שיחה:התפילה ב-770

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

תפלה? תפילה--נכתב בשעה 19:46 ע"י חבר - היום, כ"ז בתמוז ה'תש"ף (תש"פ) מגיע משיח. חשבתם פעם לאמץ יתומים? כנסו----

אני בכלל בעד למעט היו"דס, וכותב בדרך כלל תפלה ללא יו"ד. אבל בארץ בימנו נוהגים להרבות ביוד'ס. אולי בשביל לגלות את נקודת החכמה בכל יהודי. עכ"פ, החלטה של המפעלים, אבל אם משנים, נא להשאיר הפניה גם בלי יו"ד כי ככה כתבתי כבר כמה הפניות. וברור שזה לא טעות לכתוב ללא יוד א' מחב"ד - שיחה, 19:51, כ"ז בתמוז, ה'תש"ף 19:51, 19 ביולי 2020 (UTC)

עזרה[עריכה]

כנראה צריך לעשות סדר בערך,

גם יש לי בעי' שצריך להיות אופן לכתוב ביאור קצת שיהי' מובן שקשור לשם הנזכר לפניו ולא אחריו. א' מחב"ד - שיחה, 19:54, כ"ז בתמוז, ה'תש"ף 19:54, 19 ביולי 2020 (UTC)

אינו אנציקלופדי כלל[עריכה]

כפשוט שיש לתמצת ולאחד עם הערך שליח ציבור. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 21:46, כ"ז בתמוז ה'תש"ף

שטויות. אין לזה שום קשר לענין של שליח ציבור אלא לבית הכנסת 770.
רק שלא שייך להכניס זאת בתוך הערך הנ"ל. א' מחב"ד - שיחה, 21:52, כ"ז בתמוז, ה'תש"ף 21:52, 19 ביולי 2020 (UTC)
באם ישנם איזה פרטים כמו הוראות מיוחדות של הרבי לחזנים ב-770 וכיו"ב להאריך את הפתיח לערך שיהיה מכובד מבחינת תוכן, זה יפתור את כל הספיקות. אליהו ב. - שיחה, 22:07, כ"ז בתמוז, ה'תש"ף 22:07, 19 ביולי 2020 (UTC)
לא חושב שיש הוראות מיוחדות לחזנים של 770 בתור שכאלה, אם יש הוראה שנוגעת לבערל זלצמן למשל, אפשר לכתוב אותה בערכו. מסכים עם א' מחב"ד שלא שייך לכלול בערך 770, אבל עדיף בעיני למחוק את הערך מאשר להשאיר כזה חסר חשיבות. לכל היותר מתאים ליצור קטגוריה כזאת. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 22:10, כ"ז בתמוז ה'תש"ף
נגיע להוראות. ועוד נרחיב גם מלפני תש"י. ואולי קצת רקע כללי על בעלי תפלה העוברים לפני הרביים. צריך להבין. שזה דבר מאוד חשוב לערך, ופלא הספק. א' מחב"ד - שיחה, 22:11, כ"ז בתמוז, ה'תש"ף 22:11, 19 ביולי 2020 (UTC)
רק דוגמא, שבר"ה ת"ש מסרו נפש להביא בעל תפלה שיודע הנוסח. א' מחב"ד - שיחה, 22:14, כ"ז בתמוז, ה'תש"ף 22:14, 19 ביולי 2020 (UTC)
בעלי תפילה אצל הרביים, ובכלל זה אלו ש-770 - חשוב ביותר, רק כפיסקה בערך שליח ציבור. סתם רשימת שמות - אינה חשובה יותר מאשר קטגוריה. ולהעיר, מתמיהה הסברה שכל מידע בחב"דפדיה חשוב רק כשהוא בערך בפ"ע. האמת היא שאדרבה, המידע מקבל חשיבות גדולה יותר כשהוא חלק מערך מקיף בנושא, ולא רסיס מידע שקשה יותר להגיע אליו. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 22:17, כ"ז בתמוז ה'תש"ף
האמת היא שהצעתי לעיל לעשות פורטל מיוחד על 770.
היה ערך ענק שלא היה בגדר. ופרקתי אותו. א' מחב"ד - שיחה, 22:20, כ"ז בתמוז, ה'תש"ף 22:20, 19 ביולי 2020 (UTC)
מה הקשר לענין שליח ציבור.
ערך שליח ציבור. הוא על ענין הש"ץ.
הש"ץ ב770 שזה בעצם חלק מרכזי מעיצוב דרך קהילות חב"ד קשור לערך 770.
בערך ש"ץ אולי ראוי לכתוב ש"ץ מפורסמים.
ש"ץ ב770 זה ענין אחר לחלוטין. א' מחב"ד - שיחה, 22:23, כ"ז בתמוז, ה'תש"ף 22:23, 19 ביולי 2020 (UTC) א' מחב"ד - שיחה, 22:23, כ"ז בתמוז, ה'תש"ף 22:23, 19 ביולי 2020 (UTC)
לדוגמא מי מהש"ץ הכניס הניגונים בקדושה?
מי הכניס את הניגון באדרת והאמונה. וכו'.
אני לא יודע מה ידוע לך על חב"ד. אבל מנהג 770 הוא מנהג שאותו מעתקים כלל אנ"ש א' מחב"ד - שיחה, 22:25, כ"ז בתמוז, ה'תש"ף 22:25, 19 ביולי 2020 (UTC)
קודם כל, בהחלט לא יאונה כל רע לדיון אם תתנזר ממשפטי "מה ידוע לך על חב"ד"... (אם שאלת, ידוע לי בהקשר של מנהגי 770 על שיחת מטו"מ תש"מ, שהזמ"ג בימים אלו, על שירת הוא אלוקינו - ושם אריכות נפלאה באיזה מנהגים הרבי מתערב ואיזה לא. ואולי גם זה שייך לא' הערכים בעניין). בכל מקרה, הפרטים הללו - מי הכניס מנגינה כזו או אחרת - לא יקרה להם כלום אם יהיו כלולים בערכים אחרים לפי העניין (לעיל הצעתי שליח ציבור בהתאם לאמור לעיל; עכשיו אתה מוסיף ומדבר על פרטים שלא שייכים אליו, אבל קשה לי לדעת לאן שייכים פרטים שעוד לא נכתבו). עיקר העניין הוא שכערך מפוצל לא יגיעו למידע בצורה מסודרת ואנציקלופדית כמו שיהיה כלול בערכים חשובים יותר. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 22:31, כ"ז בתמוז ה'תש"ף
פורטל על 770 יהיה רעיון מצויין אחרי שכל הערכים בנושא יהיו מכובדים: מסודרים, ערוכים ומגובים במקורות. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 22:32, כ"ז בתמוז ה'תש"ף

סליחה סליחה!! באמת לא היה כוונה לפגוע. א' מחב"ד - שיחה, 22:34, כ"ז בתמוז, ה'תש"ף 22:34, 19 ביולי 2020 (UTC) א' מחב"ד - שיחה, 22:34, כ"ז בתמוז, ה'תש"ף 22:34, 19 ביולי 2020 (UTC)

מה הקשר לערך שליח ציבור?

אולי הערך צריך להיות סדר התפלה. ובעלי תפלה ב770. א' מחב"ד - שיחה, 22:36, כ"ז בתמוז, ה'תש"ף 22:36, 19 ביולי 2020 (UTC) א' מחב"ד - שיחה, 22:36, כ"ז בתמוז, ה'תש"ף 22:36, 19 ביולי 2020 (UTC)

ברור שזה פיצול מתוך הירך בית הכנסת 770. א' מחב"ד - שיחה, 22:37, כ"ז בתמוז, ה'תש"ף 22:37, 19 ביולי 2020 (UTC)

הסדר בתפלה ובעלי תפלה[עריכה]

ב"ה

נראה לי שבהמשך נעדכן את הערך שיעסוק בכלל בכל הסדרים בתפלות ב 770, אבל זה פרוייקט די רחב. וצריך עזרה.

המון שאלות צריכות להענות על מנת לסדר הערך. על כל זמני התפלה וכו', ועל הניגונים וכו', אני תוך כדי סידור בעלי מנגנים משלב את זה. וכדאי שיהיו עוד שיעזרו. א' מחב"ד - שיחה, 02:30, כ"ח בתמוז, ה'תש"ף 02:30, 20 ביולי 2020 (UTC)

אני חושב ששם הערך במצבו המשודרג הנוכחי צריך להיות התפילות ב-770 ותו לא אליהו ב. - שיחה, 03:52, כ"ח בתמוז, ה'תש"ף 03:52, 20 ביולי 2020 (UTC)
אני חשוב שזה ערך ענק, וחשוב מאוד, שבעצם יתן הבנה למה שקורה ב 770, יותר מאשר ערך כמו ההרחבות (שזה חשוב לעצמו), העבודה עליו צריכה להיות באופן משותף. וכל המוסיף הרי זה משובח. א' מחב"ד - שיחה, 04:43, כ"ח בתמוז, ה'תש"ף 04:43, 20 ביולי 2020 (UTC)
לדעתי תפתח את הערך בית הכנסת - 770 ותכניס את זה שם. לבד זה לא מספיק בשביל ערך. גם ההרחבות לא ברור אם הוא זכאי לערך ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 14:39 • כ"ח בתמוז ה'תש"ף
בא נראה מה המצב, בהתחלה היה ערך ענק חסר כל יכולת לראות מה קורה בו, של מליון דברים של 770, כאשר בית הכנסת בקושי היה נמצא, הדבר היחידי כמעט על בית הכנסת היה המשפטים, שאני בכלל מסופק מה התועלת שאנשים מבחוץ יראו עליהם, אחרי זה פירקתי ועשית המון ערכים משנים כאשר כמה וכמה מתוכם הם מתרכזים רק בבית הכנסת, כגון הערך של ס"ת ועוד, וחברתי אותם לערך המרכזי, כעת אתה אומר לעשות ערך בית הכנסת 770 ושמה להכניס את זה, אבל זה כל כך המון, שגם זה יצטרכו לפרק. אני לדעתי שצריך לעשות פורטל 770. ושמה צריך להיות ענינים, מ התפלות, והבנין, וספריא וצבאות ה' 770, וחדר שידורים וחדרי המשרדים וכו' וכו', (שעליהם אין כמעט ערכים, אף שכמה מתוכם יש להם ערך היסטורי, וחלק מהם, הם חלק מהבנין כאן, שהבחורים שעובדים כאן (בלי לפגוע כלל), לא יודע שקיימים כמו שיחות אין אנגליש, כמו משרד הבדצ בבניין).
מה שבטוח, שאנחנו מתקדמים בשלבים, ממצב שאדם שהיה נכנס לערך 770 היה רואה בעיקר את ה"שיפוצים", ואת "המשפטים", להיות יותר משדר את המקום פה. א' מחב"ד - שיחה, 15:49, כ"ח בתמוז, ה'תש"ף 15:49, 20 ביולי 2020 (UTC)
אני בכלל לא בטוח שהערך של 770 נראה יותר טוב מאיך שהיה קודם. מצטער אבל ערך לא אמור להיראות קטגוריה וזה מתקרב לזה (ראה קטגוריה:770). לדעתי תוכל לכתוב ערך על בית הכנסת וולהכניס את הערכים שקשורים אליו בפנים. ערך ארוך זה לא בעיה אלא דבר טוב אם הוא מדבר על אותו נושא. ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 21:47 • כ"ח בתמוז ה'תש"ף
אף אחד לא מגיע לסוף הערך. אולי לעשות ערך בית הכנסת 770 ומשם יפרד לערכים שונים, ואני לא יכול להבין איך אתה אומר שלפני כן, כאשר הערך מרכזו היה על ההשיפוצים בבנין, ועל המשפט, הי'ה יותר טוב ממה שעכשיו. אדם שחיפש 770 בגוגל והגיע ל"חבד" מצא ערך שמדבר על תהלכי בני'ה, ומשפטים פנימים בחצר א' מחב"ד - שיחה, 22:47, כ"ח בתמוז, ה'תש"ף 22:47, 20 ביולי 2020 (UTC)
דרך אגב, הערך הזה, בדעתי לתת לו יותר ציור תוכני, זה יקח קצת זמן, אבל זה בעז"ה יגיע. א' מחב"ד - שיחה, 22:47, כ"ח בתמוז, ה'תש"ף 22:47, 20 ביולי 2020 (UTC)
נו, כבר אתמחי גברא, סומכים עליך! --• כתית למאורבית הבד 04:55, כ"ט בתמוז, ה'תש"ף (21 ביולי למניינם), ימות המשיח 04:55, 21 ביולי 2020 (UTC)
מרכזו לא היה על השיפוצים אלא תחילתו וגם זה לא ממש. זה היה ערך שסיכם את כל הפרטים על 770 בסגנון המתאים לשאר הערכים וכעת זה נראה קטגוריה עם תמונות. אני מקווה שבאמת יהיו שם יותר פרטים תוכניים ושישתפר המראה שלו. גם אני חושב שכדאי לכתוב את הערך על בית הכנסת וממנו יצאו ערכים שונים ואותו כמובן להכניס כחלק עיקרי בערך 770. ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 10:12 • כ"ט בתמוז ה'תש"ף

תפלה לא תפילה[עריכה]

ב"ה

כיון שבנתיים אני עיקר העובד על הערך, אזי אני לא מסוגל לעבוד תפילה עם יו"ד, כשאסיים עם המערכת רוצה לשנות ממה שנוהגים בחב"ד ולשים יו"ד לא התווכח,

אבל בסידור שאני מחזיק ביד כתוב תפלה ללא יו"ד.א' מחב"ד - שיחה, 05:41, כ"ט בתמוז, ה'תש"ף 05:41, 21 ביולי 2020 (UTC)

אז תעביר למרחב האישי--נכתב בשעה 05:42 ע"י חבר - היום, כ"ט בתמוז ה'תש"ף (תש"פ) מגיע משיח. חשבתם פעם לאמץ יתומים? כנסו----
בטח אתה מחזיק סידור עם ניקוד, כי בלי ניקוד נהוג לכתוב תפילה ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 10:01 • כ"ט בתמוז ה'תש"ף
אני תודה לא-ל מתפלל בסידור תהלת ה' שסודר על ידי כ"ק אדמו"ר שליט"א, וככה כתוב בדף השער שאני מחזיק כאן "כל תפלה ותפלה באה על מקומה בשלמות", בלי ניקוד. השער הזה הוגה על ידי הרבי (ראה בערכו בחבדפדיא) תבדוק! א' מחב"ד - שיחה, 14:12, כ"ט בתמוז, ה'תש"ף 14:12, 21 ביולי 2020 (UTC)
בקשר להצעה למרחב האישי, אני יכול להזיז את כל הערכים שאני באמצע לעבוד עליהם למרחב האישי, והערכים המעודכנים כאן יהיה סרטוק קענטש, ושניאור קופציק.
ולכללות אלו שמעתלקים עלי, אזי מי שרוצה לעזור ולשפר ולערוך יחדיו, אני מאוד מודה, אבל סתם משעמם לך, יש המון ערכים בחבדפדיא שהם עלובים למראה, לך עליהם ותעבוד עליהם.
למהווי ידוע, שעד אמש, בערך על ניקולייב אפילו לא היה כתוב שהיא עיר הולדתו וילדתו של כ"ק אדמו"ר שליט"א. וכהנה רבות. א' מחב"ד - שיחה, 14:13, כ"ט בתמוז, ה'תש"ף 14:13, 21 ביולי 2020 (UTC)
השגחה פרטית, שכעת למדתי את השיעור של החת"ת בתניא, והתברר לי שגם אדמו"ר הזקן כותב תפלה בלי יו"ד, ובלי ניקוד.א' מחב"ד - שיחה, 14:29, כ"ט בתמוז, ה'תש"ף 14:29, 21 ביולי 2020 (UTC)
אם אתה מחפש מקומות שרשום עם או בלי י' אתה יכול לראות את ריבוי הפעמים שזה מוזכר בשיחות ומאמרי הרבי המוגהים, ואם אתה מחפש איך כותבים בעברית אתה יכול לראות איך כותבים בויקיפדיה העברית. לא נראה לי שיש מי שמנסה 'להתעלק' עליך, פשוט זה קצת מציק בעין לראות כל מיני דברים שממש לא מקובלים כאן (כמו ערכים בלי קטגוריות, סימני שאלה באמצע ערך, ערכים בלי פתיח או שנראים כמו קטגוריה וכד') וע"כ אני מבין מאיזה מקום הגיעה ההצעה ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 20:08 • כ"ט בתמוז ה'תש"ף
ערכים בלי פתיח, אתה מוזמן לערוך. לא רק את זה, כל מה שאני כותב, אני שמח שעורכים אחרי, לפעמים צריך הולך ושוב עד שמגיעים למקום הנכון, אבל עם שיתוף פעולה אפשר להגיע.
קטגרויות, אני לא בדיוק מבין עדיין התעולת בהם, עכ"פ אתה מוזמן להוסיף.
סימן שאלה באמצע ערך.. זה לא כזה מופרך מקובל כיום רק שמקובל לשים את הסימן שאלה בסוגריים. אדרבה תמצא תשובה
עשיתי חיפוש קצר באג"ק של הרבי, 59 עם יוד, 848 בלי יו"ד. כנ"ל, אחרי שאני יסיים לעבוד, אפשר תוך שני'ה לתקן את זה אבל בנתיים, ערך כזה, שהוא קצת יותר חשוב מכמה וכמה ערכים, לא היה אמור להיות עבודה של כמעט בודד.
לדעתי ללא ספק, שצריך פורטל 770, ורק זה יביא את הפתרון ליכולת של האתר להכניס אדם למקום ולתת לו סיקרה על המקום, אני לא מבין של מי ההחלטה.
בקשר לכללות הערך אני רק יכתוב את הסיפור, ואולי בהמשך צריך למצא הדרך לשלב את הענין, ובכלל לכתוב את כל הגישה של הרבי לבנין כאן: כאשר שמו את התוכניות לבנין בתש"נ אחד התוכניות היו לבנות בנין של 7 קומות, כפשוט כיאה למרכז חב"ד, משרדים וכו', הרבי ענה: איך יגיעו לזה בשבת. היינו שלרבי עיקר ענין המקום כאן הוא מקום תפלה ותורה, ומעשים טובים וכו', המשרדים כמה שהם חשובים, ובלי ספק קרבו רבבות לתו"מ ובמיוחד לחב"ד, הנה עיקר המקום כאן, הוא מקום של תורה עבודה וגמ"ח. וד"ל. א' מחב"ד - שיחה, 20:32, כ"ט בתמוז, ה'תש"ף 20:32, 21 ביולי 2020 (UTC)
לאחר מעשה מזל שלא בנו 7 קומות... אין ספק שאתה שמח שעוברים ומתקנים אחריך אבל לא לכולם זה נח.. במיוחד כאלו שזה התפקיד שלהם והיו שמחים לנצל את הזמן לדברים מועילים יותר. ואני לא מגיע בתלונות ח"ו אלא רק מבין מה המניע להצעה שכזו ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 22:12 • כ"ט בתמוז ה'תש"ף
יתכן שלא הבנת את כל עומק הקאצ' של הסיפור, יש מי שרואה את מרכז חב"ד, במשרדים שמנהלים את העולם יהודי והחסידי, והרבי רואה את מרכז חב"ד, באנ"ש שלומדים ומתפללים ומתוועדים בבית הכנסת. ובעצם זה לא רק במקום הגשמי של 770, אלא כל מהות חצר ליובאוויטש.
לפי זה, 770 אינו איפה היה חניית האמולנסים של הרופא הרוצח שהיה גר כאן, ואפילו לא להבדיל החדר כביסה, ואפילו לא להבדיל אלף אלפי הבדלים החדר של הרבנית הזקנה זי"ע אשת כ"ק אדמו"ר הרש"ב, על אף החשיבות של זה בכל העולמות, לא זה 770. 770 זה לדוגמא, ראש השנה ב 770, יום כיפור ב 770, סוכות ב770, שמחת תורה ב 770. כינוס השלוחים בשעות שהם ב 770, וכו' וכו' ואפשר לומר שכיום התחדש גם ליל הסדר, במיילא מרכז הערך ומי שמתענין ב770, צריך להיחשף ל770 מה שמתבטא אצל חסיד, ולא תולדות הבנין התרשים ואיפה יש עוד בנינים דומים לו, ואפילו לא המשפט ההדיוטי... זה לא 770. שאחננו אמרוים להציג לאדם שמסתכל מזה 770. ולא רק לאדם "מבחוץ", אפילו בחור ובחורה חב"דנקים שמסתכלים מה כתוב בחבדפדיא מזה 770, הוא צריך לקרא מזה 770 של חב"דניק.
אמנם בסגנון וויקי קשה להעביר הדברים הללו, זה לא מקום לתאר הרגשים וכו', אבל צריך למצא דרכים לשדר לקורא מזה 770.
אני לא יודע אם יש כאן אוזניים קשובות לכזה דבר, אבל לדעתי המילים שבית המקדש יתגלה ב 770 ויעבור לירושלים, אצל אדם שאצלו בית המקדש זה בנין גשמי שטחי, לא אופן המתקבל כלל כאשר הוא בראש הערך על 770.
בענין העריכה, ח"ו, אני לא מחפש שאחרים יעבדו אחרי, הולך לי זמן לפתח את הערך. וכ"ש לערוך אותו, וספק עד כמה אני בכלל יודע לערוך.
ונסיים בכך, שסוף כל סוף, אחרי עבודה מקיפה על כמה וכמה ערכים בעניין 770 נגיע למצב של פורטל שיכול לכבד את המקום בתוך כלל חבדפדיא. 02:46, 22 ביולי 2020 (UTC)
אם אתה מתכוון לומר שכל הערך 770 אמור להיות מוקדש לבית הכנסת בלבד אז אני לא מסכים איתך אבל אם אתה מתכוון לומר שזה אמור להיות העיקר אני מסכים איתך ולכן הצעתי שתכתוב את הערך על בית הכנסת ותכניס אותו בתחילת הערך על 770 שיהיה מורגש שהוא עיקר. ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 03:49 • א' באב ה'תש"ף

שם הערך[עריכה]

לכאו' שם הערך צריך להיות התפלה ב 770 או התפלות ב 770, (לא נכנס ליודים - בזה בסוף יעשו שיטה אחידה, אין בזה עיקר רק מוזר אם כותבים שורה ככה ושורה ככה). א' מחב"ד - שיחה, 06:09, א' באב, ה'תש"ף 06:09, 22 ביולי 2020 (UTC)

בית הכנסת - 770 קריצה.jpg חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 06:18 • א' באב ה'תש"ף
עוד בדעתי לכתוב על אוצר הספרים של 770, צבאות ה' 770, ועוד ועוד. א' מחב"ד - שיחה, 06:41, א' באב, ה'תש"ף 06:41, 22 ביולי 2020 (UTC)
זה מגדיל את הצריכות של הערך על בית הכנסת ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 18:26 • א' באב ה'תש"ף
ואני יכתוב הכל? א' מחב"ד - שיחה, 18:33, א' באב, ה'תש"ף 18:33, 22 ביולי 2020 (UTC)
אם לא קשה לך.. אני ישתדל לעזור ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 02:52 • ב' באב ה'תש"ף
אחרי ההוספות האחרונות, על השתחואה (שעדיין לא סיימתי), ועל מנהג 770, בטח אפשר כבר לשנות הערך בית הכנסת - 770, ועדיין זקוקים לעבודה רבה, זה ערך עצום, ובטח עם הזמן יגיעו עוד כמה וירחבו ויערכו אותו.א' מחב"ד - שיחה, 04:07, ב' באב, ה'תש"ף 04:07, 23 ביולי 2020 (UTC)

חשיבות התפילה במקום[עריכה]

אני לא יודע בדיוק איך לנסח את זה, אבל א' מחב"ד - ראה כאן וכאן. קודש לנשיא הדור! - שיחה, 23:33, א' באב, ה'תש"ף.

רגשת, לא הכרתי הקטע על נשיאת אפיים. בקשר לתפלה במקום, בדעתי עוד להוסיף בזה הרבה.א' מחב"ד - שיחה, 00:27, ב' באב, ה'תש"ף 00:27, 23 ביולי 2020 (UTC)
ועוד ועיקר, שנהנתי שסוף סוף מישהו מגיע ומוסיף לערך, ולא רק תוקף אותי. כמו הרוב לעיל, בשטויות כמו תפילה תפלה, וכבר השתנה של הערך 7 פעמים. א' מחב"ד - שיחה, 00:27, ב' באב, ה'תש"ף 00:27, 23 ביולי 2020 (UTC)

הנגינה בשעת כניסתו של הרבי לתפילה[עריכה]

לא "נוסדה" ע"י ר' זלמן יפה?--טאפרו דא פלאחו - שיחה, 07:14, ב' באב, ה'תש"ף 07:14, 23 ביולי 2020 (UTC)

כתבתי על פי מה שאספתי ובררתי. יש לך מקור ממי שמעת אחרת? 11:51, 23 ביולי 2020 (UTC)
אני שמעתי (אולי מפי חלוי"צ?) שבתשרי ר' זושא וילימובסקי היה מתחיל לנגן, וכך היו יודעים שהתחיל 'תשרי'. קודש לנשיא הדור! - שיחה, 12:28, ב' באב, ה'תש"ף.
ראה כאן עמוד 44--טאפרו דא פלאחו - שיחה, 09:18, ה' באב, ה'תש"ף 09:18, 26 ביולי 2020 (UTC)

התמונה[עריכה]

לא עדיף בתמונה הראשית תמונה שבה רואים את מלך המשיח בגלוי? קודש לנשיא הדור! - שיחה, 01:27, ז' באב, ה'תש"ף.

חלוקת הפיסקאות[עריכה]

האם יש צורך להפריד את השתתפות הרבי בתפילות ממקומו של הרבי? והאם אין מקומה של הפיסקא הזכות להתפלל במחיצת הרבי תחת הכותרת מעלת התפילה במקום?--טאפרו דא פלאחו - שיחה, 14:31, ז' באב, ה'תש"ף 14:31, 28 ביולי 2020 (UTC)

למה לא שמים תמונות שרואים את הרבי?