שיחה:תומת ישרים תנחם

תגובה אחרונה: 29 באוקטובר 2024 מאת מענדל סופר בנושא שאלה

אם למישהו יש תמונה של הכריכה, הוא מוזמן להעלות.

אין מן הראוי ואין אנציקלופדי לענ"ד לכתוב דברים חריפים כאלו על סופר גם אם אמורים להסביר את שם הספר. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ' בניסן ה'תשע"ג, למניינם 20:41, 31 במרץ 2013 (IDT)תגובה

גם אני מצטרף להנ"ל.--יוסי ג - שיחה 20:55, 1 באפריל 2013 (IDT)תגובה
כעת כבר לא חריף? או שכבר מתוק מדי?--חב"ד (שיחה) כ"ב בניסן ה'תשע"ג 10:53, 2 באפריל 2013 (IDT)תגובה
לדעתי זה מספיק.יוסי ג - שיחה 12:15, 2 באפריל 2013 (IDT)תגובה

אולי כדאי לציין עריכה

אני לא יודע אם וולפא קרא את השיחה הזו, או שמא היה נוכח בו בשעת אמירתה, אך בשיחת חג הפסח תשכ"ב (אם זכרוני אינו מטעני אחרי ארבע כוסות של יין...), הרי שבהשגחה פרטית ראיתי הבוקר התייחסות של הרבי על פסוק זה... • זוננשיין - תמיד בשמחה • כ"ג בניסן ה'תשע"ג • 06:25, 3 באפריל 2013 (IDT)תגובה

הערה 2 עריכה

בהע' 2 "בין שאר", מהם הנוספים?--שפי"ץקייט

"ספר סופר וסיפור" של הרב שלום דובער וולפא, ו"באמונה שלימה" של הרב משה אורנשטיין. --ברכת הגאולה שיחה 17:24, כ"ו בתשרי, ה'תשפ"ה 17:24, 28 באוקטובר 2024 (IST)תגובה

שאלה עריכה

ראיתי בספר שהרב וולפא יוצא בשצף קצף וזעזוע על שיטת הרב סופר, דאיך אפ"ל שהרבי ידבר על עניינים מופשטים ועליונים והרי כל דברי הרבי הם כפשוטם לגמרי כו'. ולענ"ד זהו תוס' מפורש ביבמות דף נ' ע"א: תדע שהרי נביא עומד. "וא"ת והלא אם לא התפלל חזקיהו על עצמו היה מת והיתה נבואה בטלה אלא ע"כ אין הנביא מתנבא אלא מה שראוי להיות" (והרי לרבי יש דין נביא, לשיטתו)?--מענדל סופר - שיחה, 10:25, כ"ז בתשרי, ה'תשפ"ה 10:25, 29 באוקטובר 2024 (IST)תגובה

חזרה לדף "תומת ישרים תנחם".