מעלי קבצים, highauser
5,403
עריכות
(←כמה הערות: פסקה חדשה) |
|||
שורה 42: | שורה 42: | ||
::ברור שהבעל שם טוב היה ניצוץ משיח, וכשיש לזה מקור כזה אז עוד יותר טוב, וכשזה קשור לתורת החסידות שהיא תורתו של משיח ותורת הגאולה עוד יותר טוב. למה שלא יהיה קשור? --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ל' בסיוון ה'תשע"ו, למניינם 00:31, 6 ביולי 2016 (UTC) | ::ברור שהבעל שם טוב היה ניצוץ משיח, וכשיש לזה מקור כזה אז עוד יותר טוב, וכשזה קשור לתורת החסידות שהיא תורתו של משיח ותורת הגאולה עוד יותר טוב. למה שלא יהיה קשור? --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ל' בסיוון ה'תשע"ו, למניינם 00:31, 6 ביולי 2016 (UTC) | ||
:::השאלה היא אם הכוונה לניצוץ משיח שעליו מדובר בערך (שא"כ קצת צ"ע הרי זה ישנו בכל יהודי, ומה החידוש בו), או שהכוונה היא שאצלו האיר ענין הגאולה וכד'. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 07:17, ל' בסיוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו | :::השאלה היא אם הכוונה לניצוץ משיח שעליו מדובר בערך (שא"כ קצת צ"ע הרי זה ישנו בכל יהודי, ומה החידוש בו), או שהכוונה היא שאצלו האיר ענין הגאולה וכד'. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 07:17, ל' בסיוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו | ||
::::כמובן שתגובת 'ק.א.משיח' היא טענה אלימתא, שהרי היותו של הבעש"ט ניצוץ משיח בפשטות הכוונה להיותו ניצוץ ממשיח הכללי ושייך לערך [[משיח]] ולא לערך זה הדן בניצוצי משיח שבכל אחד מישראל.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:48, 6 ביולי 2016 (UTC) | |||
== כמה הערות == | == כמה הערות == |