נצרות: הבדלים בין גרסאות בדף

הוסר בית אחד ,  9 בנובמבר 2010
שורה 22: שורה 22:
כאשר הרבי הציע את רעיון לעשות [[רגע של שתיקה]] בכל בתי הספר הגוים ב[[ארה"ב]], היו שחששו שאותם גוים יחשבו באותם רגעים, מלבד על [[הקב"ה]], גם על יסודות דתם הכפרנית, ונמצא שיש כאן הכשלה מצידנו. הרבי השיב מספר תשובות על כך,ובין השאר השיב שאין הגוים מצווים על היחוד, ולכן אין זה נקרא שאנו מכשילים אותם, מלבד זאת שהמורים כיום אינם מאמינים באמת ביסודות דת זו, וכפי שאומרת הגמרא ב[[מסכת עבודה זרה]] שעובדי עבודה זרה בדורנו מעשי אבותיהם בידיהם, ואינם מאמינים בכך באמת.
כאשר הרבי הציע את רעיון לעשות [[רגע של שתיקה]] בכל בתי הספר הגוים ב[[ארה"ב]], היו שחששו שאותם גוים יחשבו באותם רגעים, מלבד על [[הקב"ה]], גם על יסודות דתם הכפרנית, ונמצא שיש כאן הכשלה מצידנו. הרבי השיב מספר תשובות על כך,ובין השאר השיב שאין הגוים מצווים על היחוד, ולכן אין זה נקרא שאנו מכשילים אותם, מלבד זאת שהמורים כיום אינם מאמינים באמת ביסודות דת זו, וכפי שאומרת הגמרא ב[[מסכת עבודה זרה]] שעובדי עבודה זרה בדורנו מעשי אבותיהם בידיהם, ואינם מאמינים בכך באמת.


לרב שעמד לנאום בפני נוצרים, העיר הרבי על הצורך להמנע מהביטוי "אבינו שבשמים",  "מפני עניין השילוש שאצלם" וכן להימנע מהביטוי "אזרחים בני כל הדתות" שכן אין לכלול אמונתנו עם כו' מבלי "להבדיל"{{הערת שוליים|ב[[http://www.chabad.info/index.php?url=article_he&id=5793 תשורה] מחתונת סימפסון-זאינץ בקראון הייטס}}.
לרב שעמד לנאום בפני נוצרים, העיר הרבי על הצורך להמנע מהביטוי "אבינו שבשמים",  "מפני עניין השילוש שאצלם" וכן להימנע מהביטוי "אזרחים בני כל הדתות" שכן אין לכלול אמונתנו עם כו' מבלי "להבדיל"{{הערת שוליים|ב[http://www.chabad.info/index.php?url=article_he&id=5793 תשורה] מחתונת סימפסון-זאינץ בקראון הייטס}}.


== קישורים חיצוניים ==
== קישורים חיצוניים ==