידוש פעילות החברה ==

תפריט ניווט