ארגון הפנסאים: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
←‏ביקורת: מחיקת מילים קטועות
אין תקציר עריכה
(←‏ביקורת: מחיקת מילים קטועות)
שורה 14: שורה 14:


==ביקורת==
==ביקורת==
פעולות הארגון  שנויות במחלוקת וזכו לביקורת נוקבת מצד מנהל הארגון הוותיק [[צבאות השם ארץ הקודש]] בראשות הרב [[דוד נחשון]] הפועל עם ילדים ברחבי הארץ עוד משנות המ"מים בברכת ובעידוד הרבי.{{הערה|1=[http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=79116 הרב נחשון: אין לאיש רשות להשתמש בשם צבאות ה'].}}. לדעת ראשי הארגון, מעולם הרבי לא הפקיד את הפעילות של [[צבאות ה']] בידיו שלה רב נחשון בלבד, ולכל אחד הרוצה לפעול עם ילדים במסגרת חב"דית יש רשות להשתמש בסמלי צבאות ה' ובשם הארגון, והפעילות מתקיימת על מנת לתת אלטרנטיבה למשפחות המעוניינות שבנם ישתתף בפעילות שלא מזהה את הרבי כמשיח באופן מוצהר, אך מנגד{{הבהרה}}.
פעולות הארגון  שנויות במחלוקת וזכו לביקורת נוקבת מצד מנהל הארגון הוותיק [[צבאות השם ארץ הקודש]] בראשות הרב [[דוד נחשון]] הפועל עם ילדים ברחבי הארץ עוד משנות המ"מים בברכת ובעידוד הרבי.{{הערה|1=[http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=79116 הרב נחשון: אין לאיש רשות להשתמש בשם צבאות ה'].}}. לדעת ראשי הארגון, מעולם הרבי לא הפקיד את הפעילות של [[צבאות ה']] בידיו של הרב נחשון בלבד, ולכל אחד הרוצה לפעול עם ילדים במסגרת חב"דית יש רשות להשתמש בסמלי צבאות ה' ובשם הארגון, והפעילות מתקיימת על מנת לתת אלטרנטיבה למשפחות המעוניינות שבנם ישתתף בפעילות שלא מזהה את הרבי כמשיח באופן מוצהר.


בשנת [[תשע"ו]] החל הארגון באופן עקרוני ומכוון להשתמש בכל פרסומיו בלוגו של צבאות ה', ולכנות את הילדים המשתתפים בפעילויות בשם 'חיילי צבאות השם'.
בשנת [[תשע"ו]] החל הארגון באופן עקרוני ומכוון להשתמש בכל פרסומיו בלוגו של צבאות ה', ולכנות את הילדים המשתתפים בפעילויות בשם 'חיילי צבאות השם'.
232

עריכות

תפריט ניווט