12,050
עריכות
מ (הדגשה בפתיח) |
מ (החלפת טקסט – " ב"ה " ב־" ברוך הוא ") |
||
שורה 3: | שורה 3: | ||
כל אחת מארבע החיות הנ"ל כלול אף הוא מארבעה פנים כנ"ל - פני "אדם", פני "אריה" כו', וכל פן כלול אף הוא מארבעה כנ"ל. | כל אחת מארבע החיות הנ"ל כלול אף הוא מארבעה פנים כנ"ל - פני "אדם", פני "אריה" כו', וכל פן כלול אף הוא מארבעה כנ"ל. | ||
הטעם הוא, כי כל ענין ועבודת חיות המרכבה היא בשביל שתהיינה "נושאות את הכסא" למעלה מעלה, זאת אומרת, ש[[עולם הבריאה]] שהוא בחינת כסא הכבוד עם ה"דמות כמראה אדם" שעל הכסא - ה[[ספירות]] ב[[עולם האצילות]], שיעלו אל דרגה עליונה בחינת "כי לא אדם הוא" - [[אור אין סוף]] | הטעם הוא, כי כל ענין ועבודת חיות המרכבה היא בשביל שתהיינה "נושאות את הכסא" למעלה מעלה, זאת אומרת, ש[[עולם הבריאה]] שהוא בחינת כסא הכבוד עם ה"דמות כמראה אדם" שעל הכסא - ה[[ספירות]] ב[[עולם האצילות]], שיעלו אל דרגה עליונה בחינת "כי לא אדם הוא" - [[אור אין סוף]] ברוך הוא שלמעלה מאצילות, וזאת בכדי להמשיך ולעשות שבחינת האדם העליון שעל הכסא יהיה בבחינת ביטול והתכללות, ולא ישתלשלו מהספירות (אדם) - בחינת ענפין מתפרדין ח"ו. | ||
והיות שהחיות כלולים גם מבחינת פני אדם, על כן הם נושאים את הכסא עם ה"דמות כמראה אדם" שעליו - למעלה, להמשיך משם בחינת ביטול והתכללות. | והיות שהחיות כלולים גם מבחינת פני אדם, על כן הם נושאים את הכסא עם ה"דמות כמראה אדם" שעליו - למעלה, להמשיך משם בחינת ביטול והתכללות. |