31,557
עריכות
שורה 40: | שורה 40: | ||
{{ציטוט|מרכאות=כן|תוכן=מן הכתב אפשר להכיר במהותו של הכותב לא רק בטבעי מידותיו, אם הוא בעל התפעלות או מיושב אלא גם במעלת שכלו ומהלך נפשו . . בגוף ועצם התמונה של האות יש צורה עצמית . . אשר בה ועל ידה יכולים להכיר במעלת הכותב וחסרונותיו...|מקור=[http://www.hebrewbooks.org/pagefeed/hebrewbooks_org_19830_30.pdf ספר המאמרים תרצ"ד, מאמר ד"ה 'ואני תפילתי' עמ' 624]}} | {{ציטוט|מרכאות=כן|תוכן=מן הכתב אפשר להכיר במהותו של הכותב לא רק בטבעי מידותיו, אם הוא בעל התפעלות או מיושב אלא גם במעלת שכלו ומהלך נפשו . . בגוף ועצם התמונה של האות יש צורה עצמית . . אשר בה ועל ידה יכולים להכיר במעלת הכותב וחסרונותיו...|מקור=[http://www.hebrewbooks.org/pagefeed/hebrewbooks_org_19830_30.pdf ספר המאמרים תרצ"ד, מאמר ד"ה 'ואני תפילתי' עמ' 624]}} | ||
עם זאת, הרבי בעצמו במכתבו ל[[פרזידנט (תואר כבוד)|פרזידנט]] של [[מדינת ישראל]] מר [[שניאור זלמן שז"ר]] כתב ש{{ציטוטון|מוכרחני להודות, שלולא קראי במכתבו בפירוש שהמנתח זולת הכתב יד לא ידע דבר על בעל הכתב יד ולולא הכירי את כבודו | עם זאת, הרבי בעצמו במכתבו ל[[פרזידנט (תואר כבוד)|פרזידנט]] של [[מדינת ישראל]] מר [[שניאור זלמן שז"ר]] כתב ש{{ציטוטון|מוכרחני להודות, שלולא קראי במכתבו בפירוש שהמנתח זולת הכתב יד לא ידע דבר על בעל הכתב יד ולולא הכירי את כבודו אישית, לא הייתי מאמין באפשריות הדבר}}{{הערה|המכתב מתאריך ט"ז מנחם אב תשי"ט, נדפס בחוברת '[[צדיק למלך]]' ח"ו עמוד 110.}}. היינו שבאופן כללי הרבי לא מייחס אמינות רבה כל כך לענף הגרפולוגיה. | ||
==גרפולוגים חסידי חב"ד== | ==גרפולוגים חסידי חב"ד== |
עריכות