צעירי אגודת חב"ד בישראל: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(←‏יושבי ראש: ויקיזציה)
(←‏הנהלת הארגון: ויקיזציה)
שורה 90: שורה 90:
*הרב [[ישראל לייבוב]] - מהקמת הארגון ועד שנת [[תשנ"ד]].
*הרב [[ישראל לייבוב]] - מהקמת הארגון ועד שנת [[תשנ"ד]].
*הרב [[יוסף יצחק אהרונוב]] - משנת [[תשנ"ד]] ועד להדחתו בעקבות [[הרשעה פלילית]] וכניסתו לכלא בשנת [[תשע"ו]].
*הרב [[יוסף יצחק אהרונוב]] - משנת [[תשנ"ד]] ועד להדחתו בעקבות [[הרשעה פלילית]] וכניסתו לכלא בשנת [[תשע"ו]].
במאמר שפירסם מנהל אגף סניפים בצא"ח הרב נפתלי ליפסקר ביום שני י"ד סיון התשע"ו הוא גילה לציבור שתי פרטים לא ידועים ועלומים:
א. הרב אהרונוב מונה על ידי הרבי עצמו עוד בחייו של הרב לייבוב שכנראה מדבריו הודח עוד לפני כן בצורה חשאית על ידי הרבי ובנוכחות שתי מזכיריו של הרבי בתאריך שלא פורסם על ידיו (הרב לייבוב נפטר רק בשנת תשנ"ד) והרבי אף הודיע ששינוי יוכל להיות רק "מכאן" כלומר הרבי גם מחק את האופציה להחלפתו עד עולם גם לאחר ה-120 של הרב אהרונוב.
ב. הרב אהרונוב ממשיך לנהל את צעירי אגודת חב"ד בדרך עלומה מכלא חרמון במסירות נפש תוך שהוא מבין שהוא עלול להפסיד את חופשת השליש על התנהגות טובה.
הרב מנדי ירוסלבסקי אישר את הדברים לקבוצת הוואטסאפ "חדשות חב"ד" במילים הבאות:
"אם אני לא טועה נקרא יו"ר לפני פטירת הרב לייבוב"
"תוכן היחידות הזו היתה גם היתה.זה יחידות למזכירים שהרבי ביקש שתוכנה יעובר לאהרונוב ירוסלבסקי ולהבדיל בין החיים לחיים לקפלן ע"ע ושעוד לפני השבת בארץ שיודיעו שקיבלו את תוכן היחידות מהרב בנימין קליין ע"ה" (הטעויות הלשוניות במקור)
להלן הציטוט המדוייק והקישור:
http://www.col.org.il/חדשות_חבד_נחישות_ודבקות_במטרה_הרב_נפתלי_ליפסקר_97733.html
"מי שמכיר את הרב יוסף יצחק אהרונוב יודע, שסיפור עצירת המטוס על מסלול ההמראה, אופייני לו כל כך. שמעבר לתכונות האישיות, לטוב ולמוטב, נחישותו ודבקותו בהוראות הרבי, הן חד משמעיות ולא ניתנות להזזה. לא בכדי הוא קיבל גיבוי כה עוצמתי ונדיר מהרבי לאורך כל דרכו, עד שביחידות עם שני המזכירים המשב"ק, הרבי הגדיל וקבע בעצמו - "הוא יו"ר צאגו"ח, ואף אחד לא יכול לשנות זאת אלא מכאן"!
ואכן, גם בימים אלו, בתנאים שניתן להגדירם 'בלתי אפשריים לחלוטין', הוא ממשיך בנחישות לבצע את שליחותו באופן שעוד יסופר וידובר בו בבוא היום..."


=== חברי האגודה שכיהנו במשך השנים===
=== חברי האגודה שכיהנו במשך השנים===
משתמש אלמוני

תפריט ניווט