שופר אסוסיאיישן דאמריקה: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
מ (תיקון הקצרמר)
אין תקציר עריכה
שורה 4: שורה 4:


== פעילות הארגון ==
== פעילות הארגון ==
פעילות הארגון התמקדה בפרסום מודעות בעיתונות, בעיקר ב[[ארצות הברית]] וב[[ארץ ישראל]]. במקביל ארגן הארגון הפגנות המוניות כמחאה לחוק, והפעיל לחצים על חברי כנסת ואנשי השפעה.
פעילות הארגון התמקדה בפרסום מודעות בעיתונות, בעיקר ב[[ארצות הברית]] וב[[ארץ ישראל]]. במקביל ארגן הארגון הפגנות המוניות כמחאה לחוק, והפעיל לחצים על חברי כנסת ואנשי השפעה. הארגון פירסם קרוב ל900 סוגי מודעות בעיתונות, ביניהם מודעות הסברה, מודעות פרסום, עדויות שונות ומכתבי מחאה של [[רב]]נים שונים. ראשי הארגון ניהלו גם את [[הועד למען שלימות העם]] ב[[ארצות הברית]]. עקב פעילות זו הותקף הארגון לעיתים קרובות מעל גבי העיתונות החרדית-ליטאית ב[[ישראל]].


הארגון פירסם קרוב ל900 סוגי מודעות בעיתונות.
הארגון הקים גם את [[התנועה להסברה דתית בישראל]].


ראשי הארגון ניהלו גם את [[הועד למען שלימות העם]] ב[[ארצות הברית]].
הארגון הקים גם את [[התנועה להסברה דתית בישראל]].


ב[[תשנ"ג]] פרסם הארגון מודעות בעיתונות עם [[בשורת הגאולה]].
ב[[תשנ"ג]] פרסם הארגון מודעות בעיתונות עם [[בשורת הגאולה]], תוך הדגשה על זהותו של ה[[משיח|גואל]] - [[הרבי]]. מודעות אלו פורסמו באישורו של [[הרבי]] {{הערה|1=[http://www.chabad.info/#!g=1&url=article&id=75455 עדות] הרב יצחק שפרינגר, {{אינפו}}.}}.


בראש הארגון עמד הרב [[יצחק שפרינגר]] ובהנהלה היו חברים הרבנים [[אברהם שלמה שרף]], [[יקותיאל מנחם ראפ]] ו[[אברהם שמואל לוין]].
בראש הארגון עמד הרב [[יצחק שפרינגר]]. כמו כן היו פעילים בארגון הרב [[אברהם שמואל שארף]] - בניהול, הרב [[יקותיאל מנחם ראפ]] בפרסום והרב [[אברהם שמואל לוין]] בדוברות.


{{קצרמר/קוד|מוסדות וארגונים}}
{{קצרמר/קוד|מוסדות וארגונים}}
12,624

עריכות

תפריט ניווט