שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוסרו 1,509 בתים ,  20:03, 24 באפריל 2012
אין תקציר עריכה
לקראת חתונתו ב[[חודש אלול]] [[תשי"א]], שיגר אביו לרבי מכתב בו הודיע על החתונה. הרבי הגיב במכתב ארוך במיוחד, בו מבאר את עניין שלושת המקיפים הנמשכים בשעת החופה. במשך השנים קיבל עוד כמה מכתבים מהרבי, לקראת [[ראש השנה]] או לקראת שמחות במשפחה.
 
האדמו"ר אף זכה להיות אצל הרבי פעמיים ב[[יחידות]]. בשנת [[תשי"ד]], כאשר הגיע לחתונת בנו רבי איציקל טברסקי (כיום, האדמו"ר מרחמסטריבקה בבורו פארק), נכנס ליחידות אצל הרבי{{הערת שוליים|על אותה יחידות נפלאה, במהלכה ביקשו הרבי להחזיר בתשובה יהודי מסוים – סופר בהרחבה ב[[בית משיח]] גיליון 712.}}.
 
בשנת [[תשכ"ז]] ביקר שוב ביחידות אצל הרבי, ובמהלכה דיבר עמו הרבי על הצורך להנהיג בישיבות סדר לימוד חסידות לפני התפילה ("לאו דווקא [[תניא]] ו[[לקוטי תורה]], אלא גם [[מאור עינים]]), כדי לסייע לקיום ההלכה שאין עומדים להתפלל אלא מתוך כובד ראש ומתוך התבוננות בגדולת ה'. הרבי גם ציטט לו מפירוש [[הגר"א]] לספר [[משלי]] שמי שלא למד [[פנימיות התורה]], לא ייתכן שידע דין לאמיתו. באותה יחידות אמר לו הרבי שהרבי הריי"צ אמר לו שהוא בטוח שאם היו שואלים את [[החפץ חיים]], הוא היה אומר שיש חיוב ללמוד תורת הבעש"ט, לא פחות ממשנה-ברורה{{הערת שוליים|1=[http://www.chabad.info/index.php?url=article_he&id=59229 חב"ד אינפו].}}.
== אהדתו לרבי ==

תפריט ניווט