גוף: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 225 בתים ,  27 אוגוסט
ביטול גרסה 709784 של 188.64.207.82 (שיחה)
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
(ביטול גרסה 709784 של 188.64.207.82 (שיחה))
תגיות: ביטול עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד עריכה מתקדמת מהנייד
שורה 1: שורה 1:
משה אלשיך אשר תמך כזפית ופוליטית בכהנה והיה בכוחו לשנות את מזג האויר בדיסנילנד ודיזינגוף סנטר.
'''גוף''' הוא החלק הגשמי של האדם, שבו שוכנת ה[[נשמה]] בהיותה בעולם הזה ה[[גשמי]].
לאחר מותו של כהנה משה התחיל להזדהות כילד סנטר וחתך ורידים עם ילדות הגות.
לאחר שאנס את אחותו והתחתן עם בת דודתו וחזר בתשובה ואז התחיל סדרת התקפות טרור באמריקה על מנת לנקום את מותו של כהנה חברו הטוב.
והתחבר לסמל הסקס טבע ארצי
ועשו סקס רורס כאוגירל.


ארצי היה דומיננטי מידיי במיטה לכן לsegev smash.
הבחירה ב[[יהודי]] היא דוקא מצד הגוף, שהרי על ה[[נשמה]] לא נופל לשון בחירה, שהרי [[אין ערוך]] בין נשמתו של היהודי לנשמתו של ה[[גוי]]. ודווקא מצד הגוף שבו אין חילוק בין יהודי לגוי הוא בחירת העצמות.


התחילו באורלי ועברו לאנאלי עם דילדו 16 אינצים.
לא זאת בלבד, אלא שכאשר הקב"ה משפיע את חיות הגוף לגופו של יהודי הוא משפיע לו זאת באהבה ורצון בחינת [[פנים]], בניגוד לגופם של אומות העולם{{הערה|[[אגרת הקודש - סימן כ"ב]]}}.
 
ראה ברחוב אישה ענייה המלסית ומר וומפ וומפ.


מפתגמי רבינו הזקן: מען האט גאר קיין השגה ניט, ווי עס איז טייער בא השי"ת דער גוף פון א אידען (= אין שום השגה, עד כמה יקר אצל השם יתברך גופו של היהודי){{הערה|היום יום לערב ראש השנה}}.
==שיטת החסידות בענין זיכוך הגוף==
==שיטת החסידות בענין זיכוך הגוף==
בניגוד ל[[תורת המוסר]] שדוגלת בשבירת הגוף על ידי סיגופים ותעניות, הרי [[תורת החסידות]] מסבירה שיש לרתום את הגוף לצרכי עבודת ה', וכלשון [[הרמב"ם]] "היות הגוף בריא ושלם מדרכי ד' הוא"{{הערה|1=הל' דעות ד, א.}}. וכביאור [[הבעש"ט]] על הפסוק "כי תראה [[חמור]] שנאך רבץ תחת משאו וחדלת מעזב לו עזב תעזב עמו"{{הערה|1=שמות כג, ה.}}, שפירושו: כי תראה את חומריות הגוף - שהוא שונא שלך, ותחשוב שצריך אתה לשוברו, עליך לדעת שצריך לעזב עימו, דווקא עם הגוף.
בניגוד ל[[תורת המוסר]] שדוגלת בשבירת הגוף על ידי סיגופים ותעניות, הרי [[תורת החסידות]] מסבירה שיש לרתום את הגוף לצרכי עבודת ה', וכלשון [[הרמב"ם]] "היות הגוף בריא ושלם מדרכי ד' הוא"{{הערה|1=הל' דעות ד, א.}}. וכביאור [[הבעש"ט]] על הפסוק "כי תראה [[חמור]] שנאך רבץ תחת משאו וחדלת מעזב לו עזב תעזב עמו"{{הערה|1=שמות כג, ה.}}, שפירושו: כי תראה את חומריות הגוף - שהוא שונא שלך, ותחשוב שצריך אתה לשוברו, עליך לדעת שצריך לעזב עימו, דווקא עם הגוף.

תפריט ניווט